Zeer prettig geholpen

Deskundigen en mooi en gevarieerd aanbod van cabrio’s.

Zeel slecht geholpen onvriendelijk

Ik heb hier een auto laten maken en helaas heel onvriendelijk geholpen helaas de balie medewerkster is niet te spreken meschien te veel kies pijn Helaas dat dit zo gelopen is

Kwaliteit, eerlijk en klantgericht

Inmiddels mijn 2e cabrio bij Cabrioland en ik kijk uit naar de volgende. Dit wil zeggen dat ik veel vertrouwen heb in Cabrioland. Naast de kwaliteit en diversiteit van aanbod is de service top. Hele fijne mensen om mee ‘samen te werken’. Ik beveel Cabrioland daarom ook van harte aan bij vrienden, familie en collega’s.

prachtige auto's met eerlijk advies

Ik had een afspraak voor het bekijken van een jaguar coupé gemaakt. Er stond echter ook een prachtige jaguar cabrio waar ik direct een proefrit in kon maken. Geweldig advies en geholpen ondanks het feit dat de eigenaar op vakantie was aan de andere kant van de wereld.

Prima contact, behulpzaam en zakelijk

Contact met Jack Driessen is makkelijk, hij luistert naar de wensen en komt alle afspraken na, zonder herinneren, ik ben tevreden

Eerlijk en open contact

Vanuit Den Bosch naar Den Haag getogen voor de Saab 900 classic , blijkt deze geïmporteerde auto al die tijd van een eigenaar te zijn geweest , ziet er dan ook smetteloos uit , Compliments for team Cabrioland 👍

Net autobedrijf, compleet in service en afspraken!

Prettig contact met betrouwbare verkoper(eigenaar Jack) stijlvolle ambiance.

Eerlijk en no nonsens

Een jaar geleden mijn eerste droomauto bij Cabrioland gekocht. Wat dingetjes mee gehad maar alles werd gelijk naar alle redelijkheid opgelost. Wederzijds vertrouwen en service staat hier hoog in het vaandel. Je merkt dat deze mensen plezier in hun werk hebben en dat er de tijd word genomen om je een zo goed mogelijke keus te laten maken. Geen opdringerig gedoe en verkoop praatjes hier. De volgende droomauto ga ik ook bij hun aanschaffen.

Betrouwbare garage

Al 16 jaar klant en altijd uitstekend behandeld

Zeer prettig ervaring!

Na een lakschade na spuiten motorkap direct zonder pardon geholpen met opnieuw spuiten van deze motorkap. Perfect opgelost. Na enkele maanden startprobleem en wederom zonder mokken direct geholpen met reparatie in de garantieperiode. Gratis leenauto en een zeer zeer prettige ervaring met eigenaar. Gelukkig kan het toch nog in ons landje om gewoon eerlijk en oprecht iemand netjes te helpen zoals het hoort. Petje af!

De service bij Cabrioland is fantastisch.

Flexibel, goed advies en fijne service. Wordt echt met je meegedacht. Sinds 3 jaar woon ik in de buurt van Breda en kom nog altijd graag voor het onderhoud naar Cabrioland in Den Haag.

Uitermate geïnteresseerd in klant, eerlijke uitleg over het product.

Ik ben op zoek naar een gebruikte cabrio om te exporteren. Dhr Driessen gaf uitvoerig uitleg, ook over de goedkoopste cabrio's. Prima ontvangen.

Super autobedrijf

Auto met kap storing gebracht,vervolgens direct leenauto gekregen. Uiteindelijk met een nieuwe cabrio naar huis gegaan. Zowel door Jack als medewerkers vriendelijk geholpen. Top ga zo door

Duidelijk en snel

Ik waardeer het snelle en duidelijke contact. Bijvoorbeeld via whatsapp. Ook het aankoopproces vind ik prettig. Eerst kopje koffie en dan alle tijd om auto te bekijken en proefrit te maken. Het bepalen van inruilwaarde van de huidige auto ging ook snel en conform verwachting/marktwaarde. Nu aan het genieten van fijne ‘nieuwe’ auto.

Al jaren vaste klant !

Top zaak met zeer goede service !

Professioneel, vriendelijk en betrouwbaar

Afgelopen week prachtige cabrio gekocht bij Cabrioland. Alles correct en volgens afspraak afgehandeld. Ook kleine problemen die zich achteraf met de auto voordeden werden direct en zonder probleem of gedoe opgelost. Ze hebben prachtige auto''s en een prima service.

Goed en vakkundig geholpen door flexibel service gericht personeel

Goed en vakkundig geholpen door flexibel service gericht personeel

Oprecht en betrouwbaar.

2e auto in 2 jaar. Eerste was prima met goede service, tweede import ook prima.

goede auto en perfecte service

Ik ben onder de indruk van Cabrioland. Mooie auto die door hen zelf gecheckt is. Duidelijkheid over wat er goed aan de auto is en wat de aandachtspunten zijn. En na aflevering was er een kleinigheid en daar mocht ik meteen mee langskomen, klaar terwijl ik wacht. Mijn volgende auto komt weer van Cabrioland.

Top service

Altijd een vriendelijke ontvangst en goede kwaliteit zowel in de werkplaats als bij de verkoop.

Zoals altijd prima service en vakkundige reparatie aan de auto

Recent een mooie audi S4 bij Cabrioland gekocht. Na 3 weken kreeg ik problemen met de stuurbekrachtiging. Na een telefoontje kon ik dezelfde dag nog de auto brengen en kreeg een leenauto mee. Nadat het probleem verholpen was (op zich een lastige klus omdat de monteurs er moeilijk bij konden) bleek dat dit onder garantie was gedaan. Complimenten voor Cabrioland.

Uitstekende behandeling en service!

Prachtige BMW X3 3.5i gekocht. Uitstekende service. Nemen alle tijd voor de klant. Ook de aflevering keurig gedaan. Voor een volgende auto kom ik hier zeker terug

Het adres waar het hart van autoliefhebbers sneller gaat kloppen

Als cabrioliefhebber heb ik diverse mooie cabrio's met lage kilometerstand gereden. Ook nu heb ik bij Cabrioland weer een uniek mooi exemplaar gevonden en naar alle tevredenheid gekocht. Je merkt dat alles ingericht is om mooie en goede auto's af te leveren. De bezichtiging en onderhandeling verliep prettig en we waren er samen snel uit. De auto is super netjes afgeleverd, keurig zoals afgesproken. Fijn om te merken dat ze hier ook blij worden van uiterst tevreden klanten! Zeker een aanrader als je een mooie/unieke auto wilt aanschaffen.

Perfecte service, uitstekende kwaliteit en nette prijzen!

Inmiddels mijn 7e auto via cabrioland aangeschaft: mooie BMW 540i Xdrive. Sommige van die auto's heb ik vanuit de showroom gekocht en de laatste twee via een zoekopdracht door Cabrioland uit Duitsland laten importeren. Bij jonge auto's neemt Cabrioland de fabrieksgarantie over zodat je je nergens zorgen om hoeft te maken. Wat mij betreft blijf ik nog jaren een vaste klant!