Topkwaliteit tegen scherpe prijs

Zoek je een betrouwbare, nette open koets kun je niet om Cabrioland heen. Dit is niet mijn eerste van Cabrioland en waarschijnlijk ook niet mijn laatste.

Prachtig bedrijf

Afgelopen maand een auto bij Jack van Carbioland gekocht. Buiten dat de showroom al adembenemend mooi is, is de service ook geweldig. We moesten er een eindje voor rijden, maar geen probleem om in e avond nog even te overleggen of later de auto op te halen. Over alles werd heel goed en constructief mee gedacht. Een bedrijf dat we van harte aanbevelen!

Super bedrijf!

Ik koop al jaren naar volle tevredenheid zowel mijn privé auto's als de auto's voor ons bedrijf bij Cabrioland middels zoekopdrachten. Uiteraard worden de auto's ook door Cabrioland onderhouden. Erg blij met de service! Bedankt Jack en collega's.

Inlevingsvermogen

De klant staat immer centraal, voor alles is een oplossing. Voor mij het beste autobedrijf en garage waar ik ooit klant, +/-20 jaar, ben geweest.

Nette eerlijke zaak met eerlijk verhaal.

Kwamen vorig weekend kijken naar een auto. Gewoon eerst binnen bekeken. Toen alles goed leek en wij onze inruil auto hadden laten zien eerst getalletjes gepraat. Nette inruil voor onze auto. Staat ook voor een nette prijs te koop nu. Toen dat klopte hebben we gereden om de knoop door te hakken. Det beviel prima, wel paar aandachtspuntjes aangegeven, geen enkel probleem en alles in een hele korte tijd inclusief beurt en nieuwe APK afgehandeld. Gisteren teruggekomen van een heerlijk weekend toeren in Limburg naar volle tevredenheid. Cabrioland hier koop je een auto en wordt je niet zo maar een auto verkocht. Top zaak!

Zeer fijne ervaring

Op marktplaats had ik bij Cabrioland een Honda civic type R te koop zien staan. Even gebeld voor de zekerheid of de auto er nog was. Bij aankomst werden we vriendelijk verwelkomd door Jack. De beste man kon mij alles over de auto vertellen wat ik wilde weten, dit omdat de vorige eigenaar al jaren tevreden klant bij Jack is. Het is hier niet meer dan normaal dat de onderhoudshistorie bekend is, en mocht je iets ontdekken wat je niet bevalt, zal Jack hier voor aflevering iets aan doen zodat je echt met een goed gevoel Cabrioland verlaat. Ook hier dus een zeer tevreden klant.

top bedrijf

Ik ben super top geholpen door jack en zijn mannen. na een hele zware periode in mijn leven heeft jack toch onze droom uitlaten komen. hij heeft mee geholpen om onze droom auto te kunnen krijgen, en hij had dit niet hoeven doen maar toch deed hij het voor ons, en de service daarbij gegeven is in een woord fantastisch. Elke dag geniet ik van de auto en hij voelt zo goed en vertrouwd aan. Jack nogmaals bedankt en jou mensen zijn een aanrader voor iedereen. Ooit kom ik weer terug als de tijd en pijn minder is, om mijn super mooie audi tts in te ruilen voor weer iets moois. dank je wel dat jij "onze" droomauto uit heb laten komen.

Erg goede service en klantvriendelijkheid

Gisteren voor mijn vrouw een leuke mini Cooper cabrio gekocht bij Jack van cabrioland hij was erg klantvriendelijk en behulpzaam. was daarvoor bij vele andere dealers geweest maar was niet erg tevreden over het aanbod en de klantvriendelijkheid bij cabrioland was dit wel anders. Zeer goed geholpen zeker aanrader ga niet alleen omdat je een auto mooi vind maar ga voor het hele pakket dus ook de service En klantvriendelijkheid.

