Fijn en snel geholpen met nieuwe auto

Martin en team staan direct voor je klaar, geven goede informatie over de occasions en denken met je mee over je wensen en de invulling daar van. Bij de auto nog een setje winterbanden meegekocht en om een kleine reparatie/onderhoud gevraagd. Veel vertrouwen in de (nieuwe) relatie, ik kom er graag terug.

Begrijpend en professioneel ondanks dat ik auto niet heb gekocht.

Super prettig behandeld en professioneel.

Betrokken alsof het hun eigen auto is

Ik had een lastig probleem waardoor m’n auto niet door de APK kwam. Zij waren superdruk en hadden een lage bezetting. Vervolgens staan ze voor je klaar, doen maximaal en onophoudelijk wat mogelijk is om een situatie op te lossen. De toewijding en betrokkenheid is hoog; alsof ze aan hun eigen auto werken. Hier ben je een unieke klant met een belangrijke auto. Ik zou willen dat ieder bedrijf zo te werk gaat!

Zeer prettige communicatie. Gezien ik op afstand interesse heb getoond voor een auto is de communicatie in eerste instantie per mail gestart. Op alle vragen omtrent de auto werd snel gereageerd en men heeft het idee dat men welkom is als klant, ookal toont men alleen interesse en wil informatie ophalen. Veel garages bieden meteen aan om langs te komen ipv per mail informatie te delen., maar in mijn geval was dit prettig, zodoende alle belangrijke zaken kunnen kortsluiten en nog maar een formaliteit om de auto te bekijken. Bij bezichtiging uiteindelijk werd geheel meegewerkt om de auto te bekijken en uitgebreid te testen. Een koop is daardoor weloverwogen gedaan mede omdat dit bedrijf transparant werkt en een eerlijke prijs vraagt en zeer flexibel is. Men doet niet moeilijk om d auto op alle punten correct af te leveren. Vervangen onderdelen worden getoond zodat men als leek ervan verzekerd dat deze ook zijn vervangen. Al met al een aanrader.

Prima.

Goed geholpen bij de aankoop van een auto. Snelle reactie na sturen van een e-mail. Absoluut aan te bevelen. V.w.b. de garantie en de nazorg heb ik nog geen ervaart de auto moet nog afgeleverd worden.

Altijd snel, vriendelijk en goed geholpen.

Staan achter het product die ze verkopen, prettige in de omgang, hoge mate van service.

Autobedrijf Peters van Nijenhof gaat voor het duidelijke verhaal, geen wollige verhalen of poespas. Ze verkopen auto's waar ze achter staan, technisch prima in orde. Voor de nieuwe klant kan de zekerheid Bosch Car Service garantie de beslissende stap zijn voor het kopen van een auto bij Autobedrijf Peters van Nijenhof.

Zoals altijd goed

Een bedrijf waar ze oog en oor hebben voor de klant, door het behulpzaam zijn, meedenken en vooral eerlijk zijn over wat ze doen en waarom. Daarom ben ik al jaren vaste klant en zal dat ook blijven

Prima garage met goede service

Keurig en vriendelijk geholpen. Voor de reparatie alles in overleg besproken, dus geen verrassingen. Netjes alle afspraken nagekomen. Ben er heel tevreden mee!!

Open en eerlijk

Ik ging kijken voor een auto. Helaas ging er tijdens de proefrit iets kapot. Dit werd netjes opgelost. Alles werd ook netjes doorgestuurd wat er kapot was en vervangen moest worden. Toen alles gerepareerd was nogmaals een proefrit gemaakt en een mooie deal kunnen sluiten. Martin bedankt!

Perfecte service

Al jarenlang mijn vertrouwde garage. Ik heb hier meerdere auto's gekocht en in onderhoud gehad en ben nooit teleurgesteld.

bij problemen altijd zorgen voor een oplossing en zeer behulpzaam

Top bedrijf met hart voor de klant

Ze zijn hier duidelijk bereid een stapje extra te doen, als dat mogelijk is, om hun klant de best mogelijk ervaring geven op garage en aankoop gebied. Ik blijf zeker bij deze garage. Super tevreden, bedankt.

