Fijne betrokken rijschool

Ik heb 45 autorijlessen gehad en een theorie cursus bij Look. Het is een betrokken rijschool met fijne instructeurs die met je meedenken en je goed helpen zo snel mogelijk je rijbewijs te halen.

Erg gezellige rijlessen met Ali!

Een goede ervaring gehad met rijschool Look, op een slome reactie na af en toe niks aan te merken.

Extreem snelle service en duidelijke instructies

Ik had zo snel mogelijk een rijbewijs voor een scooter nodig, ze hebben alles daarna heel snel geregeld! Zeer blij mee. Zeker een aanrader prijzen zijn ook heel netjes!

Gewoon super!!

1e keer theorie scooter geslaagd. Vandaag 1e keer praktijk scooter geslaagd . Enorm fijne begeleiding. Bedankt voor alles. Tot snel. Als we voor autorijbewijs terugkomen. Mvg Lorenzo van middendorp

Top eindelijk geslaagd dankje Bashir

Fijne rijschool

Super rijschool!

Super fijn begeleid in mijn leerproces, waardoor ik in 1x mijn rijbewijs heb gehaald! Super bedankt voor alle leuke en leerzame lessen. Ik raad deze rijschool zeker aan.

Zeer slecht

Op hun site hebben ze mooie zomeracties. Maar als je probeert een proefles af te spreken. Zijn ze al bijna een week lang niet bereiken. Zeer frustrerend en amateuristisch. Maarja, als iets te mooi om waar te zijn lijkt, is dat ook zo.

Geweldige rijschool met echt hart voor jou.

Ik heb in 33 lessen en 2 examens mijn rijbewijs gehaald met Ali als instructeur. Ik had vanaf het begin al een goed gevoel bij hem en met duidelijke instructie en goede coaching ben ik er nu gekomen. Ook dankzij de manager Anne van kantoor kon nog binnen 4 weken een nieuw examen voor mij geprikt worden door persoonlijke omstandigheden echt top service!

Succesvolle cursusdag!

Prima cursus voor je theorie! Er word veel behandeld in 1 dag, dus wel erg vermoeiend. Ondanks dat heeft ze het ook leuk gedaan. Als je iets niet snapt of je het niet kon volgen werd daar ook op in gegaan. Daarnaast vond ik het tof dat er eten en drinken werd aangeboden, wat ik zelf niet had verwacht. Al met al een succesvolle dag, want ik ben geslaagd!

Zojuist geslaagd voor mijn rijbewijs. Rijles gekregen van Ali, echt een TOP instructeur! Verder nooit problemen gehad, ze zijn altijd heel klantvriendelijk bij Look! Zeker een aanrader om hier te gaan lessen.

Heel vriendeijke mensen, de instucteur was wel streng maar dat was soms ook wel nodig. Hier door ben ik geslaagd in 1 keer, erg trots op mij zelf. Ik raad rijschool look wel aan!

Goede rijschool

Een fijne instructeur die jou op je gemak laat voelen. De mensen van de rijschool zijn ook heel erg aardig en behulpzaam. Een goede rijschool dus!

Een dikke 10

Een super fijne instructeur die alles op een fijne en rustige manier uitlegt. Goed luisteren en ik garandeer dat je slaagt! De rijschool zelf ook super geregeld, door Corona waren er weinig plekken maar zodra er maar iets vrij kwam deden ze er alles aan om je aan de beurt te laten komen!

Hi Freke, Jij ook super bedankt voor het invullen van deze uitgebreide review; dat waarderen wij enorm! Jij heel veel plezier met je scooter en hopelijk tot bij je autorijbewijs! :) Groetjes, Look

Superfijne rijschool!!

Ben vandaag na een ochtend lessen in 1 keer geslaagd voor mijn scooter praktijk!! Aardige mensen en rij instructeur.

Hi Ilse, Super bedankt voor het invullen van deze review; dat waarderen wij. Jij heel veel plezier met je scooter en wie weet tot ziens! Groetjes, Look

Goede rijschool

Word duidelijk aan je uitgelegd als je iets niet begrijpt ook de cursus word duidelijk gegeven

Hi Angelina, Super bedankt voor je review. Heel veel succes bij je praktijkgedeelte bij ons. Komt vast goed! Je hebt je scootertheorie, scooterpraktijk, autotheorie al gedaan bij ons. Dan komt het laatste gedeelte vast ook goed! Groetjes, Team Rijschool Look en TheorieHalen.nl

Erg goede service.

Vanmorgen in 1x gelaagd theorie scooterrijbewijs. Lorenzo van middendorp

Dag Miranda en Lorenzo, Onwijs bedankt voor deze review. En wat heeft Lorenzo het goed gedaan! Hij mag trots zijn op zichzelf. Wij zien jullie graag terug voor het praktijkgedeelte. Groetjes, Team TheorieHalen.nl

Tweede keer scheepsrecht!

Voor mijn eerste keer praktijk helaas gezakt. Daarna super fijn geholpen om toch nog snel een keer op te kunnen. Uiteindelijk les gehad van Ali. Ik ben rijschool Look en Ali ontzettend dankbaar. Een fijne rijschool die erg meedenkend is. Zeker een aanrader!

Lieve Sayenna, Mijn god.. Wat hebben wij alles uit de kast gehaald om jou, met je rijbewijs in je pocket, te laten starten met je super stoere opleiding! Maar.. het is wel gelukt! Oprecht, wensen wij jou heel veel succes en natuurlijk heel veel plezier met je opleiding in Den Helder. Zet hem op! Als je over een langere tijd terug bent, zien we je heel graag eens een keer langsrijden :) Meis, zet hem op! Groetjes, Anne Manager Rijschool Look

Super veel geleerd in een paar uur!

