Goed, betrouwbaar, goede communicatie

Communicatie is belangrijk onderdeel van de goede beleving. Gewoon helder duidelijk . Inmiddels al enige jaren twee oudere auto’s in onderhoud bij hen gegeven. De rekening valt echt wel eens tegen, maar het is altijd logisch en geloofwaardig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaringen !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prijs/kwaliteit is dik in orde en ze staan snel voor je klaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zoals altijd erg goed!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een oudere auto met al heel wat km\'s op de teller. Sinds twee jaar in onderhoud bij deze garage en dat bevalt me heel goed. Altijd duidelijk advies en goede service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren Tevreden met Auto Londen. Kundig en Vriendelijk personeel. Goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd weer perfect!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaring!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alleen maar goede ervaringen. Heel vriendelijk en behulpzaam. Staan altijd voor je klaar..

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Door pech en op advies van de ANWB monteur, onze BMW laten verslepen naar Auto Londen De Meern.\r\nAuto gaf de melding stuurwielvergrendeling, en wilde niet starten.\r\nDiagnose garage Londen...contactslot vernieuwen en het is klaar voor € 290,- incl btw.\r\nAkkoord gegeven, het onderdeel werd besteld en ingebouwd. Sleutels moesten nog ingeleerd worden en daar ging de twijfel groeien of de auto wel bij de juiste garage was. Want de sleutels inleren lukte van geen kant en alleskunner Remco moest de BMW dealer om hulp vragen. Diagnose 2...de software vernieuwen kosten kwamen dan totaal op € 1.016,- (Geen idee of dit in of excl btw was.)\r\nOp advies van mijn eigen BMW specialist auto opgehaald en naar Emmen laten verslepen. Auto is gisteren afgeleverd en vandaag belde de specialist dat het probleem verholpen was en de auto start als vanouds. De sleutels zijn ook ingeleerd zonder enig probleem.\r\nMorgen kan ik de auto halen omdat de halve auto (gesloopt) is door Remco is het helaas veel werk om alles weer af te bouwen.\r\nConclusie...ik voel me enorm belazerd bij garage Londen door het gekloot met iets waar ze geen kaas van gegeten hebben.\r\nOhja uiteindelijk de fact gevraagd om de afgesproken € 290,- te voldoen. Krijgen we een fact van € 350,-????\r\nDirect gebeld met Remco wat is dit? De btw kwam er nog even bij...hoe belazer je een particulier. Na een pittig gesprek werd de fact toch weer aangepast in het afgesproken bedrag.\r\nMensen blijf alert en kijk uit!!\r\n

Uw auto is inderdaad door de ANWB bij ons gebracht met de mededeling dat deze op stuurslot stond en daardoor ook niet wilde starten . Na goedkeuring van U hebben wij de "kaartlezer"vervangen waardoor Uw auto weer van het stuurslot ging en ook weer contact maakte . Doordat de beveiliging van sleutels om fraude te voorkomen strikt bij dealers gedaan wordt , hebben wij daarvoor de BMW dealer bij ons om advies gevraagd om de sleutels opnieuw in te leren . Verder dan het vervangen van de "kaartlezer", zodat Uw auto weer van het stuurslot af kon en het contact het weer deed , zijn wij niet gekomen ,omdat U Uw auto naar Emmen wilde vervoeren . Remco heeft U een prijs opgegeven van 290.00 excl btw en daarbij heeft hij U direct verteld dat dit incl btw 350.00 zou zijn . Ook is er GEEN pittig gesprek geweest over in of excl. btw , maar hebben wij wel de factuur uit coulance voor U aangepast . Conclusie, wij belazeren GEEN particulieren of anderzijds ,en hebben twee diagnose specialisten in dienst die er wel kaas van gegeten hebben , anders kom je niet aan een gemiddeld cijfer van 9.1 . Verder wens ik U veel succes , en bent altijd welkom .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op internet zagen we een mooie auto en zo kwamen we terecht bij Auto Londen. Na het lezen van de ervaringen waagden we een poging, even kijken kan immers geen kwaad en met zulke beoordelingen durfden we dat wel aan :) \r\nEn zonder spijt. We werden vriendelijk ontvangen met een kopje koffie (lekkere koffie inderdaad zoals we in de reviews al hadden gelezen ;) ) en Frank is een super aardige en enthousiaste man. De auto zag er beter uit dan het internet deed vermoeden. En we hadden er een heel goed gevoel over maar we wilden er even een nachtje over slapen om maar geen overhaaste beslissingen te nemen. De volgende dag hebben we Frank gebeld en de auto gekocht. Daarna kwam de service, ook dit verliep allemaal super. Alles netjes via de mail, afspraken stonden genoteerd en als bonus heeft Frank voor ons een extra sleutel met AB laten maken. \r\nWe hebben de auto nu een kleine week en zijn er heel er blij mee!\r\nHet cijfer zijn ze meer dan waard en ik kan iedereen dit bedrijf aanbevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en duideljke communicatie

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd vriendelijk en meedenkend personeel en betrouwbaar. En de service is altijd top.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zoals altijd is de service van Auto Londen goed. Makkelijk in de omgang, probleem snel opgelost en goed te bereiken en betaalbaar. Kortom een top bedrijf en nog nooit een slechte ervaring gehad!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede snelle service.\r\nBetrouwbaar\r\nVriendelijke medewerkers.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren ben ik een trouwe en tevreden klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service en klant vriendelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mede door de goede ervaringen van anderen met dit bedrijf en de goede recensies op de website heb ik besloten hier een occasion aan te schaffen. Ik kan dit bedrijf ten zeerste aanbevelen. Ruime keus, vriendelijk en deskundig personeel, goede service en, ook ook niet onbelangrijk, een lekker kopje koffie.

Over Auto Londen De Meern B.V.

Filter op Taal