Klant vriendelijk

Zeer leuk en professioneel bedrijf. Vriendelijk geholpen Zeer blij met mijn nieuwe BMW i3

hele goede auto,s en goede service toppie, komt hier steeds terug

de beste dealer uit dordrecht en hele goede auto,s en je word door fijne mensen geholpen, jullie verdienen een 10 voor alles

gewoon goed netjes

vandaag 18-2 fiat 500 opgehaald alles was perfect zelfs twee nieuwe achter banden (een achterband was nog in orde maar toch twee nieuwe banden geplaatst ) goede service van drechtsteden auto bedankt

Prima bedrijf en goede kennis

Hier een Kia rio gekocht en auto ziet er netjes uit en ben goed geholpen. Vriendelijke mensen met veel kennis over de auto.

Super service klant vriendelijk eerlijk

Heel erg klant gericht met name Gorgio veel verstand van auto geeft een goed gevoel

Prima geholpen,snel,duidelijk en vriendelijk

Ik beveel deze autobaan van harte aan

Aldoor netjes geholpen

Vriendelijk en meedenken.

Top Service

Medewerkers zijn vriendelijk professioneel en kennis van zaken. Auto's zijn van goede kwaliteit en redelijke garantie. Kom zeker terug om een nieuwe auto aan te schaffen en raad deze garage ook aan mijn vriendenkring aan.

Goed en deskundig advies bij het kopen van een mooie mini

Heel goed geholpen bij de aanschaf van een auto. Alle tijd en aandacht gekregen, ook na aanschaf van de auto. Kortom , blij met de mini en met Drechtsteden.

top service

erg blij met de aankoop van mini!

Waarschuwing: Geen vergoeding en slechte service

KOOP HIER NIET. Auto 2 maanden geleden gekocht, met blijkbaar kapotte koppelingsbak en bougies. Bij een andere garage laten repareren, service hier laat ten wensen over. bah bah. Houdt poot stijf en denkt niet mee. Service is ver te zoeken en water bij de wijn doen, ho maar. Lekker auto's verkopen die er mooi uitzien, maar als er wat mis is snel dekking zoeken. Zeer ontevreden en boos, na pogingen te hebben gedaan om tot een oplossing te komen. SLECHTE NASERVICE en totaal ontevreden. Zeker alleen aardig zijn naar klanten wanneer je een goede deal sluit. Maar juist goed optreden voor de klant wanneer die het nodig heeft is bij jullie ver te zoeken. Jammer, tegenwoordig hechten mensen juist wel aan service en kwaliteit. Zal aan iedereen vertellen hoe slecht jullie met klachtenafhandeling omgaan. Hoop dat jullie geen klanten meer overhouden.

Bij verkoop hebben wij u duidelijk onze 2 garantie pakketten aangeboden, u wilde daar geen gebruik van maken en heeft bewust gekozen voor de laagste prijs inclusief korting. Wij hebben u aangeboden de auto in onze eigen werkplaats na te laten kijken wat er aan de hand was en eventueel tegen een gereduceerd tarief te laten repareren. U heeft hier geen gebruik van gemaakt, en op eigen initiatief zonder terugkoppeling naar ons de auto elders laten repareren. Wij hebben zelf geen diagnose/kostenbegroting kunnen vaststellen. Rekeningen van derden, zonder overleg, vergoeden wij daarom ook niet. Wij vinden het jammer dat u ons niet de kans heeft gegeven om tot een oplossing te komen.

Snel, gemakkelijk en vriendelijk

Een gezellig bedrijf met vriendelijke medewerkers. Snelle service wat betreft inruil van de vorige en aankoop van de nieuwe auto. Zeker een aanrader!

Ik ben heel erg blij met de autobedrijf top geregeld

Alles was snel geregeld

Eerlijk gekocht

Eerder in de week telefonisch contact gehad. Nu waren er kijkers voor mij, toch een eerlijke kans gehad om de auto te proefritten en als eerste te kopen. Vriendelijk en EERLIJK! Blij met een nieuwe tweedehands AUTO!

Snelle en goede service

Goed geholpen

Fijne auto aangeschaft bij Drechtsteden, betrokken personeel en kwamen gemaakte afspraken na.

Fijne service, mooie auto!

Fijne proefrit gereden. Er moesten nog wat kleine dingen gebeuren. Deze hebben ze keurig verzorgd en we hebben de auto een weekje later opgehaald. Super service! Ben heel blij met mijn nieuwe auto!

Goede prijs kwaliteitverhouding en excellent service

Topverkopers en vriendelijk, erg vriendelijk geholpen. Met een goed vertrouwen mijn eerste auto gekocht.

Geen gladde verkopers mentaliteit. Prima service. Verbeter tip: bij het afhalen van de auto misschien even meelopen met de klant en niet zeggen daar staat de auto.

Ik ben goed geholpen, ontzettend goede service. Medewerkers nemen echt de tijd voor je en zijn pas tevreden als jij dat ook bent!

Fijne communicatie, eerlijk en deskundig. Hele fijne service gehad bij de aanschaf, na de proefrit naar huis gegaan en met het ov terug. Toen werd aangeboden mij van het station te halen.

Heel goed ben heel goed behandeld , goeie service zeker heel tevreden