Super rijschool

Goede lessen gekregen. En Paul is een vriendelijke man

Hi Espen, We vinden het leuk om te lezen dat je fijne lesperiode hebt gehad. Veel succes voor in de toekomst en tot ziens! Groetjes, Anne Team Look en TH.nl

Heel erg relaxte rijlesperiode bij deze rijschool gehad!

Hele fijne lessen gehad met een hele fijne instructeur. Bedankt!

Dag Benthe, Bedankt voor jouw leuke review, dat waarderen we enorm. Wij wensen je veel succes en plezier toe in de toekomst. Groetjes, Team Look

Cursus ging niet door, gelukkig goed opgelost! Tevreden!

Nu voor de auto een cursus ingepland, voorheen al scooter bij hen behaald. Door omstandigheden kon de cursus niet doorgaan. Rijschool Look heeft het heel netjes opgelost, want ik kreeg een gratis theorielink zodat ik online CBR-examens kon oefenen. En als ik mijn examen niet zou halen, zou ik alles gratis overnieuw krijgen. Gelukkig heb ik het alsnog gehaald. Ik ben heel erg blij.

Hi Joyce, Heel erg bedankt voor jouw eerlijkheid in deze review. Het komt inderdaad voor, bijv. door overmacht, dat er helaas iets niet door kan gaan. Gelukkig gebeurd dit sporadisch, dus nauwelijks. Daarnaast is het goed opgelost. We vinden het fijn om te lezen dat het zo sportief is opgepakt. En natuurlijk dat je nog bent geslaagd! Succes bij je rijlessen bij Ali en tot bij je praktijkexamen! Groetjes, Rijschool Look & Theoriehalen.nl

Een fijne en goede ervaring

Ik heb de rijlessen van de rij instructeur Ali als zeer prettig ervaren. Hij is deskundig en begeleid je op de juiste manier.

Dag Krishna, Heel erg bedankt voor het invullen van jouw review. Wij zijn heel trots op jou dat je zo snel je rijbewijs hebt behaald. Lekker genieten nu! Wij wensen je veel plezier en geluk toe voor in de toekomst. Groetjes, Anne Rijschool Look & Theoriehalen.nl

Uitstekende service, fijne instructeur

Ik heb een hele fijne lesperiode gehad.

Hi Indi, Wij zijn oprecht super blij voor jou dat je je rijbewijs hebt behaald. Je bent een doorzetter en dat siert je! Wij wensen je heel veel succes en geluk in de toekomst toe. Groetjes, Anne Team Rijschool Look & Theoriehalen.nl

Gezellig en leerzaam

Rijschool Look is echt aan te raden! Gezellig en toch heel leerzaam

Hi Veerle, Wat leuk jouw review! Wij sluiten ons helemaal aan bij jouw verhaal. Tot ziens en veel rijplezier toegewenst! Rijschool Look & Theoriehalen.nl

Super goede samenwerking tussen instructeur en leerling.

Ik vond het erg fijn lessen bij Rijschool Look. Het was altijd gezellig en leerzaam! Ali is een erg goede rij-instructeur.

Hoihoi Anna, Super bedankt dat je voor ons een review wilde invullen, erg leuk om te lezen! Wij zijn onwijs trots op jou dat je in 1x, met zo weinig rijlessen, je rijbewijs hebt behaald. Echt heel erg knap. Veel geluk en plezier in de toekomst! Groetjes, Look

Duidelijke goede lessen!

De praktijk lessen waren super goed en duidelijk. Ook heb ik les gehad van een hele leuke spontane instructeur.

Dag Isabella, Onwijs bedankt voor het invullen van jouw review, dat waarderen wij! Ik wens je veel succes toe voor in de toekomst. Hartelijke groeten, Team Rijschool Look & Theoriehalen.nl

Na mijn dochter is ook mijn zoon geslaagd via de deskundige hulp van rijschool Look. Ze bereiden je echt goed voor op het examen met goede tips & trics. 100% aan te bevelen! !

Hi Edwin, Jij ook super bedankt voor het invullen van jouw review. Het doet ons goed om te lezen dat ons werk gewaardeerd wordt en je baat hebt gehad bij de cursus. Veel succes bij het laatste gedeelte! Groetjes, Team Theoriehalen.nl

Super fijne cursus

Alle onderdelen zijn duidelijk behandeld. Super makkelijk en handig om op deze manier alles in 1 dag te leren, zeker een aanrader!

Hi Sevilay, Bedankt voor het invullen van jouw review, dat waarderen wij! Wij wensen je veel succes bij het praktijkgedeelte bij onze instructeur Ali. Groetjes, Anne Team Rijschool Look & Theoriehalen.nl

Goede cursus, in 1x geslaagd!

In 1x geslaagd! Alle informatie is super handig en ik heb alles gehad wat ik nodig had. Zou de cursus zeker aanbevelen!

Dag Abdul, Ontzettend bedankt voor jouw review! Wij wensen je heel veel succes met je praktijkgedeelte. Groetjes, Anne Team Rijschool Look & Theoriehalen.nl

Mijn instructeur is echt heel erg goed, het is een man die echt inspeelt op de persoonlijkheid!

Ik heb een hele fijne rijperiode hier gehad, ik wil jullie heel erg bedanken!

Dag Eldwin, Wij willen je bedanken voor het invullen van jouw positieve review. Wij wensen jou onwijs veel succes en vooral veel plezier toe met je rijbewijs! Geniet ervan! Team Rijschool Look & Theoriehalen.nl

De cursus was onwijs fijn, de instructrice legde alles goed uit!

