Fantastische, vriendelijke en professionele hulp

De familie Raaijmakers hebben ons geholpen met het importeren van onze auto uit Portugal. Zonder hun hulp was ons dit niet of nauwelijks gelukt en waren de kosten veel hoger geworden.We hebben anderhalve maand in een leenauto mogen rijden omdat er met onze auto nog niet gereden mocht worden. In één woord geweldig, super bedankt!

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige maand mijn Suzuki Swift Sport gekocht hier. Aardige en vertrouwelijke verkopers. Wisten precies wat voor auto ze verkochten, konden mij veel vertellen over de auto en zijn (onderhouds) geschiedenis. Papieren (facturen) erbij, samen met de NAP en een nieuwe apk. Testrit gemaakt en ik was meteen verliefd op de auto. Kortom, een heel fijn bedrijf om een auto te kopen.\r\n\r\nGarage dat bij het bedrijf inzit (Autobedrijf de Garage) is vakkundig, vriendelijk en vooral het belangrijkste eerlijk.

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gereageerd op de mooie prijs/kwaliteit verhouding.\r\nErg tevreden over de onderhandeling over inruil, zomerbanden en reserveband montage en klantvriendelijk. Na inmiddels 5000 km er van overtuigd een goede koop te hebben gesloten.

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg prettig geholpen bij de aanschaf van een auto.

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn bedrijf met veel plezier mijn Suzuki gekocht! \r\nErg klant vriendelijk en komen afgesproken afspraken na.

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk mensen ,goede ervaring.\r\nZou ze iedereen aanraden die een occasion zoekt .

• Deskundigheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette auto gekocht, na afhandeling bleek dat er nog iets niet helemaal goed was.\r\nKon dit bij mijn lokale garage laten oplossen, de rekening dezelfde dag nog vergoed gekregen.\r\n\r\nTop!

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hulpzaam en snelle en goede afhandeling. \r\nErg fijne mensen en eerljk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service! Kom zeker terug

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuk contact. Ik had nog wat zaken die uitgezocht moesten worden na de koop. Dat is effectief opgepakt. Mooie service.

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een Top bedrijf met een goede en vriendelijke ontvangst (Autoverkoper: Tim) en een geweldige service. Niets is te veel.\r\nDe afspraken die worden gemaakt zijn nagekomen, en alles wordt zeer netjes afgehandeld.\r\n\r\nToppi !\r\n\r\nDus een Aanrader !\r\n

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijke ontvangst, ik kon rustig rondkijken en voor mijn vragen was direct een medewerker beschikbaar. Er is een ruime selectie auto\'s aanwezig; het maken van een proefrit met verschillende auto\'s is geen probleem. \r\nAlgemeen indruk is zeer betrouwbaar en eerlijk. Prettig tijdens de onderhandelingen; een mooie auto gekocht voor een nette prijs. En na het op naam van de auto zetten kreeg ik een bosje bloemen en een fles wijn!

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb hier een tijd geleden naar volle tevredenheid een peugot 308 stationwagen gekocht. Zeer professioneel en klantvriendelijk bedrijf. Kan deze garage echt aanraden, zou hier zo weer een auto kopen.

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zéér snel geholpen aan precies de auto die ik nodig had voor een zeer schappelijke prijs. Dank jullie wel!

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze ervaring met dit autobedrijf is in 1 woord: SUPER!!! Supervriendelijk, betrouwbare en snelle service, zeer meelevend met ons als klant. Alles werd perfect afgeleverd (naar onze wens). Een echte aanrader, een bedrijf waar je van op aan kunt!!!

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Toont begrip voor problemen en kunde in de oplossing. Is klantgericht een meedenkend.

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie Megane gekocht en werkelijk waar een auto met een smetteloze staat. Top geholpen door Ruud. Auto`s staan daar ook scherp geprijsd en daarom hebben ze ook een mooie wisselende voorraad. Wat mij zeker aanstond was dat ik een klein dingetje had en dat Ruud zei, gezien de afstand (zeker 2 uur rijden) laat je het maar bij de dealer even herstellen en stuur de rekening maar op. Waar kom je dat tegen. Dit is een eerlijk en net bedrijf en doen ook wat ze zeggen en afspreken met je. Volgende auto haal ik daar zo weer vandaan mocht het zo weer komen.\r\n\r\nOok het stukje import auto`s zoals de Megane, viel het mij op dat de dealers zoals Renault en Opel ook gewoon auto`s importeren om aan de vraag te voldoen. En eerlijk gezien denk ik dat je beter een import auto kan nemen gezien de staat van dienst, vaak nette jonge auto`s met weinig kilometers. \r\n\r\nRuud bedankt mooi gaan.

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De duidelijke advertentie met goede foto\'s op Autowereld heeft me naar Gebr. Raaijmakers gebracht en dit helemaal uit Enschede. Vriendelijk en kundig werd ik door verkoper Ruud geholpen en heb daar onze Renault Kadjar uit 2015 gekocht. \r\n\r\nNu een halfjaar de Kadjar gereden en drie probleempjes mee gehad. Hier schrok ik echt van gezien de afstand. Gelukkig mocht ik deze problemen bij de Renault dealer in Enschede laten verhelpen op kosten van Autobedrijf Raaijmakers (garantie). \r\n\r\nDit is ronduit TOP service. \r\nIk ben zeer tevreden over Autobedrijf Gebr. Raaijmakers en wil het graag vertellen. \r\nRuud, hartelijk dank voor de goede en snelle service! \r\n\r\n

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ze bestaan nog!\r\n\r\nAutobedrijven die echt meedenken met hun klanten!\r\n\r\nOnlangs mijn Corsa gekocht, bij thuiskomst begon motor management lampje te brengen.\r\n\r\nOp advies van Raaijmakers de auto uit laten lezen bij de plaatselijke dealer en daarbij werd een defect geconstateerd. De auto heb ik zonder garantie gekocht, maar Raaijmakers betaald de gemaakte kosten en reparatie. Wat een geweldige service, kan niet anders zeggen!\r\n\r\nRuud bedankt!

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf heel klantvriendelijk bedrijf.

• Service N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn geholpen zonder franje bij de aankoop van onze auto

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar, eerlijk en correct.