Een super fijne ervaring en goede persoonlijke lessen.

Super fijne ervaring bij Rijschool Botlek. Instructeur legt goed de basis uit en gaat vervolgens erg persoon gericht aan het werk, hierdoor werk je echt aan de handelingen waarin nodig. Daarnaast is hij erg vriendelijk en maakt graag een praatje waardoor je je snel op je gemakt voelt.

Super fijne instructeur en je kan lachen tijdens de rijlessen!

Ik ben goed opgeleid en heb een hele leuke tijd gehad.

Fijne instructeur met goede uitleg en handige tips. De instructeur is heel behulpzaam, denkt goed met je mee en zorgt voor een fijne sfeer.

Gezellig en leerzaam tegelijk!

Mijn doorgebrachte uren in de auto bij Abid zijn erg leerzaam geweest. Hij begint met de basis en bekijkt vanuit daar waar hij voor jou op maat extra aandacht aan moet besteden. Door de kracht van herhaling en het schetsen van goede voorbeeldsituaties maakt hij je bewust van de nodige onderdelen, met als enige doel je te laten slagen voor je rijexamen. Hierdoor is het mij gelukt om in 1 keer voor mijn examen te slagen. Daarnaast is hij zeer fijn gezelschap! Je brengt immers toch de nodige uren met elkaar door in de auto.

Fijne rijschool super veel van geleerd!

Heb altijd les van Abid gehad, hij leert je snel alles aan en vooral veilig! Super fijne auto ook! Echt een aanrader om bij hem te lessen. Heb het naar me zin gehad! En mn rijbewijs in de pocket! Nou wat wil je nog meer??

Heel erg duidelijk en goeie uitleg overal bij

Uitstekende instructeur

Abid maakt echt tijd voor je en geeft maatwerk les. Hij is betrokken bij zijn leerlingen. Door middel van demo’s en daarna oefening werkt hij stapsgewijs naar het examen toe. Een betrouwbare, professionele instructeur die je optimaal klaarstoomt om af te rijden. Dankzij hem het vertrouwen kunnen vinden. Plus, je mag rijden in een super-de-luxe BMW, wat wil je nog meer?!

Met geduld me veilig leren rijden.

Afgelopen zaterdag in 1x mijn rijbewijs gehaald. In deze corona tijd, met onderbrekingen in het lessen. Begeleid op een manier die mij raakte. Me zo klaargestoomd voor het examen. Bedankt!

Top rijschool!

Hele fijne rijlessen gehad bij Abid. Abid zorgt voor een prettige sfeer en doet zijn uiterste best voor je! Vandaag geslaagd! Top gozer en top rijschool !!

Ik heb erg genoten bij het lessen en heb echt alles geleerd met abid heb ik kunnen lachen gieren brullen tijdens het lessen maar leerde tegelijkertijd heb me dus ook altijd op mijn gemak gevoeld.

Super leuke en fijne rijschool waarbij alles op de juiste manier wordt geleerd

Bij Autorijschool Botlek wordt je op een leuke en fijne manier begeleid om veilig deel te kunnen nemen aan het verkeer. De lessen zijn altijd van hoogstaande kwaliteit en er wordt op een fijne en informele manier gecommuniceerd.

Fijne rijschool

De lessen waren heel fijn bij Abid. Hij nam de tijd om alles goed uit te leggen en het was altijd heel gezellig in de auto. Dankzij Abid ben ik in een keer geslaagd. Super!

Goede rijinstructeur die weet wat hij doet!

Ik ben erg tevreden over de rijlessen. Abid nam altijd goed de tijd om dingen uit te leggen. Het uitleggen deed hij ook op een geschikte manier. Abid zorgt verder ook voor een prettige sfeer tijdens de rijles. Abid is verder ook flexibel met het inplannen van lessen.

Goede rijinstructeur die weet wat hij doet!

Ik ben erg tevreden over de aanpak tijdens de rijlessen. We werkten aan wat nodig was, zodat de tijd optimaal benut werd. Verder is het altijd gezellig tijdens de lessen en is het inplannen van een nieuwe les erg flexibel.

Super fijne en gezellige instructeur

Ik heb hele fijne lessen gehad bij Abid. Het idee om na de rijlessen zelf de weg op te gaan, geeft me een zeker gevoel en alleen gezonde spanning. Ik kan niet wachten om een autootje te kopen en de weg op te gaan! Mijn rijbewijs heb ik gehaald bij mijn 2e examen.

Geduldig, zeer bekwaam, betrouwbaar

Rij-instructeur Abid is buiten zeer bekwaam ook heel geduldig met de leerlingen en heeft mij niet alleen leren rijden maar ook geleerd om het overige verkeer te begrijpen. Hij kijkt echt naar de leerling en past de lessen per persoon aan. Ben blij dat ik zoveel heb kunnen leren en nu met een goed gevoel van zelfvertrouwen de weg op kan.

Uitstekend!!!

Ik ben van een andere rijschool naar autorijschool Botlek gekomen. Wat een top instructeur heb ik hier getroven!! Super fijne en persoonlijke lessen. Dank voor de goede en duidelijke lessen!!

Goed aandacht van rij instruktuur

Als je ergens mee vast loop wordt er altijd veel aandacht besteed om je te helpen verder te komen

Top rijschool!

10 jaar geleden geslaagd via autorijschool botlek, nu is mijn vrouw hier geslaagd (theorieles + praktijkles) ! Vriendelijke en ervaren rij instructeur.

Beste rijschool in de buurt

Beste instructeur die echt de tijd voor je neemt, en zelfs zijn vrije dag opoffert om les te geven. Het is altijd gezellig in de auto. Je leert hier echt op je eigen tempo, en geen trucjes echt autorijden.

perfect, zeker aan te bevelen

Beste rijschool van de regio, Abid is heel vriendelijk en behandelt je eerder als vriend dan leerling en dat maakt de ervaring veel beter. Rijbewijs in 1 keer gehaald!

goede service, goed behandeld

Een hele leuke rijschool waar je auto rijden op je eigen tempo kunt leren. Ik zou deze rijschool zeker aanraden als je opzoek bent naar een rijschool met kwaliteit. En als aller belangrijkste, de rijlessen zijn altijd super gezellig!!!

goede service, goed behandeld

Abid is een top rij instructeur met veel geduld. Hij leert je dingen ook op verschillende manieren zodat je er zelf achter komt wat jij het fijnst vindt en dan is het aan jou om toe te passen. Zeker een aanrader!

Top bedrijf

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb ruim 2 jaar bij Botlek les gehad (met grote pauzes ertussen). Ik was zeker niet de makkelijkste leerling, maar Abid (de instructeur) gaf nooit op en motiveerde mij voortdurend om mezelf te verbeteren. Botlek is een geweldige rijschool en Abid is een absolute koning! Dankjewel Abid, voor alle leerzame (en gezellige) kilometers die ik met jou gereden heb. Nu lekker zelfstandig op de weg!