Zeer betrouwbaar,klantvriendelijk Bedrijf..!!

Van aankoop, t/m Garantie. Tot volle Tevredenheid afgehandeld.! Zelfs een niet goed functionerend onderdeel, waar ik zelf nog niets van wist, is tijdens een Garantiereparatie, ook vervangen.!! Kom daar maar eens om, in de huidige tijd.! Woon 155 km van dit bedrijf, maar gezien de ervaring, is dat voor mij geen enkel beletsel.!

Uitstekende service, betrouwbaar en goede prijs

Half jaar geleden seat leon uit 2015 gekocht en heb geen moment spijt. De auto had 150K km gelopen maar bij dit adres had ik het vertrouwen dat de auto goed gecontroleerd was voordat deze wordt ingekocht en doorverkocht. (in tegenstelling tot een ander adres waar olie onder de auto lag en de verkoper deed alsof er niets aan de auto mankeerde..). Bij van Pinxteren zul je niet snel een auto met gebreken kopen en mocht hier wel sprake van zijn dan kun je rekenen op een uitstekende service. Onze restpunten zijn zonder discussie of bijkomende kosten opgelost. Jammer dat het voor ons ver rijden is anders had ik hier graag ook mijn vaste onderhoud laten doen.

Zeer vriendelijk en goede deal met aanschaf en inruil.

Prettig contact. Heldere afspraken die goed nagekomen worden. Kortom, een prettige ervaring bij het kopen en inruilen van mijn auto.

Goede vriendelijke service en uitgebreide keuze.

Ruime keuze in auto's, vriendelijk en behulpzaam en goede service kortom een vertrouwd adres.

goede en snelle afhandeling

duidelijke afspraken

Klantvriendelijk

Ik werd goed geholpen tijdens de koop van de auto. Kwamen zeer ervaren over en gaven goed advies

Heel fijn bedrijf

Het is de 4de auto die we tot nog toe hebben gekocht bij Van Pinxteren en ook deze bevalt uitstekend. Eerlijke prijzen en een goed advies. Ik kan Rudo van pinxteren zeker aanraden, wij worden altijd netjes geholpen en Rudo neemt rustig de tijd voor je.

Zeer aardig en behulpzaam

Met veel plezier een auto gekocht bij van Pinxteren. Goed geprijst. Kreeg alle tijd om zelf rond te kijken, proef te rijden en vragen te stellen.

Goede service en fijn contact met de garage gehad! Er werd de tijd genomen en eigenaar was vriendelijk.

Prima garage en super snelle afhandeling en levering.

Prima garage fijne persoonlijke sfeer.

Ze denken goed mee en doen wat ze beloven

Bij niet voorziene reparaties is er altijd overleg.

Vriendelijk en vakkundige service, goede prijzen.

Goede ervaring met de aanschaf van een jonge occasion. Zeer vriendelijke service, vakkundig en een goede prijs!

Open en eerlijke onderhandeling

Rudo van Pinxteren neemt rustig en uitgebreid de tijd om tot een akkoord te komen die voor beide partijen goed zijn.

Uitstekend adres om een auto aan te schaffen.

Prima bedrijf. Ontspannen sfeer. Alle ruimte voor een proefrit. Eerlijke eigenaar. Je kunt rustig de auto bekijken zonder hijgerige verkoper in je nek. Afspraken m.b.t. aflevering worden nagekomen.

Altijd aardig en eerlijke behandeling gehad. Nu net 3e auto gekocht. Kids en bekenden gaan er inmiddels ook naar toe om een auto te kopen en voor onderhoud. Ze denken fijn mee over reparaties en geven altijd een telefoontje als de kosten anders zijn dan verwacht.

Vriendelijk en eerlijk geholpen. Zeker een aanrader!

Super vriendelijk geholpen.

Eerlijk bedrijf, prettige rustige eerlijke eigenaar!

Prettige \"huiselijke\" sfeer. Word de tijd voor je genomen. Ruimte tot maatwerk en ze denken met je mee. Na wat eisen van wederzijdse kanten een hele mooie auto gekocht. Ik rij hem nu 1,5 maand en hii rijd goed. Na aanschaf bij een onafhankelijke garage laten nakijken en die bevestigde dat het een keurige auto was die goed onderhouden is.

Zeer positief

Klantgericht en mee denken om tot een goede oplossing te komen

Vandaag een opel corsa gekocht. Erg tevreden. Ben erg blij omdat erg geen rare verkoop praatjes maar precies gezegd wat ik te verwachten heb. Mijn dank.