Ik heb bij cabrioland mooie porsche gekocht. Uitstekende service, snel geregeld en alles volgens afspraak uitgevoerd.  Kort om , ze doen wat ze beloven.

Zeer vriendelijke medewerkers

Er werd geruime tijd voor mij genomen. En de auto werd netjes afgeleverd met een enorme bos witte rozen. Een goede keuze om bij cabrioland mijn MX 5 ND aan te schaffen.

Goede service en lekkere koffie

We hebben net onze derde auto bij cabrioland gekocht. Twee keer via een zoekopdracht. Ook het onderhoud laten we door dit team doen. Gewoon goede service en eerlijke prijzen.

ruime keuze en prima advies,mooie auto's!

Wij zijn heel tevreden met Cabrioland,echte specialist op Cabrio gebied.Mooie ,auto keuze in verschillende klasse. Fijne service en voorlichting cq advies.

Super service en erg vriendelijk

Wat fijn als je gebeld wordt dat er een mooie auto voor je gevonden is. Zeer heldere communicatie waardoor je precies weet waar je aan toe bent. Als je de auto komt ophalen wordt je ook nog eens verrast met een prachtig boeket!

Snelle en goede service bij de aankoop van een export auto.

Wat er belooft wordt, wordt ook gedaan.

Ervaringen zijn goed en komt betrouwbaar over. Goede service en komen afspraken na.

Kwaliteit & Service

Al bijna 25 jaar klant. Altijd staan ze klaar en denken ze mee. Ik zou geen andere garage willen!

Prachtige zaak, supergoed geholpen!

Heb hier al drie keer een auto gekocht, wat ze zeggen dat het is dat is het ook. Betrouwbare eigenaar staat met passie voor z’n vak te werken! Kan geen min punten bedenken? Als je een mooie wagen wil kopen dan is dit the place to be !

Super!!

Vriendelijk en vakkundig geholpen. Ze doen veel moeite om je cabrio te vinden. Nog nooit een tweedehands auto gekocht maar ik raad iedereen aan om naar Cabrioland te gaan.

Hele fijne samenwerking

Meerdere auto's gekocht en hebben het onderhoud voor de auto's van ons bedrijf ook bij Cabrioland. Altijd goede bereikbaarheid, service kortom hele l fijne samenwerking..

Op de valreep op zaterdagmiddag geslaagd

Op zoek naar een nieuwere MX5 belandde ik uiteindelijk op zaterdagmiddag bij Cabrioland waar ik de collectie heb proefgereden en uitstekend werd geholpen. Cabrioland heeft een mooie collectie staan, en betere kennis in huis dan de plaatsen waar ik eerder heb gekeken. De gekochte auto rijdt heerlijk en ik ben super tevreden en was blij dat ik de auto direct mee kon nemen aangezien ik 250km verderop in het zuiden woon.

Fijne garage en flexibel. Prettige na-service.

Mooie E klasse cabrio gekocht en ook in onderhoud.

Goed service

Op 25 augustus mijn auto laten bij hun apk keuren, ik krijg gratis vervang auto, ze hebben het goed gedaan. Bedankt heer Driessen

3e auto aangeschaft in bijna 10 jaar tijd

En wederom naar volle tevredenheid.

Gastvrije ontvangst en uitstekende service.

Mooi bedrijf met prachtige occasions die 'dromen' kunnen laten realiseren.

Top bedrijf met vele mooi cabrio's in diverse prijsklassen. Goed ontvangst en uitleg naar de mogelijkheden. Makelijk/direct contact via WhatsApp en komt afspraken na. Bij aflevering goede uitleg en 'paperenwinkel' op orde. Zelfs mooie bos rozen voor thuis en zonnige terugreis. Voor de juiste cabrio rij je dus naar 1 land: Cabrioland.

Prettig zaken doen

Zonder heen en weer 'pingpongen' werd er een marktconforme inruilprijs geboden op mijn auto. Dat is prettig zaken doen. Ik ben zeer tevreden met de aangeschafte auto van Cabrioland.

Gewoon heel leuk en eerlijk De volgende auto zal ik er zeker kopen

Prima ontvangen en zeer goede service

Mooie auto gekocht en alles klopte

Voelde mij als klant werkelijk koning !

Van het eerste contact tot het overhandigen van de auto een geweldige ervaring. Men deed absoluut niet moeilijk over kleine dingen, wat leidde in het geheel als een ontspannen ervaring. Zeer tevreden met de auto.

Wederom prima geholpen en auto is keurig afgeleverd.

hele correcte en snelle service!

Correcte professionele service en goed telefonisch bereikbaar

Super bedrijf een 10 met gouden griffel

Super bedrijf! Klantvriendelijk Maken ruim tijd voor je

Blij als een kind

Voor het vervangen van het (plastic) achterruitje van mijn cabrio raakte ik in gesprek met de Manager van Cabrioland. Nadat ik hem mijn ervaring vertelde over een mislukte "reparatie" van de elektrisch kap door de dealer meldde hij, dat de meeste motortjes van elektrisch cabriokappen nagenoeg hetzelfde waren. Hij vermoedde, dat zijn "speciale monteur" de electriciteit van de kap zou kunnen herstellen. Wij hebben een redelijke afspraak gemaakt voor de door mij te betalen kosten, indien dit niet zou lukken. Ook prettig is, dat er kosteloos (service) een leenauto ter beschikking wordt gesteld. Ik kan jullie vertellen, dat het WEL is gelukt. Ik hoef de kap niet meer handmatig te openen en ik ben zou blij als een kind. Jack, Patrick en Raymond ...... hartstikke bedankt.