We komen er al jaren en elke keer zijn we goed behandeld en altijd alles volgens afspraak

Aflevering van de auto was keurig, zeer netjes bedrijf en lekker ouwetse service!

Geen woorden maar daden

Mijn ervaring met het Garagebedrijf van Alex Kooistra is precies zoals vele mensen mij hadden verteld, komt afspraken na en je merkt aan alles dat het een vertrouwd adres is . Bij Alex Kooistra wordt je nog behandeld zoals in het verleden bij veel garages normaal was, heelveel garage bedrijven zij te groot geworden en t persoonlijke contact met de klant verloren, iets wat gelukkig bij Alex Kooistra is gebleven.

Staan altijd voor je klaar

Vandaag auto gekocht , en ‘s avonds al rijden omdat er haast bij was ! Super service Alex bedankt!

Fijne garage om een auto te kopen.

Een nette garage van een zeer vriendelijke eigenaar. Ze hebben er alles aan gedaan om de auto, op mijn verzoek, volledig naar wens te maken. Zeer tevreden over de gang van zaken.

Supersnel en goed geholpen, ondanks de enorme drukte!

Supersnel en goed geholpen, ondanks de enorme drukte! En ik kreeg goede uitleg waarom het gerepareerd moest worden. Heel fijn!

Eerlijk en oprecht

Kort geleden Kia Sorrento aangeschaft bij dit bedrijf.tijdens de aankoop werd al snel duidelijk dat dit een ondernemer is die zich aan zijn woord houdt.en alles verliep dan ook probleemloos.aankoop mee genomen na korte tijd geconstateerd dat de airco niet naar behoren functioneerde.gebeld afspraak gemaakt in de tussentijd ging er een lampje branden van de abs.afgesproken dat ik de airco zou laten nakijken bij mijn garage en als deze bijgevuld diende te worden zou ik dat meteen laten doen.geen probleem en kosten zouden vergoed worden. bleek dat de airco pomp defect was auto volgens afspraak naar Friesland gebracht. Waar alles verholpen werd onder garantie.kortom zoek je een betrouwbaar adres zonder gezeur ga dan vooral naar Alex kooistra een man een man een woord een woord.

Een “no nonsense” garage

Alhoewel ik geen klant bij Alex Kooistra was, kwam ik via internet een occasion (T-Roc) tegen die door Alex werd aangeboden. Erg vriendelijk geholpen en ook het aftersales traject krijgt van mij een pluim. Het voelt alsof hier de persoonlijke aandacht nog op 1 staat. Geeft mij het vertrouwen om straks, voor het onderhoud, de auto door Alex te laten onderhouden. Dit ondanks de afstand.

Betrouwbaar en rechtdoorzee , goed bedrijf.

Ik ben al jaren klant bij Alex Kooistra. Koop mijn auto's via hem en het onderhoud wordt ook door zijn bedrijf gedaan. Uitstekende garage die ik een ieder aanbeveel.

Snelle service

Duidelijke afspraken.

Goed geholpen, auto gereserveerd en netjes geleverd als afgesproken. Financiële zaken verliepen soepel. Dank je wel meneer Kooistra!

Vakmanschap, kwaliteit en een prima service!

Al vanaf het begin mijn garage, bijna 20 jaar!

Top autobedrijf!

Zeer deskundig, vriendelijk en meedenkend!!

Goede snelle service

Net auto gekocht bij Alex Kooistra. Eerste ervaringen zijn uitstekend, alles naar wens en correct afgehandeld. Met vriendelijke groet, Seanna Duinstra

Een autobedrijf waar je vertrouwd je auto kunt repareren en via hun een auto kunt aankopen

Ik ben al jaren klant en hoop dat ook nog jaren te blijven.

Fijn bedrijf

Ze staan altijd klaar

Uitstekende service!

Goed geholpen bij zoektocht naar nieuwe auto n deze netjes afgeleverd.

Vlot, correct en vakkundig geholpen!

uitstekende service!

Probleem was direct duidelijk, ik kon gelijk langskomen en het werd verholpen. Tijdens de reparatie werd olielekkage geconstateerd, onderdeel besteld, en een afspraak gemaakt. Nu is de auto weer zonder problemen. Dank Alex en Jannes!

Prima ! Zeker aan te bevelen !

Alleen maar goede ervaringen !

Goede service voor een betaalbare prijs

Ik ben nu 4 keer bij Alex geweest voor onderhoud en ik kom er altijd tevreden vandaan. Ze zijn allemaal goed in hun vak en als er iets vervangen moet worden bijvoorbeeld tijdens de grote beurt dan bellen ze je van te voren netjes op om het te bespreken en wat dat evt extra gaat kosten. Dit heb ik wel anders meegemaakt bij andere garages. Een erg betaalbare garage met veel ervaring die er alles aan doet om je auto zo snel mogelijk te maken zodat je weer veilig de weg op kan. Ik zou ze zeker aanbevelen!

Uitstekend!

Heb kort geleden een occasion bij Alex gekocht met Bovag garantie. Ik kan niet anders zeggen dan dat dit een geweldige ervaring voor mij was. Prima service, vakkundig, vriendelijk etc. etc. Ik had een zéér slechte ervaring met mijn vorige garage, na 11 jaar, nadat mijn voormalige auto het begeven had. Met name door de verkoper die mij (op mijn verzoek) occasions liet zien. Géén aandacht en meer belangstelling voor zijn telefoon. Als ik het mag aanbevelen, ga naar autobedrijf Alex Kooistra, waar u naar waarheid geholpen word.

Zeer tevreden!

Uitermate tevreden over de aankoop van een gebruikte auto. Keurig afgehandeld en zeer goede inzet van het bedrijf om een technisch probleem op te lossen!

goede service, goed behandeld

perfect, zeker aan te bevelen

Buitengewoon prima service Prima afhandeling Eigenaar geeft 100% vertrouwen

Nijewei 85 9281NT Harkema