Prima.

Prima service zoals afgesproken.

Service top

Ik kan nu even niet rijden. Voor de APK werd mijn auto opgehaald en thuisgebracht. De APK was gratis.

uitstekend

Prima service en klantvriendelijk

Prima service elke keer weer

Ze staan altijd voor je klaar, natuurlijk naar mogelijkheid. We komen er al meer als twintig jaar en altijd met volle tevredenheid.

Goede service, alles wordt prima geregeld!

Erg tevreden over de dienstverlening!

top

Buitengewoon goed!

Vanaf het begin, de zoektocht, tot en met het afleveren van de auto zijn wij uitstekend begeleid. Er werd dan ook heel goed geluisterd naar onze wensen en zo kwamen we op een buitengewoon prettige manier tot de definitieve keuze. Zeer deskundig en betrouwbaar, dus van harte aanbevolen. Met dank aan Johan Nauta en zijn medewerkers!

Goede service en snel geholpen

Ik kom al jaren bij de Smit, altijd goede service en advies. Ik heb altijd met veel plezier en vertrouwen zaken gedaan

Geweldige service

Ontzettend aardig ben heel blij dat ik bij jullie terecht ben gekomen, ik blijf zeker een trouwe klant , je word zeer vriendelijk te woord gestaan !! Vriendelijke groeten Yvon

Betrouwbaar, Goede prijs kwaliteit verhouding, Behulpzaam en vakbekwaam personeel

Ik ben al gelange tijd klant. Altijd positieve ervaringen gehad met autobedrijf De Smit. Tijdens onderhoudsbeurt / reparaties belt Arjan voordat er onverwachte kosten gemaakt moeten worden. Ook met Johan is er uitstekend overleg over de auto. Vervangende auto staat altijd klaar.

Een fijn en kundig autobedrijf met persoonlijke aandacht

Wij zijn al jarenlang klant bij Autobedrijf De Smit. Inmiddels hebben wij onze derde auto via hen. Het is een bedrijf waar de relatie met de klant voorop staat. Iedereen bij het bedrijf is vriendelijk; je krijgt duidelijk uitleg over eventuele reparaties die moeten gebeuren; ze denken met je mee. Kortom: wij zijn zeer tevreden.

denken altijd goed mee

Denken altijd goed mee in oplossing En dat al jaren dus gewoon een goedegarage

Goede service en eerlijke prijzen

Altijd hele goede en snelle service. Niets op aan te merken.

zo als altijd weer top

Al vele jaren klant voor 2 auto's bij De Smit en altijd weer alles top en snel geregeld. En nog betaalbaar ook!

Prima service Vriendelijk personeel.

Zeer goede service

Super bedrijf echt vak mensen .

Ik word hier altijd netjes en beleefd geholpen.

Deze mensen doen altijd hun uiterste best.

Goede en snelle service en gratis leenauto.

Heldere uitleg, snelle service en gratis leenauto

Fijn geholpen

Ik had een nieuwe auto nodig. Er werd goed meegedacht en een oplossing gevonden die voor mij werkt. De service was meer als je van een bedrijf mag verwachten. Ik ben ook erg tevreden

Altijd vriendelijk geholpen. Garage met een goede service en niet te duur.

Uitstekende service en vaklui

Ik laat al langere tijd diverse auto's bij De Smit onderhouden. Iedere keer sta ik weer versteld van hun uitstekende service en redelijke prijzen!

Bijzonder goed verzorgd.

Goede ervaring

Een topteam !

Altijd goed en naar kenniservaring geholpen en . Uiteindelijk probleem opgelost . Altijd goed geholpen door Arjan met de hulp van goede monteurs

Prettige ervaring

De service, vriendelijkheid, attentheid verdient een grote pluim

Een heel fijn bedrijf. Altijd heel goed geholpen.