Laden reviews...
Laden reviews...
165 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten geven aan dat ze over het algemeen tevreden zijn met het vriendelijke personeel, duidelijke prijsafspraken en betrouwbare reparaties. De meeste reviews prijzen snelle service, een prettige wachtruimte en heldere communicatie. Enkele opmerkingen gaan over planning of prijsverschillen, maar de algehele ervaring blijft positief. De feedback toont vertrouwen in het team en de kwaliteit van het werk.
Tevreden
Beveelt aan
9 May 2026
Bert
Almelo
Jullie houden zich aan de afspraak die we hebben gemaakt en komen eerst overleggen of iets wat niet helemaal goed meer is mogen vervangen
Beveelt aan
6 May 2026
N Hammink
BORNE
Er wordt gehandeld naar de wensen en opmerkingen van de klant.
Beveelt aan
5 May 2026
J
Albergen
Afspraak maken was simpel, werd wel nadat de afspraak online was gemaakt een paar maal gebeld voor het maken van een afspraak. Interne communicatie kan dus nog wel beter. Goede uitleg van de factuur bij ophalen van de auto.
Beveelt aan
4 May 2026
Wim
ALMELO
Goede service.
Beveelt aan
4 May 2026
Anne
Tubbergen
Na vele jaren ervaring bij deze garage kan ik zeggen dat het een betrouwbare, en goede garage is.
Beveelt aan
4 May 2026
H.
Almelo
Goede ervaring. Klantvriendelijkheid staat centraal.
Beveelt aan
3 May 2026
Esther Varenhorst - Hoopman
Almelo
Na montage al veel gebruik van gemaakt, zeer tevreden
Beveelt aan
22 April 2026
Bert Voskamp
Almelo
-
Beveelt aan
20 April 2026
Hans
Almelo
Goede service
Beveelt aan
15 April 2026
Richard gil
Het baken 124
Zeer tevreden!
Beveelt aan
14 April 2026
Hans van Rheenen
Borne
Grote beurt auto was ruim binnen de gestelde tijd gedaan. Tijdens het wachten krantje gelezen, lekker kopje koffie. Prima. Niets op aan te merken. P.S. Mijn mailadres staat niet goed in jullie administratie . Moet zijn [email protected].
Beveelt aan
14 April 2026
Gerrit Rosink
Enter
Ze brengen je op de hoogte zodra blijkt dat er iets meer aan je auto moet gebeuren, dus geen verrassing wanneer je de factuur krijgt.
Beveelt aan
7 April 2026
Hetty
Wierden
Was er om kwart voor 10. Afspraak kwart over 10 vijf over half 11 word mijn auto van de parkeerplaats gehaald. 10 over elf klaar en werd netjes de sleutels bij me gebracht .
Beveelt aan
5 April 2026
Steven Vos
Vroomshoop
Service is goed ,maar ik vind het niet nodig als ik niet meer als 7500 km rij per jaar dat dan mijn olie word vervangen .
Beveelt aan
5 April 2026
Fjb kerkdijk
Vriezenveen
Zoals opgemerkt: jarenlang goede zorg geleverd aan onze auto. Vriendelijke medewerkers, die goed luisteren naar de wensen en of verzoeken van de klant
Beveelt aan
5 April 2026
Rob
Heuts
Geen goede communicatie.
Beveelt niet aan
30 March 2026
Cor
Almelo
De auto ging voor keuring en beurt Die kan er weer poosje tegen Vriendelijk personeel Goede service In tussentijd genoten van heerlijke cappuccino alleen stoelen, barkrukken, niet fijn om paar uur door te brengen.
Beveelt aan
29 March 2026
Femmie
Zwolle
Er moesten al twee nieuwe voorbanden worden gemonteerd na ruim 40.000 km. Zo snel heb ik dat in 50 jaar niet gehad. Voor het overige prima.
Beveelt aan
21 March 2026
Gerard van den Einde
Wierden
Afsprask werd snel gemaakt. Geholpen op afgesproken tijd.
Beveelt aan
17 March 2026
Elly
Almelo
Dat zo het is opgelost zo met andere schokdemper dat het zo geen omstreeks 200 euro duurder zo was.
Beveelt aan
16 March 2026
Bert Sluijer
Almelo
Ben vorige week woensdag voor een onderhoudsbeurt geweest. Op zich gaat het allemaal goed maar voor mijn gevoel is het toch wat onpersoonlijker geworden. Ik wacht altijd. Bij Suzuki Almelo was het wat kleinschaliger en gemoedelijker dat mis ik nu een beetje. Ik snap dat in de huidige tijd het grootschaliger moet en dat ook autobedrijven mee moeten om zichzelf toekomstbestendig te maken. Het is mijn gevoel andere mensen of klanten kunnen een heel ander gevoel ervaren. De showroom is wel mooi opgeknapt. De beetje afgezonderde koffie corner vond ik wel prettig nu is hij in het midden van de showroom geplaatst. Iets onrustiger. De onderhoudsbeurt aan zich heb ik geen opmerkingen over alleen dat de prijs ook omhoog is gegaan. Maar ook inherent aan de huidige tijd.
Beveelt aan
16 March 2026
Evert-Jan
Markelo
Aardig personeel , vriendelijk en behulpzaam. Als je vragen hebt geen probleem. Het zij telefonisch of op het bedrijf.
Beveelt aan
15 March 2026
Jennie
Wierden
Ik ben tevreden. Ik vind het alleen vreemd dat je geen gespecificeerde rekening krijgt, en dat er b.v. ruitenvloeistof word bijgevuld terwijl die vol zit. Maar op zich verder geen klachten.
Beveelt aan
14 March 2026
Willy
Almelo
Er word altijd goed werk geleverd.
Beveelt aan
8 March 2026
Richard
Almelo
Twentelaan 21
7609 RE Almelo
Branch
Automotive
Specializations
Garage, Reparatie
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit