Superservice!!!!!!!!

Na wat onduidelijkheid bij de aankoop van mijn nieuwe auto, is dit boven verwachting opgelost. Wat een service!!!!! Bedankt team Dijkwel.

snel en goed geholpen!

Op afspraak ben ik snel en goed geholpen. Hier werken mensen die hun vak verstaan!

Slecht en verbaasd

Ook bij de ze auto garage heb ik het probleem aan gegeven van me auto en heb gevraagd of ze me kunnen helpen aan een schema van de werking van een relai wat ik te horen kreeg is rond om Ongelovelijk 1 je vraagt toch ook niet aan een kok om zijn geheim resept 2 een andere medewerker belde terug heb het verhaal weer uit gelegd en ik heb gelijk uit gelegd wat ik vervangen heb 3 krijg ik te horen dat het een beetje zonde is om onnodig geld uit te gaan geven als je niet weet was het is volgens mij als ik zou weten wat nr is ok ik het niet vragen rond om slechte hulp

Wat een service!

Een defect wiellager bleek de oorzaak te zijn van toenemend lawaai in de auto (4 maand in bezit). Na een mailtje te hebben gestuurd bleek de vervanging van een slijtageonderdeel als een wiellager, onder de garantie te vallen. Dat was geen enkele discussie - afspraak gemaakt en reparatie binnen enkele dagen keurig uitgevoerd! Kortom... helemaal in Franse Renault-stijl CHAPEAU!

Nu ook onze 2de auto vervangen door Dijkwel. Vorig jaar een Renault Mégane Estate gekocht, en nu een Nissan qashqai. Beide met redelijke prijzen met een grote beurt APK en 6 maanden bovag garantie. Echt een grandioze top service.

zoals alle voorgaande keren prima geholpen,uitstekende service en vriendelijke medewerkers

Zeer prettige ervaring, 2,5 uur rijden voor een proefrit, hartelijk ontvangst. Er werd route voor me uitgestippeld om alle facetten van de auto te kunnen testen. Alle vragen konden direct beantwoord worden, wist Hans of Andre het niet dan werd het direct opgezocht. Heldere afspraken gemaakt. ondanks dat de APK nog 6 maanden geldig was, een nieuwe APK en een beurt. Standaard Bovag garantie, waar je bij andere bedrijven een afleverpakket moet kopen.Kon de auto \'s avonds ophalen terwijl de garage al gesloten was. Al met al een enorm prettige ervaring en ik ga zeker, wanneer ik een andere occasion nodig heb, hier nog eens kijken. Bedankt voor de goede service!

Wij zijn zeer tevreden over de service van Dijkwel Auto shopping centrum. Super ervaring. We kunnen het iedereen aanbevelen om u auto hier aan te schaffen. Wij zijn nog iedere dag blij met onze auto.

Airco (onder garantie) vakkundig gemaakt met gratis vervangauto voor een paar uurtjes strand, een glimlach bij vertrek en een schone auto terug naar huis.

Zeer goede garage en uitstekende service!

goed, zoals het hoort.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Altijd klaarstaan voor de klant

Bij Dijkwel een Volvo C70 T5 gekocht. (Een beul van een auto met een beer van een motor...) Een fijne, gastvrije, ontvangst. Prijsoverleg vanuit een professionele, no-nonsens, benadering met heldere afspraken. En een degelijke aflevering met niet teveel, maar zeker niet te weinig informatie.

Fijne garage, personeel denkt met je mee!

Zeer goede ervaring en prima vakkundig personeel! Wij zijn al jaren zeer tevreden klant!

altijd goed en vriendelijk, staan gelijk voor je klaar. vriendelijk personeel, zowel in de werkplaats als aan de balie.

Super bedrijf!

Fantastische service, na m\'n Porsche 911 en BMW 530d nu ook m\'n BMW 750XD in onderhoud. Fijne mensen die altijd klaar staan. Hier is klant echt koning.

Mooi bedrijf goede service met de afgelopen servicebeurt weer keurig geholpen .

Zeer vriendelijk geholpen. Tevreden over de service bij de koop van onze auto.

Bij Dijkwel kom ik al jaren top service en vriendelijke mensen. Binnenkort kom ik kijken voor een mooie tweedehands station Alexander ;)

zeer slecht, onaanvaardbaar

Zojuist hebben wij onze auto teruggebracht. Deze auto, BMW kenteken 22-NHH-5, hebben wij op 14 september bij Dijkwel gekocht. Wij hebben tweemaal gevraagd of de auto een schadeverleden had. Hierop werd medegedeeld dat dit niet het geval was. De auto zou ook vóór aflevering nagekeken worden. Onderweg naar huis ging er al een lampje branden, de volgende ochtend lag er vloeistof onder de auto. Wij hebben direct contact opgenomen met Dijkwel. Er werd ons medegedeeld dat wij de auto bij onze plaatselijke garage mochten laten nakijken. Wat bleek: Een lijst aan mankementen en storingen in diverse sensoren. En bovenal bleek dat de auto aan de zijkant en aan het dak aanzienlijke schade gehad had! Wij hebben ontbinding van de koopovereenkomst gevraagd, Dijkwel weigert vervolgens om zowel de nota van onze garage volledig te vergoeden alsmede ontvangen wij het aankoopbedrag niet volledig terug!

zeer slecht, onaanvaardbaar

Airco werkte niet meer en kleine storing trekhaak electrisch. Helemaal uitgezocht en duidelijke raad en advies gekregen. Men neemt eerst contact op over eventuele kosten, zodat jij zelf beslist wat te doen... Geweldige garage direct bij het binnen komen, leuke ontvangst, niet opdringerig,,..