Een auto aanschaffen doe je niet elke dag maar bij Kessels mag het van mij elke dag!!

Goed assortiment een goede naam en vanuit prijs & kwaliteit gezien uitermate scherp geprijsd. Dit gecombineerd met de goede recensies welke ik op het internet tegenkwam en dan met name over verkoper Richard besloten om zonder eerst te kijken een auto online aan te schaffen (lees: ik woon op 200km afstand). Contact en aankoop onderhandeling verliep uitermate professioneel waarbij je aan alles merkt dat Richard zelf een auto liefhebber is puur sang en daarnaast klantgericht zijn verkoop doet. Oftewel geen gladde praatjes of onzin beloftes maar gewoon iemand die trots is op het merk wat hij verkoopt en bijbehorende kwaliteit vanuit zowel het automerk BMW zelf als zijnde Kessels Automobielen als erkend dealer. Op locatie bij afhaal auto dan ook perfect ontvangen waarbij hij alle tijd nam om mij alles uit te leggen en hierbij zelf nog misschien wel enthousiaster was over alle mogelijkheden van de auto dan ik zelf. Dit is wat je wilt als je een auto koopt waarbij je van A tot Z perfect begeleid en geïnformeerd wordt en de kennis en voorliefde voor het merk/product op alle fronten overheerst dan puur en alleen maar zo snel mogelijk een auto willen verkopen en door na de volgende. Dank dan ook voor de fijne aankoop en perfecte service en bij een volgende aanschaf zal ik ondanks de afstand zeker weer als eerste een belletje naar Richard doen, als is het alleen maar voor zijn goede oprechte advies & kennis.

Wat een fijn bedrijf om een auto te kopen!

Het onvangst door Richard was al meteen prettig. Een stuk vlaai doet t altijd goed. De auto zag er keurig uit, was voor de verkoop grondig door een inspectie gehaald en had een complete onderhoudsbeurt gehad. Ook de velgen van de auto waren als nieuw gemaakt. Toen ik aan gaf dat ik de auto meteen mee wilde nemen, deed Kessels er alles aan om dat voor mekaar te krijgen. Kortom een hele fijne ervaring en voor mij het omrijden meer dan waard.

Unieke ervaring

Bij aankomst een hartelijk en warm welkom. De auto waar wij interesse in hebben staat jeurig klaar voor de geplande proefrit. Na een tour om en in de auto die er trouwens tip top uitziet de proefrit gemaakt. Deze viel niet tegen, na gesprek met Richard tot een deal gekomen. Ook na kopp van het voertuig komt deze verkoper/bedrijf hun afspraken na. Kortom een echte aanrade, qua service en vriendelijkheid steekt dit bedrijf moet kop en schouders uit boven andere bedrijven waar we zijn geweest tijdens onze zoektocht na een nette gebruikte occasion.

Geweldig fijn bedrijf

Goede middag. Inmiddels mijn derde wagen bij Kessels gekocht, waarvan twee via de telefoon. Vanwege de geweldige after service van mijn eerste wagen, durfde ik dat wel aan. Met een goede inruil voor mijn huidige wagen. Mijn grote dank aan Richard die bij de eerste aankoop van huis moest komen, daar de showroom eigenlijk gesloten was op koningsdag, en daardoor nu eigenlijk drie wagens verkocht heeft. Hoe kan het lopen. Kom ik er speciaal voor vanuit Rotterdam. Veel succes met de verdere verkoop. Hans Stigter

Vriendelijk, vlot

Efficiënte, vriendelijke omgang. Over technische uitvoering geen mening

We zijn heel vriendelijk ontvangen bij Kessels. We waren op zoek naar een jonge tweedehands auto. We mochten meteen een proefrit maken. Ook kregen we een mooi bedrag terug voor onze auto. We zijn heel tevreden.

Uitstekende ervaring, ook met onvoorziene zaken

Mijn Z4 voor regulier onderhoud gebracht voor een redelijke prijs. Vanwege een niet gerelateerd software probleem moest het hele systeem opnieuw geladen worden. Dit hebben ze gewoon onder het motto service opgelost. Mooie ervaring.

Top bedrijf met een persoonlijke aanpak!

Top bedrijf met een persoonlijke aanpak!

