Top !!

Heel blij mee , snelle service word snel gehandeld en doorgepakt top mannen

Perfecte diagnose, deskundige monteur

Ik had problemen met mijn auto, twee andere auto bedrijven konden het niet oplossen. Ik bracht de auto om 11.00 uur en om 14.00 uur was de auto klaar. Het bleek een slecht contact te zijn. Peters van Nijenhof dankjewel en tot de volgende keer. Gert van de Valk

Andere definitie van service.

Afspraak via de bcs website gemaakt tijd 09:05 keuring duurt 45 min. Bij afgifte auto krijg je bericht auto klaar kan dus niet wachten.Telefoon ruitenwissers vervangen ik heb ze besteld na 13:00 uur binnen we bellen u.Kreeg niet de gelegenheid te vragen wat de kosten zijn.Wederom telefoon auto is klaar en goed gekeurd,maar eens gevraagd wat de kosten zijn van de ruitenwissers voorruit €58,-. Ik beveel het aan ,maar er kan beter gecommuniceerd worden over de kosten.

Geweldige service, al jaren zeer betrouwbaar

Top afwerking en zeer goed advies over het herstellen van de schade van mijn auto. Al jaren zijn mijn auto('s) goed onderhouden zonder dat het allemaal té veel moet kosten.

Altijd eerlijk, helder en naar wens.

We komen al jaren bij Peters van Nijenhof voor aanschaf en onderhoud. Nooit gedoe, fijne communicatie en eerlijke en transparante prijzen. Kan niet meer verwachten van een goed autobedrijf, top!

Uitstekende service!

Bij deze een warme douche voor Bosch Car Service Peters van Nijenhof. Martin, Georgo en alle monteurs. Bedankt dat jullie me altijd weer helpen en zorgen dat ik mobiel blijf. Druk of niet. Ik kan altijd terecht en jullie zorgen voor de snelst mogelijke oplossing. Echt top!

Vandaag super leuk geholpen

Kort maar krachtig Echt goed geholpen Een aanrader!!! Mooie occasion gevonden.

Uitstekende garage zeer klantvriendelijk en top occasions.

Paar weken geleden op een zaterdag een proefrit gemaakt met een Nissan Qashqai . Super ontvangen door verkoper Martin. En alles werd top uitgelegd . Auto stond netjes klaar met voldoende brandstof in de tank. Na de rit de offerte netjes doorgesproken en na een aantal dagen bedenktijd hebben we besloten tot koop van de Nissan. Vandaag op 15 februari hebben we de auto opgehaald en hij stond er top bij. Martin en je medewerkers hartelijk dank voor de prima service en klantvriendelijkheid. Top team in een top garage.

Echt een topgarage!

Recentelijk hier een vw polo gekocht, op maandag langs gegaan om deze te bezichtigen, en ik kon ‘m meteen reserveren om vrijdag op te halen. Helaas zat er een motorstoring op, waardoor de auto in noodloop sprong en deze weinig vermogen meer had. Ze hebben ze auto netjes opgehaald en vervangend vervoer geregeld. Tussentijds netjes op de hoogte gehouden wat het probleem was, en wat ze er aan hebben gedaan om het op te lossen Qua service en garantie niks op aan te merken! In 1 woord een topgarage Het personeel is ook zeer vriendelijk, en weten waar ze het over hebben. Zeker een aanrader voor iedereen

Super service

Zoals gewoonlijk weer prettig geholpen en het probleem goed opgelost. Weer een auto die glimlachend de weg op gaat.

Deze autodealer en in het bijzonder Martin Peters van Nijenhof, is een voorbeeld van hoe een autodealer zou moeten zijn. Uitermate professioneel en zeer servicegericht. En reparatie aan mijn citroen DS4 ondanks de drukte prima uitgevoerd. Zeer klantgericht. Netjes kosten opgave vooraf. Dankzij oplettendheid van de monteur met het wisselen van de wielen van zomer naar winter mankement ontdekt!!! En netjes opgelost. Complimenten voor Martin en zijn hele team.

Professioneel bedrijf dat afspraken perfect nakomt en servicegericht is.

Een goed Bedrijf en goede service.

Ik loop al jaren bij dit bedrijf omdat ik niet anders kan zeggen dat ik hier goede ervaringen bij heb. Wordt altijd goed te woord gestaan en goed geholpen. Mocht je nog een garage zoeken dan is dit een goede aanrader.

