altijd goed

Goede prijs/kwaliteit.

Gezellig personeel maar werk onvoldoende

Kwam voor banden wissel. Achteraf bleek dat twee banden verkeerd gemonteerd waren ( verkeerde draairichting). Daarboven bleek dat bandenspanning van gewisselde banden onder de auto niet op niveau was.

Goede service, vervangende auto en vriendelijk personeel

Goede prijs/kwaliteitsverbouding. Via de ANWB een mooie deal gekregen.

Mooie nette zaak

Vriendelijk geholpen en gaven de tijd om de occasion te bewonderen waar we nu blij mee zijn

Goede service, meedenkend. Altijd een nette prijs. Klantvriendelijk.

Auto goedgekeurd op de laatste dag van het jaar .

Mijn auto kon nog worden gekeurd voor apk op 31 januari top.

Klantgericht, vakkundig en snel

Prijs kwaliteit in prima balans

Nog nooit het gevoel gehad dat je teveel betaald

Goed bedrijf komt afspraken na.

Helemaal tevreden!!!

Goede Service Bevestiging afspraak per Email Vriendelijke leuk personeel Lekkere koffie Voor mij top!

gewoon goed

doen gewoon wat ze moeten doen en wat afgesproken is, anders telef. contact

Top! Direct geholpen en dat terwijl ik hier nog geen vaste klant was

Goed geholpen, dezelfde dag een nieuwe uitlaat laten monteren en dat terwijl er eigenlijk geen plek was.... Ontzettend goede service!

Deal snel gesloten .

We gingen op een zaterdag voor een leuke auto kijken . Na een proefrit hebben we een deal gesloten . We konden de auto de woensdag erna met een heel jaar keuring erop en hij kreeg ook nog eens een onderhoudsbeurt en 6 maanden garantie erop. Het waren echt vriendelijke mensen. Mocht je een betrouwbare auto zoeken dan ben je bij autobedrijf Pels op het goede adres.

Prima!

Prima!

Vriendelijke mensen , snelle goede service én betaalbaar !!

Hier is verder niets aan toe voegen , ik ben zéér tevreden , en ben al jaren klant !!

Goede snelle afhandeling

Had een auto gezien hier . En super vriendelijke voor een testrit . Uiteindelijk de auto gekocht en kon mijn eigen auto inruilen. Binnen een week kon ik mijn auto halen. Echt en super blij er mee.

Goede service en prettige communicatie

Goede prijs voor trekhaak, 1 prijs, geen extra onverwachte kosten. 1 onderdeel bleek niet exact te doen waar ie voor bedoeld was, hiervoor is een nieuw onderdeel besteld enkele dagen later alsnog naar wens gemonteerd.

Uitstekende service, erg klantvriendelijk.

Een divers bedrijf met veel ervaring en vooral klant gericht! Goede service en vriendelijk personeel. Er wordt goed meegedacht met de klant dat is tegenwoordig ook redelijk uniek!!

Goeie service, snel geholpen

Goeie service en ondanks drukte zelfde dag geholpen en probleem verholpen.

Nope

Nope

Gewoon goed

Snel en goed geregeld

Snel en vakkundig geholpen.

Ben zeer correct geholpen

Zie hier boven