• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ondanks onze vreemde manier van een auto aanschaf, werden we zeer fijn geholpen door Yvonne. Uiteindelijk zijn wij met 2 zeer mooie complete auto\'s naar huis gegaan.\r\nEn niet 1 bos bloemen, maar voor elke auto 1 bos. Hatebo team jullie hebben er weer een klant bij. TOP

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige mooie zaak, vriendelijk geholpen topservices!!Aanrader!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf we hebben goede contact met de autobedrijf we bedanken hans en dzijn team voor de goede service bij de aanschaf van onze tweede auto familie jansen uit dinxperlo

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag onze eerste auto van Hatebo opgehaald. Een super service en zeer vriendelijk personeel. Wij zijn zeer tevreden over hoe de auto is afgeleverd. Tip top in orde! Wij zijn super blij met onze Daihatsu Terios. Hans en de rest van het personeel... jullie verdienen een dikke pluim ! Fam Meinen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij waren op zoek naar een jonge Citroën C1 met niet veel kilometers. Via Autoscout kwamen we een mooie tegen, waarop contact gezocht is met HATEBO. Ik ken HATEBO van naam maar had nog nooit kennis gemaakt. Een zeer prettige ontmoeting volgde en de auto stond viel in onze smaak. Een paar dagen later hebben we onze C1 mogen ophalen en we werden verrast met een mooie bos tulpen. \r\nBedankt Hans en het gehele team van HATEBO !\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn eerste ervaringen met Hatebo waren meteen positief.\r\nIk had er een goed gevoel over.\r\nOmdat ik niet met spoed een auto nodig had, ben ik ook research gaan doen bij andere autobedrijven.\r\nDe informatie die ik nodig had werd door Yvonne zonder twijfel meteen aan mij doorgegeven.\r\nDe service van Hans en Yvonne is helemaal TOP.\r\nDe aflevering van mijn auto duurde iets langer, vanwege de drukte bij het RDW.\r\nEr werd meteen adequaat gehandeld door Yvonne, hiervoor mijn dank.\r\nEr werd ook meegedacht en gehandeld.\r\nDe auto werd bijna in nieuwstaat afgeleverd.\r\nIk rij nu ongeveer een maand met deze auto en hij bevalt me perfect.\r\nOver de service, aflevering en het meedenken van Hatebo, ben ik zeer tevreden.\r\nYvonne en Hans alsnog bedankt voor alles !!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Begin Augustus een occasion gekocht bij autocentrum Hatebo. Dit autocentrum wist onze wensen en is hier direct mee aan de slag gegaan. Na meerdere opties en telefonisch overleg (wat wij als erg prettig hebben ervaren!), uiteindelijk een zeer geschikte auto gevonden in Duitsland. Hatebo heeft vanaf het eerste moment alles voor ons geregeld en uiteindelijk een super auto rijklaar en volledig afgeleverd. Al met al dus enorm tevreden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Twee weken op een zaterdag een heel goede gebruikte auto gekocht bij Hatebo. De auto was goed onderhouden (met bewijs) en echt superschoon opgeleverd. Eigenaar Hans ten Broeke nam alle tijd om de koop te sluiten. Hij wees me op de noodzaak om mijn verzekering meteen op de hoogte te stellen van het feit dat ik een andere auto gekocht had. Dit werd ter plekke door Hans digitaal geregeld. Ook heb ik via Hans een goede Pech Onderwegverzekering afgesloten (met alles erop en eraan) voor slechts € 49,- per jaar. Ik ben heel tevreden over de service en klantgerichtheid van Hans!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hatebo is een zeer prettig bedrijf!\r\n\r\nHans neemt echt de tijd om alles uit te leggen!!\r\n\r\nEn wat zeker ook een plus punt is ! is de koffie\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf OPROEP!!!\r\nAan alle mensen die op zoek zijn naar een waanzinnig mooie auto, en een goede garage waar kwaliteit, service en vriendelijkheid op nr. 1 staan!\r\nZoek niet langer, maar ga snel met \"gierende banden\" naar Autocentrum Hatebo in Aalten.\r\nWij zijn al jaren vaste klant, en hebben er meerdere auto\'s gekocht, en hebben ze daar ook in onderhoud.\r\nDat bevalt ons nog steeds prima. Sterker nog, wij zijn super tevreden over eigenaar Hans ten Broeke en zijn Top-team! Hatebo ........ ga zo door!!!\r\n\r\n\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaaaaaren klant bij Hatebo. ik heb er 5 auto\'s gekocht en in onderhoud gehad. En nog steeds. Altijd tevreden. Vriendelijke mensen en deskundige en hulpvaardige monteurs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren vaste klant bij autocentrum Hatebo, naar volle tevredenheid:\r\nbetrouwbaar, alles verloopt altijd volgens afspraak en erg gastvrij!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een zeer prettig eerste telefoongesprek medio januari, waarin ik zeer volledig geïnformeerd werd over de de auto die ik op het oog had bij Hatebo, heb ik een afspraak gemaakt om de de auto te komen bekijken vanuit Rijswijk. Ik had al een goed gevoel overgehouden aan het telefoongesprek, maar dat was nog niets vergeleken met toen ik in Aalten aankwam. Wat een hartelijke ontvangst bij Hatebo, hier weet men oprecht nog wat klantvriendelijkheid en service is! De auto zelf was nog mooier dan op de foto\'s op de website en we zijn goed uitgekomen met de prijs. De auto stond twee weken later als nieuw klaar, inclusief het invoeren vanuit Duitsland, een grote onderhoudsbeurt, airco onderhoud etc., glimmend gepoetst en wel! Inmiddels heb ik alweer bijna 5000 km gereden met mijn prachtige Audi A6, het is nog iedere dag een feest als ik instap. Hans, Yvonne en de rest van het team: bedankt voor alle goede zorgen en ga zo door, geweldig!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Enkele weken geleden een Audi A3 limousine gekocht bij dit bedrijf. De contacten met dit bedrijf heb ik als uiterst prettig ervaren en de gemaakte afspraken werden allen nagekomen. Ik raad andere autoliefhebbers aan eens een kijkje te gaan nemen en te genieten van de gastvrijheid. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding en de medewerkers gastvrij.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag eindelijk mijn FIAT 500 sport opgehaald! Heel fijn en vriendelijk geholpen door Hans. Zeker de moeite waard om vanuit Wassenaar naartoe te rijden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ook ik wil graag vanuit Delft (jaja!!) het bedrijf HATEBO bedanken voor de goede service bij het kopen van een ontzettend mooie VW POLO. Hele leuke reacties dat ik in een auto rijd helemaal uit Aalten! Echt de moeite waard, zeer vriendelijke mensen & de koffie is ook lekker!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn eerste ervaring met dit bedrijf voelde meteen goed en gaf volop vertrouwen. Correcte behandeling en service. Ik kom er graag weer.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zaterdag 10-1-2015 alweer mijn derde auto opgehaald bij Hatebo\r\nen dat is niet voor niets, ik kan u verklappen dat ik mijn vierde auto ook bij dit geweldige team ga aanschaffen,goed advies, goede service, gezelligheid en een bakkie koffie, en altijd een goede prijs,\r\nWat wil je nog meer?

