Wij hebben de koop van onze SLK als zeer prettig ervaren!

We hebben een uitgebreide proefrit kunnen maken en de auto werd keurig afgeleverd met een grote beurt en nieuwe voorbanden. Ook de grote bos bloemen werd erg op prijs gesteld het is toch een feestje om je auto op te halen!

Snel en professioneel geholpen

Goed advies. Duidelijke afspraken.

Vriendelijk, deskundig en maken waar wat ze beloven.

Een zoekopdracht gegeven voor een auto. Het resultaat: een betere, mooiere, nieuwere en goedkopere auto dan ik zelf had kunnen vinden. Netjes afgeleverd met een Cabrioland touch.

Een super ervaring

Zeker zal ik Jack aanbevelen. Oprecht en zeer prettig om zaken mee te doen.

Aanrader

Goed bedrijf, eerlijke prijzen en top service. Al meerdere auto’s bij cabrioland gekocht en telkens tot volle tevredenheid.

Zeer betrouwbaar wat redelijk uniek is voor een autobedrijf

Alleen maar mooie en eerlijke auto's die verkocht worden tegen redelijke prijzen waarbij ook nog eens de inruil op een oprechte manier wordt geregeld. Dit is HET adres als je een mooie en sportieve auto zoekt!

Na wat ‘opstart problemen’ heel erg tevreden!

Heel goede service! Audi aangekocht. Waren wat probleempjes maar alles is helemaal top opgelost. Op naar veel zomerse kilometertjes!

Ik heb mijn tweede auto bij Cabrioland gekocht , goede service en een eerlijk verhaal!

Zeer tevreden! Jack is een fijne kerel

Uitmuntende service

Staan altijd klaar , transparant over het werk en geven goed advies , lossen problemen op.

Goede service en lekkere koffie

Altijd goede ervaring. Fijne ontvangst, auto is snel klaar.

Goed afspraken mee te maken. After sales is uitstekend

Auto is keurig afgeleverd. Kleine puntjes die ik zelf niet gezien had zijn ook opgelost. Perfect.

Cabrioland levert top auto’s

Afgelopen week na een zoekopdracht onze 16e auto gekocht en wederom zeer tevreden over de service, aflevering etc.

Uiterst vriendelijk en zeer deskundig

Enkele weken geleden bij Cabrioland een Porsche 911 Carrera cabriolet gekocht. Een youngtimer, maar in nieuwstaat. Ik ben zeer tevreden over het vriendelijke eerste telefonische contact, de ontvangst, de uitleg, de proefrit en de nette prijs. Dit gaf veel vertrouwen. Na de aankoop werd ik regelmatig telefonisch door Jack op de hoogte gehouden van het verdere verloop, zoals aankoopkeuring, taxatie, inbouw van het alarm, het aanbrengen van de coating en de afleveringsbeurt. Ook complimenten voor de fraaie showroom met de vele schitterende auto’s. Ik woon in Enschede, maar de reis naar den Haag (ruim 200 km) was het meer dan waard.

Uitstekend geholpen door Cabrioland

Via een zoekopdracht een auto aangekocht bij Cabrioland. Jack heeft snel een mooie match gevonden en na een week kon ik de auto al ophalen. Uitstekend, professioneel en snel werk geleverd door Jack en zijn team. Hier kom ik zeker vaker terug. Top bedrijf!

Professioneel , vertrouwenwekkend en vriendelijk.

Je wordt serieus genomen en krijgt absoluut het gevoel dat je een fair deal krijgt. Ook de after-sales is dik in orde. Ik heb net mijn derde auto gekocht bij Cabrioland en weet inmiddels uit ervaring dat elke vraag deskundig wordt beantwoord. Ik kom altijd met plezier bij cabrioland en ga altijd weg met een glimlach!

Top, ontvangst, verkoop, levering!!!!

In de snoepwinkel een hele mooie auto gekocht

Top service en top kwaliteit

Erg goed geholpen en de auto is van de kwaliteit die je mag verwachten van een auto dealer. Hij rijdt als een zonnetje. Mocht er onverhoopts toch iets gebeuren gaf Jack aan altijd even contact op te nemen en dan zou hij er naar kijken. Fijn gevoel!

Ik zou iedereen Cabrioland aanbevelen. Kennis van zaken (auto’s) en luisteren naar je wensen maken dat dit al jaren een prima adres is. Dus als je een goede cabrio zoekt, weet waar je heen moet!

kennis van auto’s en mensen

Wat een leuke zaak blijft dit. Na vele jaren weer terug en niets veranderd voor zover ik kan zien. Althans, waar het service betreft. De showroom en werkplaats natuurlijk wel en ook de auto’s. Jack en zijn team gaan met de tijd mee! Zou iedereen die een cabrio zoekt aanraden hier eens te gaan kijken!

kennis van auto’s en mensen

Mijn tweede auto gekocht bij Cabrioland, een BMW Z4. Perfecte service.

As usual TOP!

Prima service! Fijne tent!

Vriendelijk personeel en goede service

Erg vriendelijk en hartelijk personeel. Mooie verzorgde auto’s en zeer goede service. Een aanrader!

Mooi bedrijf met prachtig aanbod en fijne medewerkers

Na fijne ontvangst en kop koffie en een goed gesprek, de proefrit gemaakt, tevreden met de inruilprijs en geslaagd met de aankoop. Nu nog een dingetje wat afgehandeld moet worden, maar daar wordt aan gewerkt. Alle vertrouwen in. Goed bedrijf en erg fraaie showroom met veel moois. We zijn leuk geholpen en ze staan voor je klaar. Hier kan je wel slagen!

Zonweg 30 32

2516BM Den haag