Alles super

Via intranet een auto gespot en meteen gaan kijken. Goede informatie in een overzichtelijke showroom. Nadat de auto is gereserveerd werd deze uitstekend en voor een goede prijs rijklaar gemaakt. Bij het ophalen van de auto een uitgebreide toelichting op het gebruik van alle knoppen en gadgets van de auto. kortom: helemaal goed Thei Hos en Marlies Boumans

Super bedrijf

Echt waanzinnige service heel erg vriendelijk personeel. Alles word rustig besproken en uitgelegd ze nemen echt de tijd voor je. Ik zou iedereen deze garage aanraden. Hendriksen

Nette en correcte behandeling

Goede dag, Afgelopen woensdag 21 december heb ik een mooie Skoda Superb gekocht waar ik heel tevreden over ben. Bij de overdracht ben ik door Koen met veel geduld en een goede uitleg over de auto behandeld. Mijn dank hier voor.

• Service N.v.t.
  • Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid

Fijn geholpen en super na zorg!!

Super geholpen en TOP service!! We hadden bij aankoop geen garantie gekocht, bij aflevering alles prima in orde. Wij naar huis....en na 50 km ging het motorlampje branden. gelijk gebeld was geen probleem ik hoefde niet terug en mocht het bij ons in de buurt (Aalsmeer) na een garage gaan. sensor en een bobine moesten vervangen worden. was geen probleem en werd direct overgemaakt na de garage. wat een top service!! Dank je wel Ruud voor de goede zorgen.

Sehr guter Service

Habe im Januar 2022 einen Mercedes C300 Cabrio gekauft. Der Preis war super, alle nötigen Formalitäten wurden für mich erledigt, da kein Taxi am Bahnhof war wurde ich vom Bahnhof abgeholt. Mit dem Fahrzeug bin ich sehr zufrieden und bedanke mich nochmals.

• Bereikbaarheid

Fijne en betrouwbare garage.

Mooie BMW gekocht alvorens een lange proefrit gemaakt te hebben. Dat was geen probleem. Dikke pluim voor Joris. Bij het ophalen van de auto duidelijke uitleg gehad van Bart de ook de auto keurig heeft afgeleverd. Een garage waar je op terug kunt vallen.

• Bereikbaarheid

Heel netjes ontvangen en behandeld

Wij waren naar Uden gereden om een proefrit te maken. Vooraf was ik alleen en voor de tweede keer met mijn vrouw. We zijn heel netjes ontvangen en behandeld. De afspraken zijn wederzijds nagekomen. Ondanks dat we niet meteen tot een deal zijn gekomen, waardeer ik dit bedrijf heel goed.

• Service N.v.t.

NUMBER ONE AUTO IN OLAND

TOP TOP

Goed contact met klant

Een grote beurt laten doen. Afgesproken bedrag....Kwamen andere kosten bij werd eerst netjes gebeld of we het goed vonden.Communicatie met klant zeer goed.

• Bereikbaarheid

In augustus 2021 mijn Volvo gekocht en naar volle tevredenheid de prijs overeengekomen. De service daarna van de werkplaats was subliem.Alle probleempjes werden professioneel opgelost.Wanneer de auto even naar de garage koerst gaan ,kreeg ik een leenauto ter beschikking.

Goed garagebedrijf

Prima auto aangekocht met een nette inruilprijs.

Topservice

Auto gekocht waar we zeer blij mee zijn,alle wensen die we hadden werden geregeld . Hele aardige mensen! Enfin,topbedrijf en zeer aan te bevelen.

Een goed Autobedrijf om aan te bevelen.

Auto gekocht in januari 2021, hebben twee keer een beroep gedaan op onze garantie wat geen probleem was, heb de reparaties laten verrichten in onze eigen woonplaats, de rekeningen werden direct vergoed door Autobedrijf Gebr. Raaijmakers. Wij zijn tevreden, een dikke duim.

net begone met het bedrijf

ik ben dj geworden en kleding en politie man

Geweldige service

Ik heb hier onlangs een mooie Mitsubishi Outlander Instyle + uit 2015 gekocht nadat ik het internet had afgespeurd. Ik werd (klant) vriendelijk ontvangen door Ruud en kon direct een proefrit maken. Na mijn proefrit werd er zonder aandringen tot koop een mooie prijs afgesproken en nadat ik de auto op de afgesproken dag kwam ophalen, stond de auto zoals afgesproken met Bovag garantie klaar met een nieuwe APK, een beurt en werd ik verrast met een lekkere fles wijn. De onderhoudshistorie van de auto was even zoek maar zoals afgesproken werd deze perfect bij de dealer opgevraagd en nagestuurd naar mijn huisadres. Conclusie: Ik ben zeer tevreden over deze verkoper. Ze hebben een mooie showroom, mooie auto’s met mooie prijzen. Ze weten wat ze doen en staan voor kwaliteit!!! Geloof me, ik ben ook anders gewend bij andere garages. Hier kom ik zeer vaker terug, ookal is het voor mij ver rijden, dat heb ik er graag voor over.

