Geweldige service prettig geholpen.

Wij zijn blij met de suzuki sx4 die we bij jullie gekocht hebben. Zeer goed afgeleverd en nagekeken perfect. Yvonne en het hele Hatebo theam bedankt voor de goede service. 30-03-2022. Henk Diepenheim.

Een betere garage kun je je niet wensen.

Vond hier via internet de auto die ik heel graag wilde hebben nl een Skoda Yeti. Na wat telefonische info met de zeer aardige eigenaar Hans werd ik zo enthousiast dat we tot een overeenkomst kwamen (met een voorschot omdat ik ver weg woon v d garage en dus helaas niet even kon gaan kijken) Na wat Corona perikelen kon ik op 10 feb jl de Yeti komen halen. Glanzend en met nieuwe APK ,grote beurt en een bijna volle tank stond hij voor me klaar. Geweldig!! Ook het papierwerk was al keurig voorbereid! Alles kon ter plekke worden afgehandeld onder het genot van idd lekkere verse koffie. De vrouw van Hans Sibylle verraste mij bij vertrek met een prachtig tulpenboeket en een heerlijke fles wijn terwijl ik werd gefeliciteerd met mijn nieuwe auto!! Ik was super verrast. Wat een lief gebaar!!! Ik ben zoevend over de weg teruggereden als trotse eigenaar van “mijn Yeti”!! Ik bedank Hans Sibylle en Ivonne nogmaals voor hun geweldige service en hoop uiteraard heel veel probleemloos rij-genot tegemoet te gaan!

Zeer prettig geholpen

Wij zijn enorm blij met de vw eos die we bij jullie hebben gekocht. Zeer vriendelijke en vakbekwame mensen. Yvonne en Hans vriendelijk bedankt. MvG Jan Doetinchem

Geweldige service op alle vlakken.

Na alweer 15 jaar vaste klanten te zijn hebben nu onze 2e auto van Hatebo in ontvangst mogen nemen. Een schitterende q5 S line black edition. Hij werd nog mooier afgeleverd dan wij al hadden verwacht. Perfect. Wij zijn weer blij dat we voor dit bedrijf hebben gekozen .

De Twingo loopt weer als een zonnetje

Ook auto's van 18 jaar oud wordt niet minachtend over gedaan. Een APK-tje , hier en daar wat sleutelwerk en nieuwe onderdeeltjes en hij loopt weer als een zonnetje. Bedankt!!!!

Een auto voor ieder budget moet u bij Hatebo zijn!

Na bij verschillende dealers in de regio een auto te hebben gekocht via via bij Hatebo terecht gekomen. Gewoon geweldig hoe je hier geholpen wordt bij het kopen van een (nieuwe) auto. Een mooie inruilprijs. Van een Renault Megane naar een Nissan Quasqai. Een wereld van verschil. Een paar kleine dingetjes aan de nieuwe auto die gebeuren moesten worden ook naar alle tevredenheid opgelost.

Hatebo een geweldig bedrijf goede service en een geweldig team.

Zeer klantvriendelijk

Vanochtend een mini opgehaald bij Autocentrum Hatebo, ik kan niet anders zeggen dan dat wij daar zeer goed behandeld zijn. Vriendelijke mensen en ook zeer betrouwbaar! Yvonne en alle andere van Autocentrum Hatebo, heel erg bedankt. Ik ga er veel plezier van hebben!

Juist in deze bijzondere tijd over gegaan tot aanschaf. Voordeel: het team heeft nu nog meer tijd om mee te denken. Zodoende alweer de 5e aanschaf gedaan. Door verhuizing is de reistijd voor mij nu een uur. Maar dit is het mij zeker waard obv service, aanbod en kennis. Aanrader!

Thea 06-11-2019 Vandaag de OPEL Karl Rocks mogen ophalen. SUPER BEDANKT YVONNE Voor de goede service. Het is een, hele mooie auto. BEDANKT TEAM HATEBO.

Prettig en vakkundig geholpen Zeer klantvriendelijk en goede service

Geweldige ervaring, een voorbeeld voor anderen

...Alweer mijn tweede prachtauto-met zo,n twee en halfjaar ervaring-van Hatebo. Hatebo,waar service en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan,de koffie altijd gezellig pruttelt en ook de soep bij het bandenwisselen met liefde wordt opgediend. En- o ja-de professionaliteit van Hans, zijn zus Yvonne en zijn vrouw Sibylle en hun team in combinatie met de Achterhoekse betrouwbaarheid als kers op de taart! Als ik ooit nog voor een derde prachtauto ga_ik ben pas 75_mag je raden waar ik naartoe ga... Eddy.

goede service, goed behandeld

Ondanks onze vreemde manier van een auto aanschaf, werden we zeer fijn geholpen door Yvonne. Uiteindelijk zijn wij met 2 zeer mooie complete auto\'s naar huis gegaan. En niet 1 bos bloemen, maar voor elke auto 1 bos. Hatebo team jullie hebben er weer een klant bij. TOP

goede service, goed behandeld

Geweldige mooie zaak, vriendelijk geholpen topservices!!Aanrader!!!

