Ben goed geholpen en volgens afspraak

Prettige sfeer, goede monteurs en vriendelijke personeel bij de receptie. Auto is volgens afspraak gemaakt en kreeg nog extra tips voor een uitlaat probleem. Zeer goede service en heel tevreden.

Zoals gewend prima.

Zoals gewend Prima.

Prima geholpen

Snel en goed geleverd

Uitstekend geregeld!

Had afspraak voor plaatsen van een trekhaak. Werd vriendelijk ontvangen, er stond vervangend vervoer klaar. Netjes gebeld toen auto weer gereed was. Ik wacht alleen nog op een nieuw montagecertificaat omdat het caravanpakket (nog) niet op het certificaat is vermeld.

Om half 11 afgesproken. Jammer dat dit uitliep. Verder alles prima geregeld.

Goed Gedaan

Vriendelijk geholpen ….

prima apk keuring met klein euvel goed opgelost

9,5

uitstekend geholpen, bedankt

prettig

Dit bedrijf weet nog wat service betekend

Reparatie geheel volgens afspraak netjes uitgevoerd. En werd gebeld dat de auto weer klaar stond, top.

heel klantvriendelijk

ze waren erg klantvriendelijk. Belde mij elke dag om me op de hoogte te houden en zodra t lang ging duren kreeg ik gratis een leenauto.

Goede Service echt een top autobedrijf

Prlma

Erg fijn geholpen.

Bij aankomst altijd een kopje koffie, dat is echt fijn. Wordt altijd vriendelijk te woord gestaan. Geven goed advies met betrekking tot de auto. Klasse.

TOP organisatie. Zeer behulpzaam, vriendelijk en 100% betrouwbaar.

TOP organisatie. Zeer behulpzaam, vriendelijk en 100% betrouwbaar.

Klantvriendelijk. Goede service.

Goede ervaring

De reparatie is na overleg uitgevoerd volgens de gemaakte afspraken.

Band laten plakwn van aanhanger perfect service

Erg goed

Afspraken duidelijk en makkelijk te maken. Mooi totaalpakket met bevestiging afspraak, offerte en uitleg achteraf! Top.

Goed geholpen door vriendelijk personeel

Kleine beurt en wissel van de winter- naar zomerbanden, werd 4 nieuwe banden. Dan val de rekening weer tegen , maar het was nodig. Goed advies dus en correct geholpen

Snel en correct

Afspraak en uitvoering service was prima

Goede afspraken en afhandeling

Idem

Prima.

Ik had gevraagd om mijn nummerplaat vast te zetten dat was niet gebeurd, toen ik dat melde was het, oh sorry even vergeten maar geen probleem de monteur liep met me mee en zette ter plekke mijn nummerplaat vast, service, top.

Plaatsen trekhaak kwam met wat problemen

Ik ben tevreden over de offerte en de prijsstelling en de huurauto die ter beschikking wordt gesteld. Ik had per telefoon aangegeven dat er geen kentekenplaat hoeft maar die was al besteld helaas met een verkeerd kentekennummer. Dus die kon niet afgeleverd worden. Nadat ik afgerekend had wilde ik de auto starten maar blijk de accu "dood" te zijn. Men had blijkbaar het contact aangehad en met de booster werd de accu tot leven gewekt. Wat vergeten wordt is dat de accu door helemaal leeg te trekken schade krijgt en dus de levensduur van de accu minder is geworden. Toen ik onder de motorkap keep bleek de aangebrachte (+) kabel gewoon los te hangen. Ook de zekeringhouder hing gewoon los. Voor mij onbegrijpelijk omdat een losse draad al snel sluiting zal veroorzaken. De monteur verontschuldigde zich wel netjes en met enkele ty-raps werd alsnog het een en ander vast gezet. Jammer maar volgende keer tot echt de puntjes op "I" om het iets beter te doen. We hebben de trekhaak 1 keer gebruikt dus die werkt wel.