Gezellig en goeie rijles!

Roy was een goeie en gezellige instructeur. Alles werd goed uitgelegd en ik heb snel leren rijden!

Vlekkeloos.

Helemaal top

Goed ben geslaagd

Leuke instructeur gezellig en spraakzaam geen saaie boel maar wel serieus tijdens het rijden :)

Fijne rijschool met goede begeleiding

Ontzettend leuk en nuttig

De instructeur was heel aardig en de lessen waren nuttig. Ik heb goed leren rijden en in 1 keer gehaald.

Prettige lessen gehad

Voor mijn A getrapt (motor) rijbewijs heb ik bij Bosch & Veenstra erg fijn gelest. Op een duidelijke maar toch niet te strenge manier les gehad. Zou het iedereen kunnen aanraden hier te lessen.

uitstekend!

ik kwam hier voor mijn scooter examen (AM) en ik kreeg eerst les, dit heeft mij heel erg geholpen omdat dat ook de eerste keer op een scooter was voor mij. michael is heel aardig en weet wat hij doet. als je nog een school zoekt voor je examen dan is dit echt een topschool!

In één keer geslaagd en een toffe dag gehad!

Ik deed de scooter praktijk dag en heb oprecht een super leuke dag gehad! En natuurlijk in één keer slagen is ook helemaal top.

B-E duo rijles en examen in 1 pakket op 1 dag, uiteraard geslaagd dankzij de fijne en geslaagde rijles! Van Bosch en Veenstra

Supere goeie instructeur en goeie les

Mijn instructeur roy was heel vriendelijk en had ook wel humor, naast dat kon hij heel goed instructies geven over de scooter en goed je begeleiden op de scooter. In één keer geslaagd!

Goede en deskundige rijlessen waardoor ik in 1 x geslaagd ben, top.

Pakket genomen en nog 1 losse les, in 1x geslaagd.

Een top rijschool

Onlangs afgereden voor mijn motor. Uiteraard geslaagd. Mijn ervaring met deze rijschool en instructeur was ronduit top! Spontane instructeur met humor. Maar daar we ik dingen echt niet goed deed, dan werd ik daar ook duidelijk op gewezen. Wat ik zeker als heel fijn heb ervaren, was de manier waarop hij duidelijk en helder uitleg gaf. Als je het motorrijden goed wil leren, zal ik je deze rijschool zeker aanbevelen.

Ik had vandaag mijn dagopleiding voor scooter, en alles was duidelijk en netjes uitgelegd. Als je vragen had werd het meteen uitgelegd. Ik raad het zeker aan om hier je praktijk te gaan doen!

Alles als zeer prettig ervaren!

Vanmiddag mijn E achter B rijbewijs gehaald. Geslaagd in 1x dankzij de goede rijlessen van Michael. Ook erg fijn dat de instructeur relax is en mij ook het gevoel gaf dat het goed ging. Op deze manier kon ik vrij rustig mijn examen afleggen. Michael, bedankt!

Altijd gezellig met m'n instructeur en ik leerde zeer snel!

Elke les was het gezellig met m'n instructeur en hij leerde me ook snel alles. Ik had het ook snel onder de knie en elke les was echt een fijne ervaring.

Heel fijn

Fijne benadering en duidelijke uitleg

Fijne praktijk les gehad

Aardige mensen! Ben goed geholpen. Duidelijke uitleg Fijne instructies Heb hier een fijne rijles ervaring gehad en was vooral nuttig!!

doeltreffende lessen en ook gezellig!

Voor mijn E achter B (aanhangwagen) rijbewijs ben ik bij Bosch & Veenstra geweest. Prima heldere uitleg, en een gezellige instructeur! Veel dingen moet je weer even scherp zetten als je al 32 jaar je gewone rijbewijs hebt... (KijkenKijkenKijken) Maar dat was ook wel weer verfrissend. Groeten Hans van Bommel

Goed, duidelijk en realistisch!

Van A tot Z is er een goede communicatie met de rijschool. De gevolgde lessen zijn altijd van een goed niveau geweest. Ook al is het 21.00 uur en heeft de instructeur er al een werkdag van 12 uur opzitten.

Super!!

Deskundige, ontspannen rij instructeur(s) en altijd hele prettige rijlessen gehad bij Bosch en Veenstra!

Kort maar krachtige opleiding voor BE Rijbewijs

Excellent

10 out of 10 Tim is a good cunt

• Would you recommend us? Yes

leuk

neem je lessen bij tim.

Vriendelijk personeel en goede instructeurs