Beste Raimond, Wij zijn een transparant en betrouwbaar bedrijf, waar klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat. Wij willen juist in een branche die bekend staat als onbetrouwbaar, betrouwbaar zijn. Bij ons gaat alles in overleg met de klant. Klanten zijn altijd welkom in onze werkplaats om mee te kijken bij de auto. Onderdelen worden samen bekeken, wij geven uitleg over de benodigde reparaties. Wij zijn volledig transparant. Wij hebben contact met u opgenomen om samen opnieuw naar uw auto te kijken. Daarom betreuren wij uw reactie ook zeer. Natuurlijk kan het een keer voorkomen dat een monteur iets verkeerd heeft gezien. Reparaties worden nooit zomaar uitgevoerd en in het enkele geval dat blijkt dat de monteur het verkeerd gezien heeft, voeren wij de reparatie ook niet uit en worden onderdelen retour gestuurd. Veiligheid staat bij ons voorop. Dat drukken wij onze monteurs ook op het hart. Dus bij ‘slechts’ een wielwissel controleren zij ook meteen de remschijven en -blokken en dergelijke. Als daarbij iets gevonden wordt, melden wij dit aan de klant. De monteur heeft naar eer en geweten gehandeld en was oprecht bezorgd over uw veiligheid. Hij is van mening dat hij haarscheurtjes heeft gezien op uw remschijven en dan is altijd het advies: vervangen. Dit kunt u ook op internet vinden. Het laatste wat wij willen en ook zeker niet doen is onze klanten op kosten jagen. Wij kijken altijd naar de goedkoopst mogelijke oplossing. Wij nodigen u nogmaals uit voor een gesprek waarbij we graag samen met u en de monteur kijken naar de auto, zodat onze monteur hier ook van kan leren. Vriendelijke groet, Jan en Marlies Doornenbal
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.