perfect, zeker aan te bevelen

we hebben goede contact met de autobedrijf we bedanken hans en dzijn team voor de goede service bij de aanschaf van onze tweede auto familie jansen uit dinxperlo

goede service, goed behandeld

Vandaag onze eerste auto van Hatebo opgehaald. Een super service en zeer vriendelijk personeel. Wij zijn zeer tevreden over hoe de auto is afgeleverd. Tip top in orde! Wij zijn super blij met onze Daihatsu Terios. Hans en de rest van het personeel... jullie verdienen een dikke pluim ! Fam Meinen

goede service, goed behandeld

Wij waren op zoek naar een jonge Citroën C1 met niet veel kilometers. Via Autoscout kwamen we een mooie tegen, waarop contact gezocht is met HATEBO. Ik ken HATEBO van naam maar had nog nooit kennis gemaakt. Een zeer prettige ontmoeting volgde en de auto stond viel in onze smaak. Een paar dagen later hebben we onze C1 mogen ophalen en we werden verrast met een mooie bos tulpen. Bedankt Hans en het gehele team van HATEBO !

goede service, goed behandeld

Mijn eerste ervaringen met Hatebo waren meteen positief. Ik had er een goed gevoel over. Omdat ik niet met spoed een auto nodig had, ben ik ook research gaan doen bij andere autobedrijven. De informatie die ik nodig had werd door Yvonne zonder twijfel meteen aan mij doorgegeven. De service van Hans en Yvonne is helemaal TOP. De aflevering van mijn auto duurde iets langer, vanwege de drukte bij het RDW. Er werd meteen adequaat gehandeld door Yvonne, hiervoor mijn dank. Er werd ook meegedacht en gehandeld. De auto werd bijna in nieuwstaat afgeleverd. Ik rij nu ongeveer een maand met deze auto en hij bevalt me perfect. Over de service, aflevering en het meedenken van Hatebo, ben ik zeer tevreden. Yvonne en Hans alsnog bedankt voor alles !!!

perfect, zeker aan te bevelen

Begin Augustus een occasion gekocht bij autocentrum Hatebo. Dit autocentrum wist onze wensen en is hier direct mee aan de slag gegaan. Na meerdere opties en telefonisch overleg (wat wij als erg prettig hebben ervaren!), uiteindelijk een zeer geschikte auto gevonden in Duitsland. Hatebo heeft vanaf het eerste moment alles voor ons geregeld en uiteindelijk een super auto rijklaar en volledig afgeleverd. Al met al dus enorm tevreden!

goede service, goed behandeld

Twee weken op een zaterdag een heel goede gebruikte auto gekocht bij Hatebo. De auto was goed onderhouden (met bewijs) en echt superschoon opgeleverd. Eigenaar Hans ten Broeke nam alle tijd om de koop te sluiten. Hij wees me op de noodzaak om mijn verzekering meteen op de hoogte te stellen van het feit dat ik een andere auto gekocht had. Dit werd ter plekke door Hans digitaal geregeld. Ook heb ik via Hans een goede Pech Onderwegverzekering afgesloten (met alles erop en eraan) voor slechts € 49,- per jaar. Ik ben heel tevreden over de service en klantgerichtheid van Hans!

goede service, goed behandeld

Hatebo is een zeer prettig bedrijf! Hans neemt echt de tijd om alles uit te leggen!! En wat zeker ook een plus punt is ! is de koffie

perfect, zeker aan te bevelen

OPROEP!!! Aan alle mensen die op zoek zijn naar een waanzinnig mooie auto, en een goede garage waar kwaliteit, service en vriendelijkheid op nr. 1 staan! Zoek niet langer, maar ga snel met \"gierende banden\" naar Autocentrum Hatebo in Aalten. Wij zijn al jaren vaste klant, en hebben er meerdere auto\'s gekocht, en hebben ze daar ook in onderhoud. Dat bevalt ons nog steeds prima. Sterker nog, wij zijn super tevreden over eigenaar Hans ten Broeke en zijn Top-team! Hatebo ........ ga zo door!!!

perfect, zeker aan te bevelen

Al jaaaaaren klant bij Hatebo. ik heb er 5 auto\'s gekocht en in onderhoud gehad. En nog steeds. Altijd tevreden. Vriendelijke mensen en deskundige en hulpvaardige monteurs.

goede service, goed behandeld

Al jaren vaste klant bij autocentrum Hatebo, naar volle tevredenheid: betrouwbaar, alles verloopt altijd volgens afspraak en erg gastvrij!

perfect, zeker aan te bevelen

Na een zeer prettig eerste telefoongesprek medio januari, waarin ik zeer volledig geïnformeerd werd over de de auto die ik op het oog had bij Hatebo, heb ik een afspraak gemaakt om de de auto te komen bekijken vanuit Rijswijk. Ik had al een goed gevoel overgehouden aan het telefoongesprek, maar dat was nog niets vergeleken met toen ik in Aalten aankwam. Wat een hartelijke ontvangst bij Hatebo, hier weet men oprecht nog wat klantvriendelijkheid en service is! De auto zelf was nog mooier dan op de foto\'s op de website en we zijn goed uitgekomen met de prijs. De auto stond twee weken later als nieuw klaar, inclusief het invoeren vanuit Duitsland, een grote onderhoudsbeurt, airco onderhoud etc., glimmend gepoetst en wel! Inmiddels heb ik alweer bijna 5000 km gereden met mijn prachtige Audi A6, het is nog iedere dag een feest als ik instap. Hans, Yvonne en de rest van het team: bedankt voor alle goede zorgen en ga zo door, geweldig!

Bredevoortsestraatweg 129 7121MJ Aalten