Vakkundig en zeer tevreden

Ondanks een miscommunicatie betreft afspraak goed en snel geholpen!

uitstekende service

Goede service, klantvriendelijk

vakkundig en vriendelijk geholpen

zeer prettig, niet opdringerig

Correct, de afspraken zijn allemaal nagekomen

Vriendelijke ontvangst door verkoper, die mijn wensen goed begreep en meedacht. Alle afspraken zijn keurig netjes nagekomen bij de aflevering.

Snelle rijklaar maken. Eerder dan ik dacht.

Bij problemen hebben ze er geen zin in en voel je je weggestuurd

Nieuwe uitlaat laten vervangen, prima. Nu er kort daarna een storing is die volgens andere garages wel eens aan de montage vd uitlaat kan liggen (misschien ook gewoon toeval), heeft hij 1 minuut gekeken en was het duidelijk dat het daar niet aan kon liggen. Kan inderdaad zo zijn, ik kan dat zelf niet beoordelen. Toen ik vroeg wat de nieuwe reparatie ging kosten merkte je dat ze er geen zin in hebben. Hier is de autosleutel en tot ziens. Totale desinteresse naar de klant toe. Zoals altijd weet je pas hoe een autobedrijf in elkaar steekt als er wat aan de hand is. Jammer, de eerste ervaring leek zo goed. 'Als er wat is mag je altijd terug komen' zeiden ze nog. Ja, om na 1 minuut later weer buiten te staan met je autosleutel in de hand en zoek het lekker zelf uit.

We zijn zeer blij met onze auto

Betrouwbaar bedrijf!

Vriendelijke mensen, erg betrouwbaar en komt afspraken na. Een top auto bij Pels gekocht, super blij mee!

Super geholpen en snel afgehandeld

Snelle service en goede communicatie. Ze waren zo snel met repareren dat ze vergeten waren om onderbeplating Terug te plaatsen . Maar auto was voor mijn vakantie al weer klaar.

geschrokken van klantgerichtheid

Ik heb een trekhaak laten plaatsen. Ik kwam er 2 dagen later achter dat het rechterachterlicht niet meer werkte. Ik ben teruggegaan naar het autobedrijf met de vraag of hier naar gekeken kon worden. Er was een autoverkoper aanwezig die meteen aangaf: "dit kan niet door ons komen want dit zouden wij meteen hebben gemerkt bij de controle die wij standaard doen." Ik schrok van deze reactie. Ik vond het niet klantgericht en voelde mij niet serieus genomen door deze manier van reageren. Ik heb de auto toch kunnen brengen en er is geconstateerd dat het inleren niet goed gegaan is. De verlichting werkt nu weer naar behoren. Ik geef de manier waarop gereageerd werd door de autoverkoper een 1. Ik geef de uiteindelijke service (dus het oplossen van het probleem door het autobedrijf) een 8.

Vriendelijk, snel, redelijke prijs

Zie hierboven

Altijd top service.

APK en kleine beurt gehad. Auto werd gewassen weer opgeleverd. Door het vertrouwen in jullie kom ik elk jaar weer terug vanuit Utrecht. Via de aanmelding had ik aangegeven graag een leenauto te willen gebruiken. Deze was bij aankomst niet beschikbaar. Wel een leenfiets, maar dit heeft mij toch in totaal een uur extra reistijd opgeleverd. Misschien iets om in het vervolg vooraf aan te geven. Had ik er rekening mee kunnen houden. Volgende keer vast weer een 10!

Duidelijke afspraken en prijs

Vriendelijke ontvangst, duidelijk uitleg van het onderhoud en goede inschatting van de kosten. Keurige nette auto terg ontvangen. Prima service.

Zeer goede service.

Deskundig en vriendelijk geholpen. Geen woekerprijzen.

Was gewoon goed!

Geen problemen. Net gedaan! Kan alleen geen punten geven omdat het knopje niet werkt!

Het personeel blijft klant vriendelijk

Wanneer ik bel, kan ik vrijwel direct langskomen met wat voor zaken dan ook voor wat betreft de auto.

Prima service, vriendelijk

Erg tevreden. Kom er al jaren en wordt altijd goed en vriendelijke geholpen.

Uitstekende en snelle service zelfs in vakantie tijd!!

Snel en persoonlijk geholpen!!

Wat een super professioneel bedrijf.

Super professioneel en gezellig. Zorgen er voor dat de auto helemaal ready op de weg komt te staan als je een aankoop doet!

Vriendelijk geholpen en alles keurig volgens afspraak afgehandeld.

Geen verrassingen in het hele traject.

Na een prettige kennismaking werd meteen gezocht naar een snelle afspraak. Dit was in mijn belang. Idem voor de vervolgafspraak. Ik ben tevreden.

Super goed

Je wordt goed op de hoogte gehouden als iets is dan bellen zo

snel en vakkundig

Snel en vakkundig