Top zaak.

Volvo gekocht bij ACR. Goede service en klantgericht.

Vriendelijk en behulpzaam

Vandaag een opel astra gekocht, stond klaar ivm de corona. Proefrit gemaakt geen op of aanmerkingen op de auto, ziet er keurig uit voor zijn leeftijd en km. Vandaag meegenomen en op 4 januari 2021 terug voor de apk, was geen probleem. Ze zijn zeer vriendelijk en hebben de tijd voor je.

Uitstekende ervaring, eerlijk persoon.

Uitstekende ervaring met Tim Raaijmakers. Zelden zo een vriendelijke, correcte persoon mogen ontmoeten. Vlotte communicatie en een man die je kan vertrouwen op zijn woord.

Geweldige service

Ongelofelijk goede service, na afloop van de garantie, defecte accu en niet goed werkende airco i.v.m. met te weinig gas. Hier in Sittard laten herstellen, facturen doorgemaild en de zelfde dag nog door hun overgemaakt. Een ding is zeker, mijn volgende auto komt weer hier vandaan! Als jullie dichterbij woonden was ik jullie een vlaai komen brengen, dik verdiend!

Vakkundig, Vriendelijk, betrouwbaar.

Ik ben bij de aanschaf van mijn nieuwe auto bijzonder vriendelijk geholpen. Geen nonsens, geen mooie praatjes, alleen maar eerlijke informatie. Absoluut aan te raden.

Autobedrijf Gebr. Raaymakers the number one in the Netherlands

Autobedrijf Gebr. Raaymakers the number one in the Netherlands

Ben er blij mee !!

2e paasdag een nette Volvo V60 tussen de paaseieren gevonden bij ACR Son. Onderhoudsbeurt/garantie/updates bij verkoop afgesproken en netjes uitgevoerd. Na korte periode ging bestuurdersportier niet meer open (viel niet perse onder de afgesproken garantie) en werd netjes voorzien van nieuw slot zonder extra kosten even daarna is onder zelfde voorwaarden de accu vervangen. Ben ten alle tijden netjes behandeld en kan dit bedrijf aanbevelen. Nu mijn frans nog beter onder de knie krijgen. Ben zeer content met de auto. TEAM ACR bedankt allen

Prima Voyager gekocht. No nonsense, duidelijk en betaalbaar.

Ik heb enkele maanden geleden een Lancia Voyager gekocht bij de firma Raaijmakers. Auto was prima in orde, goede prijs/kwaliteit. De mannen van Raaijmakers zijn vriendelijke mannen met een duidelijk en eerlijk verhaal. Ik zelf kwam met de trein uit Amsterdam, was voor de mannen geen probleem om mij op te halen op het station. Prima service!

Prima bedrijf

We hebben in de Corona tijd een Volvo V50 gekocht bij de Gebr. Raaijmakers. Op een vast tijdstip afgesproken alleen met Dhr. Raaijmakers. Auto gekocht en opgehaald volgens het zelfde recept. Aan de auto ontbrak een krik en wielmuursleutel deze werd keurig naar ons huis adres opgestuurd . Door de Corano crisis nog niet veel gereden met de auto maar alles lijkt perfect

Betrouwbaar en zeer correct!

Graag sluit ik mij aan bij de hele reeks aan zeer positieve beoordelingen m.b.t. het Autobedrijf Gebr. Raaijmakers in Son. Bij dit bedrijf hebben wij een Nissan Qashqai gekocht uit 2008. Gistermiddag stond hij voor ons klaar, nadat hij een servicebeurt met A.P.K. had gekregen en een nieuwe trekhaak. De afhandeling van de aankoop verliep uiterst correct en betrouwbaar! Al met al zijn we heel tevreden wen hopen nog jaren plezier te hebben van onze aankoop.