Perfect en correct geholpen

Probleem. lekke band (Spijker). Op vrijdagmiddag. Band besteld maandagmorgen vervangen conform afspraak. Prima!

Goede service en correct en professioneel geholpen

Zeer fijn geholpen door de eigenaar . Had hier zeker een vertrouwd gevoel bij. Auto was keurig opgepoetst en netjes afgeleverd

Auto gehaald en terug gebracht

Deskundig en betrouwbaar

Te lage bandenspanning in 1 band, advies gevraagd bij de garage. De band werd gelijk helemaal gecontroleerd en er bleek een grote spijker in te zitten.

Staan altijd gelijk voor je klaar.

Prettige sfeer, altijd bereid om gelijk even te kijken als je langskomt.

Reparatie en service niet wat je ervan verwacht

Hebben egr-cooler niet naar behoren gemaakt en willen je daarna niet alsnog helpen. In plaats daarvan brengen ze kosten in rekening onder het mom van "zoeken storing"...

Eerlijk, denken goed mee.

Occasion aangeschaft, verliep soepel en snel. De auto is de dag voor ophalen nog APK gekeurd. Na het ophalen kwam een klein mankementje omhoog, maar dit hebben ze snel oplost volgens afspraak. Fijne service incl. leenautootje. Ik beveel ze zeker aan!

Zeer prettig geholpen

Zeer prettig geholpen

TOP ORGANISATIE MET TOP PRESTATIE

TOP ORGANISATIE MET TOP PRESTATIE

Helaas blijkt dat wij de caravan niet elektrisch kunnen aansluiten op de stekker. Ik neem nog contact op.

Snel en vriendelijk

Goede reminder op mijn APK. Ging snel en vriendelijk.

Na onderhoudsbeurt, 2 dagen later toch weer oranje motorlamp die brand. Direct langs gegaan. Men heeft direct een monteur laten kijken en hersteld. Top

Super bedrijf met geweldige service

Bedrijf wat zich aanpast aan de tijd. In is voor vernieuwingen. Klant vriendelijk. Wat jammer is dat ze heel soms zeggen: dit moet in het boekje staan :)

Komen altijd de gemaakte afspraken na .

Gemaakte afspraken komen jullie altijd na .

Je wordt goe en netjes geholpen

onderhoud aan mijn auto wordt in goed overleg indien nodig gerepareerd

Trekhaak gekocht, goede service. Kreeg een electrische leenfiets, dat was ideaal!!!

Trekhaak was snel en vakkundig geplaatst

Ondanks een misverstand voor het gebruik van een vervangende auto deze toch meegekregen. Trekhaak zit er strak op. Enig minpuntje is wat meer uitleg over het gebruik ervan. zoals het gewicht van de lading die getrokken kan worden.

Goede service en snel geholpen

Mijn auto doet het weer super goed. Kundige werknemers en snelle service.

Al jarenlang prima service bij Pels! Ik ben deze keer blij gemaakt met een extra poetsbeurt binnen en buiten:).

Goede service en klantvriendelijk

Geweldige en snelle service

Ik belde last minute in in vakantie tijd en alsnog snel en fijn geholpen. Super bedankt.

Mijn ervaring is goed met het autobedrijf

klantvriendelijk

klantvriendelijk luisteren naar de klant. Groot vertrouwen in Thijs. Erg aardige receptioniste.

Prima!

Goede communicatie. Direct, kort, vriendelijk en zakelijk. Afspraken duidelijk, die waar worden gemaakt.

sensoren laten vervangen

Duurde wat langer als verwacht maar prijs bleef (gelukkig) zelfde. Erg jammer dat de tekst van de bankgegevens op de factuur héél slecht zichtbaar waren moesten er even achteraan bellen.