Mijn voorkeuren werden gehoord.

Ik ben tevreden geweest met mijn keuze voor rijschool huisman, met name omdat je altijd je mening kon geven. Ze zijn geduldig als je een keer een fout maakt en je kunt altijd ff je rust pakken.

Heel fijn en er wordt rekening gehouden met jou als persoon

Het was een hele fijne ervaring, heb met een prettig gevoel mijn rijbewijs kunnen halen

Behulpzaam, geduldig, vriendelijk en gezellig

Ik heb de rijlessen bij rijschool Huisman als heel prettig ervaren. Ze zijn altijd heel geduldig met me geweest en hebben er de moeite ingestoken om mij zo goed mogelijk aan mijn rijbewijs te helpen. Daar waar er tijd voor was was het ook altijd gezellig en als iets niet helemaal goed liep konden we het op een fijne manier bespreken.

De rijschool heeft een rustige en persoonlijke aanpak

Mijn Rijinstructeur was altijd erg geduldig met me ook al deed ik er vaak wat langer over. In de auto was er altijd een rustige sfeer en kon ik me goed concentreren, maar dat staat niet los ervan dat er ook wel eens een praatje gemaakt werd of gelachen werd.

Gezellig en rustig

Het waren altijd gezellige en rustige rijlessen alles op eigen tempo.

Goede hulp en uitleg

Ik vond elke les sterk en er werd goed geholpen bij het rijden. Zelf ben ik een beeld denker en vond het erg fijn als iets uitgelegd werd op bord zodat ik beter de situatie begreep of een filmpje. Je moet wel sterk en paraat zijn voor als er iets fout gaat. Bijde instructeurs waren fijn om met te rijden en als je ze leert kennen kun je nog wel eens grapje maken. Ik raad deze rijschool graag aan!!

Uitstekende rijles

Alles omvattende rijlessen. Geen examen aanvragen tot alles goed zit. Prettige instructeurs die elkaar zeer goed aanvullen.

Een superleuke rijschool

Ik heb mijn rijlessen echt super fijn, leuk en gezellig ervaren met Ank als mijn rijinstructrice. Ze legt op een rustige manier, stap voor stap nieuwe dingen uit en ook wat je beter had kunnen doen. We konden daarnaast vaak lachen en leuke gesprekken hebben tussendoor als het kon. Ook bereiden ze je supergoed voor je praktijk examen

In 1 woord, geweldig!

Nooit gedacht dat ik ooit weer zou durven deelnemen aan het verkeer. Maar het is gelukt! Dankzij de rustige en adequate begeleiding. Heel blij met jullie hulp nu kan ik na al die jaren veilig de weg op. Er gaat een wereld voor mij open.

Super goeie rijschool heeft mij het vertrouwen gegeven dat ik in 1x mijn motorrijbewijs kon halen.

Super leuke ervaring gehad bij motorrijschool Huisman. De instructeur is rustig en heeft mij geholpen deze fantastische hobby te leren en te waarderen. Altijd hele fijne rijlessen gehad. Als je een motorrijschool zoekt, zoek niet verder. Deze is perfect!

Een leerzame maar ook zeker een gezellige tijd!

Vandaag heb ik mijn autorijbewijs gehaald en wat ben ik ontzettend blij geweest met alle hulp van Henk! Door alle duidelijke hulp en feedback heeft Henk ervoor gezorgd dat ik helemaal klaar was voor mijn examen. Van humor was er altijd wel te spreken met Henk, dit heeft mij dan ook zeker op mijn gemak gesteld. Bedankt voor alle leuke en leerzame rijlessen! Huisman is zeker een aanrader voor iedereen!

Een hele fijne rijschool

Henk gaf altijd op een rustige manier ontzettend duidelijke uitleg. Ondanks de vele zenuwen die ik had bij het auto rijden, wist Henk daar heel goed mee om te gaan en voelde ik me altijd erg op mijn gemak bij hem.

