Prettige manier van lesgeven

Arjan is geduldig, eerlijk heeft een goede manier van communiceren en zorgt dat je stap voor stap zekerder leert autorijden. De lessen heb ik als zeer prettig ervaren. Als ik aangaf geen zin in een les te hebben dan kon Arjan het zo ombuigen dat de zin er al snel weer kwam. Dmv een luchtig gesprek en een portie gezonde humor. Hij verteld niet alleen waar je aan moet werken, maar ook wat goed gaat!

Na 7 jaar van mn rijangst afgekomen door Arjen! Fijne en rustige uitleg. Echt een aanrader!

Van grote rijangst naar slagen in 1 keer!

Arjen heeft me ontzettend goed begeleid bij de rijlessen en in het overwinnen van mijn angst om op de snelweg te rijden. Vanaf het begin kon hij goed inschatten waar de knelpunten zaten(te weinig vooruit kijken, perfectionisme) en kon daar heel goed op anticiperen. Met veel humor en door vooral niet te snel te gaan heb ik kunnen afrijden en nog belangrijker, ook heb ik nu genoeg vertrouwen om ook de auto in te gaan stappen. Alphenaar is echt een aanrader als je gaat voor een degelijke, goede basis waarmee je ook na je examen veilig de weg opgaat!

Na 1 keer afrijden geslaagd!!

Arjen is een fijne en rustige instructeur die je graag wilt helpen om een goeie zelfverzekerde chauffeur te worden. Ik ben de 3e van de familie die bij Arjen gelest heeft. Alle 3 zijn we in 1 keer geslaagd! Ik ben heel erg blij dat ik bij Arjen heb mogen lessen!

Geweldig en in één keer geslaagd!

Arjen is een geweldige rij-instructeur. Hij heeft mij ( uit Zuid Afrika dus andere kant van de auto, andere kant van de weg, andere regels/ geen fietsers) enorm geholpen en ik ben in één keer geslaagd. Arjen geeft les met passie, hij heeft veel ervaring en geduld. Ik kan Arjen iedereen aanraden bij het behalen van je rijbewijs.

Goeie rijles met een ontspannen sfeer

Ik vond het lessen bij Alphenaar erg leuk, Arjen gaf duidelijk les en er was altijd een prettige sfeer. Ik ben na mijn eerste examen geslaagd en ben erg blij met mijn rijbewijs :)

Duidelijke en fijne lessen.

Bij Arjen leer je echt autorijden. De lessen worden op een duidelijke en ontspannen manier gegeven. Het resultaat is er naar: in 1 x geslaagd :-)!

De rijschool waarbij de rijopleiding écht op maat is

Voordat ik bij Arjen kwam had ik al twee jaar bij een andere rijschool gereden. Daar lukte het niet om te leren schakelen en had ik wat rijangst ontwikkeld. Bij Arjen in de auto werd autorijden leuk. Arjen koppelt vaardigheden los, gaat dat met je oefenen, waarna je het integreert. In het begin heb ik heel veel koppeling-oefeningen gedaan op een rustige plek. Ook het heen en weer rijden tussen twee rotondes om het terug en het opschakelen te oefenen en een stijle helling (met rondje van de zaak) voor de hellingproef hebben mij enorm geholpen. Dankzij deze losse vaardigheden te oefenen en te herhalen tot ik ze beheersten kreeg ik mijn zelfvertrouwen weer terug. Arjen is uitstekend in staat om de opleiding op maat te maken. Ook is de sfeer in de auto ontspannen. Fouten maken is onderdeel van het leerproces. Verbeterpunten worden rustig besproken, maar de nadruk ligt op het positieve. Ik kan nu schakelen en ik ben in één keer geslaagd!

Fijne lessen bij Arjen en in 1 keer geslaagd!

