Super goede uitleg voor theorie examen.

Fijne tips voor het examen en handige ezelsbruggetjes om te leren.

Hoi Patricia, Bedankt voor het invullen van deze review! Wij wensen jou heel veel succes toe in de toekomst. En wie weet tot ziens! Groetjes, Team Theoriehalen.nl

Erg behulpzaam en fijne uitleg

Vriendelijke werknemers en erg behulpzaam. Binnen 4 uur krijg je alle informatie voor je theorie. Er wordt duidelijk gemaakt wat je goed moet kennen voor het theorie-examen. Ik raad je wel aan om nog oefen examens te maken om goed het examen in te gaan.

Dag Jeffrey, Nogmaals bedankt voor het invullen van deze review, dat stellen wij zeer op prijs. Erg fijn dat je zo tevreden was over de theoriecursus en de theorielink. Natuurlijk, nogmaals van harte gefeliciteerd! Wij zien jou graag terug bij ons voor een andere bevoegdheid. Groetjes, Team Theoriehalen.nl

Goede voorbereiding gehad op mijn praktijk examen.

Ik had het idee dat ik goede begeleiding en lessen kreeg waardoor ik klaar was voor mijn rijexamen. De uitleg van bijvoorbeeld bijzondere verrichtingen en verkeersregels was duidelijk en ik kreeg ook feedback waar ik echt iets mee kon.

Hoi Femke, Natuurlijk ook jij bedankt voor het invullen van deze review, dat waarderen wij enorm! Het is fijn om te lezen dat je tevreden bent over ons werk, want wij doen het echt met liefde en plezier. Wij wensen je heel veel succes met je rijbewijs en veel rijplezier toegewenst! Groetjes, Anne Rijschool Look en Theoriehalen.nl

leerzame theorie cursus

ik ben nu eindelijk door jullie cursus voor me theorie examen geslaagd. ben echt blij.

Hallo Imane, Ook jij bedankt voor het invullen van jouw review. Wij zijn onwijs trots op jou, dat weet je! Nu gaan wij knallen voor het praktijkgedeelte en op naar je examen. Succes Imane! Groetjes, Team Rijschool Look

Heel duidelijk en ze helpen je goed waar nodig is

Ik vind dat rijschool look heel duidelijk aangeeft wat er gedaan word , hoe het gedaan word , waar je moet zijn enz. Je kan alles aan ze vragen en proberen je zo goed mogelijk te helpen. Ik heb een cursus genomen. Dat heeft mij persoonlijk heel erg geholpen. Ze leggen heel duidelijk uit en als je het niet snapt nemen ze de tijd om het je wel goed uit te leggen. Ik heb me theorie met zekerheid gehaald want dat is wat ze je meegeven .

Goede rijschool

Goede rijschool alles duidelijk en snel geregeld Alles netjes uitgelegd goede praktijk lessen

Hi Wesley, Bedankt voor je review, dat waarderen wij! Je hebt het goed gedaan, bromfietsexamen in 1x gehaald! Chapeau! Wij zien je graag terug voor je autorijbewijs. Groetjes, Look en TH

Super!!

Super goede rijschool. Hele lieve mensen en goede instructeurs. Bedankt voor al jullie goede inzet en speciaal bedankje voor Ali voor alle rijlessen en vertrouwen!

Dag lieve Mitchel, Wat onwijs lief jouw review, super erg bedankt! Wij willen ook jou bedanken voor de leuke lesperiode en het wederzijdse vertrouwen. Veel succes in de toekomst en wie weet tot ziens! Groetjes, Anne Rijschool Look en Theoriehalen.nl

In 1 keer kunnen slagen met de theoriecursus en het oefenmateriaal!

Alles was goed verzorgd en werd duidelijk uitgelegd door een enthausiaste cursusleidster. Het maken van aantekeningen is wel een aanrader en daardoor waren tafeltjes fijn geweest. Ik ben heel blij dat ik de theorie op deze manier kon leren. Bedankt!

Hi Frederique, Super bedankt voor het invullen van jouw review. En vooral ook bedankt voor jouw tip! Wij zijn erg blij voor je dat je je theorie hebt behaald en dat we nu snel aan de slag kunnen met het laatste gedeelte van jouw praktijk. Groetjes, Team Rijschool Look

Goede service, begeleiding en vriendelijk!

Wat zijn wij blij dat wij onze zoon de cursus voor zijn bromfiets bij jullie hebben laten volgen. Wat ontzettend duidelijk en leerzaam. Zo ontzettend fijn dat jullie zijn examen hebben kunnen vervroegen. Complimenten voor jullie service, begeleiding en vriendelijkheid. Wij komen zeker bij jullie terug!

