Prima service bij de verkoop

Bij de inruil van mijn auto op voortreffelijke manier voorgelicht. Door Daan Meier ook goed geinformeerd over de mogelijkheden en hij nam alle tijd voor ons, zowel vooraf als bij de aflevering van de nieuwe auto.

zeer tevreden

Ben zeer tevreden, vriendelijk personeel, netjes op tijd, goede servie

Kleine beurt, 100.000 km

Prettig om een reminder te krijgen voor de onderhoudsbeurt. Afspraak was snel gemaakt. Ik had een vraag over de auto mbt verlichting schakelpaneel. Dat zou nagevraagd worden maar niets van teruggehoord. Verder had ik om een leenauto gevraagd om naar Rijssen terug te rijden. Behalve dat jullie de eerste garage zijn die mij daarvoor kosten in rekening brengt was dit vooraf ook niet met mij gecommuniceerd. Op de rekening stond als leenauto een mitsubishi terwijl ik een suzuki heb gereden. Allemaal niet zo'n probleem maar 'n beetje slordig. En aangezien jullie de dienstverlening willen optimaliseren vermeld ik het maar. Verder ben ik zeer tevreden over de auto! Met vriendelijke groet, H. Voortman

Word netjes geholpen

Goede service er gebeurt alleen wat nodig is.

Prima garage

zeer tevreden

positief qua ontvangst, begeleiding en advisering

Na melding probleem gelijk opgepakt, klasse

Prettige communicatie en goeie service

Zoals de titel zegt . Er wordt goed gecommuniceerd over adviezen en gebeld wanneer er nieuwe onderdelen worden aangeraden bij het onderhoud. Dit wordt dus niet zonder toestemming toegepast. Halve ster minder omdat een leenauto helaas toch wel geld kost, terwijl het een klein stukje rijden was waarvoor ik deze nodig had.

Klantvriendelijk en goede service

Inmiddels zijn we al meer dan 30 jaar klant van autobedrijf Wilmink en zijn hierover zeer tevreden.

Geweldig klantgericht

Bij dit bedrijf voel je je meteen als klant koning, ook als je een occasion koopt. Zeer klantgericht, wij hebben de koop van de Mitsubishi Outlander Sport 2008 als erg positief en plezierig ervaren. Bedankt verkoper Jordi en gefeliciteerd met je eerste verkoop! Martin en Afra van Velse

zeer slecht een 1 nog te veel

zeer slecht een 1 nog te veel geen woorden voor zo slecht behandelt in een woord waardeloos wij zijn op zoek naar nieuwe bedrijf bussen maar dat zal zekers nooit meer een citroen worden

Apk en onderhoud

Ze hebben ons goed en vriendelijk behandel

Transparant en betrouwbaar

Deze garage doet wat ze zeggen. Goede service en uitsluitend werk geleverd. Ook heel erg transparant over de kosten

Voldoet aan alle verwachtingen

Correct in alle opzichten

Alles was keurig in orde.

Vriendelijke medewerkers en ontvangst. Vlotte afhandeling van de werkzaamheden en factuur.

Duidelijke en goede afspraken

Goed overleg als er iets extra’s moet gebeuren. Denken met je mee als klant.

Topservice en kwaliteit

Ik lease een auto bij Bennie Wilmink en ik ben meer dan tevreden. Super service, ontzorgt in alles.

Mooie klant ervaring.

Leuk zaken doen, gastvrij, eerlijk. Heldere uitleg en met een goed gevoel in m'n nieuwe auto stappen en wegrijden.

Zeer behulpzaam en vriendelijk

Geweldig bedrijf!

Wij zijn al jaren vaste klant en worden zoals altijd zeer prettig ontvangen. De werkzaamheden aan onze auto werden duidelijk uitgelegd, dit met een correcte prijsopgave. Ga zo door!

Fijn geholpen door mijnheer Peter

Ondanks de drukte zijn we fijn geholpen door dhr,Peter van den Berg. Legde ons een aantal zaken uit. Dus werd het weer duidelijk.

Geweldige service en altijd vriendelijk

Niet alleen de auto wordt goed verzorgd maar ook de chauffeur wordt ontzorgd. Auto netjes afgehaald en teruggebracht zonder dat hierom was gevraagd. Super service en zeer efficiënt. Top!

Prettig contact met medewerkers en goede communicatie over de eventueel te verrichten werkzaamheden.

Volgende keer wil ik wel een kopje koffie!

Mondeling al toegelicht. Toppers! De receptie oogt een stuk rustiger bij binnenkomst.