Snelle service

Geen wachttijd Professioneel Goede service Prijs kwaliteit is goed

Geen

Keurig en correct geholpen

Correct geholpen en een prettige wijze van communicatie.

Klantvriendelijk en deskundig.

Bij Pels wordt er mee gedacht, zijn ze klantvriendelijk en weten ze waar ze mee bezig zijn. Als er bij onderhoud meer kosten bij komen dan in eerste instantie gedacht zullen ze dat eerst overleggen.

Heldere communicatie, geen verassingen

Mijn Audi was toe aan zowel een kleine beurt als een APK. Goede navraag over soort onderhoudsbeurt en uit te voeren werkzaamheden. Bedrijf nam nog even contact op over specifiek onderwerp. Auto mooi op tijd weer beschikbaar. rekening was er een zonder verrassingen.

Goede service en klantcontact

Twee x een review?

Prima service.

Prima service.

Bij Autobedrijf Pels staat men altijd voor mij klaar

Indien ik een vraag of probleem(pje) heb dan wordt ik bij Autobedrijf altijd perfect geholpen.

Prima oplossing

Zeer coulant. Olie probleem met auto. Na verstrijken van garantie super oplossing door "Pels"

prima geholpen, vriendelijke services

Alles top geregeld!

Alles geheel naar wens verlopen.

Goed berijkbaar

Afspraak wordt in ieder geval altijd nagekomen

Snel en vriendelijk geholpen.

Op het afgesproken tijdstip ben ik snel geholpen.

Snel volgens afspraak

Zeer goed. Ook tijdig gebeld voor extra werk. Prettige sfeer bij de receptie

Super bedrijf!

Prima werk, eerlijke prijzen (én advies), fijne mensen, kortom: zo zou ieder bedrijf moeten werken. Kom er al járen, nooit problemen gehad!!

Erg betrouwbaar en fijne service

Al jaren ben ik klant en altijd erg tevreden.

Goede service, niet opdringerig

Toen ik ging kijken voor mn auto had ik een fijn gevoel. Geen irritante verkoop praatjes, zoals eerder ervaren bij andere bedrijven.

Staan altijd gelijk voor je klaar.

Als je auto een beurt moet wordt je weer even naar huis gebracht en als hij klaar is staan ze met de auto weer voor je deur en breng je hun weer even terug. Verder maken ze altijd even tijd voor je als er iets is, b.v. een nieuw lampje. Dus……service met grote letters!!!!!

Vriendelijk geholpen, er wordt meegedacht, nooit problemen, met vertrouwen breng ik daar mijn auto.

Correct en vriendelijk.

Op de afgesproken tijd geholpen na correcte en vriendelijke ontvangst bij de balie. Was afspraak voor nieuwe banden.

Top geweldig geholpen

Goed geholpen netjes behandeld

fantastich geholpen

Waren erg geschrokken met wat er allemaal aan de hand was met de auto maar is goed opgelost door 2x een goede auto aan te bieden als vervanging en het op te lossen.

Gewoon goed

Vlotte bediening gastvrij onthaal

Bij vragen mbt de auto kan ik altijd bij de garage terecht en dan word ik vriendelijk en goed geholpen

Super goed

Snelle en goede service Zeer vak bekwaam Vriendeliijk Echt een aanrader