Zeer behulpzaam, effectief, snel en professioneel!!

zie hier boven

Zeer behulpzaam, effectief, snel en professioneel!!

zie hier boven

Geweldige service

Altijd vriendelijk ondanks de drukte

Geweldige service

Altijd vriendelijk ondanks de drukte

Altijd zeer tevreden over autobedrijf Mazier

Makkelijk een afspraak te maken. Werkzaamheden worden uitgevoerd volgens afspraak. Kortom al heel wat jaren tevreden klant!

Heel tevreden

We worden altijd goed geholpen en snel en vriendelijk.

Betrouwbaar, goede service en reparatie

Zoals al heel lang is ook nu weer onze auto goed gerepareerd, en onderhouden met een kleine beurt. De auto rijdt weer als een zonnetje.

Gezellig, behulpzaam, en kundig

Fijn dat er altijd even gebeld wordt bij duurdere reparaties. Zo weet je op tijd waar je aan toe bent en kun je altijd nog "nee" zeggen.

Topgarage met eerlijke prijzen.

Mazier houdt echt rekening met de klant. Alles gebeurt in goed overleg. Zeer tevreden, ik reis helemaal vanuit Haarlem naar Mazier om mijn auto te laten onderhouden.

Al jaren klant...

Ik ben al jaren klant bij Mazier. Vanaf het begin heb ik de mensen ervaren als prettig en eerlijk. Voor mij een reden om mijn auto daar in onderhoud te houden. Denken altijd mee. Om de kosten onder controle te houden, zonder in te leveren aan kwaliteit.

De mensen die daar werken verstaan hun vak! Zij zijn naast vakkundig, vriendelijk en behulpzaam. Denken met je mee! Prima bedrijf.

Uit ervaring was het weer klantvriendelijk en goede informatie.

Niet anders dan uitstekend!!!!

Uitstekende service en aardige mensen

Lekkende waterpomp komt altijd onverwachts en ben toch snel geholpen.

duidelijke prijsopgave vooraf

Heel positief is een prijsopgave vooraf. Ook als de kosten tegenvallen. Goede communicatie is belangrijk.

Alles oké!!

Geweldige service!!

Prima behandeld

Weer prima

Altijd alles netjes geregeld

Goeie service

Fijne garage, goeie hulp.

Mazier is een prima garage. Bij een reparatie wordt vooraf medegedeeld wat de kosten zijn, dus geen nare verrassingen. Ik ben erg tevreden!