Snel en aardig

Je kunt altijd snel terecht!

geweldig autobedrijf

Top service!

Vriendelijke en vakkundige mensen die weten waar ze over praten. Er wordt vooraf met je besproken wat je kan verwachten aan reparaties en de bijbehorende kosten, zodat je niet achteraf nog voor verassingen komt te staan. Kortom een duidelijk verhaal dus ! Vandaar ook dat ik al meer dan 20 Jaar klant bij deze garage ben :-)

Super service

Het is fijn om klant te zijn bij een betrouwbaar autobedrijf! Altijd snelle en goede service,

zeer vriendelijk, zeer klantgericht.

klant wordt snel en vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Zijn klantvriendelijk en zoeken bij problemen naar een zo goed mogelijk oplossing. En, voor zover ik als leek kan beoordelen, zeker bekwaam in hun werk.

Vakkundig geholpen!

Al vanaf het begin klant bij Autobedrijf de Smit en altijd tevreden. Vriendelijke medewerkers met meer dan voldoende kennis. Afspraken worden nagekomen en er wordt transparant te werk gegaan. Kosten worden altijd van te voren doorgegeven. Autobedrijf de Smit is een garage waar je je geen kenteken voelt.

Altijd bereid om te helpen en professioneel

Al zo n zeker 6jaar kom ik vanuit Haarlem naar Lisse om mijn auto n jaarlijkse beurt te laten geven. Omdat mijn eigen Dealer me niet meer beviel. Zo blij ben ik omdat t n veilig gevoel geeft. Allerlei onderdeeltjes kunnen stuk gaan. Maar bij de jaarlijkse controle wordt dat altijd op tijd ontdekt en verholpen.Daarom ook is mn auto al 15 jaar de Auto waar ik heel veel van houdt. En hij blijft er mooi en veilig bij. Vandaar Chapeau garage de Smit en Arjan en het garagepersoneel

Vakkundige vakgarage

Vriendelijk en deskundig geholpen. Leuk team. Op de warmste dag van het jaar hebben ze mijn airco volledig gereviseerd. Dat is pas Cool. Bij Autobedrijf De Smit B.V. kreeg ik een leenauto ter beschikking, prima service en wel zo makkelijk!

Vriendelijk

En behulpzaam

Kom er al vele jaren en wordt altijd met uitstekende service geholpen

Auto zeker in goede handen, was netjes gebeld, leen auto schoon en rekening uitgelegd netjes

Eerlijke, persoonlijke service

Samen met dhr Nauta naar de perfecte auto binnen mijn beperkte budget gekeken, waarin hij precies aanvoelde wat ik nodig had. Advies op maat in waar ik goed aan doe en waar de garage zelf ook vertrouwen in heeft. Transparant in prijzen, technische risico’s, etc. Alles netjes en snel in orde gemaakt en vandaag met een vriendelijke handdruk en een (niet genuttigde) fles wijn blij naar huis in m’n nieuwe bak. Top ervaring! Tip: wees niet eigenwijs en luister naar dhr Nauta’s kennis en expertise zodat je zeker weet dat je een betrouwbare aankoop doet.

eerlijk en uitstekende service

Denken mee, eerlijk en betrouwbaar. Uitstekende service.

Super Service!

Duidelijk en helder. Goed gecommuniceerd! Auto weer helemaal hersteld terug geleverd!

Het bedrijf kwam op ons meteen betrouwbaar over

Wij hadden al een bepaald merk auto op het oog. Bij de eerste kennismaking voelde het meteen vertrouwd door de enthousiaste en transparante uitleg van Johan Nauta. Daarna de uitgebreide proefrit. Tot volle tevredenheid. Dus auto gekocht en 13 juli 2024 opgehaald. Alles zeer verzorgd. Top geregeld!

Prima service en prijs!

Alles prima geregeld!

2 auto's in onderhoud en altijd perfecte service! Top

Een super goed autobedrijf met vakmensen.

Super goed autobedrijf, breng mijn auto daar al jaren en altijd naar tevredenheid. Ze denken echt met je mee en binnenkort gaan we daar een andere auto aanschaffen, zoveel vertrouwen heb ik in dit bedrijf.

Fijn bedrijf met gemotiveerde mensen

Wij hebben autobedrijf De Smit al jaren als reparateur. Goede service en altijd bereid mee te denken.

Vriendelijk personeel en goede service

X

Zeer prettige en professioneel herstel van vakantieschade

Mijn Volvo is al een tijd in onderhoud bij Autobedrijf de Smit, en ditmaal na pech op vakantie, hebben ze niet enkel het probleem hersteld, maar ook het weer totaal schoon opleveren van de motor na een grote diesellekkage ahv de vakantieschade. 5 sterren!

Snelle reparatie op een vakkundige wijze, tegen een lage totale reparatie-prijs.

Wij hadden een dagje-uit naar een locatie, gelegen op circa 45 kilometer van Lisse vandaan. Toen wij terug wilden, kon de auto niet starten. De te hulp geroepen Wegenwacht monteur kon de auto ook niet "aan de praat" krijgen. Op ons verzoek werd de auto naar Autobedrijf De Smit getransporteerd. Autobedrijf De Smit heeft binnen twee dagen een nieuwe startmotor gemonteerd. De totale reparatie viel reuze mee. Autobedrijf De Smit behandelt de klant op vriendelijke wijze en heeft vakbekwame monteurs. De reparatie-prijs was zeer billijk.

Service is altijd top

Wij worden altijd goed geholpen, service is voor ons zeer belangrijk en die krijgen wij ook. Heel fijn.

Meer en duin 46

2163 HC Lisse