Super service zonder overbodige poespas

Auto gebracht (Tesla) voor APK. Auto was ruim op tijd klaar. Zelf initiatief genomen om verkeerd gemonteerde band te corrigeren. Top

Ik heb jaren mijn auto in onderhoud gehad bij deze garage. Ik ben altijd zeer vriendelijk en deskundig geholpen tegen een goede prijs. Ook voor vragen kon ik altijd bellen of even langskomen. Helaas woon ik niet meer in de buurt, anders was ik zeker nog klant gebleven.

Goede communicatie, eerlijk, verstand van zaken

Hier mijn tweede hands auto gekocht. Gedurende mijn jaar garantie hun het onderhoud en reparaties uit laten voeren. Diverse zaken zijn onder garantie vervangen, zonder discussies of moeilijk doen. Gewoon eerlijk. Prima communicatie, efficiente en duidelijke telefoongesprekken. Luisterend oor.

Geweldig geholpen met mijn autoprobleem!

Ik had een probleem met mijn auto, binnen 5 minuten hadden de heren een diagnose gesteld en ondanks de drukke tijd en een behoorlijke reparatie (vervangen katalysator) hebben ze de auto binnen 2 dagen weer laten rijden als een zonnetje. Echt top!

Altijd goed en altijd betrouwbaar

Ik kom hier al 20 jaar en nog nooit teleurgesteld. Altijd uitstekende service en vooral eerlijk en betrouwbaar. Niet altijd een vanzelfsprekend bij een autogarage. Ik kan deze garage dan ook voor de volle 100% aanbevelen!

Zoveel enthousiasme en liefde voor auto's

Het contrast kon niet groter zijn. Twee dealers bezocht voor een betaalbare occasion. De eerste verkocht alleen occasions van een paar jaar oud en dus niet betaalbaar. Bij deze tweede echter werden we ondanks topdrukte met verschillende oorzaken enthousiast ontvangen. De liefde voor het vak straalde ervan af. Ik beveel dit autobedrijf zeer zeker aan. "Alles voor uw auto" wat wil je nog meer?

Goed geholpen eerlijk verhaal

Auto gekocht en ingeruild

Superservice

Afgelopen week kwam ik kijken voor mijn eerste autootje en werd ontzettend goed geholpen door al het vriendelijke personeel. De auto werd even binnen gezet zodat we warmpjes en droog konden kijken en daarna mocht ie mee voor een proefrit. Vervolgens even rustig met elkaar gezeten met een kopje koffie erbij en op een plezierige manier onderhandeld over de prijs. De verkoper was eerlijk en attendeerde mij op de paar gebreken die bij een oud autootje kunnen komen kijken zodat ik helemaal zeker wist wat ik kopen ging. Na de koop nog even op de brug gezet voor een laatste check en als klapper op de vuurpijl gingen mijn hongerige vader en ik naar huis met een auto en een heerlijke chocoladeletter ;) Leuke, gezellige ervaring.

Super service!

Niks meer dan lof…

Top! Zeer aan te bevelen.

Súper service keer op keer! Eerlijk advies, vakkundige hulp en warm menselijk in één. Aanrader.

Super service

Top service, eerlijkheid en betrouwbaar

Een topper onder de autogarage’s!

Een autogarage, waar aandacht voor de wensen van de cliënt en deskundigheid met betrekking tot werkzaamheden hoog in het vaandel staan. Voel me gehoord en adequaat geholpen om met mijn auto weer veilig de weg op te kunnen gaan. Ronduit een garage waar betrouwbaarheid en deskundigheid er nog toe doen en alles tegen een eerlijk tarief!

Papenkamp 17

6836BC Arnhem