Goede service, prettige benadering. Er wordt je niets opgedrongengen

Vriendelijk Correct Je krijgt de tijd om over de verkoopvoorstellen na te denken. Informatie is to the point en duidelijk niet bezijden de waarheid. Er wordt reëel verteld wat goed of minder goed is aan de auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wordt altijd goed geholpen al gaat het hier ook wel een anders dan je denkt, dit zal bij iedere garage zo zijn

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net een nieuwe auto gekocht bij wilmink. \r\nEerlijk en mee denkende verkopers. Goede inruil prijs en nette aflevering van de auto. Word volledig gecontroleerd en zijn snel met alles klaar maken. Voor me verjaardag nog de auto kunnen meenemen. Super blij met deze verjaardags cadeau. Bedankt voor de goede en snelle service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed autobedrijf waar de klant voorop staat en de service super is. Vriendelijk personeel en goeie koffie 👍🏻

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf betrouwbaar vakkundig, uitstekende service. Dank zei de heer Ramon Leuverink, heb ik weer de andere uitstekende occasion kunnen aanschaffen.\r\nHartelijk dank voor de medewerking hierin.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer vriendelijke en deskundige verkoper heeft mij geholpen.\r\nzeker een aanrader om daar een auto te kopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week een mooie Mitsubishi ASX aangeschaft bij autobedrijf Bennie Wilmink. Vanaf het begin een goed contact met de verkopers. Aankoop en klaarmaken van de auto verliep allemaal vlot en duidelijk. Al met al een tevreden klant !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk bedrijf. Je wordt er netjes en persoonlijk geholpen. Geen gevoel dat je een nummer bent. Ook wil men meedenken in oplossingen etc. Wij komen hier nu al een aantal jaren bij dit bedrijf en we hopen dan ook nog lang klant te blijven

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede service en vriendelijk personeel met alle tijd voor de klant

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne prettige sfeer waar geluisterd wordt en meegedacht wordt met de klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Had een probleem met mijn auto, kon snel terecht en goed geholpen. Na verhelpen probleem was een nieuw probleem ontstaan, ook die vlot verholpen waardoor ik de 150 km naar huis alsnog (veilig) kon afleggen. Goede service, super klantvriendelijk. Aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk personeel, snelle afhandeling

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bennie Wilmink autobedrijven\r\n\r\nOf je nu in Almelo, Enschede of Hengelo bent je wordt daar altijd goed geholpen.\r\nEen goede service en de klant is koning!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden over autobedrijf B.Wilmink. Klantvriendelijk en erg behulpzaam.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bijzonder goede service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf correct geholpen, leuke mensen in omgang.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn zeer ernstige vader heeft op tweede Paasdag een auto gekocht om nog te kunnen genieten van automaat rijden. Echter de auto is nog niet goed afgeleverd.....we wachten en wachten...er staat een boordcomputer in bestelling...\r\nWat mij betreft leveren ze een andere goede auto....

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gastvrije en persoonlijke benadering van de klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf erg plezierig. Occasion gekocht met garantie en daar ook een keer beroep op gedaan. Zelfs bos bloemen gekregen omdat we in zwolle wonen en daarvoor naar Almelo moesten rijden. Goed gevoel dat we de auto hier gekocht hebben en niet bij een marktplaats particulier.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer correct geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf deskundige mensen, correcte afhandeling bij verkoop en service

Over Autobedrijf Wilmink Almelo BV

Filter op Taal