• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Beste rijschool van de regio, Abid is heel vriendelijk en behandelt je eerder als vriend dan leerling en dat maakt de ervaring veel beter. Rijbewijs in 1 keer gehaald!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een hele leuke rijschool waar je auto rijden op je eigen tempo kunt leren. Ik zou deze rijschool zeker aanraden als je opzoek bent naar een rijschool met kwaliteit. En als aller belangrijkste, de rijlessen zijn altijd super gezellig!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Abid is een top rij instructeur met veel geduld. Hij leert je dingen ook op verschillende manieren zodat je er zelf achter komt wat jij het fijnst vindt en dan is het aan jou om toe te passen. Zeker een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb ruim 2 jaar bij Botlek les gehad (met grote pauzes ertussen). Ik was zeker niet de makkelijkste leerling, maar Abid (de instructeur) gaf nooit op en motiveerde mij voortdurend om mezelf te verbeteren. Botlek is een geweldige rijschool en Abid is een absolute koning! Dankjewel Abid, voor alle leerzame (en gezellige) kilometers die ik met jou gereden heb. Nu lekker zelfstandig op de weg!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ikzelf heb een zeer positieve ervaring met rijschool Botlek en zal het ook zeker aanraden leuke leerzame lessen voor een mooie prijs

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige rijschool die je van onervaren automobilist opleidt tot ervaren chauffeur. Zowel praktisch als theoretisch wordt je begeleidt tot aan je examen toe na het behalen van de theorie blijft de instructeur je theorie wekelijks opfrissen in de praktijk zodat de kennis niet verloren gaat. En om de lessen niet te saai te laten verlopen wordt er wekelijks de nodige humor erin gegooid. Geweldige rijschool waar je nimmer spijt van krijgt dat je deze hebt uitgekozen. In 1 keer geslaagd

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne rijlessen gehad bij rijschool Botlek. Alles wordt goed behandeld en uitgelegd. Ook de theorie cursus is een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eigenlijk niks op aan te merken. Prettige en leerzame lessen. Enige wat ik kan vertellen is dat ik deze rijschool iedereen aanraad!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring was top. Alles werd goed en rustig uitgelegd, dit was ook een reden waarom ik in één keer geslaagd ben.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb erg genoten van Abid. Top man, die eerlijk is. Let goed op je zwakke punten en pakt ze goed aan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een hele fijne rij instructeur met veel geduld.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb altijd met veel plezier gelest. Het contact met mijn abid was erg hecht waardoor ik het leuk vond om te lessen. Ik kreeg veel vrijheid in mijn lessen waardoor ik veel variatie krijgt en naar mijn mening ik daar ook veel van heb geleert. Kort om, een super gezellige, leerzame en leuke rijschool. Zeker een aanrader!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede instructeur top bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rijlessen met een ervaren instructeur. Stelt je op je gemak en maakt van elke les een leuke, leerzame les.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb alles heel goed geleerd en ik kon altijd goed lachen en praten met abid

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer gemotiveerde instructeur gehad met veel geduld, in 1 x mijn rijbewijs gehaald door de lessen waar ik super veel aan heb gehad. Bedankt rijschool botlek!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alles wordt op een duidelijke manier uitgelegd en het tempo daarvan is precies goed.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top rijschool, ik zou zeker deze rijschool adviseren. Er word veel moeite voor je gedaan en duidelijk uitgelegd!! Ik had mijn rijbewijs in 1 keer!!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede begeleiding gehad van de zeer ervaren instructuur. Er is altijd een goede sfeer en knelpunten worden besproken. Dankzij de goede rijlessen en begeleiding van de instructuur in 1 keer geslaagd

Over Autorijschool Botlek

Filter op Taal