Betrouwbaar, attent, zorgvuldig

Bij Mazier laat je je auto in vertrouwde onderhoudshanden.

Altijd goede service!

Top service!!

Alles prima verlopen!! Prima service

Heel goed en vriendelijk.

Je vragen worden zeer deskundig beantwoord,ik vind dat je met Mazier vertrouwelijke zaken kan doen.

Hele fijne betrouwbare garage

Mazier is een fijne garage met betrouwbare adviezen.

Betrouwbaar en vakkundig

De reparatie duurde wat langer en was ook duurder dan verwacht. Maar ik werd goed geïnformeerd en op de hoogte gehouden. Mijn auto rijdt nu weer top.

Snelle afspraak, adequaat handelen!

Klasse

Ben al ruim 40 jaar vaste klant. Derhalve hoef ik niets over het bedrijf vertellen. Misschien een enkel woordje: Personeel en leiding; KLASSE!!!!! D.IJsendijk, Harderwijk

Perfect onderhoud gedaan.

No nonsens garage , klantgericht en kwalitatief zéér goed.

Duidelijke communicatie en prettige omgang

Van te voren duidelijke info over een te plaatsen trekhaak, en netjes gebeld voor overleg van grotere reparatie.

Snel geholpen en goed

Snel en goed!!

Meedenkend, betrouwbaar en servicegericht.

We zijn enorm goed geholpen met de aanschaf van onze nieuwe auto. Er was veel ruimte voor overleg en deskundig advies. We zijn helemaal tevreden met onze nieuwe aankoop

Prima bedrijf

tevreden

Komt later

Fijn geholpen, auto rijdt weer lekker

De auto gebracht voor een grote beurt en de APK. De leenfiets stond weer klaar. En de auto rijdt weer als een zonnetje.

Vlot en kundig geholpen.

Snel en vakkundig geholpen tegen een eerlijke prijs.

Snelle en goede service

Kan altijd snel terecht. Aardige en deskundige mensen.

Kundig en prettig bedrijf!

Kundig en prettig bedrijf. Geven goed en eerlijk advies.

Goede service en snelle en vakkundige afhandeling van onderhoudsbeurt!

Super service en heel erg goed geholpen!

Auto via marktplaats gevonden, gebeld voor een afspraak en super vriendelijk geholpen! Samen een testrit gemaakt want ik wist niet hoe een automaat werkte. Alles helemaal goed uitgelegd en ik kon de auto meteen meenemen, heel erg tevreden!!

Top garage!

Wij zijn al een aantal jaren vaste klant bij Autobedrijf Mazier. We zijn zeer tevreden over hoe we daar worden geholpen. We worden altijd vriendelijk te woord gestaan (het maakt niet uit hoe druk het is!), zowel telefonisch als aan de balie. Dingen worden duidelijk uitgelegd en er wordt altijd gedacht in oplossingen! De reparaties zijn altijd naar grote tevredenheid uitgevoerd. Wanneer we een storing of mankement aan de auto hebben die verholpen bleek te zijn maar later toch weer terugkomt wordt er altijd gekeken naar een andere, nieuwe oplossing. Alles gaat in goed overleg met ons. Kortom: wij vinden Autobedrijf Mazier een top garage!

Prima service en goede communicatie over APK verbeterpunten

Een 'bijna' gratis vervangende auto tijdens de APK keuring en de bevindingen nog dezelfde dag verholpen, prima service.

Klantvriendelijk en goede service

Autobedrijf Mazier is betrouwbaar, klantvriendelijk en heeft een goede service. Warm aanbevolen.

Heel fijn contact

Deskundig en altijd eerlijk.

Priam alles geregeld

Alles volgens afspraak en nette service