Beste familie Vermolen, Op 13 maart 2015 heeft u inderdaad een Daewoo Matiz gekocht voor €1800 (inclusief 3 maanden garantie). Dat na ongeveer 7 maanden uw koppakking het begaf betreuren wij ten zeerste. Om u hierin toch tegemoet te komen hebben wij uw auto gerepareerd tegen de kosten voor de materialen. De kosten voor het personeel, meer dan €650, hebben wij u niet in rekening gebracht. Wij vinden het dan ook erg vervelend dat u nog steeds een negatief gevoel heeft overgehouden aan uw aankoop. Wanneer u contact met ons opneemt kunnen we kijken of we dit nog weg kunnen nemen. Met vriendelijke groet, Autobedrijf de Smit Johan Nauta
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.