Trekhaak gemonteerd volgens afspraak

Goed bedrijf , hebben een trekhaak gemonteerd, en we hebben een leenauto meegehad.

Alles was naar wens. Ik werd erg goed geholpen door Bas en zijn assistent. De openheid en eerlijkheid van Bas gaf veel vertrouwen waardoor ik wist dat ik bij een goed autobedrijf zat. Hij wist alles precies van de auto te vertellen en met wat voorn geschiedenis die had. Als hij het niet wist keek hij snel even in zijn gegevens om het zeker te weten. Dit bedrijf heeft de teugels netjes in handen en gaat voor 100% service en klantgerichtheid.

Prettige sfeer en goed advies

Mijn auto gebracht voor nieuwe remmen achter. Remblokken en schijven zijn vervangen, voor de vakantie is dat wel prettig. Goed advies gekregen over de voorremmen en die kunnen nog even mee. Er heerst een goede sfeer en de auto was klaar terwijl ik wachtte/werkte.

"Gewoon" goed, zoals je mag verwachten.

Klein maar goed autobedrijf

Het bedrijf is niet groot maar het personeel is vriendelijk, vakkundig en behulpzaam. Zou er zo weer een auto kopen.

top

kwam daar voor de jaarlijkse apk ,,helaas kwam mijn auto er niet meer door maar wel goed alternatief geboden ..

Snelle en goede service, zeer klantvriendelijk.

Een persoonlijk klantcontact en goede service. Handige online planning van afspraken en deskundige afhandeling in de werkplaats.

Ben erg tevreden Men is altijd vriendelijk… denkt oplossingsgericht gericht Wat men zegt doet men ook Fijn

Aandacht voor de klant helemaal top

Ik had mijn oldtimer Datsun 260Z voor APK gebracht, daar bleek tijdens de keuring een kleinigheid aan te zijn, in overleg heel netjes verholpen en toen dus goed gekeurd.

Via site trekhaakcentrum terecht gekomen. Prima service en netjes gemonteerd.

Dikke prima!

Mijn auto mooi kunnen inruilen, en de nieuwe keurig in aflevering. Goed tevreden!

altijd top!

Zolang ik bij Pels kom, wordt er altijd aandacht aan mijn auto besteed en service verleend, ook als ik zomaar langskom met een vraag. Ik hoop nog lang klant hier te kunnen blijven!!!

Snelle service

Had een lekke band, kon snel een afspraak maken, kom er al jaren, altijd goed.

Heel goed geholpen

Zeer klantvriendelijk fijn personeel

Zoals altijd een goede service

Had probleem met dynamo in mijn auto volgens prijsopgave gerepareerd.

Vriendelijk en behulpzaam

Al kom je onverwachts om een lampje te laten vervangen, ze helpen je altijd graag.

Goed en vriendelijk geholpen

Goed en vriendelijk geholpen

Goed in overleg en in mogelijkheden

Goede service fijn personeel

Goed geholpen door Bas. Geen onnodige prietpraat of gedoe, maar gewoon bespreken wat relevant en nodig is. Prettig zakendoen en, bovenal, een prachtige auto gekocht tegen een schappelijke prijs.

Geweldige service

Spoed reparatie aan de auto kon binnen 48 uur worden opgelost, echt top service. Hele vriendelijke medewerkers!

Het voelt vertrouwd

Goede ontvangst en probleem snel opgelost.

zeer goed

Goede service. Vriendelijke betrouwbare mensen.

Al sinds jaren "mijn" garage. Fijn bedrijf!

Vriendelijk

Goed geholpen. Fijne test rit. auto was snel klaar. Erg blij mee

Ik ben tevreden

Ik ben tevreden