Prima deal met juiste advies!

Na jarenlang klant te zijn geweest bij Suzuki-Almelo waren wij opzoek naar een nieuwe, Hybride , personenauto en zo kwamen wij uit bij Drent-Wilmink te Almelo die naast Mitsubishi nu ook Suzuki vertegenwoordigt. Mede door de ons reeds bekende verkoper (voorheen Suzuki-Almelo) en het juiste advies dat hij ons gaf , kwamen wij uit op een Mitsubishi ASX 1.6 HEV Intense+. Wij konden daarbij een goede deal maken en zijn zeer tevreden over dit Autobedrijf omdat zij altijd correcte service verlenen en klaar staan bij vragen en/of onderhoud.

klantvriendelijk

Ze doen hun uiterste best om de klant tevreden te stellen.

Kleine beurt voor een Suzuki Vitara 332 euro

Een kleine beurt voor een Suzuki Vitara kostte me 332,16 euro. Binnen de 50 minuten stond ik weer buiten, Kijk ik op Google voor een kleine beurt voor dezelfde auto dan wordt er een vanaf prijs aangegeven van 164,-- euro. Ik vind dit prijsverschil veel te groot. Korte tijd later blijkt het navigatiesysteem van deze auto (uit 2021) verouderd te zijn. Ik bel hierover en ik kon langskomen. Kom ik daar speciaal voor en dan blijkt dat men hier niets aan kan doen door te zeggen sorry.....en kon ik weer gaan. Inmiddels heb ik me bij garage Aaltink in Nijverdal aangemeld en wat blijkt....de kleine beurten zijn daar rond de 200,-- euro.

Goede service een afhandeling

Occasion daar met tevredenheid gekocht. Dank aan Dhr van Tuinen voor de goede service.

Betrouwbaar en eerlijk

We zijn uitstekend geholpen door Leendert die ons op een vriendelijke manier begeleid heeft bij de aankoop van onze auto.

Heel tevreden, vriendelijk en klantgericht

Had op de website een leuke occasion gezien, Kia Piccanto en na telefonisch contact kon ik al snel terecht voor een proefrit. Zeer vriendelijk ontvangen, prettig gesprek gehad en geen opdringerige, gladde verkooppraatjes. Verkoper nam echt de tijd, Vorige week de auto opgehaald en deze stond keurig netjes klaar en afspraken waren nagekomen. Zeer tevreden en hopelijk kan ik nog nog vele zorgeloze km’s maken in mijn mooie Kia. Algehele indruk: servicegericht, vriendelijk, kundig en betrouwbaar

Aanbevelingswaardige garage.

Na bijna 5 jaar onze Space Star ingeruild voor een nieuwe. Zowel bij de aankoop van de nieuwe auto als tijdens de aankoop en onderhoud van de vorige auto een nette en correcte behandeling, kortom: we kunnen deze garage aanbevelen.

Prima geholpen de moeite om uit Brabant te komen

De eerste auto half jaar geleden gekocht Na half jaar beviel de auto mij nog steeds niet Koffer kleiner dan verwacht . En zo. Ramon Leuverink gemaild. En terug ingeruild Prima geregeld

Razendsnel

Stond mooie C3 Aicross met heel weinig kilometers in de showroom, een dag later kon onze C3 daar ingeruild in de verkoop. Vriendelijk en deskundig geholpen bij deze inruil.

Goede service ook voor kleine dingen geen probleem Een goed bedrijf heb hier een Susuki ignis gekocht geen minuut spijt.

Zeer goed en prettig geholpen, zeer goede service!

Uitstekend begeleid in de aankoop van een keurige occasion. Zeer vriendelijke verkoper en een eerlijke aan- en verkoop! Komt afspraken na met een klantvriendelijke aflevering van de auto.

Service en klantvriendelijkheid staat bovenaan

Goede Service en zeer klantvriendelijk We zijn zeer tevreden met onze suzuki ignis. Ze zijn zeer betrokken ook na de koop van onze auto. prima dealer

Vriendelijk, deskundig, meedenkend en snel

Binnen een paardagen een andere auto, na het overleg bij de APK van wege de grote reparatie kosten voor een auto die 19 jaar oud was.

Zoals altijd open, eerlijk, geen nonsens

Sinds jaren klant bij Suzuki Almelo. Onlangs samengegaan met Bennie Wilmink en Drent. De service en klantvriendelijkheid is gelukkig hetzelfde gebleven. Mede dankzij het "meeverhuizen" van het bekende en vertrouwde team van Suzuki Almelo. Open, eerlijk, geen nonsens, begaan met de klant en in oplossingen denkend als er een probleem is.

prima 10

naar wens

Goede winterbanden service tegen redelijke prijs

Prima hulp gehad bij het uitzoeken van set winterbanden en velgen. Qua prijs niet de laagste, maar de ombouw service en opslag van banden/velgen zijn keurig geregeld. Dicht bij huis ontzorgd is ook wat waard.

Zie boven.

Mankement met de achter remmen.

Tijdens de APK kwam naar voren dat mijn achterremmen op waren. Materiaal direct besteld en aan het eind van de middag kon ik de auto weer op halen. Prima service!

Mankement met de achter remmen.

prettig zoals gewend.

Vriendelijk en goed overleg over hetgeen moet gebeuren aan de auto. Informatief over het bedrijf en de werknemers.

Ok

Ok

Goed bedrijf met goede service

Ik word altijd goed geinformeerd over het onderhoud en de reparaties van mijn oudere auto. Ook als het onverwacht toch meer tijd gaat kosten ivm met een ontdekt defect word het zsm gerepareerd.

Prima afhandeling

Bij Bennie Wilmink Almelo hebben we recentelijk een occasion aangeschaft. We zijn bij de koop goed begeleid en ook de aflevering van de auto verliep zeer prettig. We zijn inmiddels al vele jaren naar volle tevredenheid klant van dit autobedrijf.

Klantvriendelijk en goede service

Super tevreden.