Precies zoals je het wilt!

Alles is goed: het materiaal is goed, de service is goed, prijs is goed en de medewerkers zijn flexibel, vrolijk en denken mee.

Nette voertuigen en vriendelijk personeel

Meermaals heb ik voertuigen gehuurd bij Autopallas. Ben zeer tevreden over de dienstverlening, netheid van de voertuigen en vriendelijkheid van het personeel. Aanrader!

Goed om te horen bas. Team autopallas

wederzijds vertrouwen

Elke huuractie verliep tot volste tevredenheid

super dat alles goed gegaan is. Autopallas autoverhuur

Super, wij zijn zeer tevreden met onze overstap naar auto pallas

Zoals aangegeven zijn wij zeer tevreden. De auto's die wij huren zien er netjes uit

Verhuizing

We hadden een erg mooie ruime verhuis bus mee gekregen. Personeel erg vriendelijke en behulpzaam.

Altijd prima

Ik ben al jaren een trouwe klant. En altijd is alles tip top in orde. Vanaf het ophalen van de auto tot en met de laatste gereden km. Ik hoop nog vele jaren te kunnen huren bij dit betrouwbare en persoonlijke verhuur bedrijf.

Dank je wel Tjerk, leuk om te horen

Vriendelijk geholpen en nette auto’s.

Wij hebben inmiddels hier meerdere malen auto’s gehuurd, worden altijd vriendelijk en duidelijk geholpen. Ruime keus uit verschillende auto’s. Zeker een aanrader en huren hier de volgende keer weer!

Net wagenpark

Kreeg een nieuwe Mercedes mee, top

Vriendelijke mensen, slecht bereikbaar bij pech

Vriendelijk mensen. We hadden helaas pech met de bus, Remmen waren niet goed. Hadden daardoor 2 dagen geen bus. Pallas was slecht bereikbaar , Zelf maar opgelost dmv anwb. Naderhand wel opgelost met pallas.

Autopallas heeft mij uitstekend geholpen

Vorige week woensdag had ik met spoed een auto nodig voor een verhuizing van mijn dochter. Nu had ik al vaker gehuurd en liep zo binnen. Ik werd vriendelijk te woord gestaan door René Oudshoorn. Ik had een bakwagen nodig die er op dat moment niet stond, maar met wat telefoontjes heen en weer, kon ik een uur later beschikken over een auto vanuit hun vestiging in Groningen die spontaan werd gebracht. Mijn dochter heeft inmiddels plek in Leeuwarden. dank Autopallas!!!!

Top bedrijf!

Goede service. Ik werd vriendelijk geholpen, de auto was schoon en de afhandeling verliep snel! Volgende x weer huren bij Autopallas!

Dank je Janna, Goed om te horen

Aanrader om te huren!!!!

goed geholpen door personeel, prima auto's, en de borg binnen 2 dagen terug op rekening. Zeker weten om hier terug te komen.....

Dank je Swen.

Prima geholpen met een uitstekende verhuiswagen

Voor de verhuizing van mijn schoonzus uit Londen naar Groningen kreeg ik een keurige wagen mee met fijne rij-eigenschappen.

perfect, zeker aan te bevelen

De prijs - kwaliteit verhouding van Auto Pallas is voortreffelijk. Makkelijk reserveren en vlotte terugstorting van de borg. Aardig personeel.

perfect, zeker aan te bevelen

Kleine personenauto gehuurd op vrij korte termijn. Auto was prima, service was vriendelijk, en de borg kreeg ik snel terug. Zeker aan te raden

goede service, goed behandeld

No nonsens bedrijf, vriendelijk personeel en goede auto\'s voor een eerlijke prijs. Zeker aan te bevelen. TOP

perfect, zeker aan te bevelen

super goede service. Goed geholpen. goede nette jonge auto meegekregen.

goede service, goed behandeld

Voordelige verhuisbus kunnen huren zonder problemen!