Recht door zee

Erwin heeft mij motorrijlessen gegeven. Streng maar rechtvaardig. Prima vakman die goede instructies gaf. Motorrijbewijs gehaald super blij mee als oude bok. Al heel wat veilige kilometers gereden.

Leuke gezellige rijschool

Geweldig is het eerste woord waar ik aan denk als deze rijschool mijn gedachte betreed. Hele leuke gezellige tijd gehad en met goede hulp en geduld mijn motor rijbewijs gehaald. Wat ook heel leuk is dat ze 1x in het jaar een motor tour organiseren met oud leerlingen die hun rijbewijs hebben gehaald bij de school. Toch altijd weer leuk om een paar oude bekenden te zien waarmee je gelest hebt. Motor tour altijd goed georganiseerd door de school en zo veilig mogelijk uitgevoerd. Waar er hier en daar wat ongeduldige autorijders bijna de sokken van de marshals afrijden wanneer ze een kruispunt of rotonde afzetten voor de veiligheid blijven de marshals toch rustig en weten dit uitstekend te regelen. Gezellig met zijn alle op de motor touren op een normaal tempo daar gaat het motor rijden om. Zeker aan te raden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben overgestapt naar rijschool Nesselande en ben daar erg blij mee geweest, omdat ik erg goede begeleiding heb gehad van Arne! \r\n\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super fijne mensen. Heel rustig en helpen je goed om alles stap voor stap te leren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het was ten eerste ontzettend gezellig en leerzaam. De lessen zijn goed opgebouwd en de sfeer is gewoon lekker relaxed. Helemaal top dus!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In korte tijd veel geleerd, veel mogelijkheden binnen het bedrijf en deskundige heren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg tevreden over hoe alles is gegaan in de afgelopen tijd. Vrij snel gelest en afgereden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd prima lessen en gezellig in de auto! Instructeurs ook altijd gemotiveerd👌

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuke gezellige instructeurs die de lessen stap voor stap indelen en altijd stipt op tijd zijn.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deze autorijschool heeft mij geholpen om mezelf te verbeteren in het zelfstandig besturen van een auto. Ik ben ze (en vooral Arne natuurlijk) enorm dankbaar voor de kennis en eigenschappen die ze mij hebben aangeleerd. Want ik had het echt niet zonder hun gekund.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring met deze rijschool is heel erg goed. Ik heb het altijd gezellig met Arne in de auto gehad. Daarnaast vond ik het fijn op welke manier hij aanwijzingen/tips gaf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ondanks de late aanmelding kon ik er toch snel terecht. Leuke en leerzame dag gehad.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onwijs leuke en leerzame rijlessen gehad! Goede communicatie, aandacht voor de leerling, instructeurs zijn vriendelijk en geven bovenal goed les. Zou deze rijschool zeker aanbevelen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb vanmiddag mijn rijbewijs gehaald en kon me geen betere rijschool/instructeur wensen. Het was altijd super gezellig in de auto met Arne en voelde me op mijn gemak tijdens de lessen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super fijne rijschool! Elke week met heel veel plezier lessen gehad en in 1x geslaagd met dank aan Arne!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top geregeld allemaal en aardige rij instructeurs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vond het een top rijschool!! Hele leuke lessen gehad! Zeker een aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige rijschool waar ik met veilige en vooral plezierige lessen heb gehad!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is een ontzettend leuke rijschool. Je krijgt fantastische begeleiding. Ik heb mijn rijbewijs in 1x gehaald door de goede begeleiding en tijd die er werd vrijgemaakt zodat ik goed kon oefenen. \r\n\r\nIk zou het zeker aanraden als je wilt beginnen met autorijlessen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gezellige en goede lessen, top bedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top rijschool!!\r\nNiks op aan te merken

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Echt een top rijschool. Overgestapt van een andere rijschool naar rijschool nesselande, in 1 keer mijn examen gehaald!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Met het intake gesprek kreeg ik een erg vrolijk & enthousiaste man die zijn werk erg leuk vindt. Alle lessen waren er goed. Goede uitleg, fijne lessen en altijd iemand waarmee je lekker kon praten en nooit humeurig was. \r\nIk vond het super leuk om te lessen bij Arne en jammer dat het nu over is😜\r\nIk zou Autorijschool Nesselande zeker aanraden!\r\nSuper bedankt voor alle leuke en toffe lessen😁,\r\n\r\nGroetjes Charlotte\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb het erg naar me zin gehad bij Arne in de auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede lessen en was altijd gezellig in de auto