Was heel goed deal

Jammer, middelmatige ervaring!

Een andere auto moest er komen. Ja via internet garage Schoenmakers gevonden met een passende auto, Opel Mokka x, in de nademiddag erheen gereden en auto inmiddels in een donkere garage bekeken. Besloten de auto te kopen! 11/2 week later opgehaald i v.m. trekhaak onderbouw. Auto stond er niet verzorgd op. De lakbeschadigingen niet bijgewerkt, geen reservewiel maar een haastig bijelkaar gezochte luchtpomp werd nog snel in de kofferbak gegooid! Beschadigingen aan de binnendeuren niets aan gedaan, 2 verschillende merken banden op de auto, dorpellijsten niet geleverd! te duur! wel versproken. Kleine beurt gegeven maar niet in het serviceboekje ingeschreven. En dat voor 17000.00€ ! Voor ons een groot bedrag. Jammer Schoenmakers hier hebben jullie toch écht niet jullie beste kant laten zien!! Mvg. maar nooit meer!!!

Fijn advies gekregen

De verkopers zijn erg aardig en geven goed advies.

Klantvriendelijk, afspraak is afspraak.

Binnengewandeld op een ongunstig tijdstip nam men alle tijd voor mij. Duidelijke informatie en afspraken. Klantvriendelijkheid staat voorop.

Heel goed. Benaderd niet op dringerig

De beste service ter wereld!!!!

goed bedrijf

goed bedrijf en goede service

Prettig en doelmatig.

Kwaliteit gemengd met goede service

Nette zaak

Mooie zaak, veel keus

Uitgebreide en vriendelijke service

Erg tevreden met de service die ze hadden toen we bij hun de auto hebben gekocht. Nemen de tijd en geen foute verkooppraatjes.

Betrouwbaar bedrijf !

Komt afspraken korekt na !

Heel fijn geholpen en een geweldige auto gekocht!

Heel tevreden met alles. Goed bedrijf om een auto te kopen.

Bijzonder tevreden

Wij zijn bijzonder tevreden. In alles eigenlijk Ook veel keus in auto’s

Top garage

Goede service klant gericht

Super service

Goed en heel snel geholpen

Prima service.

Auto gekocht, later bleek dat het slot van de achterklep stuk was, snel een nieuwe ingezet.

Heel fijn bedrijf

Vriendelijke mensen super mooi pand ruime keus aan auto's personeel denk mee in oplossingen .. aanrader !!

De hele ervaring met Autobedrijf schoenmakers is tot nu toe erg goed.

Op advies van een bekende ben ik in eerste instantie voor advies langs gegaan. Ik kwam met een auto met problemen die ik wilde verkopen. Omdat ze deze voor zichzelf niet wilde kopen of inruilen zijn ze op zoek gegaan naar iemand die dat wel was. Uiteindelijk heb ik de auto zelf kunnen verkopen, hier reageerde ze ook begripvol in. Vervolgens heb ik de opties voor de inkoop van een andere auto besproken. Dit verliep erg prettig. Korte tijd later hadden ze de auto geregeld die ik wilde hebben. Contact verliep duidelijk, open en was erg persoonlijk. Ik zou hier zeker opnieuw naar toe gaan als ik weer toe ben aan een nieuwe auto.

Ruim aanbod van occasions en goed geholpen

Op zoek naar een ‘nieuwe’ auto per toeval in Erp terechtgekomen. En daar heb ik geen spijt van. We zijn prima geholpen en de gesprekken verliepen in een prettige sfeer. Geen opdringerige verkoper met snelle praatjes. Bovendien een ruime keuze uit mooie occasions voor reële prijzen.

Betrouwbaar, goede service

Onlangs een 2e hands auto gekocht. Komt afspraken na. Goede service bij de verkoop, zeker géén gladde verkoper in een 3 delig kostuum maar iemand met meer verstand dan alleen mooie praatjes.

Prima ervaring!

Eerlijk, vriendelijk en kundig.

Zonder poespas zeer goed geholpen.

Zelf direct duidelijk verteld wat ik financieel kan en wat ik in te ruilen had. De verkoper vertelde ook direct wat zijn mogelijkheden waren waardoor we snel een overeenkomst konden maken.

Perfecte service word er verleend!

Na sluitingstijd mocht ik nog een proefrit maken om de auto te laten checken door een naaste. Er werd goede service en garantie verleend. De verkoper was uitermate vriendelijk, ook al kocht ik geen auto van duizenden euro’s. Heel erg fijn dat erook aandacht aan je word besteed ook al heb je niet veel te besteden! Heel erg bedankt!

Super fijne ervaring bij aanschaf auto

Deskundig en supervriendelijk personeel

Het was vlot en goed geregeld