Was gewoon goed!

Geen problemen. Net gedaan! Kan alleen geen punten geven omdat het knopje niet werkt!

Het personeel blijft klant vriendelijk

Wanneer ik bel, kan ik vrijwel direct langskomen met wat voor zaken dan ook voor wat betreft de auto.

Prima service, vriendelijk

Erg tevreden. Kom er al jaren en wordt altijd goed en vriendelijke geholpen.

Uitstekende en snelle service zelfs in vakantie tijd!!

Snel en persoonlijk geholpen!!

Wat een super professioneel bedrijf.

Super professioneel en gezellig. Zorgen er voor dat de auto helemaal ready op de weg komt te staan als je een aankoop doet!

Vriendelijk geholpen en alles keurig volgens afspraak afgehandeld.

Geen verrassingen in het hele traject.

Na een prettige kennismaking werd meteen gezocht naar een snelle afspraak. Dit was in mijn belang. Idem voor de vervolgafspraak. Ik ben tevreden.

Super goed

Je wordt goed op de hoogte gehouden als iets is dan bellen zo

snel en vakkundig

Snel en vakkundig

Goed en netjes geholpen.

Prima, voor elkaar. Hebben als trekhaakcentrum heel netjes een trekhaak gemonteerd!

Goede en vakkundige service.

Een professioneel bedrijf

Wij hebben een trekhaak laten monteren, en zijn zeer tevreden.

Deskundig en vriendelijk

Trekhaak laten plaatsen. Deskundig. Snel. Vriendelijk personeel en gratis leenauto. Topservice!

goede service en prima afhandeling autopech

uitstekend auto onderhoud en herstelbedrijf.

Prima geholpen

Na binnenlopen bleek er met mijn auto meer aan de hand. Er was een leenauto voor mij beschikbaar, die werd eerst ontsmet. Helemaal prima

Zoals altijd goed.

snelle service, goede garage.

Prima service.

Zeer klantvriendelijk, duidelijk in de communicatie en professioneel in de afhandeling.

Een bout van mij wiel was afgebroken Ik kwam eigenlijk nooit bij hun en toch binnen een dag hadden ze me auto alweer gemaakt en omdat ze geen leenauto meer hadden staan hadden ze toch een andere auto meegegeven en ze waren vriendelijk # top service

Goed..maar kan beter

Laat een trekhaak monteren. Ik zeg welke merk fietsendrager erop gaat.( week v te voren). Kom de auto ophalen...fietsdrager past niet.er moet iets bijgesteld worden. Vlg dag kan ik terug komen....ik kom terug....hetgeen besteld is heeft men nog niet bekeken...blijkt het niet goed te zijn. Er ontbreekt iets. Ik weer naar huis...kan morgen terug komen om het te laten plaatsen. Ben dus 3x naar Woerden gereden. Dat als men had geluisterd dit in een keer in orde had geweest. Er jammer

Zeer correct geholpen weer

Netjes me auto gewassen. Zeer netjes thuis gebracht nooit verwacht de service is zeer goed

goed en vriendelijk vakbekwame mensen

je wordt altijd netjes geholpen