Geweldig en eerlijk zaken doen

Deze autodealer en in het bijzonder Martin Peters van Nijenhof, is een voorbeeld van hoe een autodealer zou moeten zijn. Uitermate professioneel en zeer servicegericht. Goede prijzen voor kwalitatief uitstekende auto’s. Van harte aanbevolen als u een top occasion wilt aanschaffen, ook als u daarvoor een grote omweg moet maken zoals ik moest doen.

Betrouwbaar, Klantvriendelijk en hele goede service.

Via autoscout een auto gezien die bij dit bedrijf te koop stond. Gebeld of ik even langs kon komen om te komen kijken. Werd netjes voor me klaar gezet. Werd heel vriendelijk ontvangen door Martin. Mocht even een test rit maken. Bij terugkomst om tafel gezeten en tot een goede deal gekomen met inruil van mijn oude auto. Vooral mijn complimenten naar Martin, super klantvriendelijk, heel erg meedenkend met de klant. Voelde gelijk vertrouwd vanaf het begin! Uiteindelijk alles geregeld. Netjes alles op papier zoals het hoort. Dik tevreden over dit bedrijf!

Keurige garage!

Na één telefoontje kon in de volgende dag de nieuwe auto komen bekijken. Een week later was die van mij. We hebben een mooie deal gesloten met inruil van mijn oude auto. Kortom een keurige, betrouwbare garage die zijn afspraken nakomt met vriendelijke medewerkers.

Een Topgarage!

Dit bedrijf verleent uitstekende service. Zij zijn vriendelijk en betrouwbaar. Vanaf het eerste moment een zeer prettig contact. De auto is keurig afgeleverd en reparaties worden prima gedaan. Zo nodig wordt de auto grondig nagekeken. Reden waarom wij als waardering een taart hebben laten bezorgen, dat verdienen ze!!

Afspraken worden nagekomen, prettig contact.

Het probleem was moeilijk te traceren van mijn auto. Verschillende keren terug geweest met goede service en nu rijdt mijn auto weer geweldig!

Klantvriendelijk en communicatief

Lof voor de monteur Alwin en voor Theo die mijn stotterende Seat Leon binnen een heel redelijke tijd van zijn probleem heeft ontdaan. Met name de manier waarop ze een vrouw tegemoet treden, ze goed naar je verhaal luisteren en ja later goed uitleggen wat ze gevonden en/of opgelost hebben is erg prettig. Men gaat er niet klakkeloos vanuit dat een vrouw geen technische informatie zou kunnen verwerken. Binnenkort laat ik mijn auto door hen APK keuren. Deze eerste kennismaking ervaar ik als heel positief.

Prettig contact gehad en tevreden over aankoop!

Heb hier op een nette manier een mooie auto gekocht en ook na een reparatie onder garantie alles netjes geregeld en aan afspraak gehouden! Alles in goed overleg en fijn gesprek! Zeer tevreden over aankoop en communicatie! Zou hier zo weer een auto kopen.

TOP service!

Hartelijk dank voor de goede service rondom de onderhoudsbeurt van mijn leaseauto gisteren. Een zeer vriendelijke en correcte meneer heeft onze auto thuis opgehaald en weer onderhouden en gewassen teruggebracht. Top. Volgende keer kies ik absoluut weer voor jullie.

Service van de bovenste plank.

Op zaterdag bellen en een week later een prachtige auto in je bezit voor een zeer nette prijs. Autobedrijf Peters van Nijenhof maakte dit mogelijk. Vriendelijk, behulpzaam, meedenken met de klant...niets is dit bedrijf teveel. Na een week eerder het tegenovegestelde meegemaakt te hebben bij een ander bedrijf, was dit een absolute verrijking. Ook al is Arnhem niet naast de deur. Wij zullen hier vaker terugkeren, dat zegt genoeg. Bedankt.

Honest and reliable

We have had this garage as our go too, with all car matters from buying to service. We have always found them reliable, easy to work with and fairly priced.

Top service.

In oktober een BMW M750i gekocht. Fijne ontvangst en eerlijk verhaal. Tijdens de garantie was er een mankement en dit is keurig opgelost. Contact verloopt erg prettig en informeel. Erg goed gevoel bij dit bedrijf.

Vriendelijke en eerlijke dealer

Het contact met Martin verliep vlot en was openhartig. Martin vertelt gewoon hoe het is en doet niet moeilijk over kosten om een auto goed op te leveren, er moet gewoon een goede auto geleverd worden en de klant moet tevreden zijn. Aanrader! Betrouwbaarheid lastig te zeggen na een paar weken.