Een heel mooi en goed bedrijf, Woensdag 5 Augustus kwamen we hier voor de eerste keer we hadden direct bij binnenkomst al een goed gevoel vriendelijk en vakkundig personeel , waar ze de tijd voor je nemen. en je bent hier iemand en beslist geen nummer, Wij kwamen kijken naar een Suzuki ignis van 2018, waar we direct weg van waren Na een goede inruil van onze citroen ,hebben we de auto dus ook gekocht. Zaterdag 8 Augustus stond de auto al keurig voor ons klaar, Na een goede uitleg en instructies, namen we de Suzuki mee naar huis Bedankt Superteam. Bennie Wilmink Roelof en Tineke, Hoogeveen

Perfecte Service open en eerlijk.

Vorige week mijn nieuwe c3 Aircross opgehaald, Auto in het voorjaar besteld bij Daan Meijer (verkoper) door Corona heeft het heel iets langer geduurd omdat de productie stil lag bij Citroen, Wel werdt ik hier netjes over ingelicht. De auto bevalt super gisteren belde Daan nog om te vragen hoe ik de auto vindt rijden en of alles naar wens was dit vind ik ook weer erg netjes. tevens de vorige c3 in onderhoud gehad bij Bennie Wilmink ook hier zijn ze netjes eerlijk en correct. vandaar een terechte 10 als cijfer

Van bediende tot de de directeur alles top.

Gisteren hebben we onze nieuwe auto opgehaald. Vanaf de eerste dag dag tot en met de aflevering prima service. We hebben met veel mensen binnen het bedrijf gesproken en niets is teveel. Iedereen is vriendelijk en behulpzaam. We kunnen maar vijf sterren geven anders had ik er wel tien gegeven zo goed voelt het.

Je komt in een warm bad , en problemen worden opgelost , en de klantvriendelijkheid staat bij de firma Bennie Wilmink hoog in het vaandel.

Prima en heel klantvriendelijk

We hebben vanmorgen onze nieuwe auto op gehaald we zijn heel netjes en heel klantvriendelijk geholpen, inruil en aflevering was allemaal prima, en geholpen door een heel vriendelijke verkoper Dalibor Radovanovic. Hij heeft ons alles prima uitgelegd en heel goed geholpen.

Een Dealer waar Service hoog staat.

Vandaag onze nieuwe Citroën C3 Aircross mogen ophalen , goede uitleg gehad over de bediening , waar ook alle tijd voor werd genomen . Over het hele gebeuren van begin tot eind was er een luisterend oor. Gewoon alles goed geregeld en een prima sfeer . Daarom zeggen wij Thijs bedankt voor alles .

Superteam

Wij hebben er vorig jaar jullie een C4 Cactus gekocht,het is een goede garage, de mensen weten waar ze over praten,hebben overal verstand van ,problemen worden zo opgelost,en de koffie staat altijd klaar.

aan koop verschillende autos

super vriendelijk, leuk team je bent er altijd welkom inmiddels onze 4e auto gekocht dat zegt wat over het bedrijf verkoop personeel vriendelijk en weet van wanten beste mensen dit bedrijf raad ik aan bij iedereen

Vriendelijke en eerlijke mensen. Goede service

In december een Mitsubishi ASX gekocht . Aflevering kon eerder dan wat de bedoeling was . Ze pasten hun planning aan . Voor ons een nieuw merk auto , kregen daarom een duidelijke uitleg. Voor ons een prettige ervaring . Onderhoud wordt ook hier gedaan.

Zeer goed bedrijf met een goede sfeer waar geluisterd en meegedacht wordt met de klant.

Vriendelijk personeel die er alles aan doen om goede service te verlenen. Na de aankoop van de auto het afgelopen jaar toch nog wat problemen gehad. Die problemen zijn bijna, op een paar kleine dingetjes na allemaal (zonder gezeur!) verholpen. Top bedrijf!

Correcte mensen, vakkundige monteurs, precies werk, menselijke maat

Sinds 2004 ben ik klant bij deze garage, waarvan de laatste 6 jaar het de enige garage is die ik bezoek, omdat ik voorheen in de buurt van Rotterdam woonde, maar nu in de regio. Ik ben zeer tevreden, of het nu om de receptie, verkoop of werkplaats gaat. Je bent iemand en geen nummer, de bereidwilligheid en het meedenken zijn prima, de monteurs verstaan hun vak en doen hun werk precies. Onlangs een Citroën C5 Aircross gekocht bij hen omdat ik mijn auto aan hun goede zorgen toevertrouw en omgekeerd mijn auto vertrouw omdat zij hem vakkundig onderhouden!

Fantastisch!

Wij hebben een occasion C4 Picasso gekocht bij Wilmink: wat een aflevering! Auto zag er perfect uit, aan alle afspraken gehouden (zelfs meer dan dat). Alle tijd om uitleg te geven, samen testrit gemaakt en Thijs kon alle vragen duidelijk beantwoorden en had waardevolle tips. Nog nooit eerder meegemaakt in 45 jaar autorijden. Wat ons betreft alle vertrouwen in bedrijf en auto! Chapeau!

Altijd klantvriendelijk en bereid om te helpen

Ik heb alleen ervaring met het kopen van een tweedehands auto bij hen. Altijd goede kwaliteit. Als er iets is met de auto kun je er direct terecht. Ben zeer tevreden over de benadering naar klanten toe.

Goede service, prettige benadering. Er wordt je niets opgedrongengen

Vriendelijk Correct Je krijgt de tijd om over de verkoopvoorstellen na te denken. Informatie is to the point en duidelijk niet bezijden de waarheid. Er wordt reëel verteld wat goed of minder goed is aan de auto.

Wordt altijd goed geholpen al gaat het hier ook wel een anders dan je denkt, dit zal bij iedere garage zo zijn

Net een nieuwe auto gekocht bij wilmink. Eerlijk en mee denkende verkopers. Goede inruil prijs en nette aflevering van de auto. Word volledig gecontroleerd en zijn snel met alles klaar maken. Voor me verjaardag nog de auto kunnen meenemen. Super blij met deze verjaardags cadeau. Bedankt voor de goede en snelle service

Goed autobedrijf waar de klant voorop staat en de service super is. Vriendelijk personeel en goeie koffie 👍🏻

betrouwbaar vakkundig, uitstekende service. Dank zei de heer Ramon Leuverink, heb ik weer de andere uitstekende occasion kunnen aanschaffen. Hartelijk dank voor de medewerking hierin.

zeer vriendelijke en deskundige verkoper heeft mij geholpen. zeker een aanrader om daar een auto te kopen.

Vorige week een mooie Mitsubishi ASX aangeschaft bij autobedrijf Bennie Wilmink. Vanaf het begin een goed contact met de verkopers. Aankoop en klaarmaken van de auto verliep allemaal vlot en duidelijk. Al met al een tevreden klant !

Zeer klantvriendelijk bedrijf. Je wordt er netjes en persoonlijk geholpen. Geen gevoel dat je een nummer bent. Ook wil men meedenken in oplossingen etc. Wij komen hier nu al een aantal jaren bij dit bedrijf en we hopen dan ook nog lang klant te blijven

Zeer goede service en vriendelijk personeel met alle tijd voor de klant