Leerzaam en gezellig

Theorie en praktijk allebei in 1x geslaagd. Dat zegt al genoeg eigenlijk. Heb ook voor mijn gevoel absoluut niet mijn tijd verspild en je krijgt lekkere tosti’s tussendoor.

Super gezellig!!

Veel geleerd in korte tijd. Een gezellige instructeur erg naar mijn zin gehad!!

Dag Lara, Onwijs bedankt voor jouw review, dat waarderen wij enorm! Nu kan je lekker genieten van jouw bromfiets rijbewijs, maar wij zien je natuurlijk graag bij ons terug voor de auto. Groetjes, Kayleigh Rijschool Look

Super fijne cursus en super lieve mensen!

Super fijne dag gehad met een theorie cursus en een examen. Alles super geregeld! En de informatie was heel duidelijk en fijn. Ik ben geslaagd voor mijn theorie examen en wil hun daar heel erg voor bedanken ze hebben me super geholpen!

Dag Indy, Bedankt voor jouw review! Super fijn om te horen dat je geslaagd bent! Daar doen wij het natuurlijk voor:) Geniet ervan meis, en nu op naar de praktijk. Groetjes, Kayleigh Rijschool Look

Geslaagd!

Prima rijschool, ze hebben geluisterd naar mijn voorstellen en gaven een correct advies over hoeveel lessen ik nodig zou hebben.

Hi Ruben! Bedankt voor je review! Jij hebt het natuurlijk ook hartstikke goed gedaan! Heel veel veilige kilometers toegewenst! Met vriendelijke groet, Team Rijschool Look

echt een slecht rijschool

ik heb 35 lessen gehad bij bijna alle instructeurs van de rijschool ook in verschillende auto's en toen ik me theorie had gehaald wou de rijschool geen praktijkexamen reserveren ik begon bij hun in 2018 en heb nu nog geen rijbewijs. heel schandalig geld weg voor niks dit is om deppresief van te worden.

Beste leerling, Het klopt inderdaad dat jij meerdere rijlessen ook bij meerdere instructeurs hebt gehad. Het heeft destijds een tijd geduurd voordat jij de theorie behaalde. Hierdoor ging het verloop langzamer dan gewoonlijk. Echter bleek na het behalen van jouw theorie, dat jouw gezondheidsverklaring niet in orde was en je bij het CBR een rijtest zou moeten afleggen. Zoals jij zelf heel goed weet heb je deze tot op heden nog niet gehaald. Daarnaast heb je jouw laatst geplande rijtest zelf afgemeld, terwijl jouw theorie bijna verloopt. Ontzettend jammer dat je deze review hebt geplaatst, terwijl wij ons uiterste best doen voor onze leerlingen en dus ook voor jou!

Een hele fijne rijschool, ik heb gelest met verschillende instructeurs die heel veel geduld voor je hebben en de tijd nemen om je iets uit te leggen.

helemaal top

ik vond helemaal goed ik heb zonder te leren deelgenomen aan de curses en daarna mijn examen gemaakt en ben in een keer geslaagd dus raad ik het zeker aan .

Dank je wel voor je review

slechte rijschool

houdt zich aan geen enkele afspraak en onbevoegd rijinstructeur.

Hier wil ik op reageren, de rij instructeur die deze dame heeft gehad is zeer bevoegd. Zij heeft veel leerlingen die voor de eerste keer slagen voor hun praktijkexamen. Dit lukt niet als je onbevoegd bent, sowieso mag je geen examens bij het CBR afnemen als je niet bevoegd bent.

Niet veel lessen en in 1x gehaald

Het was super fijn het contact en de afspraken ook. Alleen in de corona ging hier en daar wat fout maar zeker begrijpelijk.

Erg tevreden!

Ik heb in een dag lessen en praktijk van scooter gehaald. Erg fijn zo in 1 dag. Zou voor auto zeker terug gaan

Fijne betrokken rijschool

Ik heb 45 autorijlessen gehad en een theorie cursus bij Look. Het is een betrokken rijschool met fijne instructeurs die met je meedenken en je goed helpen zo snel mogelijk je rijbewijs te halen.

Erg gezellige rijlessen met Ali!

Een goede ervaring gehad met rijschool Look, op een slome reactie na af en toe niks aan te merken.

Extreem snelle service en duidelijke instructies

Ik had zo snel mogelijk een rijbewijs voor een scooter nodig, ze hebben alles daarna heel snel geregeld! Zeer blij mee. Zeker een aanrader prijzen zijn ook heel netjes!

Gewoon super!!

1e keer theorie scooter geslaagd. Vandaag 1e keer praktijk scooter geslaagd . Enorm fijne begeleiding. Bedankt voor alles. Tot snel. Als we voor autorijbewijs terugkomen. Mvg Lorenzo van middendorp

Top eindelijk geslaagd dankje Bashir

Fijne rijschool

Super rijschool!

Super fijn begeleid in mijn leerproces, waardoor ik in 1x mijn rijbewijs heb gehaald! Super bedankt voor alle leuke en leerzame lessen. Ik raad deze rijschool zeker aan.

Zeer slecht

Op hun site hebben ze mooie zomeracties. Maar als je probeert een proefles af te spreken. Zijn ze al bijna een week lang niet bereiken. Zeer frustrerend en amateuristisch. Maarja, als iets te mooi om waar te zijn lijkt, is dat ook zo.

Geweldige rijschool met echt hart voor jou.

Ik heb in 33 lessen en 2 examens mijn rijbewijs gehaald met Ali als instructeur. Ik had vanaf het begin al een goed gevoel bij hem en met duidelijke instructie en goede coaching ben ik er nu gekomen. Ook dankzij de manager Anne van kantoor kon nog binnen 4 weken een nieuw examen voor mij geprikt worden door persoonlijke omstandigheden echt top service!

Succesvolle cursusdag!

Prima cursus voor je theorie! Er word veel behandeld in 1 dag, dus wel erg vermoeiend. Ondanks dat heeft ze het ook leuk gedaan. Als je iets niet snapt of je het niet kon volgen werd daar ook op in gegaan. Daarnaast vond ik het tof dat er eten en drinken werd aangeboden, wat ik zelf niet had verwacht. Al met al een succesvolle dag, want ik ben geslaagd!

Super!

Zojuist geslaagd voor mijn rijbewijs. Rijles gekregen van Ali, echt een TOP instructeur! Verder nooit problemen gehad, ze zijn altijd heel klantvriendelijk bij Look! Zeker een aanrader om hier te gaan lessen.

Goed geholpen

Heel vriendeijke mensen, de instucteur was wel streng maar dat was soms ook wel nodig. Hier door ben ik geslaagd in 1 keer, erg trots op mij zelf. Ik raad rijschool look wel aan!

Goede rijschool

Een fijne instructeur die jou op je gemak laat voelen. De mensen van de rijschool zijn ook heel erg aardig en behulpzaam. Een goede rijschool dus!

Een dikke 10

Een super fijne instructeur die alles op een fijne en rustige manier uitlegt. Goed luisteren en ik garandeer dat je slaagt! De rijschool zelf ook super geregeld, door Corona waren er weinig plekken maar zodra er maar iets vrij kwam deden ze er alles aan om je aan de beurt te laten komen!

Hi Freke, Jij ook super bedankt voor het invullen van deze uitgebreide review; dat waarderen wij enorm! Jij heel veel plezier met je scooter en hopelijk tot bij je autorijbewijs! :) Groetjes, Look

Superfijne rijschool!!

Ben vandaag na een ochtend lessen in 1 keer geslaagd voor mijn scooter praktijk!! Aardige mensen en rij instructeur.

Hi Ilse, Super bedankt voor het invullen van deze review; dat waarderen wij. Jij heel veel plezier met je scooter en wie weet tot ziens! Groetjes, Look

Goede rijschool

Word duidelijk aan je uitgelegd als je iets niet begrijpt ook de cursus word duidelijk gegeven

Hi Angelina, Super bedankt voor je review. Heel veel succes bij je praktijkgedeelte bij ons. Komt vast goed! Je hebt je scootertheorie, scooterpraktijk, autotheorie al gedaan bij ons. Dan komt het laatste gedeelte vast ook goed! Groetjes, Team Rijschool Look en TheorieHalen.nl

Over Rijschool look

Sinds 2011 biedt Rijschool Look rijlessen aan op hoog niveau. Ooit begonnen met autorijlessen, zijn we nu uitgebreid en gespecialiseerd tot het autorijbewijs B (automaat en/of schakelen), motor- of bromfietsrijbewijs. Dat kunnen wij met trots zeggen, omdat onze unieke lesmethodes leiden tot de beste resultaten. Je kunt niet alleen bij ons terecht voor praktijklessen, maar voor theorie dagcurssusen voor de autorijbewijs B, motor- en bromfietsrijbewijs!