Goede rijschool, fijne rustige instructeurs, heel geduldig

Het was echt een hele prettige rijschool, personeel is heel vriendelijk.

Dag Julia, Bedankt voor het invullen van jouw review. Wij zijn ontzettend blij voor jou dat je je rijbewijs hebt behaald en nu met een gerust hart terug kan gaan naar jouw studielocatie. Wij willen je super veel succes wensen voor in de toekomst en natuurlijk veel rijplezier! Groetjes, Team Rijschool Look & Theoriehalen.nl

Leuke, gemakkelijke rijschool

Gemakkelijke rijschool, lessen plannen gaat heel makkelijk, betalingen doen ze nooit moeilijk over.

Hi Chris, Leuke review om te lezen, dat waarderen wij. Geniet lekker van je rijbewijs! Groetjes, Team Rijschool Look & Theoriehalen.nl

Goede rijschool

Theorie en praktijk beide in een keer gehaald. Alles werd super goed uitgelegd en overal werd de tijd voor genomen. Super blij met het behalen van mijn scooterrijbewijs.

Hi Justin, Leuk jouw review! Wij zijn ook super blij voor jou dat je alles in 1 keer hebt behaald. Lekker genieten nu! Wie weet tot in de toekomst! Je bent van harte welkom bij ons om je autorijbewijs te halen. Natuurlijk met een leuke korting, omdat je bij ons ook je scootertheorie en -praktijk bij ons hebt behaald. Tot dan! Team Rijschool Look & Theoriehalen.nl

Super snel geslaagd!

Voor zowel mijn theorie als praktijk bij hun gehaald en dit is super goed gegaan! Omdat ik de eerste keer voor de theorie was gezakt kreeg ik een gratis nieuwe theoriecursus. Super fijn! En hierna was ik geslaagd.

Dag Rosalie, Wat leuk dat je voor ons een review hebt ingevuld, daar zijn wij erg blij mee! Het is fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Veel plezier en succes in de toekomst en wie weet tot bij je autorijbewijs! Groetjes, Team Rijschool Look & Theoriehalen.nl

Top rijschool!

Heel relaxed met planningen maken. Goeie rijinstructeurs.

Hi Devrim, Super bedankt voor jouw review. We willen je onwijs veel succes en vooral heel veel plezier wensen met jouw rijbewijs! Team Rijschool Look & Theoriehalen.nl

Goede instructeur!

Hoihoi Joyce, Hartelijk dank voor het invullen van jouw review. Wij willen jou allereerst nog ontzettend bedanken voor de behulpzaamheid voor het examen van de andere leerling. En natuurlijk willen wij jou van harte feliciteren met het behalen van jouw scooterrijbewijs! Geniet ervan! Team Rijschool Look & Theoriehalen.nl

Goed!

Ik vond het leuk om mee te maken en de praktijk was super duidelijk en goed uitgelegd.

Hi Tashley, Ook jij ontzettend bedankt voor het invullen van de review. Daar zijn wij super blij mee! Wij zijn ook op jou onwijs trots en super blij dat je nu lekker kan gaan genieten van je scooter, natuurlijk gezellig samen met Yara! Team Rijschool Look & Theoriehalen.nl

Heel spannend

Het was een spannende dag maar gelukkig heb ik alles in een keer gehaald! Super blij met mijn bromfietsrijbewijs!

Hi Tess, Bedankt voor jouw leuke review! We zijn onwijs blij dat je je bromfietsrijbewijs hebt behaald. Het was voor jou eigenlijk lang wachten, maar gelukkig hebben wij jouw examen, zoals beloofd, naar eerder kunnen verplaatsen. Wij willen je succes, maar vooral onwijs veel plezier toewensen! Team Rijschool Look & Theoriehalen.nl

Duidelijk en makkelijk uitgelegd

De theoriecursus was heel duidelijk en snel. De belangrijkste dingen werden ook een aantal keer herhaald. Hierdoor werd het ervan onthouden makkelijker.

Hoi Liz, Wat leuk dat je voor ons een review hebt willen invullen. We zijn blij om te horen dat je de cursus zo goed hebt ervaren, jouw resultaat mag er dan ook zeker zijn! Groetjes, Team Theoriehalen.nl & Rijschool Look

Goede rijschool, flexibele rijschool en Ali is een zeer goede instructeur!

Super rijschool

Heel goed en ook zeker het advies wat gegeven word.

Rijschool look is een eerlijke rijschool en geeft ook eerlijke adviezen. Ik heb een rustige instructeur gehad met fijne rijlessen. Instructeur bleef rustig en hielp overal mee tot dat je het onder de knie hebt. Ook de mensen op kantoor zijn altijd vriendelijk en beleefd.

Heel goed!

Hele fijne rustige rijinstructeur en legt alles duidelijk uit. Fijne persoon om mee te lessen!

Hi Demi, Wat leuk dat je voor ons een review hebt ingevuld. Jouw instructeur, Jamil, heeft de tijd met jou als leerling ook als zeer positief ervaren. Namens ons allen, wensen wij jou een fijne rij-tijd toe!

