Vriendelijk,eerlijk

Eerlijke vakman met hart voor de zaak

Fijne garage met goede vakmannen. De eigenaar is goud eerlijk en valt goed mee te praten. Hele fijne auto gekocht daar.

Geweldige service.

Goede en duidelijke uitleg over de te maken keuze. Goede en duidelijke onafhankelijke informatie. Vergeten artikelen in de ingeruilde auto, netjes bewaard.

Snelle en vakkundige service

Vriendelijk en uitstekende service

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Mijn Renault Scenic kocht ik bij Autovakmeester Urkhoven, anderhalf uur rijden vanaf mijn woonplaats. Omdat ik mij zorgen maakte over de kosten van het onderhoud van deze auto, zei René dat ik altijd kon bellen als er iets was met de auto. Diezelfde avond klapte mijn linkerbuitenspiegel niet meer automatisch in. De volgende dag René gebeld en die heeft er binnen 2 weken een nieuwe opgezet. Omdat ik tijdens de reparatie kon wachten, reed ik zelf de 3 uur heen en weer. Binnen 3 weken na aankoop liep de koelvloeistof te snel weg. Na een belletje met René, is de auto opgehaald en geruild voor een leenauto, de koppakking gerepareerd en de auto weer na anderhalve week terug gebracht. Het heeft mij dus alleen brandstof en tijd gekost. Van beide reparaties heb ik nooit een rekening gezien en niets over kosten gehoord. Wil je een garage met goede service, ga dan zeker hierheen!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Gemoedelijke sfeer. Komt zelfs naar de zaak als hij ziek thuis zit. Een echt familiebedrijf.

Prima autobedrijf

Zeer tevreden hoe ik werd geholpen door de eigenaar René vab B. Auto, Opel Astra 1.6, netjes afgeleverd incl. een beurt. René nam alle tijd voor mij en we zijn een nette prijs overeengekomen. Ben tot nu toe zeer tevreden en kan Auto Urkhoven dan ook van harte aanbevelen.

Zeer gemoedelijk geholpen en eerlijk.

Eerste gevoel en indruk was zeer goed en vertrouwd. We zijn netjes geholpen en hebben een eerlijk advies gekregen.

geweldig

Alles heel goed geregeld met de aankoop van mijn nieuwe auto

Goede auto snel mee

Mijn oude auto deed het niet meer. Op de site zag ik een volkswagen fox staan. Ik kon meteen de volgende dag terecht voor een proefrit. In overleg kon ik hem meteen meenemen, hij was pas gekeurd. Wel met het advies om terug te komen als er iets niet goed was. Hij doet het prima en ik ben er nog steeds zo blij mee. Dank je wel.

We merkten kleine dingetjes aan onze "nieuwe "auto Zijn prima geholpen, auto nu voor zover we nu merken helemaal oké

Goede adviezen en een goed gevoel van het eerste moment. Als ik vragen heb kan ik er zeker weten terecht! Ik ben super blij met mijn auto en de service.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Top bedrijf met uitstekende after sale service

Een no-nonsens bedrijf waar meningen een voorbeeld aan mogen nemen!. Hier is service nog vanzelfsprekend is.

Eerlijke Autohandelaar

Uitstekend!

Uitstekende service, direct een vertrouwd gevoel. Voel me eindelijk weer veilig op de weg!

Super Ervaring

Na onverwachte problemen met mijn Mercedes A Versnellingsbak een goede en snelle oplossing in de vorm van een Citroën Xsara Picasso waar ik tot op heden heel tevreden over ben netjes het dashboard gespoten hij ziet er echt netjes uit rijd goed Echt klasse..ik hoop er lang van te kunnen genieten Bedankt

Prettige samenwerking

Mercedes c250 gekocht ben zeer tevreden over de wijzen van onderhandelen afhandeling van mijn aankoop

Beste Autovakmeester Urkhoven

Graag wil ik u vertellen dat wij heel goed tevreden zijn met het kopen van onze auto Wij kregen alle kans en tijd om de auto goed te bekijken en uit te leggen wat mijn wensen waren Best interessant om een duivenmelker met zijn grote manden tevreden te stellen Maar dat goed gelukt De kleine dingen als een deukje werden onzichtbaar opgelost Verder zijn wij tot nu toe heel goed tevreden over de auto en als er iets voor doet kom ik met volle vertrouwen naar jullie toe Groet Jan en Maria

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

(H)eerlijk autobedrijf met een juiste klantbenadering

Door druk werkbestaan weinig tijd om een auto te zoeken. Tijdens familiebezoek in het Brabantse toch even bij autobedrijf Urkhoven langs gegaan. Daar stond d’ie dan, de auto die wij zochten. Omdat de auto er goed uitzag wilden we afzien van een proefrit. Bovendien stond de auto achterin de showroom. Geen enkel probleem voor de eigenaar René van B. In een mum van tijd stond de auto buiten klaar voor een proefrit. Door het vertrouwen wat René had in ons als klant, kregen wij vertrouwen in René. Zo werden de proefrit en de koop op een vertrouwelijke wijze afgehandeld, dus zonder allerlei paperassen en handtekeningen vooraf. De week daarop stond auto netjes klaar + alle benodigde papieren. Daar de auto nog steeds netjes rondrijdt hebben we nog geen gebruik hoeven maken van de nazorg. Overigens hebben we wel alle vertrouwen in een onverhoopte nazorg door René.

tot nu toe prima

Mercedes A gekocht auto rijd prima klein probleem met automaat maar is mij ook eerlijk verteld door Renee auto ziet er zeker voor zijn leeftijd prima uit en heb echt vertrouwen in dit bedrijf ik hoop er een hele tijd mee te doen

Topi eigenaar

Heb met een gezellige man gepraat en onderhandeld zeker een aanrader. Mvg Hein

Prettig eerlijk niet opdringerig

Prettig gesprek eerlijke informatie .Stipt met afspraken.

• Service N.v.t.

Betrouwbaar en eerlijk

Fijne mensen vooral rene de eigenaar Doet wat hij belooft zelfs wel wat meer.

Wat je ver haalt is lekker!!!

We waren vanuit Hoorn N-H op zoek naar een Nissan Juke automaat. René had een heel mooie jonge Juke staan met zeer weinig kilometers. Omdat we toch in de buurt moesten zijn toch even gekeken en meteen verliefd op deze auto. René gaf prima advies en kwam heel betrouwbaar en vakkundig over. Auto op internet helemaal nagetrokken en de knoop doorgehakt. Rene zorgde voor een trekhaak en Nederlandse boekjes van de auto. Bij het ophalen van de auto had hij zelfs nog de nieuwste versie navigatie er op gezet. Hulde voor deze prima service! No nonsense, gewoon een heel betrouwbare vakman! Bij thuiskomst ontdekte ik nog dat de krik er niet bij zat, René verontschuldigde zich en heeft hem per omgaande direct als pakket opgestuurd! Wij kunnen ons echt geen betere vakman bedenken. René, ga zo door, je hebt er een vaste klant bij!!!

Positief

Ik was op zoek naar een nieuwere Ford Fiesta omdat mijn Seat Leon een te hoge kilometer-stand begon te krijgen Voor het inruilen was alles snel geregeld en kwamen we vlug tot een overeenstemming. Alle vragen waren netjes beantwoord en het was handig dat de nieuwe auto ook even werd uitgelegd. Fijn en klantvriendelijk bedrijf.

Over Autovakmeester