Betrouwbaar en persoonlijk

Al ruim 15 jaar vaste klant bij Mazier. Altijd zijn wij goed geholpen en het persoonlijk contact vinden wij vooral heel prettig. Eerlijke en heldere informatie over de kosten en reparaties. Nooit een onvriendelijk woord, en niks is teveel. Kortom een heel tevreden klant!

Klantvriendelijk, meedenkend en vakkundig

Snel herstel van lekkage koelvloeistof

Alles wat ik moest weten is mij vertelt. Fijn dat het zo snel kon.

Eerlijke garage!

Autobedrijf Mazier is een eerlijke garage waar samen naar de beste oplossing wordt gezocht. Niet meteen de duurste oplossing maar uitproberen of het ook voordeliger kan. Maar altijd degelijk en zeer klantvriendelijk!

Betrouwbare garage

Het bedrijf van Willem Jan Mazier is een solide familiebedrijf waar het onderhoud van je auto in vakkundige handen is. De kosten van onderhoud worden goed in de gaten gehouden zonder dat dit afbreuk doet aan de veiligheid en betrouwbaarheid van de auto. Ook voor een opdracht om elders een goede occasion in te kopen is dit het juiste adres. We hebben door bemiddeling van Autobedrijf Mazier een mooie bijna nieuwe auto gekocht die zeker niet te duur was.

Goede, nette service blijven zoeken tot het probleem opgelost os

Eerlijk bedrijf waar ze meedenken en waar de auto en de service telt en niet de grote centen

zeer goed

duidelijke uitleg voor het aanschaffen van een andere auto en bij het ophalen goede uitleg werking van eea

uitstekende service

Vriendelijke en duidelijke uitleg over het probleem, Goed opgelost.

Alleen maar positief.

Mooi bedrijf - Fijne mensen. Hoor ook van anderen die daar klant zijn alleen maar goede berichten.

Prima en klantvriendelijk bedrijf

Sinds ik hier woon in 2000 kom ik bij het bedrijf en de ervaring is dat het bedrijf en medewerkers vakkundig zijn en vriendelijk.

goed geluisterd en gekeken naar de Auto

goede service, klant gericht. aardige mensen mooi bedrijf nemen de tijd

prima service

mijn klacht werd serieus genomen. En ik kreeg bij het ophalen van mijn auto een keurige terugkoppeling.

Eigen nooit klachten, gewoon goede garage.

Goed, deskundig onderhoud en advies tegen nette prijzen. Service staat hoog in het vaandel!

Wederom heel erg tevreden over de plezierige en professionele hulp!

Van auto's heb ik nagenoeg geen verstand, dat maakt het voor mij heel erg belangrijk om vertrouwen te hebben in de garage waar ik mijn auto laat controleren en repareren. Bij Mazier heb ik over de jaren heen altijd dit vertouwen mogen ervaren. Men is eerlijk over eventuele mankementen en kosten. Hoge mate van klantvriendelijkheid en er wordt actief meegedacht. Dit levert een positieve bijdrage aan mijn rijplezier en rijveiligheid. Kortom: Heel tevreden met Mazier!

Betrouwbaar en behulpzaam autobedrijf

Dit is een autobedrijf met mensen met vakkennis die gebreken aan auto's vakkundig kunnen repareren. Altijd vriendelijk te woord gestaan. Een eerlijk bedrijf naar mijn mening.

Een betrouwbare garage, die zijn werk degelijk doet

Prima!!

hele goeie ervaring is mijn vaste garage

prettig en snel geholpen

Goed ontvangst, uitgebreide proefrit gemaakt, adequaat gereageerd op m`n vragen/opmerkingen, TOP!

Vooraf is de auto technische en motorisch nagekeken en gekeurd afgeleverd. Leuke maar vooral handige gadgets gekregen bij aflevering. Op mijn vraag een speciale Bosch filter geplaatst en een beschadiging in de bumper ge(p)repareerd, TOP. Bij nader inzien mis ik alleen nieuwe vloermatten voor (had ik best voor willen betalen) en een wit nummerbord vanwege een trekhaak (deze zat volgens mij wel aanwezig tijdens m`n proefrit). Al met al een goede behandeling/auto gezien de koopprijs.

altijd goed en snel geholpen een AANrader

altijd goed en snel geholpen, aardige mensen, een aanrader !!!

Bij Mazier weet je waar je aan toe bent

Mijn familie komt al jaren bij Mazier omdat je hier weet waar je aan toe bent. Ook staat de heer Mazier bekend om alleen het nodige te repareren; dit in tegenoverstelling tot andere garages. Ook is een offerte leidend, al blijkt uiteindelijk dat er misschien meer onderdelen benodigd zijn voor de reparatie. Bij Mazier weet je waar je aan toe bent. Daarom blijf ik vanuit Zuid-Limburg terug rijden naar het kleine Ermelo.

mooie klantgerichte benadering op een vertrouwde manier

een prettige en persoonlijke uitvoering van het werk

Alles uitgevoerd zoals afgesproken

Prettig geholpen, betrouwbaar

Goede dienstverlening.

Je wordt goed geholpen en ze zijn erg vriendelijk.

uitstekend

Ben heel blij met jullie inzet. Waar blijft de factuur. Graag per email.