Vakkundig, betrokken en betrouwbaar!

Onze auto is 15 jaar oud, maar wordt in prima conditie gehouden en storingen worden goed en snel verholpen.

Top service

Staat altijd voor je klaar.

Prettig zakendoen, eerlijk en betrouwbaar.

Na groot onderhoud en APK keuring kunnen we weer met een veilig gevoel de weg op.

Betrouwbare garage

Onderhoud gepleegd aan de auto, netjes geholpen. Goed en betrouwbaar bedrijf.

Snelle en vakkundige afhandeling

Binnen 3 werkdagen was het probleem vakkundig afgehandeld. Daarnaast uitstekende service verleend.

Fijn garagebedrijf met warme aandacht voor de klant

Garagebedrijf Mazier is een plezierig garagebedrijf. Ze zijn er erg vriendelijk en klantgericht en ze hebben oog voor hun vaste klanten en denken mee. En daarmee bedoel ik óók persoonlijke aandacht. Daarnaast voeren ze de werkzaamheden aan de auto adequaat uit en is de rekening reëel. Zij voeren geen onnodige reparaties uit. Ook hier zie je het meedenken met de klant. Al jaren ben ik een zeer tevreden klant.

Na de APK keuring werd de auto thuis afgeleverd

Bij afspraak maken voor APK meteen lampje vervangen ondanks de drukte die er op dat moment was. APK en beurt uitgevoerd naar tevredenheid. Fijne communicatie ook. Kortom: aanrader

Goede voorlichting en begeleiding

Ik heb een prettig informatiegesprek met Willem Jan Mazier gevoerd en mijn wensen kenbaar gemaakt m.b.t. de aankoop van een gebruikte auto. Vervolgens na ruim een week op stap geweest met zijn medewerker om een aanbevolen auto te keuren/testen. Al mijn wensen kwamen overeen met de aanbevolen auto, zodat ik deze heb aangeschaft.

Bekwame monteurs, goede service, prettige receptionistes, snelle hulp.

Willem Jan had een fijne auto met verhoogde instap die ik zocht. Voor een mooie prijs. Alles was snel geregeld en goed op papier gezet. Fijn dat ik nog wat terugkreeg voor mijn auto, dat jullie dat geregeld hebben en de auto zo kon inwisselen voor de nieuwkoop Met vr gr. Jechonja van der Laan

vriendelijk en duidelijk

zie boven

Weer vertrouwd en fantastisch!

Deskundig en persoonlijk begeleid bij het aanschaffen van een oldtimer van 50 jaar oud

Betrouwbaar bedrijf en goede service

Mazier is betrouwbaar en staan altijd voor je klaar. De service is prijzig maar wel goed. Enige minpuntje vindt ik dat de factuur lang op zich laat wachten.

zoals gebruikelijk, prima

prima dus

Prettig

Sympathieke, professionele garage en gunstig geprijst, check it out!

Ik kom binnen en wordt vriendelijk aangesproken. Omdat ik wachten wil krijg ik een kop koffie aangeboden. Mag even mijn mondkapje onder mijn kin om te drinken. Omdat mijn nood hoog was kreeg ik de sleutel van het toilet. Nou, waar kom je dat tegen in deze lastige tijd!?! Wat ik zeer waardeer is dat de problemen samen worden besproken en als klant kan ik er voor kiezen hoe het opgelost wordt, onderdeel vervangen door nieuw of mogelijk een gebruikt onderdeel met garantie. Of als ik het zelf wil doen, is dat ook mogelijk.

erg vriendelijk bedrijf

je wordt er fijn geholpen

Snel!! En doeltreffend.

Met pech op de snelweg. Na een spoedreparatie van de Anwb konden we direkt terecht bij Mazier. Met leenauto naar huis en dezelfde middag kon de auto opgehaald worden. Super!!

Vriendelijk, betrouwbaar, duidelijk kostenoverzicht.

Mijn ervaring is zeer positief! Na alle ellende met voorgaande autobedrijven kwam jullie reclame bij grootnieuws radio vrijwel meteen na mijn gebed om een betrouwbaar autobedrijf te vinden! Ik heb hier meteen gehoor aan gegeven en ben vanaf het begin enorm tevreden en weet dat ik bij jullie altijd betrouwbaar advies krijg en de auto in goede handen is! Bedankt daarvoor!

Al jaren tevreden over Willem Jan en zijn team.

Ben al meer dan 20 jaar klant bij Autobedrijf Mazier. Ze denken altijd mee en zijn zeer flexibel. Daarbovenop gewoon netjes geprijsd en geen onnodige reparaties, etc. Kortom: superbedrijf.

Goede kwaliteit van herstel

Een vervelende deuk in de bumper en een kapot achterlicht zijn goed hersteld. Een goede fiets als vervangend vervoer is ook prima. Goede service!

Altijd goed

Fijne autogarage

Behulpzaam, duidelijk, vriendelijk, goede prijzen, denken mee in oplossingen. Alleen maar positieve ervaringen

Afspraak is afspraak

Al jaren ben ik met meerdere auto's klant bij Mazier. Altijd bereid tot meedenken en afspraken worden altijd nagekomen. Veel deskundigheid aanwezig en een betrouwbare garage.