super fijn bedrijf

Ik werk al heel lang met zeer grote tevredenheid met dit bedrijf zowel zakelijk als prive. Autobedrijf Mazier is een bedrijf met veel vakkennis al met al een grote aanrader voor degene die hun nog niet kennen.

Goed en plezierig geholpen bij het zoeken van een nieuwe auto

Willen Jan Mazier neemt de tijd om te bespreken wat je wensen zijn. Hij denkt actief mee. De voorgestelde auto’s voldoen aan de wensen. Plezierige en duidelijke communicatie.

Betrokken en staan altijd klaar

Mazier weet exact wat we nodig hebben, kent de situatie en zoekt met zorg een passende auto. Dankbaar hiervoor

Zeer betrouwbaar en vriendelijk

Zeer prettig en persoonlijk geholpen. Kundig en ervaren. Betrouwbaarheid zeer hoog!

Betrokken, behulpzaam en professioneel met een hoge klantvriendelijkheid

Zeer betrokken bij de aankoop van een goede auto voor zijn klanten, waarbij hij je graag bijstaat met zijn grote kennis en ervaring op het gebied van auto’s.

dit is echte klantenSERVICE

Ben jaren klant geweest en jammer genoeg is de garage er nu mee gestopt. Echter voor de aankoop van een andere auto en de verkoop van mijn huidige auto ben ik toch weer terug gekeerd naar het zo vertrouwde adres met Willem-Jan. Daar moet je zijn.

Goeie en fijne service

Altijd bereid om te helpen.

Geholpen volgens afspraak; punctueel.

Op afspraak gedaan wat er moest gebeuren qua aankoop en onderhoud auto.

Correcte persoon om zaken mee te doen!

overname van de werkplaatsactiviteiten door Autobedrijf Schouten Ermelo

Altijd fijn en zeer vertrouwd adres

Zie boven

Luisterd goed naar wensen, eerlijk en oprecht, legt rustig uit zodat we een goede keuze kunnen maken. Vriendelijk en sociaal.

Prettig en betrouwbaar

Al jaren klant! Willem Jan denkt met je mee. Altijd als prettig en betrouwbaar ervaren!

Solide en betrouwbaar

Ik heb een goede ervaring als klant en dat geeft vertrouwen

Het is een hele fijne, vakkundige garage met heel vriendelijk personeel. Korte lijnen. Onwijs jammer dat ze opgesplitst zijn

Top bedrijf

Eerlijk, open en betaalbaar!

Betrouwbare garage. Vakkundig en meedenkend

Top. Aardige mensen

Ik ervaar het als prima.

Professioneel, deskundig en snel

Wij wilden een nieuwe occasion aanschaffen omdat onze huidige auto al wat oud is en de kans op gebreken behoorlijk toegenomen is. Zelf geprobeerd, maar we konden in deze markt niet snel genoeg reageren. Mazier heeft voor ons het zoeken en selecteren overgenomen, volledig naar wens en binnen een week hadden we een nieuwe occasion. En ook nog een goede/eerlijke prijs voor onze huidige auto. Heel erg blij mee!

Prima bedrijf. Enthousiaste medewerkers

Meer dan prima

Prima bedrijf. Enthousiaste medewerkers

Meer dan prima

Snel, vakkundig en met oog voor onze wensen

We wilden op korte termijn onze wat oude auto inruilen voor een kleinere auto van een wat recenter bouwjaar. Eerst hebben we zelf gezocht, maar helaas visten we dan net achter het net. Mazier heeft naar onze wensen gevraagd en op hele korte termijn een goede aankoop voor ons weten te realiseren.