Top ervaring! Vriendelijk personeel!

Zeer tevreden! Erg vriendelijk! Klant gericht! Had een aanhanger gehuurd (huifkar) kreeg ik de nieuwste mee, echt een heerlijke kar! Fluisterstil achter de auto! Z’n 1200km mee gereden. België en Duitsland.. in eenwoord Top!

Goede service!

Ik moest een auto huren omdat mijn eigen auto bij de garage stond. Het was direct geregeld en hoefde, omdat ik hem eind vd middag ophaalde, niet te betalen voor die dag. Ze zijn vriendelijk, denken mee als dat moet en makkelijk afgehandeld. Autopallas is zeker een aanrader. Als ik weer een auto moet huren ga ik zeker weer naar Autopallas!! Nogmaals, topservice!!

Prima service.

Als vaste klant krijg ik altijd een auto. Als er geen actieauto beschikbaar is, dan krijg ik een grotere auto mee en hoef ik niks extra te betalen.

Persoonlijk en adequaat

Heel vriendelijk, persoonlijk en adequaat te woord gestaan: absoluut een aanrader!

Marjolein, bedankt voor je reactie

Prima service, goeie prijs en er is altijd wel wat te regelen

Vriendelijke mensen die klanttevredenheid belangrijk vinden.

Wat een flexibiliteit en service

Persoonlijk, flexibel en meedenken met je klant. Hoe wil je het hebben? Zo dus...dank Rene voor je uitmuntende service! We komen graag bij je terug.

Linda, Bedankt voor je reactie. Fijn dat alles zo goed gegaan is

Super!

Snelle service! Gezellige medewerker achter de balie! Financiële afwikkeling vlot! Komen graag weer een busje huren...

Fijn dat je goed geholpen bent

Word hier altijd vriendelijk geholpen

Soms zelfs de grotere auto voor een kleine prijs :p

Dank je voor de positieve ervaring

Altijd geweldig

Al 14 jaar een betrouwbaar adres voor elke gelegenheid dat ik een auto nodig heb. En zéér klantvriendelijk personeel !!

Tjerk, fijn dat je al zo lang klant bij ons bent.

Netjes behandeld

Goed behandeld snelle service en afhandeling van borg

Wij storten de borg altijd binnen 2 dagen retour

Erg goede service huur hier in de toekomst weer.

Stef, we zien je vaak weer als klant.

Top service!

Weekendje Seat Leon meegehad naar Tsjechie en terug. Alles was weer tot in de puntjes geregeld en wat een top auto ook. Voor het volgende avontuur weten we jullie zeker weer te vinden.

Altijd welkom voor het volgende avontuur

Goed en vriendelijk bedrijf

Top service, eerlijkheid en heel vriendelijk

Altijd keurige service. Goed geholpen.

Timon, Bedankt voor de reactie

Helemaal top! Goede service

Super goed geholpen. Makkelijk geregeld en super aardig personeel! We gaan hier vaker huren, geen gedoe en altijd service met een glimlach!

soesoe, Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Team autopallas autoverhuur

Super. Top

Staan altijd klaar voor de klanten. Ben zeer tevreden over hun top service.

fijn dat je tevreden over ons bent. Team autopallas autoverhuur

Precies zoals je het wilt!

Alles is goed: het materiaal is goed, de service is goed, prijs is goed en de medewerkers zijn flexibel, vrolijk en denken mee.

Nette voertuigen en vriendelijk personeel

Meermaals heb ik voertuigen gehuurd bij Autopallas. Ben zeer tevreden over de dienstverlening, netheid van de voertuigen en vriendelijkheid van het personeel. Aanrader!

Goed om te horen bas. Team autopallas

wederzijds vertrouwen

Elke huuractie verliep tot volste tevredenheid

super dat alles goed gegaan is. Autopallas autoverhuur

Super, wij zijn zeer tevreden met onze overstap naar auto pallas

Zoals aangegeven zijn wij zeer tevreden. De auto's die wij huren zien er netjes uit

Verhuizing

We hadden een erg mooie ruime verhuis bus mee gekregen. Personeel erg vriendelijke en behulpzaam.

Altijd prima

Ik ben al jaren een trouwe klant. En altijd is alles tip top in orde. Vanaf het ophalen van de auto tot en met de laatste gereden km. Ik hoop nog vele jaren te kunnen huren bij dit betrouwbare en persoonlijke verhuur bedrijf.

Dank je wel Tjerk, leuk om te horen

Vriendelijk geholpen en nette auto’s.

Wij hebben inmiddels hier meerdere malen auto’s gehuurd, worden altijd vriendelijk en duidelijk geholpen. Ruime keus uit verschillende auto’s. Zeker een aanrader en huren hier de volgende keer weer!

Net wagenpark

Kreeg een nieuwe Mercedes mee, top