Fijne rijschool, super instructeur Mahmood gehad!

Helemaal blij met alles, in een keer mijn rijbewijs gehaald!

Dag Ahmad, Bedankt voor jouw review! Namens Rijschool Look & Theoriehalen.nl wensen wij jou heel veel succes en vooral veel plezier met rijden!

Top Rijschool!

Goede rijschool. Vriendelijke mensen. Hele goede rij instructeur. Dankzij hem in 1x geslaagd!

Gezellige, leuke professionele rijschool gehad samen met mijn tweelingzus Maud

Alles werd heel goed uitgelegd door Paul. Als ik iets niet snapte, ging hij net zo lang door totdat wij het wel begrepen. Heel erg fijn! De eerste les mochten we meteen van alles, dat was ook erg fijn. Heel erg bedankt voor alles!

Erg leerzame rijschool

Leuke tijd gehad, op een spelende manier wordt er professioneel lesgegeven.

Leuke rijschool, erg behulpzaam, respecterend

Duidelijke en zeer behulpzame rijschool. Persoonlijk gericht. Leuke rijlessen op een fijne en vriendelijke manier.

Tevreden

Makkelijk bereikbaar en zeer klant gericht

Erg jammer met deze ervaring

Ik wil jullie graag even iets laten weten. Ik heb een goede periode bij deze rijschool gehad, ik had nog nooit ervaring gehad met het rijden. Ik heb 45 lessen gehad bij de rijschool en in die periode zijn er een aantal dingen voorgevallen, de auto was een dag voor mijn examen kapot? Geen vervanging meteen andere datum. Heel veel gezeik en drama. Vanaf theorie tot gezondheidsverklaring telaat door gegeven tot praktijk examen. Ik heb 3 rij instructeurs gehad, allemaal kwamen ze 9/10 telaat en ze zeiden allemaal hetzelfde, ze werden vaak boos als ik iets verkeerds deed. , “ het gaat super goed, je kan op examen” vervolgens op examen geweest en de klap gekregen dat de examinator van het cbr zei dat die zich niet veilig voelde in de auto.. kijk gedrag, sturen, veel dingen wat telkens tegen mij is gezegd dat het super goed gaat is dus onzin. Ik ben naar een andere rijschool gegaan! En nu heb ik binnen 11 lessen bij een andere rijschool mijn examen gehaald. In totaal 2 jaar over gedaan .. Ik had nogmaals “ leuke” rijlessen gehad, maar veelte veel geld en tijd in gestoken wat dus erg jammer is. Op de site lezen jullie vele positieve berichten dus vandaar even iets wat ook negatief is bij de rijschool.

Dag Dianne, Allereerst willen wij je van harte feliciteren met het behalen van jouw rijbewijs! Het doet ons goed om te lezen dat je bent geslaagd en er nu van kan gaan genieten. Daarnaast zijn wij best geschrokken van de inhoud van jouw review. Wij vinden het voor jou natuurlijk ontzettend vervelend dat jij die periode zo hebt ervaren. Dit is niet de bedoeling geweest. Echter kunnen wij ons niet vinden jouw verhaal, wij denken hier dan ook anders over. Wij hebben ervoor gekozen om persoonlijk op jouw review te reageren. Wij zullen je hierover zo een e-mail toesturen. Nogmaals van harte gefeliciteerd met het behalen van jouw rijbewijs! Team Rijschool Look & Theoriehalen.nl

Goede rijschool, veel tijd genomen voor mij, Ali een hele goede instructeur

Klantgericht en heel klantvriendelijk

Een fijne ervaring waarin genoeg tijd en ruimte gegeven werd om je voor te bereiden

Er werd goed met me omgegaan en de criteria was goed zodat ik me kon verbeteren

Heel goed!

Goeie rijschool, goeie instructeurs, ze geven veel ervaring mee! Ze weten heel goed wat ze doen.

Ontzettend fijn en erg doelgericht!

Hele fijne rijschool, zorgzaam, efficiënt en Kaan is een fantastische rijinstructeur.

Beste rijschool

Alles werd goed uitgelegd en je fouten werden gelijk uitgelegd en verbeterd. Kortom ze nemen moeite om je echt wat te leren. Ik raad Look iedereen aan

Leuke rijschool, leuke mensen, alles snel geleerd!

Fijne tijd gehad tijdens het rijlessen, Kaan een goede instructeur, goede begeleiding!

Over Rijschool look

Sinds 2011 biedt Rijschool Look rijlessen aan op hoog niveau. Ooit begonnen met autorijlessen, zijn we nu uitgebreid en gespecialiseerd tot het autorijbewijs B (automaat en/of schakelen), motor- of bromfietsrijbewijs. Dat kunnen wij met trots zeggen, omdat onze unieke lesmethodes leiden tot de beste resultaten. Je kunt niet alleen bij ons terecht voor praktijklessen, maar voor theorie dagcurssusen voor de autorijbewijs B, motor- en bromfietsrijbewijs!