Vriendelijk contact, prima werk geleverd

Vriendelijk contact, prima werk geleverd

zoals altijd prima service

Mijn 23 jaar oude auto wordt hier al jaren onderhouden naar volle tevredenheid. Men staat altijd voor je klaar.

Onderhoud

Top en snelle service

Service helemaal oke volgens afspraak

Goede service, meegedacht over wel of niet apk gelijk meekoppelen,

Wanneer het mogelijk is een buitengewone service.

In drukke tijden zijn alle collega's behulpzaam en zeggen duidelijk wanneer iets kan, of niet kan. Het is super, dat sommige zaken sneller gaan, dan waar ik dat niet van gedacht zou hebben. Groet Wim Andreas.

Nuchter vakmanschap zonder overbodige toeters en bellen

Mij n ervaringen met Autobedrijf Pels zij n zonder uitzondering positief. Men is klantvriendelijk en deskundig. Er wordt ook met je meegedacht wat wel en niet noodzakelijk is, waardoor men ook oog heeft voor de kosten.

Ik ben al 20 jaar klant van deze garage .

Altijd prima service.

Fijne service en klantvriendelijkheid

Ze denken mee, fijne service tip top auto terug na een bezoek aan Pels

Vriendelijk, geen onverwachte kosten, prima service!

Snel en vakkundig afgehandeld

Alles volgens afspraak en vriendelijk geholpen

Zeer klantvriendelijk autobedrijf

Goed geholpen en geheel volgens afspraak

Ben er blij .

De auto doet het altijd

Snel geholpen

Nieuwe lamp geplaatst

Goede service aardig personeel

Geweldig service door Jan! Super tweedehands Peugeot 308 gekocht op basis van vertrouwen.

Helemaal top!

Voldoende

Vriendelijke en snelle service. Heel jammer dat net als vorig jaar de boordcomputer niet op winderbanden gezet werd, waardoor ik weer terug moest.

Een garage waar je altijd op kunt rekenen

Goede afspraken en overleg. Altijd fijne service. Vriendelijk personeel. Kortom, al ruim 20 jaar klant, voor mij geen andere garage!

Goede service, netjes geholpen

Goed geholpen, fijne communicatie, alles op tijd geregeld.

Vriendelijk en perfect zaken mee te doen

Vanuit het noorden vonden we precies de auto die we zochten. Telefonisch hebben we al het e.e.a. kunnen bespreken. Na een prettig ontvangst, een proefrit en een goed gesprek waren we er binnen 5 minuten uit. Met 12 maanden garantie en de auto die we zochten kijken wij met genoegen terug op het zaken doen met dit bedrijf. Henk Anneke.

Aardig, flexibel en behulpzaam personeel

Aardige en servicegerichte mensen. Leveren het werk pas af als het goed is. Vakkundige monteur! Ik zou zeker hier teruggaan. Ik snap waarom de ANWB hier zaken doet.

fijne ontvangst

Nette afhandeling van mijn bezoek .

Gewoon alles goed

Snel in afspraak maken, klus goed en snel geklaard.

Goede snelle eerlijke service

Ik had een probleem met mijn auto, nadat ik hier over gebeld had kon ik snel terecht en is mijn probleem aan mijn auto vakkundig opgelost. Kortom een tevreden klant. .

Gewoon goed

Comform afspraken onderhoud uitgevoerd