Professioneel , vertrouwenwekkend en vriendelijk.

Je wordt serieus genomen en krijgt absoluut het gevoel dat je een fair deal krijgt. Ook de after-sales is dik in orde. Ik heb net mijn derde auto gekocht bij Cabrioland en weet inmiddels uit ervaring dat elke vraag deskundig wordt beantwoord. Ik kom altijd met plezier bij cabrioland en ga altijd weg met een glimlach!

Top, ontvangst, verkoop, levering!!!!

In de snoepwinkel een hele mooie auto gekocht

Top service en top kwaliteit

Erg goed geholpen en de auto is van de kwaliteit die je mag verwachten van een auto dealer. Hij rijdt als een zonnetje. Mocht er onverhoopts toch iets gebeuren gaf Jack aan altijd even contact op te nemen en dan zou hij er naar kijken. Fijn gevoel!

Ik zou iedereen Cabrioland aanbevelen. Kennis van zaken (auto’s) en luisteren naar je wensen maken dat dit al jaren een prima adres is. Dus als je een goede cabrio zoekt, weet waar je heen moet!

kennis van auto’s en mensen

Wat een leuke zaak blijft dit. Na vele jaren weer terug en niets veranderd voor zover ik kan zien. Althans, waar het service betreft. De showroom en werkplaats natuurlijk wel en ook de auto’s. Jack en zijn team gaan met de tijd mee! Zou iedereen die een cabrio zoekt aanraden hier eens te gaan kijken!

kennis van auto’s en mensen

Mijn tweede auto gekocht bij Cabrioland, een BMW Z4. Perfecte service.

As usual TOP!

Prima service! Fijne tent!

Vriendelijk personeel en goede service

Erg vriendelijk en hartelijk personeel. Mooie verzorgde auto’s en zeer goede service. Een aanrader!

Mooi bedrijf met prachtig aanbod en fijne medewerkers

Na fijne ontvangst en kop koffie en een goed gesprek, de proefrit gemaakt, tevreden met de inruilprijs en geslaagd met de aankoop. Nu nog een dingetje wat afgehandeld moet worden, maar daar wordt aan gewerkt. Alle vertrouwen in. Goed bedrijf en erg fraaie showroom met veel moois. We zijn leuk geholpen en ze staan voor je klaar. Hier kan je wel slagen!

Zeer klantvriendelijk

Auto stond er zeer goed bij. Personeel heel behulpzaam en zeer goede service zonder overdreven verkooppraatjes!

Prettig contact gehad!

Zeer goed geholpen wat resulteerde in een mooie aankoop!

Heel mooie zaak, zeer goede service vriendelijk komen afspraak na geeft meteen vertrouwen

Fabulous

As usual an honest, reliable and trustworthy service. I bought yet another car from Cabrioland last week taking my total over the years to 6 and when I picked it bought I also bought an additional car taking me up to a new total of 7 !!! This speaks for itself as to what I think of them. The only problem with Cabrioland is their cars are just too nice !! See you again in a couple of years. Paul

Mooie auto’s voor een eerlijke prijs.

Inmiddels mijn vierde auto gekocht bij Cabrioland, dat zegt denk ik wel genoeg.

Zoals al jaren een perfecte service

Heel deskundig, betrouwbaar, uitstekende kwaliteit, klantgericht, afspraken nakomen, meedenken in oplossingen, een stevige prijs-kwaliteitsverhouding. Altijd heel goede after service. In 20 jaar klant zijn, niet 1 keer teleurgesteld geweest. Dat zegt toch ook wel wat. Meer weet ik er op dit moment niet aan toe te voegen.

Klant is koning!

Bij Cabrioland vind je wat je zoekt. Goede service en heldere communicatie.

Professioneel bedrijf met goede service.

Zeer goede ervaring met Cabrioland. Ik heb bij Jack een mooie Audi TT Roadster gekocht. Kon ook snel worden geleverd. Ook is er nog een gedeelte van de voorbumper extra gespoten.( bij de prijs inbegrepen ) Jack is goed bereikbaar. ( After sales ook ) Ik kan iedereen aanbevelen om hier een cabrio te kopen.

Plezierige verkoop, en snelle levering!

Wel vaak gehoord via bekenden van Cabrioland, maar was er nog nooit geweest. Goed bereikbaar, snelle levering! Top!

Persoonlijk

Jack en zijn vrouw hebben ons uitstekend geholpen en zijn beiden bijzonder klantgericht. De gekochte Mazda MX5 rijdt zoals beloofd. Veel dank!!

We kwamen vrij casual binnenom te kijken, werden meteen gastvrij ontvangen en waren vrij om te kijken, en zitten onder een goed gesprek. De auto’s zagen er smetteloos uit, de showroom ook en ons vertrouwen was snel gewonnen. De uitnodiging voor een proefrit kwam snel en zonder twijfel. Na een week overdenken een afspraak gemaakt, de Porsche stond glimmend klaar. Korte onderhandeling met faire inruilprijs en de koop was gesloten. Ook de aanvullende service (extra inbouw tracking systeem) was vlot (zelfs via Whatsapp) geregeld. Bij de aflevering stond een mooie bos bloemen klaar. Als ik toch een minder puntje moet noemen, de auto was niet afgetankt, maar wij waren ook vroeg voor de afspraak. Dikke 10, ook voor de gezelligheid. Wij zijn ook voornemens om ons ondehoud hier te doen. Top werk mannen.

Goede afspraken kunnen maken.

Betreft aankoopprijs, levering en nazorg.

Prettig autobedrijf waar je als klant alle ruimte krijgt om op jouw moment een keuze te maken.

Voor ons de tweede keer als familie dat we een cabrio gekocht hebben bij Cabrioland. Auto’s kloppen in de showroom met wat op internet voorgesteld wordt. Men is persoonlijk geïnteresseerd in jou als klant en doet moeite. In ons tempo, nachtje slapen, de keuze gemaakt. Was totaal geen probleem. Afleveren prima conform en binnen de gemaakte afspraak. Blij met de auto, zeer tevreden met Cabrioland.

Uitstekend klantgericht advies en goede zeer prettige service

Cabrioland weet wat klantgericht zaken doen is. Goede service en advies en prima after sales. Een top bedrijf wat ik iedereen kan aanraden.

Zonweg 30 2516BM Den haag