Vriendelijk ontvangst Duidelijke afspraken Goede prijs

eerste ervaring en deze was zeer prettig

op zoek naar een tweedehands auto kwamen we bij van pinxteren terecht. geeft eerlijk advies, de begeleiding bij inruil, aankoop, aflevering is TOP.

Wederom een zo goed als nieuwe auto gekocht bij van Pinxteren.

Ook bij deze auto goede uitleg en keurig afgeleverd, na goede en duidelijke uitleg. Zeer goed en betrouwbaar adres om een auto te kopen en onderhoud te later plegen.

Zeer goede service

In november 2020 voor de tweede keer een auto gekocht bij van Pinxteren. Service wederom zeer goed. Na een week een telefoontje of we het instructieboekje gevonden hadden? We konden het dezelfde dag nog ophalen!!

eerlijk, duidelijk, goed advies

Goed aanbod en duidelijke uitleg product

Betrouwbaar adres, goede service

Een aantal jaren terug kocht ik een mooie gebruikte auto bij Van Pinxteren Auto's. Ondanks dat het er een van een betrouwbaar merk was, begaf de motor het binnen enkele weken. De motor werd vervangen. Toen ik hem terug kreeg merkte ik geen verschil. Ik rijd nu nog steeds met die auto. Onlangs was de auto van mijn vrouw aan vervanging toe. We zochten bij Van Pinxteren auto's en vonden een mooie, nette auto van hetzelfde merk als mijn eigen auto. Rijdt prima. Onlangs ging er een oranje lampje op het dashboard branden. Dat bleek een waarschuwing voor een van koplampen die geen goed contact maakte. Dat werd vakkundig opgelost door kundige monteurs.

Goede ervaring door de persoonlijke benadering tijdens de koop. Klein verbeterpunt is de service van een defect embleem wat vervangen moet worden maar lang duurt.

Super gegaan, zeer persoonlijk

Gewoon fantastisch

Een geweldige service bij onze aankoop van de C3. Vriendelijke medewerkers. Auto keurig afgeleverd.

Je wordt goed geholpen ze nemen de tijd voor je

De dhr Pinxteren neem de tijd voor je een legt het goed en duidelijk uit als je vragen hebt Alleen zaterdag zou er eigenlijk een extra mannetje bij kunnen dan staat hij alléén verder prima zaak

jammer van de afleveringskosten

na aanschaf van de auto, moest ik zelf naar postkantoor om auto op naam te zetten. hierbij zijn kosten verschuldigd. Bij een vorige auto kopen zat dit bij de afleveringskosten.

Kwaliteit en betrouwbare service

Onze auto had een klein gebrek dat enkele weken na de koop werd ontdekt . Dit had door Van Pinxteren Auto's afgedaan kunnen worden als een vage klacht maar er werd serieus op ingegaan. Het werd grondig onderzocht, goed verholpen en tegen een zeer redelijke vergoeding. We zijn zeer tevreden en komen zeker terug.

Zeer betrouwbaar,klantvriendelijk Bedrijf..!!

Van aankoop, t/m Garantie. Tot volle Tevredenheid afgehandeld.! Zelfs een niet goed functionerend onderdeel, waar ik zelf nog niets van wist, is tijdens een Garantiereparatie, ook vervangen.!! Kom daar maar eens om, in de huidige tijd.! Woon 155 km van dit bedrijf, maar gezien de ervaring, is dat voor mij geen enkel beletsel.!

Uitstekende service, betrouwbaar en goede prijs

Half jaar geleden seat leon uit 2015 gekocht en heb geen moment spijt. De auto had 150K km gelopen maar bij dit adres had ik het vertrouwen dat de auto goed gecontroleerd was voordat deze wordt ingekocht en doorverkocht. (in tegenstelling tot een ander adres waar olie onder de auto lag en de verkoper deed alsof er niets aan de auto mankeerde..). Bij van Pinxteren zul je niet snel een auto met gebreken kopen en mocht hier wel sprake van zijn dan kun je rekenen op een uitstekende service. Onze restpunten zijn zonder discussie of bijkomende kosten opgelost. Jammer dat het voor ons ver rijden is anders had ik hier graag ook mijn vaste onderhoud laten doen.

Zeer vriendelijk en goede deal met aanschaf en inruil.

Prettig contact. Heldere afspraken die goed nagekomen worden. Kortom, een prettige ervaring bij het kopen en inruilen van mijn auto.

Goede vriendelijke service en uitgebreide keuze.

Ruime keuze in auto's, vriendelijk en behulpzaam en goede service kortom een vertrouwd adres.

goede en snelle afhandeling

duidelijke afspraken

Klantvriendelijk

Ik werd goed geholpen tijdens de koop van de auto. Kwamen zeer ervaren over en gaven goed advies

Heel fijn bedrijf

Het is de 4de auto die we tot nog toe hebben gekocht bij Van Pinxteren en ook deze bevalt uitstekend. Eerlijke prijzen en een goed advies. Ik kan Rudo van pinxteren zeker aanraden, wij worden altijd netjes geholpen en Rudo neemt rustig de tijd voor je.

Zeer aardig en behulpzaam

Met veel plezier een auto gekocht bij van Pinxteren. Goed geprijst. Kreeg alle tijd om zelf rond te kijken, proef te rijden en vragen te stellen.

Goede service en fijn contact met de garage gehad! Er werd de tijd genomen en eigenaar was vriendelijk.

Prima garage en super snelle afhandeling en levering.

Prima garage fijne persoonlijke sfeer.

Ze denken goed mee en doen wat ze beloven

Bij niet voorziene reparaties is er altijd overleg.

Vriendelijk en vakkundige service, goede prijzen.

Goede ervaring met de aanschaf van een jonge occasion. Zeer vriendelijke service, vakkundig en een goede prijs!

Open en eerlijke onderhandeling

Rudo van Pinxteren neemt rustig en uitgebreid de tijd om tot een akkoord te komen die voor beide partijen goed zijn.