Hallo Esmeralda, Wat een onwijs lieve review! Dat waarderen wij enorm. Het is fijn om te lezen dat ons werk wordt gewaardeerd, want wij doen het echt met liefde en plezier voor onze leerlingen. Wij zien jullie heel graag terug, jullie zijn meer dan welkom! Groetjes, Anne Manager Rijschool Look en Theoriehalen.nl

Erg tevreden.

Ik ben heel erg tevreden over de dagcursus. Theorie gehaald :). Erg vriendelijk ook.

Dag Ghizlaine, Gefeliciteerd met het behalen van jouw theorie. Jouw praktijk zijn wij ook al aan het plannen. Super bedankt voor het invullen van deze review, dat vinden wij heel tof! Groetjes, Look en TH

Goede Rijinstructeur

Dankzij rijschool look heb ik me rijbewijs binnen 3 maanden kunnen halen. Bedankt, Ali

Lieve Joyce, Wat was jij een bijzondere leerling! Scootertheorie in 1x, AM2-praktijk in 1x, autotheorie in 1x en dan nog slagen met 10 rijlessen incl. examendag voor je autorijbewijs. Onwijs, onwijs goed gedaan Joyce! Wij voelen ons vereerd dat wij jou hebben mogen begeleiden. Wie weet, tot ziens! Groetjes, Anne Namens het gehele team van Rijschool Look en Theoriehalen.nl

Geslaagd door super service!!

Door de fijne service en hulp ben ik vandaag in 1x geslaagd voor mijn brommerrijbewijs!! Super mensen en hele goede hulp!

Hi Stijn, Onwijs bedankt voor jouw leuke review. Nogmaals gefeliciteerd! Je bent een topper! Wij zien jou graag terug voor jouw autorijbewijs. Groetjes, LOOK en Theoriehalen.nl

Super goede cursus en fijne lerares die het allemaal uitlegde was de 1e x niet geslaagd en nadat ik hier de cursus heb gedaan wel! Heel fijn dankjewel

Geslaagd

Ik ben begonnen bij Look zo'n 1,5 jaar geleden bij Nazar te lessen en daarna bij kudret en als laatste bij Ali. Ik heb Ali heel veel koppijn bezorgd, omdat ik niet goed mijn kijktechnieken uitvoerden maar het is mij uiteindelijk gelukt om op mijn herexamen te slagen. Dankjewel voor alles. Ik wil ook er bij zeggen dat look een top service heeft met betaling etc.. En Kayleigh & Anne ook bedankt.

Hi Alper, Allereerst bedankt voor jouw leuke review, dat waarderen wij enorm! Ook moeten wij eerlijk zeggen, dat wij enorm moesten lachen toen wij jouw review zagen. Ondanks alles, heeft Ali genoten van de lesperiode met jou en vinden wij het stiekem best jammer dat je nu weg bent! Lieve Alper, wij wensen jou namens het gehele team heel veel rijplezier toe. Kom gerust nog eens langs voor een bakje koffie! Lieve groeten, Anne Namens Rijschool Look en Theoriehalen.nl

Eerlijke rijschool, snelle service, tevreden!

Een rijschool met duidelijke communicatie, goede instructeurs en de theoriecursus was ook super goed en heel duidelijk. Ik ben bij Look overal in 1x voor geslaagd, zowel theorie als bromfietspraktijk.

Hoi Finn, Natuurlijk, ook jij van harte gefeliciteerd met het behalen van jouw rijbewijs. Wat heb jij het ook onwijs goed gedaan! Je mag trots zijn op jezelf. Wij wensen jou heel veel rijplezier toe & wie weet tot snel! Groetjes, Team Rijschool Look en Theoriehalen.nl

In een keer geslaagd!

Top service! Kantoor altijd reageert snel. De praktijklessen waren duidelijk en leuk om te volgen.

Dag Narjisse, Ook jij van harte gefeliciteerd met het behalen van jouw scooterrijbewijs! Wat is het snel gegaan he.. Ongelofelijk! Alles in 1x behaald. Veel succes voor in de toekomst. Groetjes, Team Look en TH

Goede oefening

Bij zowel de theorie als praktijk werd alles duidelijk uitgelegd en geoefend. Ook bij het examen hebben we de examenroutes uitgebreid geoefend, dit was ontzettend fijn.

Hi Maarten, Gefeliciteerd met het behalen van jouw rijbewijs, wij zijn onwijs trots op je! Geniet ervan! Wij zien je graag terug voor jouw autorijbewijs. Groeten, LOOK

Super goed!