Vriendelijk, vlot en vertrouwd

Ze denken mee, helpen snel, ze zijn altijd netjes. Wat ik vooral waardeer is dat ik bij een klein probleempje meestal ook zo even kan binnenlopen voor een advies of voor een kleinigheid.

Vriendelijkheid correct en goede service

Ben zeer te vrede over de adviezen en de hulp bij beslissingen. Mijn dank hiervoor. Mvg Hank

zeer professioneel

Service is goed, geeft accuraat advies

Top van de bel afspraak tot de uitvoering.

Alles prima verlopen top.

Topbedrijf: vriendelijk, ervaren en voor een eerlijke prijs

Deze garage heeft van ons gezin alleen zich na volle tevredenheid over de volgende auto's ontfermd: Audi A1 1.6 TDI diesel Toyota Prius Plug-in hybide 1.8 PHEV benzine Tesla Model S 90D LR elektrisch Abarth 595c MTA Turismo 1.4T benzine Suzuki Swift Sport hybrid ZC33S 1.4T benzine BMW 330E plug-in hybide 2.0T benzine De laatste is ook bij Kessels aangeschaft en naar wens verder geindividualiseerd. Buren en vrienden denken er hetzelfde over en gaan ook graag naar Kessels voor top in auto's, onderhoud en service!

Dat zouden meer garages moeten doen.....

Op zoek naar een mooie gebruikte cabrio uiteindelijk terechtgekomen bij Kessels Automobielen. Vriendelijk ontvangen en te woord gestaan door verkoper Richard. Open en eerlijk en zeker tot je dienst. Nu de trotse eigenaar van een BMW 118i cabrio, dankzij de hospitality van dit bedrijf en haar medewerkers. Ze hebben er een nieuwe vaste klant bij! Math

Altijd zeer goed

Zoals boven

Ik word prima geholpen zeker nu ik er alleen voorsta is dat erg fijn

Werkplaats goed

De service en afhandeling van de aankoop van de BMW X1 is naar tevredenheid verlopen. De montage van de trekhaak is op een professionele wijze en vakkundig gemonteerd

Vriendelijk, snel en heel goed

Kessels Automobielen vond voor mij nieuwe veer die mijn dealer in Luxemburg niet kon vinden, evenals andere bmw-dealers in Luxemburg, Duitsland en België. Kessels nam de moeite om heel erg goed te zoeken. Aangezien BMW dealers in Luxemburg bij iedere beurt en reparatie fout op fout op fout maken, rijd ik nu maar naar Kessels in Maastricht voor onderhoud.

Fijne zaak waar je op een eerlijke manier geholpen wordt.

Professionele club mensen met passie voor auto. Je wordt op een spontane manier geholpen.

Altijd correct en volledig

Correcte service en goede opvolging van afspraken. Servicebalie neemt zich de tijd voor clienten en is oplossingsgericht.

Goede service en goed bereikbaar

Ik heb onlangs mijn auto ingewisseld bij Richard als verkoper. Het contact verliep zeer soepel - ook de onderhandeling. Want lees, heb 2 uur moeten rijden wegens de afstand. Bij aankomst werd ik warm welkom geheten met een kop koffie en uiteraard Limburgse Vlaai. Hoe mooi is dat om in deze tijdperk toch zo lokaal te blijven. De wissel was snel geregeld én achteraf prima contact dat zelfs mijn klasse 3 certificaat zonder gedoe met 20 minuten wordt geregeld en nagezonden. Ik raad hem van harte aan!

Goede service en goed bereikbaar

Afspraken worden nagekomen, zonodig wordt overleg gepleegd.

Ik ben zeer tevreden over bejegening en deskundige afhandeling.

Wat kun je nog meer verwachten?

Mijn Mini Clubman uit 2009 is al langer bij Kessels in onderhoud, deze keer alleen APK nodig. Met de winter in aantocht preventief de originele accu uit 2009 en de strepen trekkende ruitenwissers vervangen, zowel voor als achter. Rij maar maximaal 5000 dus kan weer 1 jaar zorgeloos doorrijden.

professioneel, betrouwbaar, vriendelijk

zojuist gebeld om toelichting te vragen op een factuur, die werd transparant, uitvoerig en vriendelijk gegeven