leuk

neem je lessen bij tim.

Vriendelijk personeel en goede instructeurs

Prima en duidelijke rijschool

Prima en duidelijke rijschool

Een hele goede ervaring

Ik heb een hele goeie ervaring gehad met deze rijschool.had ook een hele fijne rustige instructeur Micheal die alles ook heel goed uitlegde en die ook dingen oefende waar ik veel moeite mee had.

Gezellig en leerzaam

Ik merkte dat ik ontspannen kon rijden. De grapjes die Frits maakte waren wel leuk. Het wist ook goed hoe mij scherp te krijgen voor het examen.

In een keer geslaagd

Eissa heeft me super geholpen en voorbereid voor het examen, zodat ik het in een keer heb gehaald! Hij gaf goede tips en gaf geduldig les waardoor ik me op mijn gemak voelde. Echt een topper. Heel erg bedankt!!

Uitstekende rijschool en vakkundige rijleraar

Ik heb mijn A-rijbewijs in 1 keer behaald met behulp van een vakkundige rij leraar die mij op een duidelijke en goede wijze tips en tricks mee gaf. Serieuze leraar maar op de juiste momenten zeker ook in voor een grapje of grol! Bedankt Roy!

Ik kan Rijschool Bosch en Veenstra en mijn geweldige instructeur Michael niet genoeg aanbevelen! Dankzij hun professionele begeleiding en geduld ben ik erin geslaagd om mijn aanhanger rijbewijs in één keer te halen, wat voor mij echt een prestatie is. Michael heeft altijd een manier gevonden om me op mijn gemak te stellen, zelfs op momenten dat ik me als een echte pannenkoek achter het stuur voelde. Zijn humor en positieve instelling hebben de lessen leuk gemaakt, en ik ben zo dankbaar voor zijn toewijding om me te helpen slagen. Bedankt, Rijschool Bosch en Veenstra, en vooral bedankt, Michael, voor het omtoveren van deze klunzige bestuurder tot een zelfverzekerde aanhangerchauffeur!

Heel erg goed!

De rijlesinstructeur was heel rustig en duidelijk in zijn uitleg. Veel positieve feedback en er werd ook gezegd wat je goed doet (ipv alleen wat beter moet). Het gebruik van het boek met stappenplan - voordat je de situatie daadwerkelijk ging oefenen- was ook heel behulpzaam.

Top rijschool

Duidelijke communicatie en goede instructeurs

Goed instructie gegeven, als je iets fout krijg je het meteen te horen.

De vier uur dat ik les heb gekregen voor mijn brommer praktijk was goed. Je krijgt een pauze tussendoor en krijgt meteen te horen als je iets fout doet en hoe je het moet verbeteren.

top

Was een top tijd

Duidelijke instructie en goede reflectie momenten wanneer er een foutje gemaakt word.

Prettig bedrijf met veel kennis en kunde. Zeker aan te bevelen.

Fijne transparante opleiding!

Ervaren opleiders + duidelijke communicatie en oprechte energie en wil om de leerling te laten slagen

Goede service & fijne uitleg

Ik heb mijn scooter rijbewijs gehaald via Bosch. De uitleg was heel duidelijk & fijn. Ik werd goed op mijn gemak gesteld.

Geen goede ervaring

Helaas vroegtijdig moeten cancelen bij deze rijschool vanwege: - geen telefonisch contact - geen overleg met de klant over pakketten - pakketten aangesmeerd krijgen zonder overleg - het cancelen werd moeilijk gemaakt - kinderachtige en onprofessionele houding tov andere rijscholen

Bedankt voor je beoordeling Beste Kirsten, Deze beoordeling is geen verrassing want je had ons al laten weten, dat als we de openstaande factuur niet zouden laten voor wat het was, er een onvoldoende beoordeling zou komen. Jij hebt zelf het contact gezocht via de businesswhatsapp op onze website, waar ook in lezen is dat er contact is geweest over een advies pakket, dat was alleen niet het advies wat je wilde horen. Eigenlijk wil jij examen doen door een paar lessen te volgen. Wij hadden, op het dringende verzoek van jou, een examen aangevraagd. Tevens hadden we de voorwaarden mbt annuleren hiervan aangegeven. De voorwaarden met annuleren (voorwaarden CBR) zijn nu eenmaal heel streng. Toch wil ik je bedanken voor deze feedback en nemen we hieruit ons leermoment.

Perfect op maat les gekregen om het BE rijbewijs te halen.

Ik heb op een rustige en een goede manier les gehad van Michael, daarom ben ik geslaagd voor het examen. Zeer prettige ervaring. Bedankt!

super goede instructies

ik heb een super goede ervaring gehad met heel veel hulp en gezelligheid

Super fijne rijschool!

Heel goed bij Eissa

Heel goed leren rijden en veel vertrouwen gekregen in de auto

Goede rijschool en gezellige lessen!

Ondanks dat ik er ruim 1,5 jaar over heb gedaan, heb ik erg genoten van mijn lessen bij Roy. Ik was niet de beste ‘lesser’, maar toch heeft hij me goed geholpen en me alles geleerd!!

This school is really top, I would like to say a million thanks to my instructor Frits!!! He is the best Instructor I ever had. He and his partner are working both in this school I drove sometime with his Parter Monique to pretend as an examiner. They are both nice and Helpful if you like to have an Automatic Instructor I can really highly recommend Frits and if you like the manual one I can highly recommend Monique. May the god bless you both!!!! Greetings, Tadz

Genieten, simpel weg genieten

Heerlijk stukje gereden met prima begeleiding. Raad het zeker aan voor andere:)

Goede begeleiding voor het scooter rijbewijs! In 1x gehaald!

Chicagostraat 34 1334KD Almere