Mijn ervaring bij rijschool look was erg positief! Ik vond de dagcursus erg fijn en duidelijk. Het werd erg goed uitgelegd. Dankzij deze dagcursus ben ik zelfs in 1x geslaagd!

Dag Janske, Hartelijk dank voor het invullen van jouw review. Dat waarderen wij enorm! Wij zijn blij te lezen dat je zo tevreden was over onze cursus en onze werkwijze. Wij zien je graag terug voor de overige onderdelen m.b.t. het behalen van het rijbewijs. Groetjes, Anne TheorieHalen.nl

Lieve, aardige en meedenkende mensen die je graag zo snel mogelijk helpen naar je rijbewijs

Ik heb mijn theorie in een keer behaald na de theorie cursus, vervolgens mocht ik mijn praktijk doen en ben ik helaas gezakt. Rijschool look heeft er vervolgens alles aan gedaan dat ik zo snel mogelijk weer op mocht op mijn praktijk te herkansen. Ze dachten erg mee en wilde het beste voor me.

Dag lieve Annabelle, Wat een onwijs leuke review, zo eerlijk en kloppend. We zijn erg blij voor je dat we alsnog een snel herexamen voor jou hebben kunnen boeken. En dat je natuurlijk, zoals wij al verwachtte, bent geslaagd! :) Heel veel plezier met je rijbewijs & wij zien je graag terug voor je autorijbewijs. Natuurlijk met leuke kortingen! Groetjes, Anne Rijschool Look en Theoriehalen.nl

Super bedankt mike. De lessen waren goed geregeld en het examen was ook perfect en duidelijk.

Dag Rosalie, Jij ook bedankt voor jouw review. Je hebt het ontzettend goed gedaan bij je scooterpraktijk! Gefeliciteerd! Kom gerust eens terug voor je autorijbewijs, natuurlijk met mooie kortingen! Dit speciaal voor jou als AM2-geslaagde leerling. Groetjes, Anne

Ik ben tevreden over rijschool look

Look kunnen goed afspraken maken, Ze zijn goed

Dag Fatiha, Bedankt voor het invullen van jouw, korte maar krachtige review. Wij wensen jou heel veel rij-plezier toe. Groetjes, Team Look

Hele fijne rijschool

Hele fijne rijschool die heel erg met je meedenkt en meehelpt! Heb erg veel geleerd en genoten van de lessen. Bedankt voor alles!

Dag Audrey, Super bedankt voor het invullen van je review. Wat hebben wij geduimd voor jou, niet normaal! We waren zo blij dat we nog een examen hebben kunnen boeken, net voordat je bent bevallen van jouw prachtige dochter. Wij wensen jou echt oprecht heel veel geluk toe samen. En bedanken jou voor het vertrouwen dat je in ons hebt gehad tijdens jouw lesperiode. Lieve groeten, Anne - Manager Rijschool Look en Theoriehalen.nl

Top rijschool!

Ik heb echt een super fijne ervaring gehad met rijschool LOOK. Vanaf het eerste contact ben ik heel vriendelijk en goed geholpen. Door rijschool LOOK kon ik na twee weken al theorie examen doen waardoor ik nu snel door kan voor mijn praktijk examen. Top, dank jullie wel!

Dag Nancy, Het is erg fijn om te lezen dat ons werk gewaardeerd wordt; onwijs bedankt! Wij wensen jou heel veel succes bij jouw praktijkexamen in Heerenveen. Zet hem op! Groetjes, Anne Rijschool Look & Theoriehalen.nl

Vriendelijke mensen en alles snel voor elkaar

Je hoeft zelf bijna over niks na te denken, aangezien bijna alles voor je wordt geregeld! De cursus was soms wat lastig te volgen, ook vanwege de lange zit, maar dit in combinatie met de link voor de oefenexamens (10 uur lang oefenen) was ik goed voorbereid en dus ook geslaagd voor mijn theorie!

Hi Noa, Bedankt voor het invullen van jouw review. Je hebt goed opgelet! Het klopt inderdaad dat ons gratis lesmateriaal, de online 10-uur examentraining, een extra leermiddel is voor onze leerlingen. In combinatie met ons stappenplan en de diverse leermiddelen, slagen gelukkig veel leerlingen. Hier hebben wij natuurlijk goed over na gedacht :) Tot ziens Noa! Wie weet tot bij je autorijbewijs! Groetjes, Team Theoriehalen.nl

Heel fijn

Ik heb een erg leuke tijd gehad bij deze rijschool. Ik wil jullie heel erg bedanken voor de goede hulp die ik heb gekregen! Ik raad jullie zeker aan!

Hi Amy, Super bedankt voor het invullen van jouw review, dat waarderen wij! Wat heb je goed gereden! 14 rijlessen incl. examen; je mag trots zijn op jezelf! Kom gerust eens langs Amy :) Groetjes, Anne Team Look

Hoogeind 25 4817 EG Breda

681 80 11 11

Over Rijschool look

Sinds 2011 biedt Rijschool Look rijlessen aan op hoog niveau. Ooit begonnen met autorijlessen, zijn we nu uitgebreid en gespecialiseerd tot het autorijbewijs B (automaat en/of schakelen), motor- of bromfietsrijbewijs. Dat kunnen wij met trots zeggen, omdat onze unieke lesmethodes leiden tot de beste resultaten. Je kunt niet alleen bij ons terecht voor praktijklessen, maar voor theorie dagcurssusen voor de autorijbewijs B, motor- en bromfietsrijbewijs!