Al jaren lang heel blij met de uitstekende diensten van deze garage.

Fantastische service. Betaalbaar abonnement op pechhulp, waar ik steeds uitstekend door ben geholpen. Er wordt sterk rekening gehouden met persoonlijke omstandigheden qua gezondheid en financiële capaciteit. Heel fijn! Altijd welkom voor een praatje en koffie. Bijzonder aardige mensen allemaal!

Auto Totaal Houten is wat mij betreft een voorbeeld voor alle garages.

Onderhoud is duur. APK's zijn verplicht. Samenwerken kost moeite. Auto Totaal Houten demonstreerde voorbeeldig gedrag. Er is begrip voor de financiële situatie van de klant. Er is altijd goed overleg, waarbij aangegeven wordt welk onderhoud noodzakelijk is en welk wenselijk. Wat ik niet meetel, maar zeker bijzonder is, dat mijn vieze auto ook nog even gewassen werd. Volgens mij toont dat de bijzondere aandacht van ATH.

Klanttevredenheid staat voorop!

Auto Totaal heeft het stuurhuis van mijn Volvo V70 vervangen omdat deze olielekkage had. Na de montage bleek dat het stuurgedrag niet in orde was en er is tot twee keer toe een compleet nieuw gereviseerd stuurhuis ingezet. Het probleem bleef echter bestaan. Ik ben in dit hele proces constant in de cc van de mail met de toeleverancier van het stuurhuis gezet en alle acties zijn in nauwe samenspraak mij uitgevoerd. Dankzij de enorme vasthoudendheid van Auto Totaal is het probleem nu compleet opgelost, iets waar zij geen enkele schuld aan hadden (door het stuurhuis-revisiebedrijf verkeerd afgestelde speling) maar wel verantwoordelijkheid voor namen. Een top-service die ook met enorme kundigheid is uitgevoerd en waarbij de klant op nummer een staat.

Fijne garage met persoonlijke en betrokken benadering

We waren heel aangenaam verrast dat er pro actief wordt meegedacht over problemen die tijdens onderhoudsbeurt aan het licht kwamen. Overleg over kosten. Veel aandacht voor zowel klant als auto. Voor ons geen andere garages meer! Topklasse!

Lastige problemen super opgelost!

Wat een fijn bedrijf! Mijn auto had startproblemen maar de oorzaak was een raadsel... Na diverse acties ontdekte men dat er een kabel fors aangevreten was door een dier ( fret...marter?) Nadat deze vervangen was heb ik alleen hoeven te betalen voor die acties die tot de oplossing hebben geleid .Wat een sùper en klantvriendelijk garage bedrijf!!

Prima geregeld

Het was voor mij de eerste keer dat de auto daar voor n onderhouds beurt was maar alles werd van te voren prima uitgelegd en voor er iets moest gebeuren werd er eerst overlegd zo blijven de klanten tevreden en zijn er geen verrassingen

topservice vriendelijkheid en kwaliteit

Ik kom al jaren bij Auto totaal en altijd staat de klant centraal en proberen ze mee te denken bij kostenbesparende oplossingen als dat mogelijk is. Klantvriendelijkheid en service staan bovenaan het lijstje van Jan en Marlies en de hele Auto Totaal Club medewerkers. Het is een familiebedrijf en zo voelt het ook je bent onderdeel van de club en na de 1e keer bezoek ben je al geen vreemde meer. Mijn onderhoud aan de auto zal dan ook zeker door Auto Totaal worden voortgezet en ben loyale klant vanaf dag 1.

In april 2020 kleine beurt en APK

Hele goede garage waar men meedenkt en de klant kent. Ik kom er al meer dan tien jaar. Met inmiddels de derde auto al weer. Chapeau voor jullie service.

perfect, zeker aan te bevelen

Inmiddels mijn derde auto bij hen in onderhoud. Vandaag weer een perfect uitgevoerde beurt. Zij kennen echt hun klanten en denken deskundig mee.

Uitstekend !

goede service, goed behandeld

Erg klantvriendelijk en waarschijnlijk ook wel deskundig, maar helaas werd er bij mijn auto een verkeerde diagnose gesteld en wilden ze daarnaast (nog) iets vervangen wat niet nodig bleek.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

perfect, zeker aan te bevelen

Van een Skoda, Dacia naar Opel Agila. Een super garage. Zeer deskundig, zeer klant vriendelijk voor een hele scherpe prijs!

