Super!

Nazar is erg geduldig geweest met het lessen. Was erg duidelijk en we hebben veel geoefend. Hij heeft me meer zelfvertrouwen geweest, terwijl ik faalangstig was. Ik heb bij meerdere rijscholen gelest en door een spoedcursus is bij Look en de duidelijke uitleg en positieve benadering heb ik mijn rijbewijs in 1x gehaald.

Super rijschool!

Mijn ervaring met rijschool Look is dat ik zeer tevreden ben over de instructeurs en manier van uitleg. Nazar past de manier van uitleggen heel goed aan aan de leerling en zo krijg je persoonlijke uitleg. Dit vond ik erg fijn aan mijn rijlessen, natuurlijk ben ik ook dankzij Nazar in 1 keer geslaagd! Dus als je persoonlijk advies, goede uitleg en leerzame lessen wilt moet je zeker bij rijschool Look gaan!

In 1x geslaagd!

Rijschool Look is de beste!!!

De rij-instructeurs hebben alle aandacht en tijd voor de leerling. Wat ook super fijn is, dat ze theorievragen blijven stellen zodat je dat niet vergeet en blijft onthouden en toepassen in de praktijk. Als leerling zijnde kan je ook met je vragen bij hun terecht. Dankzij Look (Nazar) kan ik nu zelfstandig en veilig op weg. Al met al is rijschool Look een echte aanrader!!!

Fijne instructeurs, leuke en leerzame lessen!

Nazar was een fijne leuke en goeie instructeur. Hij heeft veel geduld met me gehad en zijn uiterste best gedaan om de vaardigheden aan mij te leren.

Super fijne rijschool alles verliep zo als naar wens. Bedankt voor alles super team.

Afspraken niet nakomen

Op mijn eerste proefles kwam mijn instructeur een half uur te laat, vervolgens veranderen ze de pakketsamenstelling waardoor ik niet meer dat pakket kon kiezen terwijl ik wel dat pakket had afgesproken en krijg ik daarna mijn geld niet meer terug. Erg slechte rijschool!

Goede uitleg altijd optijd veel kennis en hele aarddige instructeurs

Fantastische rijschool

Een aanrader voor iedereen die nog nooit in een auto heeft gezeten, leervolle rijlessen en alles is heel duidelijk.

Heel tevreden

Als je een fijne, betrouwbare en goede rijschool zoekt, kan ik je deze aanraden! Jorgen stelt je goed op je gemak. Ik vond het een mooie balans tussen gewone gesprekken en het goed leren van alle aspecten rondom het autorijden. Al met al ben ik heel tevreden!

Fijne lessen gehad met goede uitleg en tips van Kudret en Nazar Vaak geoefend met de punten waar het minder ging. Zo heb ik van mijn fouten geleerd en aangepast. Ze zijn altijd bereid om je vragen te beantwoorden waardoor er geen onduidelijkheid bestaat

Ik vond het super fijn dat ik hier mijn lessen nam. Alles werdt stukje voor stukje uitgeled. De instructeur was ook een toppertje. Ik zou iedereen hier hebben aangeraden

Kudret is great! He is super patient and he went over everything that I needed to know for my practical exam. Thanks again!

Ik kom van een andere rijschool af waar ik heel onzeker was. Bij rijschool Look heb ik het vertrouwen gekregen in mezelf. De rijlessen waren heel goed, mijn instructeur Kudret wist waar ik op moest letten. Ik ben heel ver gekomen door zijn deskundigheid en de rust. Hij bewaart de rust en geeft jou alle tijd om jezelf te verbeteren. Top tijd gehad!

Hele fijne rijschool om bij te rijden!

Hey is lief mensen als kudret ! En zijn serieus met het werken.

Super fijne manier van lesgeven! Echt een aanrader!

Rijlessen waren heel duidelijk. Daardoor ben ik in een keer geslaagd met hulp van de Kudret.

Super goede hulp voor het behalen van je rijbewijs!!! Ben zelf in één keer geslaagd na 25 lessen, zonder de goede hulp van instructeur Kudret was dit niet gelukt.

Great service due to a friendly and knowledgable instructor.

Goeie rijschool, goeie leuke rijinstructeur zeker aan te raden

Topper en fijne rijlessen

Ik vind het best bedrijf. Als je rijbewijs wilt; ga je naar rijschool look. Bedankt rijschool look Bedankt Jorgen

voldoende, een redelijke ervaring

goed georganiseerd, administratie goed in orde, goede rij instructeur