Een bijzondere ervaring. Op een goed moment heb ik een afspraak gemaakt met dhr. van Bakel om na te gaan of ik mijn auto, die op gas loopt en 181000 km had gereden, kon inruilen voor een gelijkwaardige auto die hij te koop had staan. Na een proefrit en een uitgebreid gesprek over de auto deed hij mij een inruil voorstel wat verder ging dan ik had verwacht dus was de zaak voor mij beklonken. Totdat hij mij vroeg waarom ik mijn auto wilde inruilen, en ik verbaasd antwoorde dat ik dacht dat de auto daaraan toe was Hij heeft mij toen duidelijk uitgelegd dat dat nog niet zo was en dat mijn wagen nog wel 100.000 km. ,zonder al te veel problemen, zou kunnen blijven rijden. Dat advies heb ik bijzonder gewaardeerd en ik heb hem hartelijk bedankt voor zo'n eerlijk advies. Er ging een blij man naar huis met zijn eigen auto, waar hij aan gehecht was. Ik wens dhr. van Bakel goede zaken toe in de toekomst en hoop als het nog eens echt nodig is zaken met hem te doen. Met vriendelijke groet Gert van Middelkoop

• Service N.v.t.

Fijne persoonlijke garage

Aardige eigenaar, prettig zaken mee te doen.

• Deskundigheid N.v.t.

fantastisch geholpen

Goede ervaring. Netjes geholpen door hun, vragen werden altijd beantwoord. Ik raad hun zeker aan.

Helder en eerlijk

Duidelijke communicatie, nemen de tijd voor je en komen afspraken na. Een aanrader!

UItstekende service tegen een goede prijs

De Mercedes B-Klasse die ik bij René gekocht heb ik echt een prachtige auto. René heeft er ook alles aan gedaan om hem netjes op tijd te kunnen leveren aan mij. En ook nog voor een bijzonder redelijke prijs. Topklasse!

Vriendelijk en adequaat

Ik ben goed geholpen . Thuisbrengen van de auto vond ik super net als de naleveeringen.

• Deskundigheid N.v.t.

Klantvriendelijk, servicegericht, betrouwbaar.

Autovakmeester Urkhoven is een zeer prettig bedrijf, denkt graag mee met de klant die een zeer betrouwbare occasion zoekt voor een mooie prijs . . . servicegericht bij de aankoop en nog véle jaren later.

Alles weer prima geregeld!!

Alles goed

René is een fijne vent!

Mijn inziens is René een eerlijke en betrokken autoverkoper. Ook na de aankoop! Zag dat er nog fabrieksgarantie op de auto zat en daarna heeft hij gelijk de autotrustgarantie gecanceld en het bedrag terug overgemaakt.

Eigenaar komt afspraken na, en zelfs meer dan dat.

Rene, is hartelijk, klantvriendelijk, en meedenkend. een fijn bedrijf waar ik mij erg op mijn gemak voel. Service prima, en niet opdringerig. Al met al een heel fijn auto bedrijf.

Behulpzaam en fijn bedrijf. Erg tevreden met mijn gekochte auto

Geweldig geholpen en meteen geslaagd.

Prettige ontvangst, werd fijn geholpen waarbij de eigenaar vooral niet opdringerig was en alle tijd nam, voelde vertrouwd en veilig om daar een gebruikte auto te kopen.

Doet wat hij afspreekt

Komt betrouwbaar over en is dat ook.

duidelijk en vriendelijke afhandeling van de aankoop

en de service is ook helemaal prima

Top service, altijd tot het uiterste.

Ik kom hier al ruim 12jaar met heel veel plezier, diverse auto's gekocht en ingeruild bij Auto Urkhoven. Keer op keer top service en fijne nazorg. Zou het iedereen aanraden. Net weer een auto gekocht, we zijn er super blij mee.

prima ervaring bij de aankoop van auto

Afgelopen zaterdag auto opgehaald bij Rene van Auto Urkhoven. Vanaf het begin is er heldere communicatie en een betrouwbare behandeling van de auto aankoop. Deze man en garage is echt een aanrader voor iedereen die opzoek is naar een goede occasion.

Ben zeer tevreden met bij Auto Urkhoven gekochte Seat Altea

Zowel de afhandeling van aankoop en aflevering van de auto zijn perfect verlopen.

Auto Urkhoven is zeker een aanrader. Zeer klantvriendelijk .

Vriendelijk ontvangen en goed en correct geholpen.

Hij komt al zijn beloftes na.

Rene krijgt van mij alleen maar lof. Komt zijn afspraak altijd na.

Goed geholpen door de eigenaar die een vakman met liefde voor het van bleek te zijn

Een mooie Qashqai gevonden in Geldrop. Ver van ons thuis in Amsterdam maar een bekende omgeving vanuit mijn jeugd. Prima geholpen door De garagist die de auto niet heeft proberen aan te smeren met mooie praatjes, maar de auto zichzelf heeft laten verkopen. Goed geadviseerd over verzekeringen. Prima service van dit familie bedrijf!

Vriendelijke ongedwongen sfeer

Ik heb mijn eerste auto hier gekocht nadat ik wekenlang online had gezocht naar een auto die voldoet aan alles wat ik wil. Na de proefrit gaf ik aan dat ik deze auto wilde kopen en we gingen naar rené zijn kantoor. Hier vertelde hij dat het bedrijf begonnen was als garage en de showroom met occasions iets was voor"erbij". Hij vertelde mij ook dat hij niet elke auto zomaar aan iedereen verkoopt, alleen als het voor hem ook goed voelt. Dit gaf mij direct zo'n fijn en ongedwongen gevoel, dat ik dacht hier kan ik gerust een auto kopen. Ook een leuke bijkomstigheid was dat René zelf zei dat wie goed doet, goet ontmoet. "Jij vraagt niet om korting, je bent niet negatief over iets aan de auto, dus ik ga jouw matsen". Dus toen heb ik een gratis onderhoudsbeurt en gratis afleverbeurt bij de prijs in gekregen. Verder werd alles mij heel duidelijk uitgelegd en ik vond t fijn dat er niet zo'n stijve zakelijke sfeer hing. Al met al zou ik auto urkhoven zeker aanbevelen!

Goede en vriendelijke service. We zijn samen tot een goede deal gekomen. In de toekomst, bij aanschaf van een nieuwe auto, zal ik zeer zeker eerst bij René aankloppen.

Vriendelijke ontvangst. Ze doen er alles aan om je met een gerust hart en probleemloos op weg te laten gaan. De service daarbij is uitstekend.

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.