Heel vriendelijk ontvangst En super goede service Wat ik megaa belangrijk vind En natuurlijk een mooie auto gekocht Zeker een aanbeveling

verkoper was top

Ben goed geinformeerd, werd totaal geen druk uitgeoefend en alles is zeer netjes afgerond. Mijn complimenten aan verkoper en eigenaar.

Goede service, vriendelijke mensen

Goed geholpen zonder poespas

Mooi bedrijf met mooie auto’s Een eerlijke prijs voor de inruil Een goeie afhandeling

Cabrioland , een goede keuze

Wij hebben onlangs een Saab Cabrio gekocht bij Cabrioland en wij zijn uitstekend geholpen. Fijne mensen welke hun afspraken nakomen. Dat kom je niet veel tegen. Gr Hendrik van Dun

Meer dan uitstekend

Zie boven

Topservice en hele goede wagens

Wij hebben hier al meerdere auto's gekocht en al jaren zeer tevreden. Altijd snelle service en goede prijs!

Uitstekende vriendelijke service

Prettig, vakkundig, vertrouwelijk en snel. We hebben bij Cabrioland ondertussen onze 9e auto gekocht en zijn elke keer ontzettend tevreden geweest over zowel de service als over de aan ons verkochte auto’s zelf.

Zeer prettig geholpen, ze denken prima mee.

Na lang zoeken naar een BMW Z4 en ook een paar keer achter het net vissen bij Cabrioland terecht gekomen. Zeer prettig geholpen en een afspraak maken voor een proefrit is geen probleem kan zelf buiten openingstijden via de App. Geholpen met een eerlijk advies voor nieuwe velgen en idd hij is helemaal af zo, super blij mee. THX mannen!!!

Zeer goed en correct geholpen

Het is mijn eerste cabrio en zij namen alle tijd om uitleg te geven van hoe ermee te rijden etc. Auto werd netjes afgeleverd met een super grote bos rozen !! Dat gebeurt niet eens bij mijn BMW dealer met een nieuw auto !!

Goed gevoel bij de aankoop van een mooie cabrio.

Goede informatie en duidelijke afspraken geven een goed gevoel bij de aankoop van mijn perfecte youngtimer.

dat zulke bedrijven nog bestaan in 2020, geweldige benadering van een klant.

na een zoekopdracht met een dag al een reactie. precies een week later de auto zoals gewenst opgehaald. Na de eerste rit zeer tevreden uitgestapt. Zeer nette een voorkomend verkoopteam. Complimenten.

Fantastische service

Snelle adequate en persoonlijke service. Heb in al die jaren dat ik klant ben nog nooit tevergeefs een beroep op Jacques gedaan

Fijne zaak met mooie nette auto's

Had hier al mijn auto in onderhoud en door goede ervaring weer eens gaan kijken naar een andere auto bij Cabrioland. Na proefrit en goede inruil rijden wij nu weer in een prachtige auto. Snlle service geen opdringerigheid maar prettige communicatie.

Goed behandeld en prettig zaken gedaan en niets was te veel voor e verkoper

Vriendelijk te woord gestaan en prima behandeld , niets was te veel .

Behulpzaam, en begrijpt mijn vraag.

Bij Cabrioland hebben we aangegeven dat we graag een mini cabrio willen rijden, met een bepaalde kleurstelling, of interieur dat ons aansprak. De omschrijving die we gaven werd goed aangehoord, en binnen een week hadden we al een paar voorstellen gekregen die inderdaad helemaal naar wens waren. De deskundige ogen van Cabrioland hebben ons een keurige mini cabrio geleverd waar we heel tevreden mee zijn. We komen graag weer langs, al is het maar om even naar de mooie sportauto's te kijken ;).

Betrouwbaar en klantvriendelijk

Ik ben vriendelijk en vakkundig geholpen. Alle afspraken die we hebben gemaakt zijn stipt nagekomen. Ik heb voor de 2e keer een auto bij Cabrioland gekocht en kan Cabrioland zonder meer aanbevelen!