Goede service, vakkundige monteurs

Altijd goed geholpen door goede monteurs die weten wat ze doen!

Heel tevreden.

Goede service. Vriendelijke mensen.

Enorm vriendelijk

Wat werd ik fijn geholpen,gelijk meteen, Wat aardig allemaal,complimenten.

Ronduit goed

De auto rijdt na het gepleegde onderhoud weer als een nieuwe. Goed gedaan en ik ben zeer tevreden.

Geweldig bedrijf

We hebben 5 jaar geleden een auto bij hun gekocht en is tot nu toe elk jaar goedgekeurd zonder mankementen en ze zijn klantvriendelijk

Werkzaamheden uitgevoerd volgens afspraak .auto weer in topvorm terug.

Ze helpen je heel goed en je krijgt ook altijd een leen auto mee als het moet

ik vindt ze geweldig

Tevreden zoals altijd

Al 15 jaar klant, naar tevredenheid. Er was vervanging van een onderdeel nodig en gelukkig werd er naar gebruikte onderdelen gezocht, scheelde meer dan de helft met de nieuwprijs.... Bedankt voor de reparatie en service weer!

Op 26-07-2021: was dit geen succes voor de lpg.

De reparatie van de lpg installatie op 26-07-2021 is waarschijnlijk geen succes dus waarschijnlijk is hier niets aan te doen dus moet ik maar vaker lpg gaan tanken dus die 37;18 euro is waarschijnlijk zonde van de euro geweest dus is het jammer dat de klus niet geslaagde. Met treurende groeten van Johan homma.

goede service

goede service en netjes en correct behandeld

Klantvriendelijk en zeer behulpzaam

De contactmogelijkheid is uitstekend, klantvriendelijk en zeer deskundig. Over de behandeling en afwerking valt niets aan te merken. Ik ben een tevreden klant.

Goede service, enthousiast en veel kennis!

Wij waren toe aan een andere auto. Iets meer luxe en veiligheid. We hadden al wat in gedachte en samen hebben we een auto gevonden die goed bij ons past. De auto werd voor ons helemaal opgehaald in Zeeland en Johan wilde dat perse zelf doen en de auto terugrijden zodat hij zeker wist dat het voor ons een goede keuze zou zijn. Binnen een week hebben wij onze nieuwe auto die eerst nog gecontroleerd werd en daarna gepoetst werd vandaag opgehaald. Bij het ophalen kregen we duidelijke uitleg en instructies. Superfijne sfeer en wij komen zeker terug voor al het onderhoud en wellicht in de toekomst een andere auto. Dankjewel Johan en team!!!

Prima service.

Goed wordt meteen geholpen

Prima, bedrijf

Wordt er altijd prima geholpen.

Ik kom er niet voor niets al jaren. Is een eerlijk goed bedrijf

Een garage die graag met je meedenkt

Zijn altijd vriendelijk en zeer goede service. En doen graag een stapje extra voor de klanten

Do

Fijne garage met vakbekwaam, betrokken en vriendelijk personeel. Denken goed met de klant mee. Je kan je auto met een gerust hart aan deze mensen overlaten, kan niet anders zeggen.

Eerlijk en klantvriendelijk

Gewoon eerlijk en correct...

Prettig geholpen en goede service.

Offerte aangevraagd en afspraak gemaakt, reparatie uitgevoerd volgens opgave ben zeer tevreden over de afhandeling. Een goede service en een gratis leen auto beschikbaar. Hier voor wordt allen brandstof inrekening gebracht wat ik normaal vindt. In een woord klasse.

Zeer prettig

Een andere auto bij De Smit gekocht. Erg prettig geholpen.

Goeie segrvice

Zeer goede service

Al 2 jaar klant bij dit garagebedrijf. Ik heb alleen maar positieve ervaringen tot nu toe te melden

bellen afspraak maken en prima geholpen

zoals je het wenst

Uitstekende service!!

In mijn zoektocht naar een nieuwe auto heeft Johan Nauta van De Smit me uitstekend geholpen door mijn nieuwe auto te zoeken en te leveren. Ik ben zeer tevreden met hun service. Bovendien heb ik mijn auto's al een paar jaar in onderhoud bij De Smit. Ze zijn altijd transparant in de uit te voeren werkzaamheden en bieden een zeer goede service.