Uiterst goede garage.

Alleen maar positief,vooral hoe je bij Wilmink wordt behandeld.Duidelijke korte lijntjes.

Prima service en uitleg. Vriendelijk vrolijk personeel!

Top garage met vriendelijke medewerkers

Erg fijn om op deze wijze een tweedehands auto te kopen, heel erg vriendelijk, meedenken en adviseren om tot een tevreden resultaat te komen. Ook het aanbieden van een mobiliteit garantie maakt het geheel aantrekkelijk. Eindresultaat, een fijne auto gekocht met een goed gevoel. Beveel deze garage van harte aan.

Onbetrouwbaar in het nakomen van afspraken

Ben al maanden bezig om mijn geld te ontvangen. Heb tig keer te horen gekregen dat het geregeld zou worden met de nodige excuses maar tot op heden het bedrag niet mogen ontvangen. Echt waardeloos. Het is geen groot bedrag maar het gaat wel om het principe

Met veel zorg behandeld.

APK plus onderhoudsbeurt uitgevoerd

de bijkomende kosten van 2 nieuwe voorbanden waren door mij al ingepland. Enige "armoedige" van de afspraak is, dat ik ervoor koos om gebruik te maken van een leenfiets. Foute keus !! Met mijn lengte en omvang (196 cm) is elk klaarstaand model fiets bij Wilmink een kindermodelletje. Tijdens het naar huis fietsen kwamen mijn knieën continu boven het stuur uit. Een bocht nemen ging alleen wijdbeens. En tegenwoordig heeft elke fiets handrem en versnelling. Terug moeten naar een terugtraprem vond ik gewoon gevaarlijk. Kom op Wilmink, dat kan beter !!

Klantgericht en duidelijk

Bij problemen en kosten wordt er telefonisch contact opgenomen. Als er tussendoor problemen zijn kun je altijd binnenlopen

Naar volle tevredenheid afgehandeld

Auto was op tijd weer klaar om op te halen. Alles naar wens afgehandeld

tevreden

Koffie, nette behandeling. Kon wachten.

Ben zeer tevreden

Om 10.00 uur kon kon ik de Vitara brengen en om 12.00 uur ophalen.

Snel, efficient

Ik ben altijd erg tevreden met de service voor mijn auto. Nu mijn remschijven het niet meer goed deden ook. Duidelijke afspraken, auto snel klaar en weer prima rijdend. Enige puntje was de communicatie op de dag zelf, de heer die mij hielp was naar mijn idee bijzonder kortaf. Dit zou de volgende keer beter kunnen..

is een verrassing

Bij Wilmink kan je verrast worden in de gemaakte kosten Ik ben een klant van Suzuki van de heer Snijders Hij heeft met mij altijd alles goed afgehandeld Bij Wilmink moest ik achteraf meer dan 20 euro betalen voor de leenauto wat bij Snijders altijd gratis was.

Prima uitgevoerd beurt

Prettige ontvangst, goede monteur. Snel geholpen.

netjes behandelt

Goed en netjes behandelt, tijdens wachten koffie aangeboden gekregen.

Netjes, duidelijk gecommuniceerd en overlegd wat te doen en wat door kan naar een volgende beurt.

Vriendelijk en vakkundig personeel. Professioneel bedrijf

Vriendelijk en vakkundig personeel. Professioneel bedrijf…

Zeer goed correcte afhandeling en weten waar je aan toe bent.

Degelijk betrouwbaar met overleg!

Gastvrij met uitstekende service!

Goede service en aanbod van alternatieven als het even tegenzit

Werd adequaat geholpen. Er waren wat leveringsproblemen, waardoor e.e.a. wat langer duurde, maar daar zijn wij prima uitgekomen.

Goed werk.

prima misschien wat aandacht voor geur en stoelinstellingen

Ik heb naar huis met alle ramen en dak open gereden omdat er een hele sterke en bedwelmende geur uit het systeem kwam. Waarschijnlijk ergens in het ventilatiesysteem gespoten? Bedoeling was 'frisse lucht' waarschijnlijk, maar was té. Bestuurdersstoel en stuur moest ik geheel opnieuw instellen. Kan wellicht niet anders, maar was in het verleden niet het geval.

Uitstekend, duidelijke communicatie

Top bedrijf

Er wordt heel goed meegedacht.

Prima geholpen

Goede ervaring! Zeer fijne tot nu toe probleemloze auto die Mitsubishi AEX! Aan te bevelen.

prima en snel

goed en snel