Tot 2 keer toe zwaar teleurgesteld
Jaren klant geweest bij Ramon van der Pijl. Zeer tevreden over service en vakmanschap. Via hem bij Pels terecht gekomen. Al de eerste keer teleurgesteld: dacht dat garage net als bij Van der Pijl tot 17.30 u open was. Niet dus. Kwam krap 10 min te laat, niemand meer daar. Onze auto stond open (!) op het terrein, maar ik had geen sleutel. Dacht dat sleutel mss ergens in de auto lag, aangezien hij opengelaten was. Niet dus. Mijn man moest uit Utrecht met de autosleutel komen. Had het als kersverse klant op prijs gesteld als ik even was gebeld vanwege de sluitingstijd. Was bekend dat ik de auto die dag zou komen halen en dat jullie de autosleutel hadden. Dat noem ik service. Was bij Van der Pijl niet gebeurd. Ook auto open laten staan niet. Slordig. Kreeg er later ook geen fijne reactie op.
Afgelopen week auto gebracht voor vakantiecheck en met vraag om rammel in achterklep te repareren. Toen auto werd gehaald werd medegedeeld dat jullie aan reparatie niet waren toegekomen, terwijl dat juist t eerste was wat we verholpen wilden hebben. Tijdens rijden bleek het schakelen opeens problematisch te gaan. Op de snelweg opeens in de verkeerde versnelling bv (nooit eerder), harkerig schakelen. Voordat we de auto brachten geen enkel probleem. Ook schokte en schudde de auto opeens bij stationair draaien. Beide problemen waren er niet voordat we de auto voor de check langs brachten. Weer naar jullie terug gegaan. Reactie van jullie: kwam niet door jullie, auto alleen even op de brug gezet en er onderdoor gelopen (!). Dat werd letterlijk gezegd. Goed om te weten dat dat jullie standaard vakantiecheck is….
Vervolgens werd er gezegd dat de bougies, kabels en bobine nodig vervangen moesten worden en dat we nu met de auto geen lange reis konden maken (!). Dat terwijl we net door jullie een vakantiecheck hadden laten doen waar niets uit kwam! Al met al voelen we ons behoorlijk genaaid en hebben weinig vertrouwen meer.