Nog een echt familiebedrijf

In september 2023 mijn oude auto ingeruild en een tweedehands Mazda gekocht. Van Pinxteren Auto’s is een betrouwbaar bedrijf. Ik ben zeer netjes te woord gestaan. Ook de inruil en aankoop zijn volledig volgens afspraak verlopen.

Vriendelijk/Betrouwbaar

Ik werd gebeld door dhr van Pinksteren in reactie op mijn interesse in een jonge occasion. Ondanks dat ik eigenlijk nog maar oriënterend bezig was met het vinden van een goede occasion, wist hij bij mij een gevoel van vertrouwen op te wekken. Er volgde meteen een afspraak om de auto te bekijken en proef te rijden. De auto stond keurig gepoetst al in de ingang van de showroom op ons te wachten. Na de proefrit waren wij meteen verkocht en daarmee ook de auto. Wij kregen ongevraagd inzage in de historie van de auto. Dit alles in een gemoedelijke Brabantse stijl. Een week later konden we de auto ophalen na een grondige inspectie en grote beurt. De garage, en daarmee de eigenaar, komt als zeer betrouwbaar over. Geen verkooppraatjes maar een eerlijke mening en voorlichting. Het is dat wij 100 km verderop wonen, anders zou dit meteen mijn garage zijn voor het verdere onderhoud. Wanneer u een eerlijke garage zoekt, kan ik u deze zeker aanbevelen.

Gewoon goed!

Eerste auto voor onze zoon gekocht. Mooie nette auto met lage kilometer stand in goede conditie en met een eerlijk verhaal!

Goed geholpen en ruim de tijd

We zijn bij Van Pinxteren goed geholpen en er was ruim de tijd voor ons.

Jammer van geen pin betaling

Prima autobedrijf!

Betrouwbaar autobedrijf, komt gemaakte afspraken na.

Superfijn geholpen

Gebruikte auto gekocht. Op dag van aflevering stond de auto te glimmen. Voorzien van nieuwe matten en een complete afleverbeurt kon ik gaan genieten. Kortom superfijn geholpen en probleemloos alles kunnen afhandelen.

Eerlijk verhaal, snelle correcte service

Duidelijk verhaal zonder poespas.

Perfect geholpen

Bij de aankoop van onze occasion werden we door de eigenaar op een perfecte manier geholpen. Alles werd duidelijk uitgelegd en de auto werd netjes klaargemaakt en stond te glimmen toen we hem kwamen ophalen. Kortom niks dan lof voor Van Pinxteren Auto's.

Erg tevreden

Snel en vriendelijk geholpen. Wat een service. Fijn dat dit soort bedrijven nog bestaan.

Prima!

Fijn en deskundig geholpen.

goede service

vriendelijk personeel en goede service

Prima garage

Auto gekocht bij dit bedrijf Netjes en open behandeld. Alle vragen keurig beantwoord en aankoopkeuring geen probleem Afspraken worden nagekomen Heb vertrouwen in de garantie en de eventuele oplossing bij een 'probleempje' als dit gaat voorvallen

Fijne service.

Een nieuwe auto gekocht oude ingeruild zeer goede service.

Snel en goed advies, reparatie netjes!

Na schade, reparatie geheel goed afgewerkt.

Naar tevredenheid een auto gekocht

Zagen op het internet een auto te koop staan, Suzuki Swift. Na overleg konden we bij mijn eigen garage een aankoopkeuring doen. Hier kwamen een paar kleinigheidjes uit en die zijn naar tevredenheid opgelost. Bleek kort nadat we hem hadden opgehaald dat lichtschakelaar aan het stuur niet goed werkte, dit is z.s.m. kosteloos verholpen.

Zeer goed.

Nette Service. Vriendelijk.

boven verwachting

neemt de tijd voor zijn klant en legt alles goed en duidelijk uit

Vriendelijk en service gericht

Goed geholpen, neemt alle tijd voor klant

Uitstekend geholpen, neemt tijd om alles door te nemen en te bespreken.

Goex

Vriendyk goed geholpen auto gekocht practige auto

Altijd direct perfecte service!

Perfecte service!

Is prima

Goed geholpen en keurig te woord gestaan.

Meedenkend, behulpzaam en goed gesprek

Vandaag een Kia op mogen halen. Keurig afgeleverd en de nodige twijfels zijn weg genomen na een prima gesprek en goede service. Een mooi bedrijf en zeker aan te raden.

Goed.

Was een prettig gesprek. Snel tot zaken gekomen.