• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne lessen gehad met goede uitleg en tips van Kudret en Nazar Vaak geoefend met de punten waar het minder ging. Zo heb ik van mijn fouten geleerd en aangepast. Ze zijn altijd bereid om je vragen te beantwoorden waardoor er geen onduidelijkheid bestaat

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vond het super fijn dat ik hier mijn lessen nam.\r\nAlles werdt stukje voor stukje uitgeled. De instructeur was ook een toppertje. Ik zou iedereen hier hebben aangeraden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kudret is great! He is super patient and he went over everything that I needed to know for my practical exam. Thanks again!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom van een andere rijschool af waar ik heel onzeker was. Bij rijschool Look heb ik het vertrouwen gekregen in mezelf. De rijlessen waren heel goed, mijn instructeur Kudret wist waar ik op moest letten. Ik ben heel ver gekomen door zijn deskundigheid en de rust. Hij bewaart de rust en geeft jou alle tijd om jezelf te verbeteren. Top tijd gehad!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne rijschool om bij te rijden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hey is lief mensen als kudret ! En zijn serieus met het werken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super fijne manier van lesgeven! Echt een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rijlessen waren heel duidelijk. Daardoor ben ik in een keer geslaagd met hulp van de Kudret.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goede hulp voor het behalen van je rijbewijs!!! Ben zelf in één keer geslaagd na 25 lessen, zonder de goede hulp van instructeur Kudret was dit niet gelukt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Great service due to a friendly and knowledgable instructor.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goeie rijschool, goeie leuke rijinstructeur zeker aan te raden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Topper en fijne rijlessen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vind het best bedrijf. Als je rijbewijs wilt; ga je naar rijschool look.\r\nBedankt rijschool look\r\nBedankt Jorgen

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed georganiseerd, administratie goed in orde, goede rij instructeur

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Yes! I did it in 1 time! The best driving school in Breda!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super snel mijn rijbewijs gehaald, gezellige en duidelijke uitleg. Top Nazar dank je .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf I really had a good experience with this school. Firstly, they responded really quickly to my emails and gave me information. I also had a really great instructor who ultimately helped me to pass my licence.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne, gezellige maar vooral leerzame lessen gehad bij Jörgen. Zeker aan te raden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne rijschool die alle puntje op de “i” zet, waardoor ik in een keer ben geslaagd!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuke en leerzame rijlessen!\r\nZeer tevreden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Beste rijschool

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In een keer geslaagd voor mijn praktijkexamen, doordat ik super goede rijlessen heb gehad en dus goed voorbereid was voor mijn examen. De service en prijs/kwaliteit is goed en slagingspercentage ligt hoog.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goede ervaring. Leuke en leerzamen lessen! Jorgen is een prettige instructeur die de tijd voor je neemt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Helemaal perfect

Over rijschool look