Ben ontzettend goed begeleid Ik dacht dat ik nooit zou slagen maar ik heb net rijbewijs aangevraagd Planning kan wel opeens veranderen zonder overleg, dat is mijn enigste minpunt

Gewoon heel netjes en alles keurig op tijd

Een goede uitleg en zeer goede instructies betreffende alle weetjes en regeltjes om goed te weten wat te doen op de weg om het e rijbewijs E te behalen

Fijne rijschool!

Goede duidelijke communicatie!

Van der Doelen de BESTE!

Rustige manier van lessen, vooral mijn complimenten voor instructeur Jos en de dames Antoinette en Mieke op kantoor die alles mooi voor mij hebben geregeld.

Goede instructeur

Heb veel geleerd tijdens de lessen in Den Bosch. En laatste lessen gefocust op mijn zwakke punten, dus was goed voorbereid Cor mijn examen. En eerste keer meteen geslaagd.

Gezellig, leerzaam en uitdagend.

altijd genoten van de lessen, maar toch blij dat ik er vanaf ben en m'n rijbewijs binnen heb!

Vragen examen te laat aan.

Ondanks dat de wachtlijsten voor rij-examens bekend zijn bij rijschool, wordt het examen pas na ongeveer 15 lessen aangevraagd. Hierdoor les je onnodig lang, en kom je zéker buiten het pakket. Dat zijn onnodige extra kosten voor de leerling mijn inziens.

Goede uitleg gehad tijdens het behalen van mij n BE rijbewijs!

Goede rijschool met fijne instructeur

Goede en fijne rijschool met duidelijke uitleg. Leuke lessen gehad en in 1 keer geslaagd!

Hele goede rijschool!

Goed en deskundig les gehad.

goede rijschool.

fijne rijinstructeur ,duidelijke uitleg.

Erg klantvriendelijk en goede rijschool

Leuke dag gehad , veel geleerd, goede instructeur,

Hele goede ervaring met de rijschool!

Ik moest slagen voor mijn aanhangerrijbewijs en dat is met hulp van van der doelen in 1 keer gelukt!! Nogmaals bedankt!

Gezellig en praktisch

Goed voorbereid en een goed team van begrleidets

Helemaal top

Ze denken super erg met je mee, begeleiden je goed, altijd positief, erg flexibel. Helemaal top!

Goed!

Duidelijk en vriendelijk. Instructeurs begeleiden goed. Mag iets meer rekening gehouden worden met de datum van het inplannen van de motorexamens. Verder erg flexibel en doen niet moeilijk!

Na goede ervaringen met de autorijlessen heb ik ook motorrijlessen genomen. Super rijschool met leuke instructeurs. Een aanrader!

Goede rijlessen, met als rij-instructeur Tim. Tim is een hele goede en gezellige instructeur. De lessen waren altijd leerzaam en duidelijk wat de aankomende op de planning stond.

Goeie rijschool.

Kritische rijinstructeur, die mij het heeft geleerd zoals het moet! De gratis koffie smaakte goed! Top rijschool!

Uitstekende rijschool met een goede begeleiding!

Mijn ervaring met FA. Van der Doelen is zeer positief. Ze nemen echt de tijd voor je om je goed te begeleiden tijdens de rijles en de voorbereiding van je rijexamen.

Goede rijschool

Ik heb er uiteindelijk 5 keer over gedaan om mijn rijbewijs te behalen. Maar met een geduldige rijinstructeur is dat allemaal goed gekomen !

Goede rijschool

Goede rijschool en goede rijlessen waarvan je veel leert

Gewoon duidelijke uitleg

Mijn instructeur geeft duidelijke uitleg over wat ik moet doen en als ik iets fout deed kreeg ik ook duidelijke uitleg van wat ik fout deed en hoe ik het kon verbeteren

Ze begeleiden je goed in je auto lessem

Het zijn goede rijinstructeurs die de baan serieus nemen maar je kan er ook mee lachen.