Goed, en leuk geholpen.

Goed, en leuk geholpen.

No nonsens-bedrijf.

Afneembare trekhaak laten monteren.

Snel geholpen maar niet vakkundig gesleuteld.

De eerste keer mijn auto ter reparatie aangeboden. Rondom remblokken en schijven laten vervangen. Prima geregeld dacht ik, remde weer uitstekend. Na een paar maanden bij mij eigen garage aangeboden voor apk. Hier werd geconstateerd dat de leiding achter verkeerd gemonteerd was hierdoor ergens langs scheurde en dus lek geraakt, levensgevaarlijk! Ik sta dus voor onnodige kosten. Bedrijf ziet er vertrouwd uit maar ik ga daar niet meer naartoe.

Vriendelijk en zorgvuldig

Ik wordt altijd vriendelijk te woord gestaan, ze weten meteen over welke auto het gaat en ik kan op de afgesproken tijd terecht. Toen ik onderweg een probleem had, kon ik meteen langs komen en omdat er geen auto meer vrij was, kon ik met de auto van de eigenaar naar huis rijden.

Komt afspraken na

Heel tevreden met het resultaat en conform afspraak afgeleverd.

Pels doet het goed

Duidelijke voorlichting voor en tijdens reparatie over wat er mis is en wat er moet gebeuren tegenwelke kosten in welk tijdsbestek

uitstekende service

vlotte, vriendelijke hulp en een leenauto zonder bijkomende kosten wat erg fijn is.

Ondanks misverstand ben ik goed geholpen.

Kwam op afspraak maar deze was op onduidelijke wijze geannuleerd. Toch werd ik op een fijne manier geholpen en kon weliswaar een dag later dan gepland weer met mijn auto op pad. Personeel was vriendelijk en dacht mee in een passende oplossing.

100% vertrouwd adres

Advies gevraagd over reparatie van een oudere personen auto. Hierop duidelijke antwoorden gekregen. Vervolgens de reparatie, welke helaas niet in 1x goed bleek te zijn gelukt. Maar dan komt de kracht van Jan Pels boven, het moet 100% goed zijn (middels prima service en herstel reparatie is dit vervolgens ook gerealiseerd)

Goed geholpen bij kopen van 2ehands auto

Je wordt vriendelijk geholpen en eenmaal besluit genomen is overleg voor andere inruil ook nog mogelijk.

Vakkundig en snel

snel een afspraak en goede beurt voor mijn bolide.

Vakkundig en zeer tevreden

Ondanks een miscommunicatie betreft afspraak goed en snel geholpen!

uitstekende service

Goede service, klantvriendelijk

vakkundig en vriendelijk geholpen

zeer prettig, niet opdringerig

Correct, de afspraken zijn allemaal nagekomen

Vriendelijke ontvangst door verkoper, die mijn wensen goed begreep en meedacht. Alle afspraken zijn keurig netjes nagekomen bij de aflevering.

Snelle rijklaar maken. Eerder dan ik dacht.

Bij problemen hebben ze er geen zin in en voel je je weggestuurd

Nieuwe uitlaat laten vervangen, prima. Nu er kort daarna een storing is die volgens andere garages wel eens aan de montage vd uitlaat kan liggen (misschien ook gewoon toeval), heeft hij 1 minuut gekeken en was het duidelijk dat het daar niet aan kon liggen. Kan inderdaad zo zijn, ik kan dat zelf niet beoordelen. Toen ik vroeg wat de nieuwe reparatie ging kosten merkte je dat ze er geen zin in hebben. Hier is de autosleutel en tot ziens. Totale desinteresse naar de klant toe. Zoals altijd weet je pas hoe een autobedrijf in elkaar steekt als er wat aan de hand is. Jammer, de eerste ervaring leek zo goed. 'Als er wat is mag je altijd terug komen' zeiden ze nog. Ja, om na 1 minuut later weer buiten te staan met je autosleutel in de hand en zoek het lekker zelf uit.

We zijn zeer blij met onze auto

Betrouwbaar bedrijf!

Vriendelijke mensen, erg betrouwbaar en komt afspraken na. Een top auto bij Pels gekocht, super blij mee!

Super geholpen en snel afgehandeld

Snelle service en goede communicatie. Ze waren zo snel met repareren dat ze vergeten waren om onderbeplating Terug te plaatsen . Maar auto was voor mijn vakantie al weer klaar.

geschrokken van klantgerichtheid

Ik heb een trekhaak laten plaatsen. Ik kwam er 2 dagen later achter dat het rechterachterlicht niet meer werkte. Ik ben teruggegaan naar het autobedrijf met de vraag of hier naar gekeken kon worden. Er was een autoverkoper aanwezig die meteen aangaf: "dit kan niet door ons komen want dit zouden wij meteen hebben gemerkt bij de controle die wij standaard doen." Ik schrok van deze reactie. Ik vond het niet klantgericht en voelde mij niet serieus genomen door deze manier van reageren. Ik heb de auto toch kunnen brengen en er is geconstateerd dat het inleren niet goed gegaan is. De verlichting werkt nu weer naar behoren. Ik geef de manier waarop gereageerd werd door de autoverkoper een 1. Ik geef de uiteindelijke service (dus het oplossen van het probleem door het autobedrijf) een 8.

Vriendelijk, snel, redelijke prijs

Zie hierboven

Altijd top service.

APK en kleine beurt gehad. Auto werd gewassen weer opgeleverd. Door het vertrouwen in jullie kom ik elk jaar weer terug vanuit Utrecht. Via de aanmelding had ik aangegeven graag een leenauto te willen gebruiken. Deze was bij aankomst niet beschikbaar. Wel een leenfiets, maar dit heeft mij toch in totaal een uur extra reistijd opgeleverd. Misschien iets om in het vervolg vooraf aan te geven. Had ik er rekening mee kunnen houden. Volgende keer vast weer een 10!

Duidelijke afspraken en prijs

Vriendelijke ontvangst, duidelijk uitleg van het onderhoud en goede inschatting van de kosten. Keurige nette auto terg ontvangen. Prima service.

Zeer goede service.

Deskundig en vriendelijk geholpen. Geen woekerprijzen.