Ik heb ruim 2 jaar bij Botlek les gehad (met grote pauzes ertussen). Ik was zeker niet de makkelijkste leerling, maar Abid (de instructeur) gaf nooit op en motiveerde mij voortdurend om mezelf te verbeteren. Botlek is een geweldige rijschool en Abid is een absolute koning! Dankjewel Abid, voor alle leerzame (en gezellige) kilometers die ik met jou gereden heb. Nu lekker zelfstandig op de weg!

Ikzelf heb een zeer positieve ervaring met rijschool Botlek en zal het ook zeker aanraden leuke leerzame lessen voor een mooie prijs

Geweldige rijschool die je van onervaren automobilist opleidt tot ervaren chauffeur. Zowel praktisch als theoretisch wordt je begeleidt tot aan je examen toe na het behalen van de theorie blijft de instructeur je theorie wekelijks opfrissen in de praktijk zodat de kennis niet verloren gaat. En om de lessen niet te saai te laten verlopen wordt er wekelijks de nodige humor erin gegooid. Geweldige rijschool waar je nimmer spijt van krijgt dat je deze hebt uitgekozen. In 1 keer geslaagd

Fijne rijlessen gehad bij rijschool Botlek. Alles wordt goed behandeld en uitgelegd. Ook de theorie cursus is een aanrader!

Eigenlijk niks op aan te merken. Prettige en leerzame lessen. Enige wat ik kan vertellen is dat ik deze rijschool iedereen aanraad!

Mijn ervaring was top. Alles werd goed en rustig uitgelegd, dit was ook een reden waarom ik in één keer geslaagd ben.

Heb erg genoten van Abid. Top man, die eerlijk is. Let goed op je zwakke punten en pakt ze goed aan!

Een hele fijne rij instructeur met veel geduld.

voldoende, een redelijke ervaring

Ik heb altijd met veel plezier gelest. Het contact met mijn abid was erg hecht waardoor ik het leuk vond om te lessen. Ik kreeg veel vrijheid in mijn lessen waardoor ik veel variatie krijgt en naar mijn mening ik daar ook veel van heb geleert. Kort om, een super gezellige, leerzame en leuke rijschool. Zeker een aanrader!!

Goede instructeur top bedrijf.

Rijlessen met een ervaren instructeur. Stelt je op je gemak en maakt van elke les een leuke, leerzame les.

Ik heb alles heel goed geleerd en ik kon altijd goed lachen en praten met abid

Zeer gemotiveerde instructeur gehad met veel geduld, in 1 x mijn rijbewijs gehaald door de lessen waar ik super veel aan heb gehad. Bedankt rijschool botlek!

Alles wordt op een duidelijke manier uitgelegd en het tempo daarvan is precies goed.

Top rijschool, ik zou zeker deze rijschool adviseren. Er word veel moeite voor je gedaan en duidelijk uitgelegd!! Ik had mijn rijbewijs in 1 keer!!!!

Zeer goede begeleiding gehad van de zeer ervaren instructuur. Er is altijd een goede sfeer en knelpunten worden besproken. Dankzij de goede rijlessen en begeleiding van de instructuur in 1 keer geslaagd

Geslaagd 😃!

Instructeur neemt de tijd heeft geduld en is duidelijk. Daarom ben ik geslaagd voor de examen .

Ben erg tevreden over deze rijschool, aardige rijsinstructeur die geduld en rust uitstraalt. Een aandachtspunten is het teveel behandelen van theorie, waarin soms een gehele rijles voorbijgaat. De tijd kan beter gebruikt worden voor rijden. Verder toppie👍🏼!