Uitstekende begeleiding en communicatie

Ik heb de rijlessen (Auto-B Automaat) als zeer goed ervaren. Ik ben bij Look terecht gekomen nadat mijn voorgaande school stopte met automaat lessen. Rijschool Look nam mij als leerling over en bij hen heb ik een heel prettig traject gehad. De instructeurs zijn vakkundig en weten zich aan te passen naar de behoefte van de leerling. Ook waren de instructeurs eerlijk en gaven zij een goede inschatting voor het juiste moment voor Praktijk examen. Ik voelde me daardoor voorbereid en zeker op de weg toen ik op mocht voor het Praktijk examen, wat ik dan ook in één keer heb gehaald. Ook de bereikbaarheid en de communicatie met Rijschool Look was top. Via WhatsApp kon ik gemakkelijk vragen stellen etc. Op het kantoor zitten super fijne medewerkers die mij meermaals zeer behulpzaam te woord hebben gestaan en geholpen hebben.

Hi Leanne, Bedankt voor deze leuke en uitgebreide review. Het is fijn om te lezen dat je bij zowel Ali, Paul en Arnaud een leerzame tijd hebt gehad. Zo zie je maar dat verschillende instructeurs goed voor je kan zijn! Bedankt voor alle vertrouwen! Geniet van je rijbewijs en wij wensen jou veel geluk toe in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Rijschool Look

Heb mijn theorie (auto)in 1 keer gehaald . Dat komt omdat ik een theorie cursus heb gevolgd , ze vertelde precies wat ze zouden kunnen vragen op het examen . Mijn praktijk heb ik ook in 1 keer gehaald met slechts 20 lessen. Super vriendelijke mensen

Hi Casper, Onwijs bedankt voor jouw review! Wat heb jij het top gedaan! In z'n korte tijd zoveel rijlessen gehad en gewoon in 1x slagen voor jouw rijbewijs. Echt super!! Wij wensen jou vele veiliger kilometers. Groetjes, Het hele team Rijschool Look

Slecht

Dag Ridi, Wat onwijs jammer dat u onze service op deze manier ervaart. Nou doen wij als rijschool ons uiterste best om al onze leerlingen zo goed mogelijk te begeleiden, natuurlijk gaat dit bij de ene leerling makkelijk dan bij de andere, we zijn immers allemaal verschillend. En dat is maar goed ook! Wij geven adviezen om er voor te zorgen dat onze leerling optimaal voorbereid wordt voor het praktijkexamen, we vinden het dan ook onwijs jammer dat onze adviezen meermaals geweigerd of genegeerd werden. Uiteraard ondanks alles blijven wij ons uiterste best doen. Graag gaan we met u in gesprek, om er op een goede manier voor te zorgen dat het rijbewijs behaald wordt. Met vriendelijk groet, Rijschool Look

Leerzaam en gezellig

Theorie en praktijk allebei in 1x geslaagd. Dat zegt al genoeg eigenlijk. Heb ook voor mijn gevoel absoluut niet mijn tijd verspild en je krijgt lekkere tosti’s tussendoor.

Super gezellig!!

Veel geleerd in korte tijd. Een gezellige instructeur erg naar mijn zin gehad!!

Dag Lara, Onwijs bedankt voor jouw review, dat waarderen wij enorm! Nu kan je lekker genieten van jouw bromfiets rijbewijs, maar wij zien je natuurlijk graag bij ons terug voor de auto. Groetjes, Kayleigh Rijschool Look

Super fijne cursus en super lieve mensen!

Super fijne dag gehad met een theorie cursus en een examen. Alles super geregeld! En de informatie was heel duidelijk en fijn. Ik ben geslaagd voor mijn theorie examen en wil hun daar heel erg voor bedanken ze hebben me super geholpen!

Dag Indy, Bedankt voor jouw review! Super fijn om te horen dat je geslaagd bent! Daar doen wij het natuurlijk voor:) Geniet ervan meis, en nu op naar de praktijk. Groetjes, Kayleigh Rijschool Look

Geslaagd!

Prima rijschool, ze hebben geluisterd naar mijn voorstellen en gaven een correct advies over hoeveel lessen ik nodig zou hebben.

Hi Ruben! Bedankt voor je review! Jij hebt het natuurlijk ook hartstikke goed gedaan! Heel veel veilige kilometers toegewenst! Met vriendelijke groet, Team Rijschool Look

echt een slecht rijschool

ik heb 35 lessen gehad bij bijna alle instructeurs van de rijschool ook in verschillende auto's en toen ik me theorie had gehaald wou de rijschool geen praktijkexamen reserveren ik begon bij hun in 2018 en heb nu nog geen rijbewijs. heel schandalig geld weg voor niks dit is om deppresief van te worden.

Beste leerling, Het klopt inderdaad dat jij meerdere rijlessen ook bij meerdere instructeurs hebt gehad. Het heeft destijds een tijd geduurd voordat jij de theorie behaalde. Hierdoor ging het verloop langzamer dan gewoonlijk. Echter bleek na het behalen van jouw theorie, dat jouw gezondheidsverklaring niet in orde was en je bij het CBR een rijtest zou moeten afleggen. Zoals jij zelf heel goed weet heb je deze tot op heden nog niet gehaald. Daarnaast heb je jouw laatst geplande rijtest zelf afgemeld, terwijl jouw theorie bijna verloopt. Ontzettend jammer dat je deze review hebt geplaatst, terwijl wij ons uiterste best doen voor onze leerlingen en dus ook voor jou!