Uitstekende rijschool

Henk en Ank zijn beide erg aangename mensen en geven je de juiste feedback en hulpmiddelen om je rijden te verbeteren. Ze geven eventueel moeilijke situaties of foutjes vaak even extra aandacht, om uit te leggen hoe je het best met deze situaties om kunt gaan. Je kunt uiteraard ook altijd met vragen terecht. Ik heb uiteindelijk bij de 1e poging mijn rijexamen gehaald (Yes!). al met al kan ik Rijschool Huisman van harte aanbevelen.

Uitstekend naar m'n zin gehad tijdens de motorrijlessen met Henk. Henk kan streng zijn maar is rechtvaardig en heeft gevoel voor humor. Geen enkele les was saai en Henk zorgt ervoor dat je goed voorbereid richting het examen gaat. Nogmaals bedankt voor alles!

Zeer prettige rijschool

Fijne rijschool met leuke instructeurs. Je gaat echt goed voorbereid het examen in en zelf ben ik daardoor in 1 keer geslaagd!

Duidelijke lessen met plaats voor humor zodat er ontspannen gereden kan worden

Duidelijke lessen Gaat voor 200% Luistert naar rijder als ze aanpak anders moet.

zeer tevreden

Ondanks mijn rijbewijs (al 40 jaar) had ik rijangst. Door weer rijles bij rijschool Huisman te volgen, durf ik weer met de auto de weg op. Top! Bedankt Ank. Ben weer blij dat ik rij.

Een ontzettend leuke en leerzame tijd gehad bij Henk en Ank!

Een geruststellende start gehad bij deze rijschool! Alles is goed geregeld en je weet altijd waar je aan toe bent. Het was niet altijd even makkelijk voor mij om met tips om te gaan; het rijden kan stressvol zijn. Maar je wordt goed begeleid met een 'smile' en ik kan terugkijken op een leuke, leerzame tijd! Dankjewel voor deze ervaring! Ik ben blij dat ik bij jullie mijn rijbewijs heb mogen halen. PS: Tot snel! We zien ons op de weg :)

Met veel plezier rijlessen gevolgd

Mn ervaring was heel positief ! En in een keer geslaagd.

Top rijschool!!!

Eindelijk mijn lang gekoesterde droom in vervulling gegaan. Mijn motorrijbewijs!! En super snel ook nog, door de goede en zeer deskundige begeleiding van Henk!! Dankjewel voor de juiste (verwarmde) handvaten tijdens de lessen!! Open, eerlijk en direct, precies wat ik nodig had! Zeker een aanrader!!! Henk BEDANKT!!!

Prettige rijschool

Ik heb mijn motorrijbewijs gehaald bij Henk. Wat ik als prettig heb ervaren is de rust en humor die Henk heeft in het lesgeven. Ik ben in één keer geslaagd, mede dankzij de kritische blik van Henk en de veelzijdige lessen.

Goede en deskundige begeleiding in het behalen van mijn motorrijbewijs

Onlangs heb ik via Rijschool Huisman mijn motorrijbewijs gehaald, waar ik natuurlijk super blij mee ben. De rijlessen van Henk waren relaxt en in balans. Met in balans bedoel ik dat Henk aanwijzigingen, feedback en uitleg gaf op de juiste momenten, maar ook ruimte liet om te genieten van het motorrijden. Een fijne instructeur die ik zeker aanbeveel voor mensen die willen starten met lessen, auto of motor.

super fijne rijlessen door ervaren instructeurs

Beide instructeurs helpen je uitgebreid en op een veilige manier het autorijden. Hele fijne rijlessen gehad en veel van geleerd. Alle tips ga ik meenemen nu ik het rijbewijs heb. Ank & Henk Super bedankt voor alle leuke leerzame rijlessen, ondanks deze moeilijke coronaperiode zijn jullie super voorzichtig geweest en altijd veilig bezig geweest tijdens de rijlessen. Jullie zijn toppers!!

Prima rijschool!

Henk leert je de kneepjes van het vak. Op elk detail wordt gelet tijdens de motorrijlessen. Zo ben je ultiem voorbereid voor je examen. Ik slaagde in één keer, en dat is mede dankzij Henk. Naarmate je meer lessen hebt gehad wordt Henk strenger en kritischer. Dat doet hij niet om te pesten, zoals hij zelf zegt, maar om je de puntjes op de i te laten zetten.