klant vriendelijk-deskundig-altijd mee denken-

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb na een Skoda, Dacia nu een Opel Agila bij hen in onderhoud. Ze zijn zeer klantvriendelijk en technisch ook uitstekend. Ik laat mijn auto daar altijd tot volle tevredenheid onderhouden.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Zomer- en winterbanden van twee auto\'s laten wij al vele jaren door Auto Totaal Houten verzorgen. Overige service van onze auto\'s vindt plaats bij merkspecialisten. Bij wisseling winter- naar zomerbanden werd ons gemeld dat (geciteerd van opmerking op factuur): \"Remschijven voor en achter zijn zeer slecht. Onder de minimale maat en achter heeft al scheurtjes die door zijn. Hierdoor kan de schijf breken!! Advies niet meer rijden met de auto.\" Dit vonden wij vreemd, aangezien onze laatste grote beurt met APK nog maar een half jaar (en circa 10.000 km\'s) geleden door een merkdealer was uitgevoerd. Met de huidge km-stand waren wij bovendien nog gewoon gedekt door Toyota Care. Bij de merkdealer daarom gevraagd naar een 2nd opinion, en de mededeling gekregen dat er helemaal NIETS aan de hand is. Er kan volgens de merkdealer veilig met volle belading en vol gas mee naar Zuid-Europa op en neer gereden worden, en dan is het zelfs de verwachting dat bij de volgende APK nog niet eens vervanging nodig is. Wij citeren de merkdealer: \"Dit is echt schandalig. Dit is gewoon mensen op kosten jagen\". De \"scheurtjes\" waren een gebruikelijk slijtagespoor, dat de merkdealer ons ook bij een vrij jonge occassion kon tonen. De persoonlijke benadering van Auto Totaal gaf ons altijd het gevoel dat dit een betrouwbare garage was. Dit voorval heeft ons vertrouwen echter onherstelbaar weggenomen. Wij voelen ons misleid, en door de onjuiste gevaarzetting onterecht onder druk gezet. Het is spijtig, maar wij kunnen daarom voor de punten \"service\", \"deskundigheid\" (onjuiste en zwaar overdreven geschetste gevaarzetting), en \"prijs/kwaliteit\" (onterecht op kosten jagen) niet meer dan een minimale score geven.

• Reden bezoek Andere reden

Beste Raimond, Wij zijn een transparant en betrouwbaar bedrijf, waar klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat. Wij willen juist in een branche die bekend staat als onbetrouwbaar, betrouwbaar zijn. Bij ons gaat alles in overleg met de klant. Klanten zijn altijd welkom in onze werkplaats om mee te kijken bij de auto. Onderdelen worden samen bekeken, wij geven uitleg over de benodigde reparaties. Wij zijn volledig transparant. Wij hebben contact met u opgenomen om samen opnieuw naar uw auto te kijken. Daarom betreuren wij uw reactie ook zeer. Natuurlijk kan het een keer voorkomen dat een monteur iets verkeerd heeft gezien. Reparaties worden nooit zomaar uitgevoerd en in het enkele geval dat blijkt dat de monteur het verkeerd gezien heeft, voeren wij de reparatie ook niet uit en worden onderdelen retour gestuurd. Veiligheid staat bij ons voorop. Dat drukken wij onze monteurs ook op het hart. Dus bij ‘slechts’ een wielwissel controleren zij ook meteen de remschijven en -blokken en dergelijke. Als daarbij iets gevonden wordt, melden wij dit aan de klant. De monteur heeft naar eer en geweten gehandeld en was oprecht bezorgd over uw veiligheid. Hij is van mening dat hij haarscheurtjes heeft gezien op uw remschijven en dan is altijd het advies: vervangen. Dit kunt u ook op internet vinden. Het laatste wat wij willen en ook zeker niet doen is onze klanten op kosten jagen. Wij kijken altijd naar de goedkoopst mogelijke oplossing. Wij nodigen u nogmaals uit voor een gesprek waarbij we graag samen met u en de monteur kijken naar de auto, zodat onze monteur hier ook van kan leren. Vriendelijke groet, Jan en Marlies Doornenbal

perfect, zeker aan te bevelen

Ik ben zeer tevreden over auto totaal Houten. Al jaren klant, goede service, prettig overleg en afstemming over wensen. Altijd de mogelijkheid om langs te komen bij problemen en indien mogelijk wordt het direct verholpen. En als er een keer iets mis gaat wordt het op een prettige manier opgelost!

perfect, zeker aan te bevelen

goed overleg,zeer klantvriendelijk, prima uitvoering van de werkzaamheden!

perfect, zeker aan te bevelen

Tweedehands auto uit 2005 aangekocht, waarbij de service aan ons en aandacht voor de aflevering van de auto deed vermoeden alsof we een nieuwe auto kochten. En dat voor een prima prijs. Helaas was na een dag al een probleem met de koppeling. Domme pech. Maar ook dat is prima verholpen, zowel technisch als ook de leenauto die we kregen tijdens de reparatie. Hele vriendelijke mensen, duidelijk en eerlijk over alles. Bij vervanging en reparatie wordt je meegenomen in de werkplaats zodat je ziet wat er gedaan is. Heel prettig. We komen hier graag terug.

perfect, zeker aan te bevelen

Perfecte service,eindelijk een bedrijf waarbij de monteurs de kennis hebben,en wat ook jofel is,dat alles in overleg gaat en je nooit voor verrassingen komt te staan,kortom ik wordt er blij van

perfect, zeker aan te bevelen

Geweldig bedrijf. Persoonlijke benadering, servicegericht en zeer deskundig. Het vertrouwen meer dan waard.

goede service, goed behandeld

Ware vakmanschap, een goede prijs en service- en klantgericht. Bovendien kan ik er altijd op korte termijn terecht. Elke keer loop ik weer met een glimlach naar buiten. Autototaal Houten bedankt! Dankzij jullie kan ik weer veilig en goed de weg op.

• Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

Perfecte service. Vriendelijk. Kwam om 17.30 uur om een storing aan ABS te laten uitlezen. Zonder afspraak direct geholpen. Alhoewel diagnose aangaf dat ABS-pomp defect was, bleek naar een vluchtig onderzoekje een zekering ( metalenplaatje) een breukje te hebben. Een nieuwe pomp kost rond de 1000 euro en een nieuw zekeringetje inclusief uitlezen slecht 25 euro. Wat een vakkennis. Kwam opgelucht thuis. Hulde.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel