Filters

10

Zeer tevreden over de aankoop!

Onlangs hier een auto gekocht en ik ben erg tevreden over het hele traject. Vanaf het eerste contact werd ik vriendelijk en professioneel geholpen. Ook voor mijn inruil kreeg ik een nette en eerlijke prijs, waardoor de deal snel rond was. De communicatie verliep prettig en transparant, zonder verrassingen achteraf. De nieuwe auto werd keurig afgeleverd en voldeed volledig aan de verwachtingen. Het hele aankoopproces verliep soepel en zorgeloos. Bedankt voor de uitstekende service, ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare auto en een eerlijke inruilregeling!

  • Aanbevelen? Ja
6

Prijzig

Prijzig

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer behulpzaam

Netjes geholpen , kreeg nog op de valreep een leenauto mee omdat het regende , ik had dat niet besteld .

  • Aanbevelen? Ja
10

Top bedrijf, snel en netjes geholpen

Geen lange wachttijden, zeer correct door receptioniste geholpen, kreeg tijdens de reparatie vervoer (fiets) mee om thuis te komen, en werd gebeld toen de auto weer klaar stond. Kon gelijk afrekenen en wist dus meteen waar ik aan toe was. Veel lof.

  • Aanbevelen? Ja
10

Trekhaak laten monteren, hebben zij netjes gedaan.

Trekhaak laten monteren, hebben zij netjes gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Vriendelijk personeel. Gang van zaken goed uitgelegd. Offerte duidelijk. Geen verborgen kosten. Keurig gemonteerd. Kottom. Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen

Snel en goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ben zeer tevreden als nieuwe klant,vriendelijk ontvangen aan de balie.

Ik ben zeer tevreden als nieuwe klant,vriendelijk ontvangen aan de balie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Met een goed gevoel een goede auto kopen

Onlangs een auto gekocht en daar kijken we met een goed gevoel op terug. Vanaf het eerste contact stond niet het verkopen centraal, maar het afleveren van een goede en betrouwbare auto waar je met vertrouwen mee de weg op kunt. De communicatie was prettig, eerlijk en duidelijk. Er werd de tijd genomen om vragen te beantwoorden en afspraken werden nagekomen. In vergelijking met eerdere ervaringen bij andere autobedrijven viel vooral de persoonlijke benadering op. Geen onnodige druk maar het gevoel dat er echt wordt meegedacht. Wij hebben daarom met een gerust hart onze aankoop gedaan en kunnen dit autobedrijf zeker aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen!

Fijne service en goed contact.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!

Kundig en sympathiek!

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijn autobedrijf en fijn deskundig personeel in de werkplaats en receptie!!

Prettige ervaring mee en een fijn autobedrijf!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Wat een plezierige ontvangst. Een goede service. En alles een prettige sfeer

  • Aanbevelen? Ja
10

aardige receptioniste en personeel

xx

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en kundig

Altijd super vriendelijk, bellen netjes als ze iets vinden aan je auto voordat ze het vervangen/repareren. Noemen vooraf prijs. Denken met je mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

top

goede service fijn personeel gedegen kennis afspraak is afspraak

  • Aanbevelen? Ja
10

top

geweldige service

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd service en klantvriendelijk

Fijn dat ze altijd meedenken en bespreken wat het beste past. Ik breng mijn auto's al jaren voor onderhoud en nog steeds tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
9

'doen wat je zegt'

correcte offerte behandeling, afstemming afspraak, klantvriendelijk ontvangen, leenauto en uitvoering zoals gewenst. een aanbeveling voor autobedrijf Pels bv

  • Aanbevelen? Ja
8

Erg fijn

Men is altijd vriendelijk Luisterde naar je Men denkt met je mee Geen verschil in of je een dure of goedkope auto hebt Geeft positief advies Je kunt altijd een goeie leen-auto mee krijgen. Eerst zonder kosten nu met benzine vergoeding Erg blij met deze garage

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Hele goede service!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Uitstekende service

  • Aanbevelen? Ja
10

Klant is nog koning

Word goed tewoord gestaan Gehaald en gebracht

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend bedrijf

Vriendelijk personeel en snel en goed geholpen tegen een redelijke prijs

  • Aanbevelen? Ja
10

Staan altijd snel voor je klaar

Altijd goede ervaring met dit bedrijf. Komen hier denk al 20 jaar. Voor ons geen andere!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Bierbrouwersweg 2

3449HW Woerden

348460465

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.