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kort geleden mijn derde inruil auto bij HATEBO gekocht, al die jaren meer dan tevreden geweest. Het gehele team verdient alle lof. Altijd vriendelijk en bereidwillig tot buiten de werkplaats en kantooruren.\r\nJe krijgt hier echt het gevoel dat ze wat voor je over hebben.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na zeer prettig telefonisch contact heb ik een keurige regeling kunnen treffen om mijn nieuwe (gebruikte) auto iets eerder aan te schaffen dan gepland, op basis van wederzijds vertrouwen. Ik rijd nu een prachtige auto voor een scherpe prijs. Kortom een servicegericht en zéér betrouwbaar bedrijf, die ik ook bij iedereen kan en zal aanbevelen. Een dikke pluim voor Hatebo !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf we zijn uitstekend geholpen\r\nhier is klant nog koning\r\n\r\nthnx voor de leuke ontvangst en de bos bloemen, helemaal toppie

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hoi Hans, Yvonne en medewerkers van Hatebo. We zijn al weer 1,5 week de trotse bezitters van een mooie Seat Altea. Supermooie auto!! We zijn er heel erg blij mee. Bedankt voor het fijne contact en de snelle service!! En namens de kids bedankt voor de lekkere lollies..

Over Autocentrum Hatebo

Filter op Taal