Betrouwbaar, vriendelijk en deskundig.

Onze auto's worden al jaren onderhouden door autobedrijf Mazier. Bij onderhoudsbeurten en reparaties worden duidelijke afspraken gemaakt en deze worden nagekomen. De service is goed en de medewerkers zijn vriendelijk en correct.

Behulpzaam vriendelijk betrouwbaar

Goede communicatie, goede inzet, prettig contact

Fijn dat ze mijn auto met voorrang hebben kunnen afhandelen.

Er waren redenen om mijn auto met voorrang af te handelen. De garage regelde dit keurig en belden zodra de auto klaar stond.

snel en vakkundig geholpen met kwaliteit!

Samen meedenken en op de hoogte worden gehouden voor toestemming voor meerwerk. Duidelijke omschrijving en gewoon vlot en vakkundig geholpen!

Snelle en goede service

We hadden een zoekopdracht gegeven. En hadden minder dan een maand een andere auto.

Vakkundug en vriendelijk

Goede communicatie, vooraf duidelijk wat er moet gebeuren en de kosten daar van. Geen onnodige dingen. Fijne leen fiets.

Altijd fantastisch al zoveel jaren

Grote beurt en APK, werd gebeld, attente behandeling en vooral : betrouwbaar eerlijk.

Nette en snelle service

Goed overleg over de nodige werkzaamheden. Vaste prijsafspraak vooraf.

TOP, echt een heel fijne en kundige garage

Duidelijke diagnose en helder kosten overzicht. Bovendien is het erg fijn dat er voldoende leenauto's beschikbaar zijn. Zeker een aanrader, wij hebben veel plezier van onze auto gekocht bij Mazier!

Prima service, scherpe prijs

Prima service, scherpe prijs. Behulpzame en vriendelijke mensen.

redelijk goed verlopen

het scherm geeft aan dat ik een beurt moet laten doen? de telefoon is ervan gehaald en hij geeft nu niet meer aan wat het gebruik is. de tijd op het scherm is zomertijd. verder alles goed gedaan

zeer goede service

zeer klant gericht en accuraat

Fijne betrouwbare vakgarage!

Ze geven goede service: ze bellen wat de kosten worden zodat je zelf kunt beslissen of de reperatie ook uitgevoerd moet worden. Voor een klein bedrag kun je een aute lenen tijdens de apk en beurt. Het enigste wat ik wel jammer vindt is dat de kosten wel wat hoog zijn, maar goed dan gaat de auto ook weer een jaar mee.

vakkennis en betrouwbaarheid gaan hand in hand

Fijn bedrijf met vriendelijke en deskundige medewerkers.

Snelle APK met extra service

Ik bracht de auto voor APK en had - via een briefje in de auto - gevraagd of ze (tegen betaling) de binnenkant van de voorruit wilden schoonmaken. Ik heb snel last van mijn rug en durfde de capriolen niet aan. Ik kreeg het keurig schoon terug met een vriendelijke reactie op het briefje. Als service gratis gedaan. Top, heel blij mee!

betrokken, zorgvuldig en goede kwaliteit

betrokken, zorgvuldig en goede kwaliteit

Kwaliteit voor een zeer schappelijke prijs.

Vriendelijk personeel en duidelijke uitleg.

Vriendelijke vlotte en adequate hulp

In de afgelopen jaren steeds naar tevredenheid geholpen, ook wanneer er wat meer spoed/urgente vragen waren. Steeds werd er gekeken naar een passende oplossing. Ga zo door!

Goede, fijne, klantvriendelijke, betrouwbare garage

Ik ben zeer content met de hulp die geboden wordt op het moment dat ik acute mankementen aan mijn auto heb.

Goed en snel geholpen

Behulpzaam en vriendelijk

Zorgvuldig, service gericht.

Altijd behulpzaam.

Goed geholpen toen ik onverwacht pech had en op vakantie zou gaan. Ondanks volle planning is de auto toch op tijd gerepareerd.

Super geholpen!

Heel goed geholpen. Altijd bereid mee te denken, super!

Al jaren betrouwbaar en betaalbaar

Een garagebedrijf die staat voor kwaliteit en komen altijd hun afspraken na.

prettige zaak

fijne zaak met normale prijzen