Super zaak!

Super netjes geholpen door Louis en Jan-Martin met de aankoop van mijn Golf Cabrio! Eerlijk verhaal een zeer goede inruilprijs terug gekregen voor mijn auto. Maar ook onderbouwd! Dat zie je niet meer vaak. Ik ben blij met de service en kom hier terug voor mij volgende aankoop.

100 % aansluiting op hoge verwachting

Ik was op zoek naar een "Youngtimer" en vond een prachtige JAGUAR XJ 6, op de site van HOC Zeeland. Reviews gelezen en die waren allemaal positief tot lovend. Na een eerste gesprek met Louis, kon ik dat al snel beamen. Eerlijk, open en direct. Na een beetje"over en weer" nog eea moeten regelen, waren we er snel uit. De auto stond een paar dagen stralend op me te wachten. Goed en plezierig geregeld.

Goede ervaring, direct en duidelijk in communicatie

Netjes geholpen en een prima inruilwaarde voor mijn voertuig ontvangen. Tweede keer dat ik bij HOC Zeeland een auto heb gekocht en tot op heden goed bevallen.

Zeer vriendelijk en professioneel

Erg fijn dat iemand de tijd voor je neemt en naast de vriendelijkheid van een verkoper ook weet waar hij over praat

Prima adres voor een occasion zeer fijn geholpen

Super service

Fantastisch geholpen,kennis van zaken..

Ze bestaan nog ,mensen die hun afspraken nakomen. En alle tijd voor je nemen , zodat je met behulp van de verkoper tot een voor jou goede keuze kan komen. Tot volgende keer HOC.

Waanzinnige goede service en klant vriendelijkheid!

Geweldige service, aardige en goede verkopers, zoeken en kijken mee om de juiste mobiliteit te vinden die past bij de wensen van de koper. Absoluut een aanrader. Ik koop altijd mijn voertuigen hier en doe dat al jaren.

Goede service, eerlijk!

Duidelijke communicatie, what you see is what you get! Komt afspraken na, eerlijk in contact. Blij met de service én de auto!

Top garage en super klantvriendelijk

HOC Zeeland de beste garage die er is in de provincie Zeeland. Altijd super klantvriendelijk en denken heel erg met je mee in oplossingen.

Vriendelijk, vlot, en netjes

Inmiddels alweer ruim 1,5 jaar geleden hier een BMW X1 gekocht en mijn oude auto ingeruild. Van tevoren per email (ik woon op 1 uur rijden afstand) met Louis een nette prijs uitonderhandeld, zowel qua aanschaf als inruil. Eenmaal aangekomen stond de auto keurig klaar en kon ik nog een uitgebreide proefrit maken. Daarna de zaken bij een kopje koffie vlot afgehandeld. De auto is nog steeds een genot om in te rijden, en buiten de normale onderhoudsbeurt nog geen verdere kosten aan gehad (even afkloppen...). Ik zou voor een toekomstige auto zeker nog eens terugkomen!

We zijn er goed behandeld, en ze geven een goede service!

Vriendelijk personeel en eerlijkheid!

Vriendelijk gesprek en uitstekend geholpen! Zeer blij met de auto

Zoals de vorige keer geweldig

Ik ben uiterst professioneel, vriendelijk en persoonlijk behandeld met maatwerk op tijd, corona en Persoon.

Super goeie service!

Onze auto werd zelfs gratis thuis gebracht.

Helemaal top!

Als ik eenmaal een besluit genomen heb, wil ik liever dat het gister dan vandaag nog afgerond wordt. Mijn mankement, ik weet het, maar HOC Zeeland kwam mij volledig tegemoet! Het contract werd direct getekend en zo reed ik 2021 uit in een prachtige nieuwe auto!

Alles netjes en snel geregeld conform afspraak

Zeer nette auto gevonden bij HOC. Met Louis makkelijk en goed tot zaken kunnen komen. Alles zeer snel en conform afspraak geregeld

Perfecte service

Goede en snelle service

Mijn auto was het niet meer waard om te repareren dus moest deze naar de sloop. Ik was toen dringend op zoek naar een nieuwe auto. Hele snelle service door HOC en vriendelijke hulp, meteen geholpen aan een andere auto. Nu rij ik in mijn groene lupo van A naar B. Heel erg blij mee!!

Goed en vriendelijk personeel!

Netjes en vriendelijk geholpen! Goed onderhouden en mooie auto gekocht! Echt een aanrader!

Helemaal top!

Aantal maanden geleden een hele leuke mini cooper gekocht, maar dit bleek achteraf geen goede keuze betreft mijn rug dus met pijn in ons hart Louis gebeld of hij iets anders had staan en dat was! Niets was teveel gevraagd en hij nam direct de Mini terug en hebben er een hele fijne wagen voor terug gekocht! Super service, weet waar hij het over heeft en super vriendelijk! De volgende auto komt zéker weer bij HOC vandaan! Dikke aanrader!

Goed advies,snel geregeld

Ruime keus, goed geadviseerd

Aardig personeel met goede service

Heb van de week hier een auto gekocht.Bij wegrijden toch nog ff mn panorama dak getest.Helaas werkte deze niet goed.Maar is supersnel hersteld. Dus geef nu een 9 ff een paar mnd rijden om tot een 10 te komen. Dus wil je een mooie auto kopen met een goede service.Dan zou ik HOC zeker aanraden.

Top Top

Super vriendelijk. En snelle service. Tot nu ben ik erg blij met mijn aankoop! <3

Vriendelijk, open en eerlijk te woord gestaan. Zaak vlot geregeld. Kortom kan ik ieder aanbevelen.

Heel tevreden!

Super goed geholpen, goede service, open en eerlijk. Ik ben erg tevreden met de auto die ik hier gekocht heb. Alle afspraken zijn keurig nagekomen en de auto is zeer netjes afgeleverd. Ik kom in de toekomst zeker terug ik kan dit bedrijf een ieder die een gebruikte auto zoekt aanbevelen.