Ik heb hier mijn Aygo gekocht. Ben heel goed geholpen. Ze hebben voor mij nog wat aanpassingen gedaan en bij aflevering de auto gepoetst en getankt. Goede service en fijn geholpen.

• Reden bezoek Andere reden

zeer gedegen advies, denken met je mee naar wat voor jou de beste oplossing is. kiezen niet voor \'snel verdienen\' maar voor lange termijn goede relatie onderhouden.

Ik was geïnteresseerd in een Toyota Land Cruiser. Om een betrouwbaar voertuig voor de voorgenomen overland wereldreis te (laten) bouwen. Kwam via internet bij Auto Connections terecht omdat zij o.a. Alucab componenten in het assortiment hebben (hoogwaardige aluminium producten uit Zuid Afrika). Blijken zij het gehele traject in te kunnen vullen! Eigenaar Ron Oerlemas heeft meer dan uitgebreid de tijd genomen om mij te leren kennen en de behoeften op dit vlak duidelijk te krijgen. Na enkele gesprekken stond er een schitterend overland-voertuig op basis van een beschikbare 2e hands HZJ78 op papier. De medewerkers in de moderne en schone werkplaats zijn zeer toegankelijk en deskundig. Het vertrouwen is er volledig dat hier bijzonder goede en betrouwbare auto\'s worden klaargezet en als er onverhoopt iets mee is, er alle mogelijke moeite wordt gedaan om het op te lossen. Tot mijn verdriet heb ik de aanschaf wegens persoonlijke omstandigheden moeten uitstellen. Op het moment dat het wel weer opportuun wordt, is er voor mij geen alternatieve dealer dan Auto Connections. Deskundig, toegewijd, realistisch. Misschien niet de goedkoopste, geeft wel het meeste vertrouwen. Absoluut klassebedrijf!

Net als vele via internet op zoek naar een auto. Bij Auto Connections een Rav4 gezien en al tijdens het eerste gesprek werd het duidelijk dat dit geen \"handelaar\" is. De auto is geleverd zoals je niet meer gewend bent. Gewoon Garantie, volle tank, nog wat extra\'s, andere bijna nieuwe winterbanden (want die set die erbij hoorde konden ze toch niet mee geven). Inmiddels ook gebruik moeten maken van de garantie. Ook hier gewoon goed en vriendelijk. Zeker een bedrijf wat ik een ieder kan aanbevelen. Succes met de verdere ontwikkeling van jullie prachtig bedrijf.

Ik ben hier meer dan uitstekend geholpen, en ondanks dat ik zelf al heel veel had uitgezocht kreeg ik bijzonder goed advies (waardoor ik ook nog kosten bespaarde). Hele vriendelijke en hulpvaardige mensen. Als je je 4x$ wil laten preparen, dan is dit echt HET adres om heen te gaan. Ik kan autocaonnections dan alleen maar een pluim geven voor hun service. Ik heb een Hilux gekocht, en deze helemaal laten preparen voor Offroad en Overlanding.

Met hulp van Autoconnections onze Landcruiser geimporteerd: verzekerd transport, afspraak RDW, inbouw alarm, allemaal netjes geregeld. Ron, bedankt voor je hulp en service!

• Reden bezoek Andere reden

Voor een lange tijd ben ik op zoek geweest naar een Toyota Land Cruiser, maar kreeg deze helaas niet naar mijn wensen gevonden. Uiteindelijk ben ik terecht gekomen op de website van Auto Connections. Hier kwam ik in gesprek met Ron, die naar mijn wens de geschikte Toyota Land Cruiser heeft weten te vinden die ik zelf niet kon bemachtigen. Ik heb veel deskundig advies mogen ontvangen van Ron en werd altijd vriendelijk ontvangen door het personeel. Kortom een top bedrijf met uitstekende service.

We zijn bij dit bedrijf terecht gekomen, doordat er voor de door Toyota dealer Jos van Boxtel geleverde Toyota Landcruiser uit 2002 door Toyota dealer Wierikx uit Bergen op Zoom een volledig verkeerde diagnose was gesteld over een defect aan de automatische versnellingsbak. Het bewijs dat de traditionele Toyota dealers totaal geen verstand meer hebben van de techniek dergelijke auto\'s. Mijn advies: ga naar een gespecialiseerd bedrijf als Auto Connections. Daar werken mensen met hart voor en vooral veel verstand van deze auto\'s. Dat kan u veel geld besparen. Nu zijn we met het defect blijven doorrijden en heeft de juiste reparatie alleen maar veel meer gekost dan nodig was geweest. Kortom: blijf weg bij Toyota dealers en ga naar Auto Connections voor uw onderhoud en reparaties.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

We zijn bij Ron en zijn zoon Stef geweest voor een aankoopkeuring van een HZJ75 uit 99. Wat hebben die mannen veel verstand van zaken! Behalve dat zijn ze ook buitengewoon vriendelijk. Ze nemen ruim de tijd voor je en willen je echt helpen de best mogelijke keuzes te maken. We hebben uitgebreid uitleg gekregen over de in aanbouw zijnde reisauto\'s. We waren onder de indruk van de kwaliteit die ze afleveren. Een aanrader!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

hoe is het met jou ron

• Reden bezoek Andere reden

wij lezen nu het bericht dat door ziekte wij niet terug gebeld zijn wij wensen Ron en de familie heel veel sterkte

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Daar een nieuwe auto gekocht had wel wat voeten in de aarde maar toch wel goed behandeld maar zou naar veertien dagen terug bellen of de auto beviel maar na drie maanden nog niets gehoord jammer

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Dit is een zeer serieuze en eerlijke firma met heel correcte prijzen.

