Altijd goed

Altijd goede service

Ruim 30 jaar klant bij autobedrijf de Smit

Altijd voortreffelijk geholpen, ze halen zelfs je auto op mocht je door ziekte niet kunnen. Waar vind je nog zulke service.

Goed en vakkundige garage

Snelle service en vakkundig personeel. Een echte aanrader voor elke auto.

Goed geholpen bij de koop van auto

Prima service, vriendelijke mensen

Staan altijd klaar om een oplossing te zoeken, zeer vriendelijke mensen

Duidelijke communicatie en oplossingsgericht

Goede service, heeft echt geholpen, kon heel snel en communiceert heel duidelijk in wat je kan verwachten.

Zoals altijd weer prima onderhoud

Al jaren komen wij bij De Smit voor onderhoud aan onze auto's. Altijd een prettig contact en onderhoud naar tevredenheid.

Uitstekende service en behandeling!

De klant is Koning!

Ik heb geen klachten. Ze staan altijd klaar voor snelle en goede oplossingen.

Goede service, prettige communicatie

Fijn bedrijf waarin ze meedenken en goed communiceren met de klant. Door de vaste groep mensen die hier werkt hang er ook een hele goede sfeer in het bedrijf.

Geweldig.

Klantvriendelijk. Er wordt goed geluisterd wat het probleem is en de impact en navenant naar de juiste oplossing gehandeld. Chapeau.

Service is top

Service is top

Topservice, staan altijd voor je klaar

Ben al heel veel jaren klant bij De Smit en altijd naar tevredenheid

prima bedrijf. Er is veel aandacht voor de klant.

Als regelmatige klant heb ik goede ervaring met DE SMIT autobedrijf Men wordt altijd goed behandeld en de service is prima.

Gewoon een fijn bedrijf!

Johan en Arjan, denken mee, bereidwillig en net dat ene extra stapje. Heel fijn.!

Het gewoon goed

Nooit problemen .en anders wordt het opgelost .top

Behulpzame en vriendelijke bediening

Perfecte service met het kopen en service van een auto, ook via internet top

Worden altijd goed geholpen!

wij komen al jaren bij de Smit. Er is nooit gedoe altijd eerlijk en oprecht advies. Mede daardoor gaan wij altijd weer terug. Onze privé en bedrijfsauto's zijn hier in goede handen.

Eerlijk bedrijf! Zeker een aanrader!

Het contactslot en de stuurkolomschakelaar van mijn Golf 6 waren aan vervanging toe. Ik vroeg andere garages om een offerte voor vervanging, maar die stonden erop om eerst een diagnose te doen, terwijl ik gewoon vroeg om de kosten voor vervanging van deze 2 onderdelen zonder diagnose omdat ik ervan bewust was dat de defecten bekende kwalen zijn van mijn type auto. Door de expertise van Autobedrijf de Smit waren ze op de hoogte van deze bekende euvels bij mijn type auto en kreeg ik een duidelijke offerte, zonder verrassingen. In tegenstelling tot andere bedrijven waar ik 3-4 weken moest wachten, werd ik hier binnen 3 dagen na akkoord op de offerte geholpen. Zelfs de mogelijkheid van vervangend vervoer zegt dat dit bedrijf zich richt op het perspectief van de klant. Ook de kosten voor reparatie waren realistisch, Arjan denkt graag mee om de kosten laag te houden en tegelijkertijd kwaliteitsonderdelen te gebruiken en keurige reparaties door de uitstekend opgeleide monteurs uit te voeren. Kortom een eerlijk en duidelijk garagebedrijf die meedenkt met de klant.

Aanrader deze garage. Goed geholpen. Als er een mankement aan de auto gevonden wordt, dan wordt er eerst gebeld met wat de kosten zijn, alvorens er wordt gerepareerd. Goede prijs, kwaliteit verhouding.

zeer sterk in oplossingsgericht meedenken en woord bij daad voegen

Een auto die het ineens begeeft komt nooit gelegen. Helaas heb ik dat nu al een aantal keer meegemaakt. Gelukkig is daar in mijn geval altijd Arjan die zich in bochten wringt om een nare situatie toch zo op te lossen waardoor je verder kunt met je leven zonder teveel hinder.

Ik ben goed geholpen

Ik ben kundig geholpen .

Zeer klantvriendelijk

Efficiënte en snelle afhandeling

Persoonlijk en service gericht bedrijf!

Meer en duin 46

2163 HC Lisse