Wat een flexibiliteit en service

Persoonlijk, flexibel en meedenken met je klant. Hoe wil je het hebben? Zo dus...dank Rene voor je uitmuntende service! We komen graag bij je terug.

Linda, Bedankt voor je reactie. Fijn dat alles zo goed gegaan is

Super!

Snelle service! Gezellige medewerker achter de balie! Financiële afwikkeling vlot! Komen graag weer een busje huren...

Fijn dat je goed geholpen bent

Word hier altijd vriendelijk geholpen

Soms zelfs de grotere auto voor een kleine prijs :p

Dank je voor de positieve ervaring

Altijd geweldig

Al 14 jaar een betrouwbaar adres voor elke gelegenheid dat ik een auto nodig heb. En zéér klantvriendelijk personeel !!

Tjerk, fijn dat je al zo lang klant bij ons bent.

Netjes behandeld

Goed behandeld snelle service en afhandeling van borg

Wij storten de borg altijd binnen 2 dagen retour

Erg goede service huur hier in de toekomst weer.

Stef, we zien je vaak weer als klant.

Top service!

Weekendje Seat Leon meegehad naar Tsjechie en terug. Alles was weer tot in de puntjes geregeld en wat een top auto ook. Voor het volgende avontuur weten we jullie zeker weer te vinden.

Altijd welkom voor het volgende avontuur

Goed en vriendelijk bedrijf

Top service, eerlijkheid en heel vriendelijk

Altijd keurige service. Goed geholpen.

Timon, Bedankt voor de reactie

Helemaal top! Goede service

Super goed geholpen. Makkelijk geregeld en super aardig personeel! We gaan hier vaker huren, geen gedoe en altijd service met een glimlach!

soesoe, Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Team autopallas autoverhuur

Super. Top

Staan altijd klaar voor de klanten. Ben zeer tevreden over hun top service.

fijn dat je tevreden over ons bent. Team autopallas autoverhuur

Precies zoals je het wilt!

Alles is goed: het materiaal is goed, de service is goed, prijs is goed en de medewerkers zijn flexibel, vrolijk en denken mee.

Nette voertuigen en vriendelijk personeel

Meermaals heb ik voertuigen gehuurd bij Autopallas. Ben zeer tevreden over de dienstverlening, netheid van de voertuigen en vriendelijkheid van het personeel. Aanrader!

Goed om te horen bas. Team autopallas

wederzijds vertrouwen

Elke huuractie verliep tot volste tevredenheid

super dat alles goed gegaan is. Autopallas autoverhuur

Super, wij zijn zeer tevreden met onze overstap naar auto pallas

Zoals aangegeven zijn wij zeer tevreden. De auto's die wij huren zien er netjes uit

Verhuizing

We hadden een erg mooie ruime verhuis bus mee gekregen. Personeel erg vriendelijke en behulpzaam.

Altijd prima

Ik ben al jaren een trouwe klant. En altijd is alles tip top in orde. Vanaf het ophalen van de auto tot en met de laatste gereden km. Ik hoop nog vele jaren te kunnen huren bij dit betrouwbare en persoonlijke verhuur bedrijf.

Dank je wel Tjerk, leuk om te horen

Vriendelijk geholpen en nette auto’s.

Wij hebben inmiddels hier meerdere malen auto’s gehuurd, worden altijd vriendelijk en duidelijk geholpen. Ruime keus uit verschillende auto’s. Zeker een aanrader en huren hier de volgende keer weer!

Net wagenpark

Kreeg een nieuwe Mercedes mee, top

Vriendelijke mensen, slecht bereikbaar bij pech

Vriendelijk mensen. We hadden helaas pech met de bus, Remmen waren niet goed. Hadden daardoor 2 dagen geen bus. Pallas was slecht bereikbaar , Zelf maar opgelost dmv anwb. Naderhand wel opgelost met pallas.

Autopallas heeft mij uitstekend geholpen

Vorige week woensdag had ik met spoed een auto nodig voor een verhuizing van mijn dochter. Nu had ik al vaker gehuurd en liep zo binnen. Ik werd vriendelijk te woord gestaan door René Oudshoorn. Ik had een bakwagen nodig die er op dat moment niet stond, maar met wat telefoontjes heen en weer, kon ik een uur later beschikken over een auto vanuit hun vestiging in Groningen die spontaan werd gebracht. Mijn dochter heeft inmiddels plek in Leeuwarden. dank Autopallas!!!!

Top bedrijf!

Goede service. Ik werd vriendelijk geholpen, de auto was schoon en de afhandeling verliep snel! Volgende x weer huren bij Autopallas!

Dank je Janna, Goed om te horen

Aanrader om te huren!!!!

goed geholpen door personeel, prima auto's, en de borg binnen 2 dagen terug op rekening. Zeker weten om hier terug te komen.....

Dank je Swen.

Prima geholpen met een uitstekende verhuiswagen

Voor de verhuizing van mijn schoonzus uit Londen naar Groningen kreeg ik een keurige wagen mee met fijne rij-eigenschappen.