Ondanks de lange wachttijden bij het CBR, hebben ze mijn theoriecursus + examen kunnen wisselen naar een eerdere datum. En zo heb ik dus ook de praktijk eerder kunnen halen.. Echt ontzettend blij :)

Dag lieve Nanna, Het doet ons goed jouw leuke review te lezen. Het is fijn dat ons werk wordt gewaardeerd door onze leerlingen. Ik wil je heel veel plezier wensen met je scooter & kom zeker terug bij ons voor de auto! Groetjes, Anne Rijschool Look en Theoriehalen.nl

Super rijschool!

Super ervaring. Me rijbewijs binnen 3 maanden gehaald tijdens corona.

Hoi Kees, Wat onwijs leuk dat je voor een review hebt ingevuld, dat waarderen wij enorm. Wij vinden het ook echt een top prestatie, zowel van jou als van ons! Wij wensen jou heel veel geluk toe voor in de toekomst. Groeten, Team Look

goede en duidelijke informatie bij de cursus

in 1 keer geslaagd met behulp van de theorie cursus.

Hi Quinten, Bedankt voor het invullen van jouw review. Wij vinden het erg fijn dat je in 1x je theorie hebt behaald, op naar het praktijkgedeelte! Groetjes, Anne Rijschool Look en Theoriehalen.nl

Top rijschool

Super fijne rijschool, met goede rij instructeur die goed uitlegt en rustig blijft. Helpt enorm als je faalangst hebt of als je twijfelt. Zeker een aanrader! Ali bedankt

Hi Dzenan, Jij ook heel erg bedankt voor het invullen van jouw review. Wij stellen het zeer op prijs dat jij een review hebt willen invullen. Wij zijn heel trots op jou dat je je rijbewijs hebt behaald en dat je nu lekker kan gaan genieten van jouw auto. Wij wensen jou veel geluk toe voor in de toekomst! Groetjes, Team Look en TH

Ingewikkeld

Er was iets verkeerd gegaan bij hun en het CBR waardoor ik er was maar niet op kon voor mijn scooter praktijk. Maar ze hebben het goed en netjes opgelost.

Dag Amy, Bedankt voor het invullen van jouw review. Het klopt inderdaad dat er iets niet goed was gegaan met jouw theorie, want met een autotheorie kan je helaas geen scooterpraktijk voldoen. Het was inderdaad heel vreemd dat wij hier in het CBR-systeem destijds geen melding van hebben gehad. Gelukkig hebben wij het voor jou goed kunnen oplossen en ben je alsnog nu geslaagd! Veel plezier met je rijbewijs Amy! En wie weet tot bij je autorijbewijs! Groetjes, Anne Rijschool Look

Een keer cursus gedaan bij Julie met hasrtikke aardige damen die alles goed heb uitgelegd ben in een keer geslaagd raad andere ook zeker aan!

Hallo Amanda, Ook jij onwijs bedankt voor het invullen van jouw review. Wij wensen jou heel veel succes met het behalen van jouw praktijk. Mochten wij in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij dat natuurlijk graag. Groeten, Anne Rijschool Look en Theoriehalen.nl

Snelle goede service

Ik kon snel terecht en ben super goed geholpen. En natuurlijk in een keer geslaagd.

Dag Roos, Nogmaals bedankt voor het invullen van jouw review. Het is fijn dat je zo snel bij ons terecht kon en dat je in 1 keer bent geslaagd. Lekker genieten nu! Groetjes, Look en TH

Scooter rijlessen en examen gingen super goed!

Ik ben eerst begonnen met de theoriecursus + examen en dit heb ik in een keer gehaald. Hierna heb ik de bromfietspraktijk gedaan en hier ook in een keer voor geslaagd!

Hoi Thijs, Bedankt voor jouw review. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent! Ik wil je veel succes en plezier wensen met je scooter. En mocht je aan je autorijbewijs willen beginnen, kom gerust terug! Wij hebben dan een leuke aanbieding voor. Groetjes, Team Look en Theoriehalen.nl

Over Rijschool look

Sinds 2011 biedt Rijschool Look rijlessen aan op hoog niveau. Ooit begonnen met autorijlessen, zijn we nu uitgebreid en gespecialiseerd tot het autorijbewijs B (automaat en/of schakelen), motor- of bromfietsrijbewijs. Dat kunnen wij met trots zeggen, omdat onze unieke lesmethodes leiden tot de beste resultaten. Je kunt niet alleen bij ons terecht voor praktijklessen, maar voor theorie dagcurssusen voor de autorijbewijs B, motor- en bromfietsrijbewijs!