Persoonlijke & prettige service!

Goed geholpen, er is fijn mee gedacht en zou deze garage aan iedereen aanbevelen!

Prima, behulpzaam, betaalbaar.

x

Goede uitleg van wat er gebeuren moest; problems solved.

Professioneel bedrijf en constructief meedenkende medewerkers.

We hebben verschillende keren gebruik gemaakt van de service van autobedrijf Mazier en altijd was deze geweldig. Vriendelijk en behulpzaam en vooral een groit doorzettingsvermogen. We hadden een probleem met onze auto en er werd net zolang gezocht totdat het probleem was opgelost. Echt SUPER.

Vriendelijk en vakkundig

Betrouwbaar

Eerlijk garagebedrijf, goede service, veel kennis en nette prijzen.

Of je nu een auto koopt van € 2.000 of van €30.000, garagebedrijf Mazier in Ermelo neemt je als klant serieus. Ze geven goed advies en helpen je waar het kan. En voor dat alles vragen ze heel redelijke prijzen.

Altijd behulpzaam en redelijk

Kom hier al een tijdje en vind dit de beste garage die ik heb meegemaakt,, zowel qua onderhoud als geleverde auto's!

Betrokkenheid en klantvriendelijkheid

Reparaties en onderhoud worden steeds vakkundig uitgevoerd.

Klantvriendelijk, goede service!

Klantvriendelijk en goede service!

Prettig bedrijf die meedenkt.

Goede prijs,kwaliteitsverhouding en een prettig bedrijf om bij te zijn.

Top behandeling!

Ik word altijd goed en professioneel geholpen.

Uitstekende service!

Uitstekende en vriendelijke service!

Zeer degelijk en betrouwbaar auto bedrijf

Je wordt altijd vriendelijk en snel geholpen. Er worden nooit onderdelen vervangen die nog niet versleten zijn Zelfs als ze bijna versleten zijn wordt nog gedacht vanuit de klant en goed overleg gevoerd Top bedrijf!!!

Uitstekende service voor een prima prijs

In 1 woord top

No-nonsense benadering, vriendelijk en betrouwbaar

Steeds zoekend naar beste voor klant met flexibele oplossingen bij zowel onderhoud als aankoop. Prettige sfeer van elkaar dingen gunnen

Snelle reparatie

Geweldig,super.

Gerriko heeft voor ons een super occassion gevonden, voor een hele mooie prijs na inruil. Vorige week opgehaald, rijdt uitstekend en zag er net zo uitstekend uit. Er staat ook een review op de site, dus is dit een beetje dubbel. Fijne mensen, doen nooit moeilijk, betrouwbaar en betaalbaar.

uitstekend

Snel geholpen. Ik kon wachten, terwijl de APK uitgevoerd werd en reed 1/2 uur later alweer weg met mijn goedgekeurde auto.

Goede begeleiding en meedenken.

Gezien mijn privé situatie was er gelijk betrokkenheid en meedenken. Meerdere malen een proefrit mogen maken in verschillende auto's. Er werd tijd genomen voor de aflevering van de auto. Kort om: ben blij met jullie als garage!

Hele goede service en vriendelijk behulpzaam personeel die rustig de tijd nemen om alles uit te leggen

Klantgericht en snel

Mijn wens om op korte termijn geholpen te worden, werd snel geregeld. Daar ben ik blij mee!

Al jaren zeer positief. Reëel tarief, pro-actieve opstelling, geen verrassingen, goede service.

Een hele goede service, word altijd goed en gelijk geholpen en er word altijd een oplossing gevonden voor het probleem. Ik ben sinds kort een paar plaatsen verder op verhuist maar blijf gewoon komen bij Mazier.