• Reden bezoek Andere reden

Ron en zijn mannen hebben een prachtig Alu-Cab hefdak op onze Land Cruiser geplaatst. Alles is snel en grondig gebeurd, en we zijn er zeer tevreden mee. Goeie service, Brabantse gezelligheid en ontelbaar veel tips. Als je van plan bent te gaan reizen met een Land Cruiser zou ik zeker even bij Ron langsgaan!

• Reden bezoek Andere reden

Net terug van geweldige zuid Marokko reis met mijn LandCruiser HZJ75. Pistes, Sahara en veel bergen en kloven gereden. Geen centje pijn en alles perfect gelopen. Voor vertrek auto volledig na laten kijken door Auto Connections en op hun advies o.a. remschijven voor vervangen en enkele andere technische aanpassingen die tijdens de reis onmisbaar bleken. Doe al jaren zaken met dit bedrijf en qua kennis en service de top in Nederland op Landcruiser gebied.

Zeer tevreden! Ben goed geholpen door Ron en zijn team. Vakkundige mensen!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Het is een zakelijke transactie wanneer je een auto koopt, maar bij Auto Connections was het een feest. Het was alleszins de moeite waard om te rijden naar St Oedenrode. Iedereen was heel vriendelijk, vakkundig en zaldaarom aan iedereen aanraden om bij hun een auto te kopen.

Noodreparatie voor vertrek naar Nieuw Zeeland; Auto Connections haalde alles uit de kast om ons toch op pad te kunnen sturen, geweldig!

• Reden bezoek Andere reden

Via een kennis vond ik autoconnections. Ik kwam met een vraag voor een betaalbare 4 wheel drive, die het nog jaren in Senegal vol moet houden als ziekenauto. De auto zal daar gedoneerd worden aan een bush hospital. De auto die ik op het oog had werd als niet geschikt gekwalificeerd. Als alternatief werd een Nissan Terrano aangeboden. Deze is een prima auto gebleken. De ombouw naar ziekenauto is in volle gang, en daarbij is de expertise en medewerking van Ron en zijn team ronduit overweldigend. Een orginele ziekenauto brancard is voor een zeer schappelijk bedrag geleverd. Ook met advies over btw, export en kleine delen die we nodig hebben is de medewerking super. Ons Charity project kan alleen maar zeer blij zijn met het vinden van autoconnections. Wij rijden onder GoForAfrica. Team 14- 2016

Ik moest een onderdeel voor een speciaal model Landcruiser hebben, en ging naar Auto-Connections na een tip. Ik was sceptisch want iedereen noemt zich tegenwoordig Toyota, Landcruiser of 4x4 specialist, maar kunnen bij specifieke dingen niet helpen. Ik had me geen zorgen hoeven maken: Ron was werkelijk een expert en wist na het zien van een plaatje van het onderdeel al meteen welk model Landcruiser ik had, en wist het onderdeel binnen een week vanuit Japan naar Nederland te halen. Een echte vakman met passie voor zijn werk en professionele service. Aanrader!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Heb een tijdje geleden een Toyota Auris gekocht van dit bedrijf. Vanaf het eerste contact tot en met het laatste kan ik niet anders dan lovend zijn. Zeker omdat ik in de tussentijd motorpech heb gehad. Hierbij liet mijn eigen garage (Toyota dealer) namelijk mij nogal in de steek. Het betrof een garantiekwestie. Ik heb mij toen tot de heer Oerlemans van Autoconnections gericht en hij heeft mij op voortreffelijke wijze geholpen. Een minpunt voor de Toyota dealer, maar een enorme plus voor dit bedrijf!

Positieve ervaring, vriendelijk ontvangen en snelle levering van een nette auto tegen een mooie prijs. Een klein onvoorzien probleem werd snel onder garantie verholpen in samenwerking met de lokale merkdealer. Prima service.

Heel goede ervaring: ik heb mijn jeep wrangler unlimited laten ombouwen naar grijs kenteken. Niet alleen heet Autoconnections alles heel netjes gemaakt, maar de adviezen die Ron me gaf over import, tenaamstelling, technische uitvoering van de ombouw en verdere verbetering van de auto hebben het eindresultaat beter gemaakt dan ik had verwacht. Ze hebben de auto bij mij afgeleverd - zonder kosten.

Over Auto Connections

Auto Connections is een gespecialiseerd 'four wheel drive center'. Binnen het bedrijf is een jarenlange ervaring aanwezig op het gebied van Toyota 4x4. Door deze specialisatie is het niet vreemd dat bij zowel de eigenaar als de werknemers een erg grote betrokkenheid met dit soort auto is waar te nemen. Je kunt zelfs spreken van een passie. De manier waar ze naar de lijn van de auto kijken, een hand die de lijn van de carrosserie volgt......... Uw auto is bij ons in meer dan goede handen!