is super Bjorn goud alles geregeld

Super service, de medewerkers denken met je mee.

goede klantvriendelijkheid. En gelukkig is er overal een oplossing voor te vinden. Wat een betrouwbaar en goed bedrijf is dit!

Toppie

Ik kwam kijken en was meteen verkocht, Giorgio en Dylan hebben mij heel goed geholpen, In de zaak en via de mail. Je kan er terecht met al je vragen. Thanks heren, Y.Mast

Zeer positieve ervaring bij dit bedrijf! Ze zijn zeer Klantvriendlijk .

Ze hebben na een afspraak te hebben gemaakt alle tijd genomen om me te informeren en te helpen bij het maken van de keuze. Uiteindelijk een prachtige auto gekregen voor een eerlijke prijs.

Prima geholpen, top

Prima geholpen zowel bij aankoop als bij aflevering

Duidelijke uitleg, proactieve communicatie, vlotte afhandeling.

Positief, voor herhaling vatbaar.

Heel fijn bedrijf, erg fijn geholpen!

Heel fijn auto bedrijf waarbij wij heel vriendelijk zijn geholpen door de medewerkers.

Prima geholpen!!

Zojuist mijn A3 opgehaald. Staat er keurig bij. Op naar vele fijne kilometers

Super vriendelijk

Zijn super vriendelijk en klantgericht

Zeer goed geholpen klantvriendelijk

Uniek

Hoi Siado, Bedankt voor jouw rustige manier van vertellen hoe alles in de auto werkt. Jouw toewijding en de service die je ons gegeven hebt bij het proces van onze huidige auto inruilen voor een echte grote gezinsauto! Groeten, Familie Oolders

Zeer vriendelijk en vakkundig personeel .

Auto gevonden online met zeer veel duidelijke en eerlijke foto's. Auto was keurig en precies als aangeboden op internet. Daarnaast vele mogelijkheden betreft assesiores, top. Prijs kwaliteit zeker de beste en goedkoopste. Kortom, echt een aanrader!

Uitstekend!

Een hele fijne ervaring tijdens de aankoop. Van proefrit tot uiteidelijke oplevering, uitstekend geregeld. Zeer klantvriendelijke instelling; van receptioniste tot aan de werkplaats, waarbij wij zeer kundig en uitermate vriendelijk zijn geholpen door Siado. Wij komen graag in de toekomst terug.

Goed geholpen. Fijn zaak

Goed geholpen, fijne zaak

Netjes en vlot geholpen

Voor 2e keer dit jaar netjes en betrouwbaar geholpen

Geweldig! Goede service en enorm fijn geholpen.

Heel goed geholpen. Van proefrit, tot verkoop. Keurig te woord gestaan, goede prijs kwaliteit verhouding. Echt een aanrader!

Perfecte service!!!!

Meer dan uitstekend geholpen en een bijzonder eerlijke behandeling. ABSOLUUT een aanrader ook voor luxe auto's

Fantastisch geholpen en premium service

Waar maak je mee dat de chef van de werkplaats met je meerijdt om je inruilauto op te halen?! Eerlijk, betrouwbaar!!!

Snelle service duidelijk

Super telefoniste en fijne mensen lekker spontaan en snelle afhandeling

Alles prima geregeld

Vriendelijke mensen. Alle tijd voor vragen. Geen haast. Mooie auto gevonden voor een eerlijke prijs. Half jaar garantie er bij.

Niets op aan te merken

Fijne service

Goede en soepele onderhandelingen.

Prettig, vriendelijk en duidelijk

Geen druk om te moeten kopen. Ruimte om minpunten van de auto op dat moment te melden die dan ook uiteindelijk worden verholpen.

Goede en duidelijke service

Kort geleden een auto gekocht bij Drechtsteden Auto's. Zeer tevreden over het gehele aankoopproces. Snel en duidelijk. Gemaakte afspraken nagekomen en goed op de hoogte gehouden. Ook na de aankoop kon ik terercht voor vragen en eventuele nodige service.

Snelle service, vriendelijke mensen!

Kwaliteit!