• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn al een paar jaar bekend met autobedrijf Smit en hebben familie ook daar naar toe gestuurd omdat wij vertrouwen hebben in het bedrijf en de mensen die daar werken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na het overlijden van mijn man, enorm goed geholpen door Johan Nauta bij het vinden van een goede 2e hands auto. Johan denkt en handelt in het belang van de klant en adviseert op een eerlijke en integere manier. Hij verzorgt de aanschaf van het begin tot het einde en haalt de gekozen auto overal uit Nederland op zodat je er in Lisse een proefrit mee kan maken en er vervolgens ook direct in kan wegrijden als je besluit hem te kopen. Een ouderwetse vorm van service die je tegenwoordig niet vaak meer aantreft en die ik als bijzonder prettig heb ervaren. Ik rij nu in een prachtige 2e hands auto die ik voor een hele goede prijs heb kunnen kopen. \r\nDus bent u op zoek naar een goede 2e hands auto en wilt u een eerlijk advies met een totaalpakket aan service dan bent u bij Johan Nauta van Autobedrijf De Smit aan het juiste adres.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantgericht\r\nService is perfect\r\nStaan altijd voor je klaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 4 banden gekocht nav opmerking bij een beurt door een ander autobedrijf. Bij De Smit laat ik ze installeren. Werd er gewezen dat de achterbanden nog lang niet versleten waren. De 2 nieuwe gaan dus retour. Dit bespaart mij geld.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben eerder al een goede ervaring gehad waarbij we een mooie spark hebben aangeschaft. Ook toen na aankoop goede service gehad. Na een onverwacht voorval ook nu weer noodgedwongen een nieuwe auto moeten aanschaffen. Vanwege de goede ervaring weer teruggekomen. Er werd goed geluisterd naar onze situatie waarna er een passende oplossing werd bedacht. Het hele proces was snel en effectief waardoor we amper hinder met onze dagelijkse routine hebben ondervonden. Nu een 2e spark en wederom dik tevreden. Ik heb dan ook eerlijk gezegd niks om op te merken. Dat rest enkel: ga zo door en we zullen blijven terugkomen. Ik zou het zeker iedereen aanbevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf als gouwe ouwe klant nog steeds dik tevreden er over. wordt goed op de hoogte gehouden van de staat van de auto, ook tijdens reparaties iets onverwacht tegen komt wordt je op hoogte gebracht en de extra kosten. heb verder alleen te zeggen, alles het hele bedrijf en personeel uitstekend. verdiend een dikke pluim. ga zo door. als een trouwe ouwe klant, die nog steeds uit Almere komt onderhoud.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super! Afspraak is afspraak. Eerlijke service en goede adviezen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn keurig geholpen. En over de reparatie van de auto zijn wij goed op de hoogte gehouden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ronduit goed en uitstekende kwaliteit

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne garage!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Je wordt vriendelijk geholpen en j krijgt altijd een kopje koffie aangeboden.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heeft een gele Opel GT op zijn site staan die niet eens te koop is. \r\nHad vorig jaar een afspraak staan om deze gele opel GT te komen bekijken. Wordt ik de ochtend net voor vertrek gebeld door de eigenaar van deze zaak. Auto was op verkeerde banden gezet en stond nog bij de bandenboer.\r\nWerd direct gezegd dat de auto niet weg hoeft en kwam over alsof hij de auto niet kwijt wou. Hij vertelde ook dat de auto elke zomer door hemzelf gebruikt wordt en in de winter blijkbaar weer op de handelsvoorraad.\r\nMaar zou weer gebeld worden zodra de auto weer klaar was. Helaas niks meer gehoord. Nog diverse emails gestuurd maar men reageert niet.\r\nKern van het verhaal is dat dit bedrijf niet te vertrouwen is. Wil je een auto niet verkopen zet hem dan niet op je website als occasion maar dat zal belastingtechnisch wel goed uitkomen.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een garage die mee denkt met de klant en bij eventuele problemen eerst de klant belt.Meest al een leenauto beschikbaar.De beste garage uit de bollenstreek met een topservice!!Ben al bij diverse garages geweest maar nergens zo,n goede service als bij Johan Nauta van de smit\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd vriendelijke medewerkers en een goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke mensen. Kan op mijn auto wachten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk. Wat ze beloven komen ze ook na. Altijd netjes eerst overleggen voordat ze verder gaan met de gevonden problemen aan je auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf. Erg goede service. Niks is te gek.