Een hele fijne rijschool, ik heb gelest met verschillende instructeurs die heel veel geduld voor je hebben en de tijd nemen om je iets uit te leggen.

helemaal top

ik vond helemaal goed ik heb zonder te leren deelgenomen aan de curses en daarna mijn examen gemaakt en ben in een keer geslaagd dus raad ik het zeker aan .

Dank je wel voor je review

slechte rijschool

houdt zich aan geen enkele afspraak en onbevoegd rijinstructeur.

Hier wil ik op reageren, de rij instructeur die deze dame heeft gehad is zeer bevoegd. Zij heeft veel leerlingen die voor de eerste keer slagen voor hun praktijkexamen. Dit lukt niet als je onbevoegd bent, sowieso mag je geen examens bij het CBR afnemen als je niet bevoegd bent.

Niet veel lessen en in 1x gehaald

Het was super fijn het contact en de afspraken ook. Alleen in de corona ging hier en daar wat fout maar zeker begrijpelijk.

Erg tevreden!

Ik heb in een dag lessen en praktijk van scooter gehaald. Erg fijn zo in 1 dag. Zou voor auto zeker terug gaan

Fijne betrokken rijschool

Ik heb 45 autorijlessen gehad en een theorie cursus bij Look. Het is een betrokken rijschool met fijne instructeurs die met je meedenken en je goed helpen zo snel mogelijk je rijbewijs te halen.

Erg gezellige rijlessen met Ali!

Een goede ervaring gehad met rijschool Look, op een slome reactie na af en toe niks aan te merken.

Extreem snelle service en duidelijke instructies

Ik had zo snel mogelijk een rijbewijs voor een scooter nodig, ze hebben alles daarna heel snel geregeld! Zeer blij mee. Zeker een aanrader prijzen zijn ook heel netjes!

Gewoon super!!

1e keer theorie scooter geslaagd. Vandaag 1e keer praktijk scooter geslaagd . Enorm fijne begeleiding. Bedankt voor alles. Tot snel. Als we voor autorijbewijs terugkomen. Mvg Lorenzo van middendorp

Top eindelijk geslaagd dankje Bashir

Fijne rijschool

Super rijschool!

Super fijn begeleid in mijn leerproces, waardoor ik in 1x mijn rijbewijs heb gehaald! Super bedankt voor alle leuke en leerzame lessen. Ik raad deze rijschool zeker aan.

Zeer slecht

Op hun site hebben ze mooie zomeracties. Maar als je probeert een proefles af te spreken. Zijn ze al bijna een week lang niet bereiken. Zeer frustrerend en amateuristisch. Maarja, als iets te mooi om waar te zijn lijkt, is dat ook zo.

Geweldige rijschool met echt hart voor jou.

Ik heb in 33 lessen en 2 examens mijn rijbewijs gehaald met Ali als instructeur. Ik had vanaf het begin al een goed gevoel bij hem en met duidelijke instructie en goede coaching ben ik er nu gekomen. Ook dankzij de manager Anne van kantoor kon nog binnen 4 weken een nieuw examen voor mij geprikt worden door persoonlijke omstandigheden echt top service!

Succesvolle cursusdag!

Prima cursus voor je theorie! Er word veel behandeld in 1 dag, dus wel erg vermoeiend. Ondanks dat heeft ze het ook leuk gedaan. Als je iets niet snapt of je het niet kon volgen werd daar ook op in gegaan. Daarnaast vond ik het tof dat er eten en drinken werd aangeboden, wat ik zelf niet had verwacht. Al met al een succesvolle dag, want ik ben geslaagd!

Super!

Zojuist geslaagd voor mijn rijbewijs. Rijles gekregen van Ali, echt een TOP instructeur! Verder nooit problemen gehad, ze zijn altijd heel klantvriendelijk bij Look! Zeker een aanrader om hier te gaan lessen.

Goed geholpen

Heel vriendeijke mensen, de instucteur was wel streng maar dat was soms ook wel nodig. Hier door ben ik geslaagd in 1 keer, erg trots op mij zelf. Ik raad rijschool look wel aan!

Goede rijschool

Een fijne instructeur die jou op je gemak laat voelen. De mensen van de rijschool zijn ook heel erg aardig en behulpzaam. Een goede rijschool dus!

Over Rijschool look

Sinds 2011 biedt Rijschool Look rijlessen aan op hoog niveau. Ooit begonnen met autorijlessen, zijn we nu uitgebreid en gespecialiseerd tot het autorijbewijs B (automaat en/of schakelen), motor- of bromfietsrijbewijs. Dat kunnen wij met trots zeggen, omdat onze unieke lesmethodes leiden tot de beste resultaten. Je kunt niet alleen bij ons terecht voor praktijklessen, maar voor theorie dagcurssusen voor de autorijbewijs B, motor- en bromfietsrijbewijs!