Uitstekende service.

Ben al jaren vaste klant van dit bedrijf. Wordt altijd goed geholpen en er wordt meegedacht met dat wat de klant wil. Afgelopen dinsdag mijn auto voor een keuring en beurt gebracht na deze bij een ander bedrijf gekocht te hebben. 200.000 km. beurt en aangevuld met filters die bij de 180.000 km beurt niet vervangen waren, want die beurt was overgeslagen door de vorige eigenaar. Reparaties of vervangingen alleen als het nodig is, er wordt niets overgeslagen. En altijd na overleg met de klant. Ben zeer tevreden en kan weer een jaar verder, veilig en vertrouwd. En de auto rijdt weer als nieuw. Hulde en dank aan het personeel.

goede service, goed behandeld

Al járen tevreden klant bij dit bedrijf. De service voor een actieve hobbyist is prima, de medewerkers denken flexibel met je mee. Een aanrader voor hobbyisten met een passie voor \" de klassieke automobiel\" Ernst Jensma Bontebok

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

goede service, goed behandeld

Voor service en onderhoud een prima adres waar men goed meedenkt met de klant en geen onnodig werk ik rekening brengt. Na slechte ervaringen met de dealer ben ik uiteindelijk voor kwaliteit gegaan en bij dit bedrijf terecht gekomen. De kennis van de monteurs is gewoon zeer goed. Ben een kritische klant maar dit bedrijf heeft mijn vertrouwen volledig. Kan een ieder dit bedrijf aanbevelen.

perfect, zeker aan te bevelen

Nadat mijn vader hier al een tijd met volle tevredenheid kwam, en ik op zoek was naar een GOEDE garage ben ik hier terechtgekomen. Geen moment spijt van gehad. Service is fantastisch, monteurs zijn kundig, en ik laat mijn auto hier met een goed gevoel achter. Er worden geen overbodige reparaties uitgevoerd, en niet ongevraagd dure onderdelen vervangen. Al met al ben ik dik tevreden over de deskundigheid, service en prijs/kwaliteitsverhouding. Reperaties worden gedaan voor een zeer schappelijke prijs en indien nodig op korte termijn. Al met al kan (en dat doe ik ook) iedereen van harte aanbevelen om hier te komen. Ik heb al diverse mensen uit mijn vrienden/familiekring aanbevolen om hier voortaan naar toe te gaan. nogmaals: dik tevreden! Je kunt als klant duidelijk merken dat de mensen die hier werken dit doen met plezier en liefde voor het vak. Daardoor word er duidelijk merkbaar gekeken naar de wensen van de klant. Om zo de klant tevreden te houden en ze zijn dan ook niet voor niets één van de beste garages van nederland!

perfect, zeker aan te bevelen

Erg goed. Goede service, goed personeel. Klant vriendelijk, meedenkend. Al met al een goede vak garage Y

goede service, goed behandeld

Ik kom inmiddels al ruim 5 jaar bij autobedrijf Jaap Hoekstra en ben zeer tevreden. Aardige, eerlijke en klantvriendelijke medewerkers. De diagnoses die worden gesteld kloppen voor alsnog altijd. Ik kan iedereen aanraden zijn of haar onderhoud door deze garage te laten uitvoeren.

perfect, zeker aan te bevelen

Al jaren prettige ervaring met AB Jaap Hoekstra. Ze denken hier mee met de klant en niet alleen aan hun eigen omzet. Dat heb ik bij dealer-bedrijven toch wel eens anders ervaren. Kortom,ik kan AB Jaap Hoekstra van harte aanbevelen.

perfect, zeker aan te bevelen

Prima service en altijd een duidelijke diagnose en een passende oplossing. Graag tot de volgende keer!!

voldoende, een redelijke ervaring

goede service, goed behandeld

Ik dik tevreden ben over hoe ik hier nehandeld wordt.

goede service, goed behandeld

Het bedrijf veel kennis heeft van het merk volvo.

goede service, goed behandeld

Betrouwbaarheid en deskundig uitleg en advies.

goede service, goed behandeld

We zijn altijd zeer tevreden met de service.

perfect, zeker aan te bevelen

De service is uitstekend. De diagnose van mijn auto werd niets voor gerekend,omdat er een grote dure reparatie achter vandaan zou komen en de auto dat niet meer waard was.

goede service, goed behandeld

Jaap Hoekstra een degelijke garage is met professionele en plezierige medewerkers. Ik krijg kwaliteit voor mijn geld. Hiervoor maak ik graag twee keer per jaar de rit van Den Haag naar Leeuwarden.

goede service, goed behandeld

men daar altijd een plekje vindt voor mijn auto wanneer het mij uitkomt, men heel vriendelijk is en alles goed wordt uitgevoerd en vooral een betrouwbaar gevoel geeft.

perfect, zeker aan te bevelen

Service staat hoog in het vaandel. Deskundig op het gebied van mijn merk oldtimer. Zeer klantvriendelijk en uitnodigend. Persoonlijke benadering.