Ik heb de lessen als heel plezierig ervaren. Arjen heeft geduld en legt de dingen helder uit. Ik heb geen één keer gehad dat ik geen zin had in een les, iets wat ik bij eerdere rijscholen wel had. Ik kan rijschool Alphenaar van harte aanbevelen.

leerzaam

ik ben meer in me zelf gaan geloven door alphenaar

Een ontzettend fijne rijinstructeur

Een ontzettend fijne rijinstructeur

In 1x geslaagd

Rustig, neemt de tijd en uiteindelijk in 1x geslaagd dus super

Zeer nauwkeurige goeie begeleiding

Bij Rijschool Alphenaar zijn de lessen inhoudelijk heel sterk, en je voelt dat er echt goed gekeken wordt naar wat jij als leerling nodig hebt. Met heel veel aandacht en zorgvuldigheid worden alle onderdelen aangeleerd. Door de vele reflectiemomenten tijdens de les krijg je inzicht in je eigen kunnen. Arjen geeft les met ontzettend veel geduld en met humor, waardoor het voor mij altijd erg prettige en zeer leerzame lessen waren. Als je degelijke lessen wil van een echte vakman dan moet je bij Rijschool Alphenaar zijn!

Arjen is een fijne en geduldige rij-instructeur

Ik heb voor mijn gevoel goed leren rijden. De lessen waren heel gestructureerd en prettig. We hebben gewerkt met de RIS-methode en die beviel goed.

Rustige en bekwame instructeur

Alleen maar lof voor Rijschool Alphenaar! Arjen is rustig, legt alles zo vaak uit als nodig is en leerde mij zeer goede kijktechnieken aan, waardoor ik me niet ging focussen op mijn angsten ( vrachtwagens dichtbij bijvoorbeeld), maar op waar ik naartoe wilde rijden. Ik ben in één keer geslaagd! Zeker geschikt voor mensen met rij/ faalangst!

Arjen neemt de tijd om er voor te zorgen dat je echt klaar bent om deel te nemen aan het verkeer. Een relaxte sfeer in de auto en een duidelijke opbouw in de lessen. Een hele fijne leservaring!

Uitstekende rijopleiding door persoonlijke benadering.

Ik ben bij Alphenaar terechtgekomen omdat mijn rijopleiding bij een andere rijschool vast liep. De manier van lesgeven daar sloot niet op mijn manier van leren aan, waardoor het rijden mij moeizaam af ging. Bij Alphenaar heb ik wel les gekregen op een manier die goed bij mij past, waardoor het een stuk beter ging en ik ook meer plezier had in de lessen.

perfect, zeker aan te bevelen

Arjen heeft mij heel goed geholpen met mijn faalangst. Hij geeft op een fijne manier feedback.

perfect, zeker aan te bevelen

Tevreden! Goede, rijschool, altijd punctueel, verantwoordelijk. Ben tevreden dat ik voor deze rijschool heb gekozen.

goede service, goed behandeld

Ik ben bij arjen gekomen vanuit een andere rijschool, door die vorige rijschool had ik een grote angst ontwikkeld voor het rijden. Arjen heeft mij zo goed geholpen ,met zijn rustige, vriendelijke karakter! Ben in 1 keer geslaagd voor mijn rijbewijs! Arjen je bent goud waard! Super super bedankt!

goede service, goed behandeld

top instructeur. Geeft top les en past zich aan op de manier waarop de leerling het beste les gegeven kan worden. Nooit met tegenzin naar de lessen gegaan en super veel geleerd.

perfect, zeker aan te bevelen

Erg prettige rijschool. Geduldig les gekregen wanneer het nodig was en in fijne stappen naar het examen gewerkt.

perfect, zeker aan te bevelen

Mijn ervaringen met Rijschool Alphenaar zijn heel goed. Nadat ik al lessen had gehad bij een andere rijschool, en al 2 keer gezakt was voor mijn rijexamen, was ik op zoek naar een andere aanpak. Ik merkte meteen dat ik bij Arjen aan het juiste adres was. Met veel geduld, inlevingsvermogen en ook humor geeft hij les. Ik voelde me altijd op mijn gemak in de auto en kreeg langzaam weer meer vertrouwen in mezelf (en plezier in autorijden!). En uiteindelijk ben ik geslaagd voor m\'n rijexamen. Dank Arjen!

goede service, goed behandeld

Heeft veel geduld. Maakt de les zo dat hij precies bij je aansluit. Overvraagd niet Mart blijft wel uitdagen. Zeer bekwaam.