Heel goed

Goede service en prima afhandeling.

Ze helpen super snel, altijd tijd voor je mochten er vragen zijn.

Top service

Goed advies, klantvriendelijk en meedenkend.

prima garage

vriendelijke ontvangst, er wordt meegedacht en goede kwaliteit reparaties etc.

Goede duidelijke service. Afspraken worden goed nagekomen.

Goede vakmensen, duidelijke communicatie.

Ik vind het fijn dat er overleg is. De monteur denkt met je mee. Kijken of er een goedkopere oplossing is. Men is zeer vriendelijk. En eer wordt een redelijke prijs gerekend.

Goede, snelle service

Goed contact en uitleg onderhoud.

Al 40 jaar tevreden

Klantvriendelijk bedrijf. Deskundig personeel. Altijd bereid om mee te denken. Doen wat nodig is.

Vakkundig, betaalbaar en vriendelijk!

Vakkundig, betaalbaar en vriendelijk!

perfect

Zoals de afgelopen 30 jaar: ene perfecte service en klantgerichtheid

Altijd goed en ze zijn zeer klantvriendelijk.

geheel volgens verwachting, na aanbeveling door zoon Reinier

prettige ontvangst, ontspannen sfeer, na melding van storing, contact opgenomen en direct afgehandeld, goed gevoel !!

Betrouwbaar accuraat en redelijk geprijsd

Ik ben al decennia klant naar volle tevredenheid

Goed geluisterd, snel gehandeld, vakkundig gerepareerd.

Toen mijn auto kapot was kon ik direct bij de garage terecht. Er wordt altijd eerst telefonisch overlegd voordat reparaties plaatsvinden, zodat je niet onverwachts met een hoge rekening geconfronteerd wordt. De volgende dag al was mijn auto weer gerepareerd (nieuwe remklauw en remschijf).

Betrouwbaar, vriendelijk en deskundig.

Onze auto's worden al jaren onderhouden door autobedrijf Mazier. Bij onderhoudsbeurten en reparaties worden duidelijke afspraken gemaakt en deze worden nagekomen. De service is goed en de medewerkers zijn vriendelijk en correct.

Behulpzaam vriendelijk betrouwbaar

Goede communicatie, goede inzet, prettig contact

Fijn dat ze mijn auto met voorrang hebben kunnen afhandelen.

Er waren redenen om mijn auto met voorrang af te handelen. De garage regelde dit keurig en belden zodra de auto klaar stond.

snel en vakkundig geholpen met kwaliteit!

Samen meedenken en op de hoogte worden gehouden voor toestemming voor meerwerk. Duidelijke omschrijving en gewoon vlot en vakkundig geholpen!

Snelle en goede service

We hadden een zoekopdracht gegeven. En hadden minder dan een maand een andere auto.

Vakkundug en vriendelijk

Goede communicatie, vooraf duidelijk wat er moet gebeuren en de kosten daar van. Geen onnodige dingen. Fijne leen fiets.

Altijd fantastisch al zoveel jaren

Grote beurt en APK, werd gebeld, attente behandeling en vooral : betrouwbaar eerlijk.

Nette en snelle service

Goed overleg over de nodige werkzaamheden. Vaste prijsafspraak vooraf.

TOP, echt een heel fijne en kundige garage

Duidelijke diagnose en helder kosten overzicht. Bovendien is het erg fijn dat er voldoende leenauto's beschikbaar zijn. Zeker een aanrader, wij hebben veel plezier van onze auto gekocht bij Mazier!

Prima service, scherpe prijs

Prima service, scherpe prijs. Behulpzame en vriendelijke mensen.