perfect, zeker aan te bevelen

echt een aanrader. Abid neemt uitgebreid de tijd voor je. legt alles goed en duidelijk uit. voelde me erg op mijn gemak. lessen heb ik met veel plezier gedaan, na de 2de keer heb ik mijn rijbewijs behaald. Abid bedankt voor al je geduld en alle leuke gesprekken!

perfect, zeker aan te bevelen

Bij autorijschool botlek gekomen voor motorrijles. Deskundige instructeur die alles rustig en duidelijk uitlegd. Examen motorvoertuig beheersing in 1 keer gehaald. Morgen laatste les en volgende week Examen. Door de lessen bij autorijschool botlek heb ik in ieder geval het gevoel dat ik zelf zeker een veilig de weg op kan.

perfect, zeker aan te bevelen

Super fijne rijschool die jou echt wat wil leren! Veel geduld en je kan altijd alles vragen. Ik vond de instructeur ook super aardig, veel gelachen en geklets.

perfect, zeker aan te bevelen

je wordt goed ondersteunt bij het rijden de rijschool laat je eerst een fout maken en daarna wordt rustig en duidelijk uitgelegd hoe je moet aanpakken met een duidelijke uitleg met eventueel een getekende versie van de situatie wat ik persoonlijk heel handig heb ervaren en met een langzame opvoering van alles wat komt kijken bij auto rijden

perfect, zeker aan te bevelen

Vandaag mijn motorrijbewijs gehaald bij rijschool Botlek. De lessen van Ravin waren top. Omdat je alleen lest, en niet zoals bij veel andere rijscholen met twee of drie, leer je veel sneller. Je krijgt namelijk de volledige aandacht. Ook erg prettig dat Abid en Ravin je niet onnodig laten lessen als je eigenlijk al klaar bent voor je examen. Ik ben goed voorbereid op de examens en kan rijschool Botlek dus alleen maar aanbevelen!

goede service, goed behandeld

Altijd met veel plezier wezen lessen. Erg veel geleerd. Band tussen mij en mijn rij instructeur was ook super gezellig. Echt een top vent!

perfect, zeker aan te bevelen

Top rijschool! Elke keer met plezier gelest voor mijn auto rijbewijs en veel gelachen. Bedankt Autorijschool Botlek voor de goede hulp!

goede service, goed behandeld

Ik, als een heel onzeker persoon, ben ontzettend blij dat ik les heb gehad bij Abid van Autorijschool Botlek. Elke les opnieuw zorgde hij ervoor dat ik me op mijn gemak voelde en nam hij goed de tijd om dingen uit te leggen, soms wel 2 keer, nooit was het een probleem! Naast dat er heel deskundig gewerkt wordt, wordt er ook gekeken naar hoe je je voelt, als hij merkt dat er meer is is hij altijd bereid om ook daar over te praten, zodat je je les weer rustig kan vervolgen. Ik zou iedereen aanraden om hier te lessen!

voldoende, een redelijke ervaring

hele goede vriendelijke instructeur, neemt goed de tijd om je alles uit te leggen, niets is teveel. Stelt je altijd op je gemak.

goede service, goed behandeld

Ik heb zojuist mijn motorrijbewijs gehaald bij Autorijschool Botlek en ben zeer tevreden! Mijn instructeur was Ravin die mij uitstekend heeft begeleid gedurende de lesperiode. Daarnaast ook nog eens in 1 keer geslaagd. Al met en al een dikke aanrader!

voldoende, een redelijke ervaring

veel geduld, en erg gezellig

perfect, zeker aan te bevelen

Abid is een geweldige rij instructeur. Hij neemt goed de tijd voor je en legt de dingen goed uit. Ik les dan ook echt met veel plezier en hij heeft een goed gevoel voor humor. Ik voel me erg op mijn gemak bij hem. Echt een aanrader!!

perfect, zeker aan te bevelen

Een fantastische rijschool! Wat een fijne tijd heb ik gehad bij Autorijschool Botlek. Maar dat kan ook niet anders met zo\'n super rijinstructeur als Abid! Engelen geduld heeft hij en hij is rustig, luistert naar je. Abid heeft zoveel manieren om jou de beste chauffeur aller tijden te laten worden. Echt helemaal fantastisch! Geen andere woorden voor. Top!

perfect, zeker aan te bevelen

Een top rijschool, dat kan ook niet anders met Abid als instructeur!

goede service, goed behandeld

Ik ben erg tevreden over de rijlessen die ik heb gevolgd bij Autorijschool Botlek. Abid kan goed en rustig les geven en toont ook heel veel geduld. Dit is erg fijn! Wat ook erg prettig was, is dat hij meerdere manieren weet om vaardigheden zoals inparkeren aan te leren. Op deze manier leer je het hoe dan ook! Het laatste wat ik zou willen zeggen is dat Abid erg flexibel is met lestijden en ook veel tijd voor je neemt. Dit is zeker nog een pluspunt! Bedankt voor de goede lessen.

goede service, goed behandeld

De rijlessen waren altijd hartstikke gezellig, en Abid is heel bekwaam in wat hij doet: doceren in het autorijden! Toprijschool!

goede service, goed behandeld

Mijn ervaring met autorijschool Botlek is zeer naar wens geweest. Ik heb een erg leuke en leerzame ervaring opgedaan samen met Abid van autorijschool Botlek. Dankzij zijn goede lessen heb ik mijn praktijkexamen gehaald. Nu kan ik mijn eigen veilig door het verkeer gaan begeven. Dat alles met de dank aan Abid.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb sinds gister mijn rijbewijs gehaald. Ik heb met veel plezier bij Abid gereden. Vanaf het begin zorgt hij ervoor je op je gemak in de auto zit. Zelfs met lastige gevallen (zoals hij mij beschreef) zorgt hij ervoor dat je dat mooie rijbewijs op zak krijgt. Als hij je iets heeft uitgelegd en je snapt het niet, hij legt het je zo nog een keer uit! Zoek je een goeie rijschool, kies voor Rijschool Botlek. Ik wil Abid graag bedanken voor de leuke en voor leerzame lessen, en ik zal je toch een beetje gaan missen!

perfect, zeker aan te bevelen

top rijschool, ik heb hier altijd met veel plezier gelest!

perfect, zeker aan te bevelen

Top rijschool! Bedankt voor de leerzame lessen.. Zeker een aanbeveling waard!

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb het autorijden heel goed geleerd en ervaren bij autorijschool Botlek (Abid). Hij stelt je gelijk heel erg op je gemak zodat je met een goed gevoel achter het stuur zit. Rijbewijs in 1 keer gehaald!

perfect, zeker aan te bevelen

In 1 keer mijn praktijk gehaald, de instructeur leert je alles goed en op jouw tempo en geeft het aan als je klaar bent om examen te doen. Ook is het altijd gezellig in de auto en heb ik veel geleerd in de auto zoals eten en rijden tegelijk. De volgorde van leren is top, het lijkt even moeilijk aan het begin maar het wordt je goed en duidelijk uitgelegd en de instructeur heeft veel geduld. Als je zoekt naar een rijschool die je alles goed leert en je meer dan goed voorbereid de weg op stuurt dan zal ik deze rijschool zeker aanraden!