Mooie bedrijfswagen gekocht, goede service en zeer netjes geholpen. Heren bedankt

Onlangs een fiat 500 gekocht bij HOC ZEELAND. Vriendelijk geholpen en daarnaast snelle en goede aflevering. Uitstekende garage voor tweedehands auto´s. Een mooi ruim aanbod!

Uitstekende ervaring

Reageert snel en vriendelijk bij informatie vragen via telefoon en internet. Auto stond klaar voor een proefrit, auto zoals beschreven, deal rondmaken en aflevering ook snel geregeld.

Prima bedrijf met leuke verkopers

Verkoper neemt de tijd voor je. De koffie smaakt ook prima!

Goede service, mooie auto's

Onze eerste aankoop bij HOC is zeer goed bevallen. We hebben weliswaar zonder garantie een auto gekocht, maar dit nam niet weg dat men ons toch goed geholpen heeft mbt een mankement nadat we de auto 2 weken in bezit hadden. Dit is kosteloos gerepareerd.

positief, auto netjes afgeleverd volgens afspraak

Positief, duidelijke afspraken

Super zaak!

Super netjes geholpen door Louis en Jan-Martin met de aankoop van mijn Golf Cabrio! Eerlijk verhaal een zeer goede inruilprijs terug gekregen voor mijn auto. Maar ook onderbouwd! Dat zie je niet meer vaak. Ik ben blij met de service en kom hier terug voor mij volgende aankoop.

100 % aansluiting op hoge verwachting

Ik was op zoek naar een "Youngtimer" en vond een prachtige JAGUAR XJ 6, op de site van HOC Zeeland. Reviews gelezen en die waren allemaal positief tot lovend. Na een eerste gesprek met Louis, kon ik dat al snel beamen. Eerlijk, open en direct. Na een beetje"over en weer" nog eea moeten regelen, waren we er snel uit. De auto stond een paar dagen stralend op me te wachten. Goed en plezierig geregeld.

Goede ervaring, direct en duidelijk in communicatie

Netjes geholpen en een prima inruilwaarde voor mijn voertuig ontvangen. Tweede keer dat ik bij HOC Zeeland een auto heb gekocht en tot op heden goed bevallen.

Zeer vriendelijk en professioneel

Erg fijn dat iemand de tijd voor je neemt en naast de vriendelijkheid van een verkoper ook weet waar hij over praat

Prima adres voor een occasion zeer fijn geholpen

Super service

Fantastisch geholpen,kennis van zaken..

Ze bestaan nog ,mensen die hun afspraken nakomen. En alle tijd voor je nemen , zodat je met behulp van de verkoper tot een voor jou goede keuze kan komen. Tot volgende keer HOC.

Waanzinnige goede service en klant vriendelijkheid!

Geweldige service, aardige en goede verkopers, zoeken en kijken mee om de juiste mobiliteit te vinden die past bij de wensen van de koper. Absoluut een aanrader. Ik koop altijd mijn voertuigen hier en doe dat al jaren.

Goede service, eerlijk!

Duidelijke communicatie, what you see is what you get! Komt afspraken na, eerlijk in contact. Blij met de service én de auto!

Top garage en super klantvriendelijk

HOC Zeeland de beste garage die er is in de provincie Zeeland. Altijd super klantvriendelijk en denken heel erg met je mee in oplossingen.

Vriendelijk, vlot, en netjes

Inmiddels alweer ruim 1,5 jaar geleden hier een BMW X1 gekocht en mijn oude auto ingeruild. Van tevoren per email (ik woon op 1 uur rijden afstand) met Louis een nette prijs uitonderhandeld, zowel qua aanschaf als inruil. Eenmaal aangekomen stond de auto keurig klaar en kon ik nog een uitgebreide proefrit maken. Daarna de zaken bij een kopje koffie vlot afgehandeld. De auto is nog steeds een genot om in te rijden, en buiten de normale onderhoudsbeurt nog geen verdere kosten aan gehad (even afkloppen...). Ik zou voor een toekomstige auto zeker nog eens terugkomen!

We zijn er goed behandeld, en ze geven een goede service!

Vriendelijk personeel en eerlijkheid!

Vriendelijk gesprek en uitstekend geholpen! Zeer blij met de auto

Zoals de vorige keer geweldig

Ik ben uiterst professioneel, vriendelijk en persoonlijk behandeld met maatwerk op tijd, corona en Persoon.

Super goeie service!

Onze auto werd zelfs gratis thuis gebracht.

Helemaal top!

Als ik eenmaal een besluit genomen heb, wil ik liever dat het gister dan vandaag nog afgerond wordt. Mijn mankement, ik weet het, maar HOC Zeeland kwam mij volledig tegemoet! Het contract werd direct getekend en zo reed ik 2021 uit in een prachtige nieuwe auto!

Alles netjes en snel geregeld conform afspraak

Zeer nette auto gevonden bij HOC. Met Louis makkelijk en goed tot zaken kunnen komen. Alles zeer snel en conform afspraak geregeld

Perfecte service

Goede en snelle service

Mijn auto was het niet meer waard om te repareren dus moest deze naar de sloop. Ik was toen dringend op zoek naar een nieuwe auto. Hele snelle service door HOC en vriendelijke hulp, meteen geholpen aan een andere auto. Nu rij ik in mijn groene lupo van A naar B. Heel erg blij mee!!

Goed en vriendelijk personeel!

Netjes en vriendelijk geholpen! Goed onderhouden en mooie auto gekocht! Echt een aanrader!