Zoals altijd vertrouwd

Op afspraak nieuwe banden gekregen; geen uitloop, op tijd en snel geholpen. Top bedrijf!

Super bedrijf, ontzettend klantvriendelijk en klantgericht!

Een zeer betrouwbaar en meedenkend bedrijf!

Prima service. Snelle hulp

Prettige garage. Wordt goed geholpen.

Zeer goed!

Complimenten voor het team hoe ze doorgaan nu Willem Jan is uitgevallen! Het bewijst hoe goed team dit is!!

Super vriendelijk

Personeel is vriendelijk en behulpzaam, wij komen uit Leeuwarden en ze nemen alleen tijd.

Prima service, goede prijs/kwaliteit verhouding

Bij het vinden van een nieuwe auto heeft Mazier zich flexibel en professioneel opgesteld. Goed luisteren naar de wensen van de klant en pro-actief meedenken, heb ik als prettig ervaren

Voldoet aan de verwachtingen

Net ontvangst, gebeld wanneer auto klaar was en rekening via mail

zoals gebruikelijk vriendelijk en meedenkend

efficiënt en meedenkend

Kwalitatief en prijs gunstig

Recent is de airco van mijn Opel Astra gerepareerd. De condenser moest vervangen worden. Ik ben zeer tevreden over het resultaad!

Gastvrijheid

Top! Betrouwbaar, eerlijk. Een aanrader

Altijd goed en correct geholpen.

Ga zo door....

Zeer prettige ervaring

Altijd meedenkend, vriendelijk en komen afspraken na.

Prima zorg!

Zeer betrouwbaar bedrijf.

Fijn contact, prima service!

Fijn contact, prima service!

Heel goed geregeld alles, heel fijn

Altijd een prettig, deskundig en vriendelijk contact

Al jarenlang ben ik in contact met dit bedrijf en wordt mijn auto er deskundig onderhouden. Er wordt meegedacht in oplossingen en vooraf gecheckt wat ik wil ik nodig vind. Het volste vertrouwen in hen om zelf veilig van A naar B te komen.

Fijne garage met goede service

Weer fijn en vriendelijk geholpen, zeer tevreden

Afspraak op korte termijn, goede en vriendelijke service, auto rijdt weer als een zonnetje

Ontzettend goede service, er wordt genoeg tijd voor je genomen en met je mee gedacht!

Vanaf het begin af aan heb ik goed contact kunnen hebben met Autobedrijf Mazier. Ze gunden mij tijd bij het kopen van een nieuwe auto, ter overbrugging kreeg ik een leenauto mee. Er werd nauw contact onderhouden en met alle vragen kon ik bij hen terecht. Daarnaast wordt er secuur gekeken naar passend aanbod, ze nemen met minder geen genoegen. Uiteindelijk hebben ze een mooie en nette auto afgeleverd. Geen verbeterpunten. Een super tevreden klant!

Betrouwbaar en duidelijk

Goed bereikbaar, heldere uitleg, meedenkend met de klant, topgarage!

Klantvriendelijk en betaalbaar

Mijn auto van 2005 blijft bij Mazier in goede conditie, eerlijke prijzen.

heel tevreden

Na een zoekopdracht voor een mooie occasion is Gerrico van autobedrijf Mazier voor mij aan de slag gegaan. Hij heeft me veel tijd uit handen genomen en een mooie auto uitgezocht, en ook een proefrit geregeld. En hij heeft ook een misverstand met de verkopende partij naar grote tevredenheid soepel kunnen oplossen. De aankoop van de nieuwe auto was binnen een week in orde. De service was geheel op maat, lekker snel en met een grote klantvriendelijkheid. Ik raad dit bedrijf van harte aan.

Een bedrijf wat doet wat het beloofd

Eerlijk bedrijf met de juiste vakkennis!

Deskundig en flexibel

Garagebedrijf Mazier is bijzonder deskundig en denkt mee met te nemen beslissingen uitgaande van wat je wilt. Stelt zich flexibel op bij het verhelpen van problemen en is echt een partij die je kunt vertrouwen.

Vriendelijk en deskundig personeel.

Onze auto's worden goed onderhouden. Betrouwbaar adres.