Het lesmateriaal wat ik heb gekregen, was echt heel duidelijk. Ik heb er super veel aan gehad. Ben in 1x geslaagd!

Hi Joshua, Het doet ons goed om te lezen dat onze cursussen worden gewaardeerd. En natuurlijk super dat je in 1x bent geslaagd! Wij wensen je veel succes met het praktijkgedeelte en op naar het examen! Groetjes, Team Look

Duidelijke theorieles!

Als er iets niet duidelijk is, werd het meteen goed uitgelegd en onderbouwd. Er wordt echt naar je geluisterd, heel erg fijn.

Hi Pam, Bedankt voor het invullen van jouw toffe review! Veel succes met het behalen van jouw praktijk! Groetjes en een fijn weekend! Team Look

Goede ervaringen bij deze rijschool! Gewoon goed!

Hele fijne instructeur gehad, geen op-/of aanmerkingen. Alles is gewoon goed geregeld!

Dag Wessel, Leuk om te lezen jouw review! Heel erg bedankt hiervoor. Wij wensen je veel rij-plezier toe! Groetjes, Team Rijschool Look & Theoriehalen.nl

Fijne rijschool, het contact met hen is heel erg fijn

Iedereen is ontzettend beleefd. Ik raad andere deze rijschool zeker aan, ik ben onwijs tevreden met hen.

Hi Artjom, Jij ook heel erg bedankt voor het invullen van deze leuke review. Dat waarderen wij enorm! Lekker genieten nu van je rijbewijs! En als wij nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij dat natuurlijk graag. Vele groeten, Team Rijschool Look & Theoriehalen.nl

Theorie examen

Ik heb de theorie les heel goed gevonden.Het werd goed uitgelegd.

Dag Murat, Heel erg bedankt voor het invullen van de review. Wij zijn erg blij voor jou dat je je theorie hebt behaald en nu je kan gaan focussen op je praktijk. Veel succes en wie weet tot ziens! Groetjes, Anne Team Rijschool Look & Theoriehalen.nl

Geslaagd!!

Het lukte me maar niet om te om te slagen 3 x gezakt dus ik besloot een cursus te nemen bij rijschool look nu ben ik in een keer geslaagd!!

Dag Angie, Nogmaals bedankt voor het invullen van jouw leuke review. Dat waarderen wij! Het is fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Veel geluk bij het behalen van jouw scooterpraktijk! You can do it! Team Rijschool Look & Theoriehalen.nl

Super ervaring met Paul Bogers

Ik heb een jaar gereden met Paul bogers, veel gezellige uren in de auto! Veel geleerd en super begeleiding.

Hi Femke Wat een fijne review om te lezen. We waarderen het enorm! Ik wil je super veel plezier toewensen voor in de toekomst. Geniet ervan! Groetjes, Anne Team Rijschool Look & Theoriehalen.nl

Vanaf het begin een super goed gevoel gehad bij deze rijschool, helemaal top!

Ik heb van Paul hele toffe, fijne rijlessen gehad! Geen gekke dingen dingen meegemaakt, hele snelle communicatie, altijd alles gewoon goed en duidelijk bij deze rijschool.

Goeie rijschool, hele fijne mensen om mee te werken!

Fijne instructeur. Communiceert duidelijk en leert je snel alles!

Super fijne rijschool en instructeur

Mijn instructeur Kaan was een super goede instructeur. Komt zijn afspraken na en ook Rijschool Look! Fijne rijlessen. Ik ben erg tevreden.

Hi Gwen, Bedankt voor het invullen van de review. Wij zijn oprecht blij voor jou dat je nu kan gaan genieten van je rijbewijs. Ik wil je veel succes, maar vooral veel plezier toewensen! Groetjes, Anne Rijschool Look & Theoriehalen.nl

Super rijschool. Alles goed geregeld!

Mijn instructeur was een hele fijne, gezellige man.

Hi Mats, Voor jou geldt natuurlijk hetzelfde! Super bedankt voor het invullen van jouw review & heel veel rij-plezier toegewenst! Groetjes, Anne Team Rijschool Look & Theoriehalen.nl

top

gelest met paul bogers, fijne instructeur

Uitstekend service

Goed gezorgd voor alles en duidelijk voor alle vragen, ik heb overstap pakket gekocht bij Lookschool toch echt goed advies en informeren. In een keer geslaagd.

Hi Master, Allereerst zijn wij onwijs blij voor jou dat je je rijbewijs hebt behaald. Het is je echt gegund! Je hebt helaas veel nare dingen meegemaakt bij je andere rijschool. Maar gelukkig hebben wij ervoor gezorgd dat je alsnog, in 1x je rijbewijs hebt behaald. Veel plezier en veel geluk gewenst voor in de toekomst! Groetjes, Anne Rijschool Look & Theoriehalen.nl

Over Rijschool look

Sinds 2011 biedt Rijschool Look rijlessen aan op hoog niveau. Ooit begonnen met autorijlessen, zijn we nu uitgebreid en gespecialiseerd tot het autorijbewijs B (automaat en/of schakelen), motor- of bromfietsrijbewijs. Dat kunnen wij met trots zeggen, omdat onze unieke lesmethodes leiden tot de beste resultaten. Je kunt niet alleen bij ons terecht voor praktijklessen, maar voor theorie dagcurssusen voor de autorijbewijs B, motor- en bromfietsrijbewijs!