Top bedrijf

Eerlijk, open en betaalbaar!

Betrouwbare garage. Vakkundig en meedenkend

Top. Aardige mensen

Ik ervaar het als prima.

Professioneel, deskundig en snel

Wij wilden een nieuwe occasion aanschaffen omdat onze huidige auto al wat oud is en de kans op gebreken behoorlijk toegenomen is. Zelf geprobeerd, maar we konden in deze markt niet snel genoeg reageren. Mazier heeft voor ons het zoeken en selecteren overgenomen, volledig naar wens en binnen een week hadden we een nieuwe occasion. En ook nog een goede/eerlijke prijs voor onze huidige auto. Heel erg blij mee!

Heel tevreden

We worden altijd goed geholpen en snel en vriendelijk.

Betrouwbaar, goede service en reparatie

Zoals al heel lang is ook nu weer onze auto goed gerepareerd, en onderhouden met een kleine beurt. De auto rijdt weer als een zonnetje.

Gezellig, behulpzaam, en kundig

Fijn dat er altijd even gebeld wordt bij duurdere reparaties. Zo weet je op tijd waar je aan toe bent en kun je altijd nog "nee" zeggen.

Topgarage met eerlijke prijzen.

Mazier houdt echt rekening met de klant. Alles gebeurt in goed overleg. Zeer tevreden, ik reis helemaal vanuit Haarlem naar Mazier om mijn auto te laten onderhouden.

Al jaren klant...

Ik ben al jaren klant bij Mazier. Vanaf het begin heb ik de mensen ervaren als prettig en eerlijk. Voor mij een reden om mijn auto daar in onderhoud te houden. Denken altijd mee. Om de kosten onder controle te houden, zonder in te leveren aan kwaliteit.

De mensen die daar werken verstaan hun vak! Zij zijn naast vakkundig, vriendelijk en behulpzaam. Denken met je mee! Prima bedrijf.

Uit ervaring was het weer klantvriendelijk en goede informatie.

Niet anders dan uitstekend!!!!

Uitstekende service en aardige mensen

Lekkende waterpomp komt altijd onverwachts en ben toch snel geholpen.

duidelijke prijsopgave vooraf

Heel positief is een prijsopgave vooraf. Ook als de kosten tegenvallen. Goede communicatie is belangrijk.

Alles oké!!

Geweldige service!!

Prima behandeld

Weer prima

Altijd alles netjes geregeld

Goeie service

Fijne garage, goeie hulp.

Mazier is een prima garage. Bij een reparatie wordt vooraf medegedeeld wat de kosten zijn, dus geen nare verrassingen. Ik ben erg tevreden!

Service prima

Prima garage

Ben altijd correct en prima geholpen!

Zeer betrouwbaar en vriendelijk bedrijf!

Zeer betrouwbare en vriendelijke eigenaar en medewerkers. Uitstekende service en weer een mooie nieuwe tweedehands auto!

Betrokken en vakkundig!

Fijn bedrijf waar je goed geholpen wordt en met alle automerken terecht kunt.

Een uitstekende garage in alle opzichten!

Ze denken mee in de acties die er moeten gebeuren. Je auto wordt gehaald en teruggebracht ! Vriendelijk en deskundig personeel !

subliem.

Sublieme service.